Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát nebude krátit dotace pojištěným

I pojištění lidé se nakonec dočkají od státu stejné pomoci jako jejich nepojištění sousedé. Ministr pro místní rozvoj Pavel Němec upustil od svého záměru, aby pojištění vraceli 35 procent z pojistky v případě, že získají státní dotaci na opravy povodněmi poškozeného domu či bytu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JP

Pojišťovací podvod
Já nevím, jestli si to vůbec uvědomujete, ale pokud by se tzv. vracení pojistné náhrady (i když vyplatí pojišťovna, vracím státu, tak jaképak vracení) uskutečnilo způsobem, o kterém se informovalo v médiích, tedy přijetí dotace, přijetí pojistné náhrady a její následné vrácení někomu, kdo na ni nemá nejmenší nárok, tak by se pravděpodobně jednalo o pojišťovací podvod jako hrom. O vydírání ani nemluvě (někdo podmiňuje výplatu jisté dávky předáním peněz, na které nemá nárok).
0/0
6.9.2002 13:58

chose

Re: Pojišťovací podvod
Svatá pravda. Ale budme radi za to, ze mame takovy jelita ve vlade, ktery se hned proflaknou jiz na zacatku. Mam smulu , ze se mi nechce do politiky, na rozdil od tech hloupych kravataku, co tam ted strasi jako prerostla materska skolka.
0/0
6.9.2002 16:44

MARTINA

konecne dostali rozum.
0/0
6.9.2002 10:21

Pepan

Juchuuuuu
Funguje to, ja uz se bal, ze u nas nefunguje ekonimicke lobovani..... Super! Precejen si ti komunisti nemuzou delat co se jim zlibi.... chahaaaa.
0/0
6.9.2002 9:11

ja

Konecne nekdo dostal rotum
Konecne jim to doslo. To chteli usetrit nebo co? Pak by se lide nepojistovali.
0/0
6.9.2002 8:37

Nemanický

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.9.2002 22:57

chose

Pro vsechny kdo pouzivaji slovo STÁT .....
Prosím vás všechny , nepoužívejte slovo "Stát" ve svých příspěvcích. Stát jsme my všichni , pokud chcete ukázat na viníka možného příkoří, jako je třeba milionářská dávka nebo vracení nějakých procent s pojistné částky atd. Buďte prosím adresní. Nám se nevysmívá stát , ale blbej Špidla. Nebo vracení pojistného byl pošetilý nápad našeho retardovaného ministra Němce.
0/0
5.9.2002 17:08

bob

chovani ceske pojistovny
Trochu z jineho soudku. Letos zacatkem leta jsem si sjednal pojisteni na zivel a kradez u Ceske pojistovny na me nove auto. Pracuji v zahranici takze se pres internet dovidam o povodnich. Rikal jsem si, ze je jeste dobre, ze jsem si auto stojici doma v garazi pojistil. Jake je ale me prekvapeni, kdyz se po telefonu dozvidam, ze mi prisla dne 18.7. vypoved pojistne smlouvy ze strany pojistovny. Dle smlouvy na to maji pravo behem prvnich dvou mesicu po uzavreni smlouvy, ale vypovidat smlouvu v dobe, kdy kolem radi povodne? To vse v dobe kdy dle zprav z internetu pojistovny neuzaviraji nove pojistky, aby zabranili podvodum?
0/0
4.9.2002 19:45

Curybrk

co si myslet
co si myslet o borci který řekne že prostě na pojištění nemá peníze a na nohách ma Pumy za tři tácy no,že mu to stát zaplatí a babka v bačkorách která platila pojištění utře nos tak to bude určitě ráda pane ČSSD a příště vás bude velmi ráda volit PS:ten chlap je fakt snad totálně vymaštěnej nebo co hele nejsi sám Špidla ????
0/0
4.9.2002 17:12

volič nezávislých

Re: co si myslet
Nene, to není pan ČSSD, to je pan 4K-3K-2K-US-DEU.
0/0
5.9.2002 18:25

Ronaldinho

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.9.2002 16:39

Doutnak

Re: Zustavá rozum stát
No, s takovouhle socanskou filosofii by jsme taky mohli dojit k tomu, ze casem stat bude davat duchod jenom tem penzistum kteri si na duchod nepriplaceli. Tem kdo treba pul zivota utrhavali kus vyplaty na duchodovy pripojisteni by stat dal duchodu jenom kousek, protoze 'i tak by na tom byli lip nez ostatni penzisti a to by bylo nespravedlivy'... Ufff, jeste ze je s timhle socialistickym vynalezem poslali pojistovny do pr*ele..
0/0
5.9.2002 18:11

