Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sobotka: Daně by rostly i bez povodní

Obnova země po velké vodě odstartovala daňovou reformu. "Jsou to kroky, které bychom stejně udělali později," říká ministr financí Bohuslav Sobotka. Zároveň přiznává, že ČSSD jako nejsilnější strana vládního tria prosadila milionářskou daň i přesto, že je v rozporu s vládním programem. Sobotka zároveň upozorňuje, že v příštích dvou letech musí lidé zapomenout i na slibované přídavky na děti či vyšší rodičovský příspěvek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bubák1

Otázka tak trochu mimo.
"Evropská unie upozorňuje, že je velmi nebezpečný velký rozdíl v nejvyšším zdanění fyzických osob a daní z příjmů firem. Poté, co u nás klesne daň firmám na 28 procent, bude tento rozdíl sedm procent. Firmy jsou tak motivovány propustit své dobře placené zaměstnance. Ti si založí firmu a nechají se najmout původním zaměstnavatelem. Všichni ušetří, stát prodělá ...".
Opět zmatená otázka. Co je myšleno pojmem "firma"? Daň 28% se týká příjmů právnických osob, tudíž možný scénář, předkládaný MfD, je nesmyslný. Pokud právnická osoba propustí své nejlepší zaměstnance a ti si založí novou společnost (právnickou osobu) bude tato firma daněna stejně a oni jako zaměstnanci budou ve stejné pozici. Pokud budou pracovat na živnostenský list, 28% daň se jich netýká. Bohužel jim na takovou otázku nesmyslně odpovídá i ministr Sobotka. Pokud vím tak takhle nějak to fungovalo v Irsku, kde daň pro právnické osoby byla nízká ale byla vyšší daň fyzických osob. Snížení daní jako nástroj pro zvýšení ekonomického růstu neznamená snížení daní fyzických osob ale především osob právnických.
P.S.: Jenom doufám, že teď nepíšu něco špatně já.
0/0
11.9.2002 11:55

iris

dane
Toto je jasny priklad, ze je jedno koho volime.Kluci se stejne spoji a vice ci mene zas tahnou za jeden provaz, ale kolik to stalo penez pri volbach?Ted poslouchame jak ten stat malo zivime a kolik je jeste treba pritvrdit na danich.Kdyz se podivam na sve dane vubec nemam pocit ze bych davala malo za to co pro me stat dela.Spis by si prezident, poslanci i senatori meli zdanit VSECHNY sve skutecne prijmy a pak se muzem bavit o danovem zatizeni.Oni radsi svou dobre placenou pracovni dobu proflakaj tim. ze se dohaduji  jestli si maj zmrazit na pouhy jeden rok platy nebo ne.Nebylo by lip se postarat aby se vybraly vsechny dluzne dane?To je asi moc velke sousto na ty nase radoby politiky.Tak se radsi ohanej povodnema.Jenze fura tech lidi ktere ted budou zdimat danemi pomahala, pomahala rada a pomahala driv nez to nejakeho politika jen napadlo.Udelaj to ale i priste kdyz se neco takoveho stane?
0/0
11.9.2002 9:26

jiri

Re: Co se rozčilujete Modří ptáci ?
LIDI, CO JE TO VŠECHNO PROTI REZIVĚNÍ ZEMSKÝ OSY!
0/0
10.9.2002 12:39

geo

kdo nam vlastne vlane ?
Ten rozhovor je fakt síla !!!
V jedný větě říká, že v zahraničí jsou daně vyšší, v další přizná, že to tak není !!! Ale chudáci dělníci v USA si dobrovolně "musej" platit penzijní pojištění. Měl by tomu demenetovi někdo vysvětlit, že každej by si rád platil penzijní připojištění, a měl tak alespoň nějakou šanci mít něco našetřeno na stáří. Protože jestli bude ministrem financí ještě nějakou dobu podobná kapacita jako tento nýmand, kterej celej život akorát šoupe kalhoty v parlamentu, tak v důchodu všichmi pochcípeme hlady. Nechce se mi vůbec věřit, že někdo tako vybavenej může v normálním státě dělat ministra. Celkem by mě zajímalo, kam vedou nitky, které tuto loutku ovládají.
0/0
7.9.2002 9:20

Bubák1

Re: kdo nam vlastne vlane ?
Já bych byl například radši kdyby se mi o mé důchodové pojištění postaral radši stát. Nechci se dožít doby kdy půjdu do důchodu a zjistím, že mé naštřené peníze mezitím někdo ukradl nebo "jenom" zmizelo něčími špatnými investicemi, jak se děje dnes v USA. Opravdu sis vybral vhodný příklad.
0/0
11.9.2002 12:20

petr

Farma zvířat
Pokud muze delat v tomto státě ministra financi clovek typu s. Sobotky, lze se pak vazne zamyslet, zda-li nevypsat konkurz na tento post v prazské, byt nyní trochu proridle, avsak stále slusne aspon simpanzy obsazené ZOO ...
0/0
6.9.2002 16:30

Modrý pták

Odpověď Borisovi.
Soudruhu,uvědom si starou a osvědčenou pravdu,která platí pro každý režim,že ryba vždy smrděla a bude smrdět od hlavy. Pro měně chápajíci a starší soudruhy to znamená polopatě,že smrad jde od vládnoucí strany a vlády této země!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
6.9.2002 11:49

Laco

Re: Odpověď Borisovi.
Proč tomu kdo apeluje na mravy oslovuješ soudruhem. To bys asi Havla urazil.
0/0
6.9.2002 12:11