Borec

Kocourkov
Je to všechno hnus. Ani tomu nemoho věřit, že to někdo vymyslel. Další krok bude ten, že zrušíme pojišťovny, které v tomto Špidlově státu nemají smysl. Zrušíme i banky. Prostě si zajdu na úřad a ten bude dávat nenávratné půjčky. A kdo to bude umět nejlépe všechno zneužít, tak vyhrává a vototadyjdene? Navrhuji taky změnit název státu na KOCOURKOV.
0/0
4.9.2002 16:35

aeskulap

jak to bude dál
Tak mne napadá,jak to bude dál.Pokud pojištění příjdou o část státních peněz,protože byli zodpovědní, co mohou čekat ti, kteří si platí např. důchodové připojištění? Zvýšení spotřební daně u cigaret a alkoholu?
Souhlasím, je to nezdravé a zbytečné, ale není nezdravý a zbytečný i cukr,zákusky masné výrobky a mnohé jiné?
Milionářská daň je také dobrý nápad. Asi se nakonec všichni sejdeme na sociálce.
 
0/0
4.9.2002 14:38

Laco

Re: jak to bude dál
Stejně jako Ty uvažuji i já. Proč mám penzijní připojištění ? Když můj důchod bude malý stát mne v tom nenechá. Když budu blbý a platit celý život tak mi stát nic nedá. Začínám si klást otázku zda ti ODSáci neměli pravdu, že socani jsou komunisti. Proč vůbec mám pojištěný barák ? Co to je za blbost hradit škody někomu kdo není pojištěný. Je to první trhlina mezi voličem ČSSD a vládou.
0/0
4.9.2002 15:56

Posleda

Re: Re: ODSáci?!
A kdo pomohl protlačit vyplacení náhrady škody nezodpovědným kampeličkářům? To je prakticky stejný případ!!
0/0
5.9.2002 18:46

Zdeněk

Re: jak to bude dál
Máš pravdu, celá naše vláda přemýšlí jak naplnit heslo "všichni jsme si rovni ( někdo je holt rovnější)"
milionářská daň - najednou je hranice navýšena jen aby se nedotkla také platů poslanců
platíš pojistné - proč by ti měl dávat stát nějaký příspěvek, vždyť by jsi měl více než ti co hleděli ušetřit
p.Škromach uvažuje o nezvyšování dávek nemocenského pojištění - vždyť se to zase přeci týká jen lidí s vyššími příjmy  tak proč jim to dávat
a to důchodové a životní pojištění co si občané v dobré výře platí - nejsi sám kterého napadlo že těmto lidem tato vláda klidně ohlásí že od státu žádný důchod nedostanou nebo jej budou mít v poloviční či jiné výši , vždyť by měli přeci více než ti druzí, to přeci není sociální
Jo,jo - bude hůř ( pardon lépe !! )
0/0
5.9.2002 18:05

pevl

Ubožáci
Vy, kteří zde předvádíte jenom to že umíte nadávat nejste nic jiného než UBŽÁCI. Jsem z Kralup a ptám se Vás, hyen, kdo jste byl při tom když lidé odcházeli nebo později byli i násilím evakuováni ze svých zaplavovaných bytů nebo domů, kdo z Vá s na vlastní oči viděl spoušť kterou voda po sobě zanechala, kdo z Vás viděl lidi, kteří se narychlo vraceli z dovolené a už se do bytů pro vodu nedostali a zůstali bez důležitých dokladů a koruny, kdo z Vás přišel ne svojí vinou o všechen majetek který za celý život dřinou nashromáždil a teď pár let před hrobem je z něj žebrák, kdo z Vás viděl paní, které spadl barák a neměla ani na léky které jí došly? Asi nikdo, já ano. A věřte mi že teprve po 10 dnech tvrdého makání na ve vyplavené škole jsem měl odvahu se jít podívat na paseku kterou voda nadělala v Lobečku a okolí Vltavy. A proč tak pozdě? Protože vím že bych v očích postižených viděl otázku PROČ MY A NE TY? A ta by u těchto postižených ve stresu ve kterém v prvních dnech po opadnutí vody musela zc ela pochopytelně být. A Vy kteří pliváte na vládu kvůli tomu, že pojištěným z těch 150 nebo 200 tisíc státního příspěvku strhne 35%, si uvědomte, že jednak jsou vděčni i za těch 65% a těch 35% zústává v obci na likvidaci následků, takže i jim třo nějakým podílem prospěje. Jděte a zeptejte se těch kterých se srážka týká zda jím to vadí. Ve většině případů ne, protože jsou za každou korunu od kohokoliv vděčni. A kolika z Vás se týká zavedení novináři nazvané a Vámi papoškované "milionářské daně". Asi Vás moc není. Já osobně, kdyby se mě to týkalo tak bych se tomu púouze usmál. Protože zvýšení 3% (35-32%) při milionu představuje ochuzení mé peněženky o 2500Kč měsíčně. Jedině co bych od vlády požadoval je aby tyto peníze byly vedeny na zvláštním kontě a každý koho se to týká byl informován o tom kam peníze přišly (třeba pololetně) a já měl možnost si to zkontrolovat. Já však bych za svou lidskou povinnost pokládal větší měsíční příspěvek než odemne chce vláda. A Vám kteří se jako již zmíněné hyjeny nepřeji aby jse se do situace ade se řada našich spoluobčanů nachází dostali sami. Vždyť i na Vás platí druzí na př. prostřednictvím zdravotních pojišťoven pži vysoce nákladném lékařském zákroku. A jak by jste se tvářili kdyby šlo o život Vašeho dítěte a lékař s pojišťovnou by potřebné zákroky neprovedly, protože holt jste na Vašem pojištění odvedl méně než zákrok stojí.A ti ostatní jsou v případě povodní stát a tomu že postiženým přeji každou pomoc se říká lidská solidarita.Už vidím jak se z Vás řada řvounů obuje a bude mi nadávat socanů, a já členem ČSSD jsem a nestydím se za to, a v tom co vláda provádí vůbec žádné zavádění socialismu nevidím. Jen bych se Vás chtěl zeptat jak by třeba vláda ODS (za jejichž příznivce Vás pokládám, i když zatím ODS v čele s panem Klausem proti konání vlády nnenmítá)podle Vašeho názoru tuto tíživou situaci řešila. Jen prosím Vás neříkejte snížením daní na 15% protože potom by to pro ty poškozené kteří potřebijí peníze hned bylo na špagát.
0/0
4.9.2002 13:52

karel

Re: Ubožáci
Nechte si ty srdceryvné řeči. Každý kdo má majetek, tek se o něj musí starat, to znamená mít jej např. i pojištěn. Nikdo nikoho nenutí bydlet v baráku. Pro spoustu lidí je to majetek a do bytu (např. do paneláku) by bydlet nešli. Takže pokud mám majetek a lpím na něm, měl bych si ho pojistit a prokázat svoji zodpovědnost. Stát co by tatíček by se měl ke všem svým dětem - občanům chovat stejně a podpora by měla být stejná. Ten kdo se pojistil, pravidelně platil pojistku, zkrátka staral se, ten by měl mít navíc třešničku na dortu v podobě vyplacení pojistky. Pokud já zítra vyhořím, a nebudu pojištěn tak mi tatíček stát nedá nic. Tečka.
0/0
4.9.2002 14:02

Toník

Re: Ubožáci
Mily srdcervouci krikloune. To, co jste tu napsal neni nic jineho nez zostuzeni zdraveho rozumu plky prospikovanymi citovymi vylevy.
Ctrnact dni jsem pracoval (o sve dovolene) na odstranovani povodnovych skod v Praze a ve vesnicich na Vltave. Videl jsem mnohe a slysel jsem mnohe. Ale nikde jsem neslysel slova nadsenych pojistencu, kteri jasaji nad tim, ze casti penez od pojistovny si koupi statni prispevek. Videl jsem dost lidskych tragedii a je mi z toho smutno. Je mi smutno z toho, ze nemuzu vic pomoci (dovolenou jsem jiz vycerpal). Navic, aby se to nepletlo, to "ex post" "schytali" mi rodice v Krkonosich. To postizeni samozrejme nebyo tak velke. Byli vsak pojisteni a po statu by si nedovolili neco zadat (zvlaste ne po tom, co se stalo na Vltave, Labi a jinych rekach a potocich 14 dni predtim).
Vas prispevek je jen cisty populismus, ktery do teto dikuse neprinasi nic konstruktivniho...
0/0
4.9.2002 14:19

Petr

Re: Ubožáci
To co jste předvedl je snůžka absolutních socialistických keců. Mícháte dohromady hrušky a jabka. Solidaritu s postiženými a práva na tu nejzákladnější svobodu člověka (v případě této vlády spíše nesvobodu) a to je vzít svůj život do svých rukou a postarat se sám o sebe podle svých možností. 1) Je správné, aby vláda pomohla postiženým katastrofou podle přesně definovaných a hlavně rovných podmínek Např. souhalsím s tím aby vláda kryla třeba náklady na demolice apod. 2) Je správné, aby vláda myslela dopředu na takovéto události a vytvářela si pro takovéto případy rezervy, které se budou využívat na krytí následků škod a tyto peníze se budou dát kontrolovat kudy a jak tečou A ne aby to dopadlo jak se sbírkou na Karlův most, která se nakonec použila bez souhalsu těch co se na sbírce podíleli na úplně něco jiného... 3) Jestliže se někdo pojistí a myslí tak na možná rizika, která jej v životě mohou potkat, má na tom být vždycky lépe než ten kdo na tato rizika nemyslí a v podstatě hazarduje... 4) Co se týče milionářské daně, tak nevidím jediný důvod proč takové opatření zavést. Jedná se o čistě populistický tah socialisticky orientované vlády - tečka. Proš se raději nezavede skutečná rovná povodňová daň, pro všechny stejná řekněme 100kč měsíčně po dobu 5 let pro všechny lidi v aktivním věku a ejhle hned tu máme 30-40miliard určitě by se dala najít celá řada jiných podobných řešení a hlavně tato vláda by se měla velmi rychle naučit hospodařit s penězi, protože takhle kdyby podnikaly soukromé firmy dávno by skrachovaly. 5) Srovnávat povodně se zdravotní péčí a vyhrožování nemocemi našich dětí je zase jen snůžka keců. Na mě nikdo neplatí žádné pojištění a nikdo na mne nedoplácí, protože jestliže člověk dosáhne určité (ne zas tak vysoké) úrovně platu, tak se mu vůbec nevyplatí být na nemocenské, protože to by chcípl hlady. Lidi kteří hodně pracují a tak i hodně vydělávají na nemocenské najdete jenom zcela výjimečně. Navíc nikomu přece nikdo nebrání, aby se pojistil proti vážným onemocněním typu rakovina, transplantace apod. Je to jenom o zodpovědnosti toho člověka za jeho vlastní život. Beru-li tuhletu otázku vážně a jsem-li zdravý a v pohodě, měl bych se pojistit na dobu kdy tomu tak být nemusí. Jestli na to kašlu, vše co mám utratím - po mě potopa, tak to je jenom můj problém. 6) Tato vláda ničím nenaznačuje, že by podporovala lidi, kteří jsou za sebe zodpovědní, ale spíše podporuje ty kterým se přece za ty peníze raději vyplatí být na podpoře, hodit se s počátkem povodní marod, hledat skuliny jak se ulejt a švejkovat. Sociální dávky jsou absolutně neadresné a vyplácejí se spoustě lidí kteří na nich parazitují...ale to už odbíháme od povodní zbytečně daleko. 7) Pokud budu já prosperovat, mohu ze svého přebytku, nebo mnohem lépe řečeno dostatku být solidární s těmi kteří na tom nejsou tak dobře tedy ne vlastní vinou. 8) Neustálé zvyšování daní je absolutně demotivující a navíc podnikatelé potřebují peníze na rozvoj firmy. Pokud mu je sebereme na daních, nebude se rozvíjet, nedá práci dalším lidem, nebude prosperovat a nebude solidární... Mimochodem pokud bych já ve své společnosti platil daně třeba 15% mohl bych už dnes zaměstnat dvojnásobný počet lidí bez rizika, že nebudu mít pro ně peníze na výplatu, pokud mne potká nějaká událost kterou jsem třeba nemohl ovlivnit, neboť firma jestli chce přežít musí myslet i na dobu kdy se jí nebude dařit a vytvářet si rezervy. A stát je velmi podobný firmě a měl by aplikovat podobné principy jinak daleko nedojde. To by mohlo stačit.Howgh
0/0
4.9.2002 15:23

aeskulap

Re: Re: Ubožáci
Mluvíte mi z duše. Opět se podporuje dojem, že "on se o nás někdo postará".
Slušný člověk je ten, který nic nemá. Ten, který jezdí pravidelně na dovolenou a jinak
žije od výplaty k výplatě.
Kdo má víc, tomu je třeba odebrat. Ale být milionářem je relativní pojem. Většinu je třeba investovat, mít rezervy, protože za pár let se třeba dařit nemusí.
Koho zajímá, že my jsme 10 let
na dovolené nebyli ( nestěžuji si, byla to naše volba ), ale to přesvědčení, že kdo je zvyklý se o sebe starat, se o sebe postará zase, mi vadí. Z vlastní zkušenosti vím, že z 10 uchazečů o práci jich 8 pracovat nechce. Koneckonců se ani moc nedivím. Asi to jsou slušní lidé. A ti neslušní, kteří nechutně na to měli a peníze " vrazili " třeba do pojistek ? Dobře jim tak.
Roční pojistné dnes není až tak levná záležitost, takže je-li dům pojištěn 10 let, jde o desetitisíce, které příjdou vniveč. No uznejte, to potěší ještě víc. 
0/0
4.9.2002 16:56

conoco

Re: Ubožáci
Tak si tim clenem CSSD zustan, ale jestli mas deti, tak je lituji.
0/0
4.9.2002 16:50

Wanda

Re: Ubožáci
To snad nemůžete myslet vážně, co jste tady napsal. Když má někdo dům, auto či jiný majetek, měl by si ho zabezpečit. Záměrně píši měl, protože ho nikdo nemůže nutit. Ale když se o majetek nepostará a pak mu ho vezme třeba ta velká voda, pak se nemá co vztekat, že přišel o všechno. A pokud mu finančně pomůže stát, je to od něho jen výrazem dobré vůle, protože jeho povinností to není. Koneckonců, když mi dům nespadne při povodni, jaká byla letos, ale třeba mi vyhoří, protože do něho praští blesk, nedostanu od státu ani korunu, a ani to nebudu očekávat. Je to můj majetek a moje smůla, že se to stalo zrovna mně. A pokud jsem riskovala a dům jsem neměla pojištěný, pak mám dost velký problém. Naše vláda ale svými posledními kroky dává jasně najevo, kam máme v příštích letech namířeno. Proč se starat o svůj majetek a platit si drahé pojistky, k čemu si spořit na stáří formou jakéhosi penzijního připojištění či životní pojistky, proč se snažit být úspěšný a vydělávat a proč vůbec pracovat? Když se o sebe postarám sama, nedá mi nikdo nic a i v krizových situacích bude stát očekávat, že se sama o sebe dokážu postarát zase. Když vydělám více než jiný, stát mě za to potrestá vyššími daněmi a z nich bude přisívat na pohodlný život těm, kteří zájem pracovat nemají a nikdy mít nebudou. A když se nepostarám a budu na tom proto mizerně, no co, stačí přece jen nastavit dlaň a stát pomůže. Není to mírně demotivující? Princip solidarity fungovat musí, jinak to asi nejde. Ale všeho s mírou. A mimochodem, ta natažená dlaň je něco, k čemu má bohužel velká část našeho národa pořád velmi blízko. Proč si pořád myslíme, že důsledky naší vlastní blbosti a nezájmu zabezpečit se do budoucna nám bude někdo kompenzovat? Když občan tohoto státu vrazí peníze do pochybné kampeličky a přijde o ně, hned čeká, že mu stát jeho prošustrované peníze vrátí. Když si jiný postaví dům u řeky, nepojistí si ho a pak mu ho vezme voda, opět první co žádá, je pomoc od státu, jakoby měl na ni automaticky nárok. Je to tvrdé, nijak nesnižuji neštěstí těch, které to postihlo (mně samotné se to dotklo před pěti lety na Moravě), ale měli bychom se už konečně naučit spoléhat se více sami na sebe, než na to, že se o nás "někdo jiný" postará. A dokud se toto nenaučíme, budeme oběma nohama stále v socialismu (nebo v něčem ještě horším).
0/0
5.9.2002 9:56

miroslav

Re: Re: Ubožáci
S tim souhlasim a v normalnim state by to melo fungovat. V normalnim. Ve state kde jsou pochybne kampelicky, pochybne banky, pochybna burza jak to bylo za klausovych marxistu je to dost slozite. I stim pojistenim. Dost demotivujici Morava pojistovna. Nezbyvalo, nez se stat zlocincem a pul hodky se klepat strachem a ulozit si penizky v Nemcich v opravdu solidni bance, ne u Klausovych partajniku. Pochybuju ale, ze na to mela nervy nejaka babice ze vsi ktera mela v pameti, ze se za podobne delikty v padesatych letech veselo. Ta to radsi odnesla do kampelicky ovlivnena klausovou reklamni agenturou TV Nova
0/0
5.9.2002 19:56

jikas

Re: Ubožáci
Vy jste, pane, zřejmě nepochopil smysl pojištění a vůbec, o co v této diskusi a nejen v ní jde. Jde o spravedlnost a fér hru. Trestat někoho za to, že si pojistí majetek a zvýhodňovat ty, co pojistné, které by zaplatili, radši prokouří nebo propijou, je poněkud ubohé, jak jste napsal v titulku svého příspěvku. Pojištění je totiž právě proto, aby lidem nezbyly jen oči pro pláč, když se něco stane, už chápete? Snad to pro vás nebude tak těžké pochopit. Pokud jde o zvýšení daně, ani mě se to netýká, ale vadí mi to dost, tito lidé už platí dost do státního rozpočtu. A kdy byste se tomu pouze usmál, nikdo vám přece nebrání, abyste státu dával dary, když už se vám nelíbí, že nesapdáte do kategorie vyššího zdanění. Ale bohužel tato hrdinská slova mají jen ti, co toho nejsou schopni. Solidarita totiž neznamená rovnostářství. A mimochodem, máte pojištěn svůj dům, byt či domácnost? Pochybuji, vám to přece zaplatí bohatí ze svých  tvrdě vydělaných výplat. Sobče! :-) Nebo vlastně hyeno, jak tyto lidi ve svém článku nazýváte. Ale na konci svého článku mně vlastně dáváte za pravdua máte správný názor, když to přirovnáváte ke zdravotnímu pojištění. Tím si nechtíc protřečíte. Ale zdá se, že v tomto případě smysl pojištění chápete. Přesně to je je jeho smysl, zdravotní pojištění je povinné. A řeč je právě o těch, kteří si své domy nepojistili...
0/0
5.9.2002 21:47

Pavel

Nauc se nejdrive pravopis a potom mudruj
Az prilis solidarni je uz tzv. zdravotni a socialni "pojisteni". Za stejnou sluzbu platim vice nez dvacetinasobek toho, co odvadi clovek s prumernym prijmem. Tim si platim nejen operaci srdce, ale i pomerne urgetni lobotomii pro Tebe :-))
0/0
5.9.2002 23:05

bejby

Re: Nauc se nejdrive pravopis a potom mudruj
to se ti povedlo :-)))
0/0
6.9.2002 11:15

Pavel

Jak vidím právní stránku věci
Možná by bylo dobře, aby se zde vyjádřil právník, ale můj názor je tento:
ve smlouvě s pojišťovnou je, že pojišťovna plní do výše škody. pokud nebyla uhrazena jinak. Jestliže škodu uhradí jiný, pak nejde z hlediska pojišťovny o škodu. Pokud je státní příspěvek formulován jako příspěvek na náhradu způsobené škody, tak ne stát, ale pojišťovna sama sníží plnění, aby pojištěný dostal v součtu státního příspěvku a pojištění maximálně 100% skutečné škody. Ale státní příspěvek má být vyplacen celý a krácení pojistného nemá dostat stát, ale zpět pojišťovna!
0/0
4.9.2002 11:25

MIRO

Re: Jak vidím právní stránku věci
Pavle, jak jsem si vsiml, na Tvuj príspevek NIKDO nereaguje!!! Já Ti chci vsak podekovat. Myslím si, ze Te pochopilo resp. chtelo pochopit jen málo lidí. A je to tak jednoduché!? Na jakémkoliv nestestí se NESMÍ NIKDO OBOHATIT!!! Toto pravidlo platí vsude na svete.                                  To znamená:                      Ten kdo je pojistený dostane od pojistovny zaplacenu celou skodu, mínus 200.000Kc co dostal od státu! Ten kdo není pojistený dostane jen tu zákonem danou cástku=max.200.000Kc!!!          Kazdý se mohl pojistit!!! Takze proc zvysovat DANE??? Vzdyt je vsechno regulované-viz. zákony, smlouvy atd!?    A JESTLI JE NEKDO VINNEN ZA  ZPUSOBENÉ SKODY, MUSÍ TYTO SKODY NAHRADIT!!!  
 
0/0
5.9.2002 13:16

Posleda

Re: Jak vidím právní stránku věci
Nevím, jakou máš smlouvu s pojišťovnou (a s kterou - tipnul bych, že s bývalou monopolní), ale neznám pojištění, které by ti v takovémto případě plně uhradilo všechny škody. A navíc - pojištění je komerční záležitost (jak s oblibou říká mluvčí ČP). Je to "jen" obchod s rizikem. Pojišťovny by byly samy proti sobě, kdyby takto omezovaly své obchody. Když budeš natolikl bohatý (či zodpovědný) že si na jedno riziko uzavřeš dvě či tři pojistky u různých pojišťoven, zaplatí tio jen jedna z nich? na co pak platíš pojistné?
0/0
5.9.2002 18:57

jikas

Re: Re: Jak vidím právní stránku věci
Náhodou má ČP kvaitní pojištění, i když ne veškěré jednání z její strany se mi líbí, ale hodnotím produkt. Pokud jde o více majetkových pojistek, tak toto upravuje občanský zákoník, nikoliv pojišťovny.
0/0
5.9.2002 21:53

Doktor

400 Miliard
Podle poslednich odhadu tato povoden nas bude stat 100 miliard. Jestli pocitam dobre tak si muzeme dovolit jeste tri a jeste nam par miliard zbude. Vzdyt mame uschovano v konsolidacni agenture pres 420 miliard. (...Pardon ja si to popletl je to statni dluh vytvoreny touto a temi minulimi vladami ktere jsme si dobrovolne zvolili...)
0/0
4.9.2002 11:21

fan

komunismus
děkuji všem kteří volili rovnostáře špidlu. Pomalu začínám mít pocit, že veškeré moje zapálení a práce v rámci sametové revoluce jako studenta VŠ přichází v niveč. Kupředu levá zpátky ni krok. Doufám, že se alespon část voličů socanů vzpamatuje a po té spoušti co stačil špidla a jeho melodyboys a girls za 3 měsíce vlády udělat, budou v podzimních komunálních a senátních volbách volit jinak. Moc vás prosím, nechci fronty na banány, nechci bony od veksláků a cikánů, nechci devizové přísliby apod. kraviny - výdobytky sociálního případně komunictického státu
0/0
4.9.2002 11:16

pevl

Re: komunismus
O jakém rovnostářství tady blábolíte, když většina zde nadává, že ti co jsou pojišni by měli dostat jen 65%státního příspěvku. A protože z Vašeho příspěvku vyplývá, že jste poměrně mladý tak bych Vás chtěl upozornit na 3 pilíře socialismu a komunismu. Vedoucí úloha KSČ, společenské vlastnictví výrobních prostředků, banky ve vlastnictví státu. A když ste vystudoval VŠ (já také) tak mi řekněte který z těchto pilířů chce vláda ČSSD zavést. A co se týče listopadových voleb bych byl rád, kdyby jste mi poradil koho volit. Vlády ODS nám již předvedly co umí a voliči v parlamentních volbách 1998 a 2002 na to reagovali, takže s hrůzou očekávám že mi doporučíte KSČM.Potm by jste asi ty pomeranče, banány a vše ostatní s čím vyhrožujete asi opravdu neměl. Možná že máte nějakou svojí stranu, která se jako Deux ex machina objeví a všechny současné partaje převálcuje. Ale tomu přece nevěříte.
0/0
4.9.2002 14:32

Toník

Re: Re: komunismus
Slovo "Rovnostar" je zde mysleno zrejme jako primer. Ze signalu jdoucich od soucasne vlady je zrejma snaha o komunisticke "narovnavani". Jak jinak si vysvetlujete napareni vyssich dani pro lidi s "vyssimi" prijmy? Jak si vysvetlujete jasnou snahu "narovnani" penez, ktere lide dostanou na odstranovani povodnovych skod bez ohledu na to, jestli byli zodpovedni, ci ne?
Jinak Vam davam za pravdu, ze soucasne ceske politicke spektrum nenabizi prilis mnoho kvalitniho "materialu"...
0/0
4.9.2002 14:41

Zulu

Rada Vladimira Iljice Spidly
Budte nezodpovedni a kaslete na vsechno. My se o Vas o postarame. A vy co se snazite starat o svoji budoucnost a majetek tak cinite zbytecne. Stejne Vam to sebereme a nebo Vas alepson orizneme tak, aby Vas podobne choutky presly.
0/0
4.9.2002 11:05

Tomáš

Spokojenost
Letos jsem chtěl volit US, ale poté jsem byl osvícen prozřetelností a volil jsem Balbínovu poetickou stranu. A je to v mém životě poprvé, kdy jsem i dva měsíce po volbách se svým rozhodnutím zcela spokojen.
0/0
4.9.2002 10:59

Martin

Re: Spokojenost
To je stejný, jako kdybys byl spokojenej že jsi k volbám nešel. To máš teda důvod ke spokojenosti !
0/0
4.9.2002 13:46

TommyCZ

Re: Spokojenost
Aha, takze jsi dal X procent sveho hlasu CSSD, X procent ODS, X procent Koalici a X procent KSCM. Ja vim, blbej system, ale jak to jinak rozdelit ? Jesteze ne tak, jak puvodne zamysleli Opo-pozicnici.
0/0
5.9.2002 17:48

Václav

Zákon, stát, občan, pojištění a náhrada škody
Je nepřípustné, aby stát svérázným výkladem zákonů související s povodní a soukromým pojištěním nahrazoval moc soudní. Jde o evidentní zásah do majetkových a občanských práv v rozporu nejen se zákony našeho, ale i mezinárodního práva.
0/0
4.9.2002 10:41

Ivan

Re: Zákon, stát, občan, pojištění a náhrada škody
Nekolik postřehů, které mám po přečtení ohlasů na uvedený článek. 1. Udivují mne ohlasy voličů ČSSD, že jsou překvapeni jak se strana po volbách chová. Vždyť to samé dělala i celé předchozí funkční období. 2. Kolik úředníků předpokládá vláda zaměstnat zjišťováním škod a pojistných plnění. Již jenom při odhadu škod bude snaha o úplatky aby škody byly nadhodnoceny. Nejvíce u nepojištěných lidí. 3. Proč vláda vymyslala něco co provděpodobně může skončit u mezinárodních soudů? Protože nakonec vyplatí všem stejně, ale nemusí zvýšenou částku dávat do rozpočtu. Opět dosáhnou daleko většího schodku v rozpočtu než oficiálně přiznávají. 4. Proč jde vláda po "bohatých" a zodpovědných lidech? Protože jich je menšina. A vláda nedělá nic jiného než líbivou politiku pro masy. Vůbec jim navadí, že po nich "potopa". Hlavně, že i v příštích volbách se najde dost tupců, kteří je zvolí.
0/0
4.9.2002 10:58

Federální úřad pro tisk a informace

Kdo seje vítr
Vážené soudružky, vážení soudruzi, v uplynulých dnech jsme svědky toho, jak některé protisocialistické síly v naší zemi zpochybňují politiku naší vlády a strany. Jedná se o imperialistické snahy o podporu odpovědnosti občanů. Chceme ujistit všechen náš lid, že jakoukoli nerovnost, ať zaviněnou či nezaviněnou, nestrpíme. Budeme ji srovnávat tak dlouho, až ji srovnáme. A věřte, že se nám to podaří.
0/0
4.9.2002 10:39

lukas

to je normalni hyenismus
no comment ...
0/0
4.9.2002 10:29

mame, co jsme chteli
Konecne musi byt i tomu nejpomalejsimu jasne, ze vlada Vladimira Iljice Spidly zatoci s kazdym zodpovednym a pracovitym clovekem. Jdu na pivo, do konce sichty nejake zvladnu.
0/0
4.9.2002 10:21

Michal

Zpytujte své svědomí
Nad tim, co se zde (CR) nyni deje se mi zveda zaludek.
Nase vlada je tak krasne "motivacne" zamerena, ze bych se snad radsi zastrelil!!
Tak nejdriv zvednou dane pro ty, ktery vydelavaji velky prachy! Ja je sice nevydelavam, takze by mi to mohlo byt vcelku jedno, ale jedno mi to neni. To z toho duvodu, ze si myslim, ze je to demotivacni. Ty lidi, co ty prachy vydelavaj maji z velky casti VS, makaj od nevidim do nevidim a co vymysli Spidla? Vydelavaj, tak at platej. Fantasticka myslenka ne? Jenomze uz mu asi nedochazi, ze je spousta jinych cest, jak jim ty penize "vyplatit", aniz by na vyplatni pasce byly zdaneny 35%.
A ted pro jistotu jeste poradne motivovat lidi, aby si "platili" pojisteni. Leta platis  pojisteni (asi na to mas), tak co bysme ti vlastne davali nejakou dotaci? Ukazte mi nejakou rovnost!!
Pojisteny i nepojisteny je postizen stejne.
Pojisteny si platil pojisteni, nejspis dostane od pojistovny plneni (byl-li tedy pojisten na takovou udalost) a jeste dotaci. Ale hle, vyplat nam hned 35% z plneni zpet.
Nepojisteny je sice v riti, ale najednou se mu objevi prachy na stole. Z niceho nic.
A ted uplne odjinud. Vsimate si jaky maji vsude bordel? Kavan ma v trezoru o kterem nikdo nic nevi prachy, ktery snad ani nejsou jeho, Srba pomaha lidem do zahranicnich ambasad atd.
Zajimalo by me, jestli pan Kavan bude schopen tuto skutecnost obhajit. Myslim si ze ne. V tom pripade by me rezignovat. Myslim si, ze v ten okamzik ztraci veskery kredit a duveru. Bohuzel cesky lidicky jsou jeste porad slepy a nejsou schopni trochu premyslet.
Jestli sem tam prosakne nejaky takovyto pripad, jak potom vypada chod ministerstev vseobecne??
0/0
4.9.2002 10:15

ppetr

špidla + CSSD
copak jste jeste nepochopili,ze nas chce špidla dovest ke komunismu.on vlastne rika,vy jste nase ovečky a my se o vas postarame a kdo bude nest odpovednost sam za sebe tak toho POTRESTAME.
0/0
4.9.2002 10:07

soto

Socani....
Vypadali dobře před volbama, ale teď? Bydlím na Moravě v místech kde byla před 5 lety voda. Pojištěný jsem byl a jelikož pojišťovny zrovna moc neplatily (amortizace a bla, bla.....) tak dodnes splácím úvěr. Ale i přesto si platím pojistky nadále. Ale ne tolik jako minule. Ale hádejte kolik? Pětkrát tolik, protože jsem údajně v zátopové oblati (mimochodem nikdy v historii do 16 století tam voda nebyla). Ale dejme tomu. A dnešní představa, že platím ony zmiňované pojistku, můj soused (etnik) ne a nakonec dostaneme stejně, mě šíleně děsí. Já se chovám zodpovědně a stejně je mi to v tomto banánově na houby. Má tady smysl žít?
0/0
4.9.2002 10:02

Kriton

Re: Socani....
A to uz je teda opravdu schvaleny, ze pojisteny budou vracet nejaka ta procenta a nepojisteny dostanou dotace? Nepreju nikomu nic zleho, kdyz nekomu odnesla voda uplne vsechno, mel by "neco" snad dostat, ale to co predvadi CSSD je docelal horor ! POVEDE TO K TOMU, ZE LIDI UZ NEBUDOU CHTIT PLATIT (TI ZODPOVEDNI, CO DOSUD PLATILI) A TI CO NEPLATILI UZ PLATIT NEBUDOU NIKDY, PROTOZE STAT JIM PRECE POMUZE, NE? Otraveny Kritak
0/0
4.9.2002 10:57

emil

Taky demokracie
To co vymyslela vláda Vladimíra Ijiče Špidloviče, především pan absolent Sobotka absolutně popírá základní principy demokracie a pošlapává hlavní demokratické zásady. Jak si mže někdo dovolit sáhnout na soukromý majetek. Mě taky uplavala chata, měl jsem ji pojištěnou a teď místo abych ji znova opravil a zvelebil budu dávat peníze někomu, co je radši prožere, místo aby si koupil nebo opravil dům či byt? Proč dostanou peníze i nájemníci, kteří k bytu nemají jiná než nájemní práva? Pžedmět nájmu zanikl skončilo nájemní právo a šmytec. Ať se postarají dávky by brali a makat to ne. Co ělají tzv. pravicové strany pro mlčí a schovávají se, co dějají všichni ti profesoři, Kocourové, Sládkové, Lobkovicové,Mejstříkové, Pajerové a jiní. Proč nebrání zájmy demokracie před zvěrstem socialismu
Již vzhůru psanci této země.
 
 
 
0/0
4.9.2002 9:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.