Boris

Re: Odpověď Borisovi.
Smrad jde především z tvých nakřáplých vajec, nebo že by to byly Klasovy?
0/0
6.9.2002 14:26

Boris

Kam kráčíš národe Český?
Ve škole nás učili, že již při požáru Národního divadla vybírali lidé na Národní divadlo nové. Kdyby totéž Národní divadlo hořelo dnes, jak je patrné z uvedených příspěvků, nevybrala by se ani koruna. Zvláště ne od našich překupníků, kteří si tak rádi říkají podnikatelé. Je to jen důkaz toho, jak náš národ za jedno století stačil zparchantět. Chce mi z vás zvracet.
0/0
6.9.2002 10:57

Laco

Re: Kam kráčíš národe Český?
Podle mne nezparchantěl za jedno století ale po listopadu 1989. A otázkou je proč ? Podle mne ten rozpor mezi slovy a činy politiků za to může.
0/0
6.9.2002 11:10

Dave

Re: Kam kráčíš národe Český?
Znám hodně podnikatelů, kteří pomohli lidem a nejen při povodních. Tady se jim to však nařizuje a některým jako trest. Tak se nad tím zamyslete, než vynesete emotivní soudy.
0/0
6.9.2002 11:30

Hugo

Re: Kam kráčíš národe Český?
Tak to pozor, tyto nesmysly co Socani zavadeji nemaji s Narodnim divadlem nic spolecneho, nemohu s Vami souhlasit...Vas komentar je totalne mimo misu. Cozpak lide nedelaji sbirky na postizene povodnemi a na vznikle skody? Vsichni vime, ze je potreba dat vse zpet do poradku, ale za jakou cenu? Kdyz budu mluvit vasi reci, vyzni to asi takto: Pod zaminkou Narodniho divadla/povodni nyni Spidlovci prosazuji zmeny, nad kterymi zustava zdravy rozum stat. Asi tak...
0/0
6.9.2002 11:35

Modrý pták

Re: Kam kráčíš národe Český?
Zparchantěl ovšem díky naším politikům hlavně komančské a socanské strany.Už se těším na nové vydání V.I.Špily "Poučení z krizového vývoje ve straně ČSSD a společnosti po sjezdu v roce 2001". Je ovšem zajimavé,že většina překupníků a podnokavců má kořeny v KSČ !!!! Proto nejdřív dva krát měř a pak jednou můžeš řezat soudruhu překabátěný komouši nebo špidlovče,jako malovaný!!!
0/0
6.9.2002 11:38

Boris

Re: Re: Kam kráčíš národe Český?
Potrefený pták se ozval, viď modrý vypelichanče. Knihy, po kterých toužíš již vydal tvůj vůdce, vilný Venca. A co se týče překupníků a podnikavců a jejich rodné strany ODS ano, ti mají kořeny v KSČ jak choboty.
0/0
6.9.2002 14:39

Modrý pták

Re: Kam kráčíš národe Český?
Soudruhu,uvědom si,že ryba vždy smrděla a smrdět bude od hlavy!!! Pro již těžko chápajíci soudruhy od vládnoucí strany a vlády této země.
0/0
6.9.2002 11:43

Balabán

Re: Kam kráčíš národe Český?
Jsou věci, které vyvolávají positivní emoce nebo soucit a tím mají své dárce dobrovolné. Nečiní mi problém na tyto věci přispět. Asi by to bylo stejné tehdy s tím Národním divadlem. Ale co mne vytáčí, je samozřejmost s jakou někteří lidé počítají s cizíma penězma jenom z titulu, že někdo jich má více než on. Pokud by se věci nazvaly pravými jmény, socialistická vláda řekla, že budou úspory v rozpočtu tolik a tolik, zavede se dočasná povodňová daň a když se škody zaplatí tak naopak se některé daně v perspektivě sníží, tak by většina lidí nic nenamítala.   
0/0
6.9.2002 11:57

sisko

Re: Kam kráčíš národe Český?
Souhlasím s tebou ! za morální rozvrat může zejména ODS  a její tunelářské a zlodějské praktiky.  Věřím, že teď po volbách to dáme aspoň trochu do pořádku !!
0/0
6.9.2002 13:21

Balabán

Re: Re: Kam kráčíš národe Český?
Dát do pořádku - cestou paušálního zvýšení daní vyšším příjmům ? Výborně máme se na co těšit !
0/0
6.9.2002 13:31

Nesocan

Dane
Predstavte si ze by se zvysila progresa dane po vzoru socanskeho Svedska na 60 % + skryta dan - to by sme za to ze pracuje skoro museli platit
0/0
6.9.2002 10:27

jira

Re: Dane
Ve Svedsku uz nastesti dostali rozum. Ale nez se tak stalo, tak veskere jen trochu vydelavajici firmy a schopni jednotlivci utekli do zahranici.....takze ten rozum dostali socialisti aty pote, kdy zjistili,ze uz neni z ceho brat......
0/0
6.9.2002 10:44

Balabán

Re: Re: Dane
Švédsko je svým systémem daní ve světě rarita. V celosvětové konkurenci daní opravdu došlo k přesídlení bohatších fyzických osob mimo Švédsko, následovaly některé firmy s celosvětovou působností a některé firmy byly převzaty konkurencí (např. AGA). Zůstavají firmy, které jsou vzájemně majetkově propojeny a jsou ovládány jednou rodinou a spřízněnnou skupinou (do této skupiny patří Scania, Volvo, Elektrolux, Saab a další), ale této skupině výměnou za ovládání trhu se státními zakázkami je určitou protihodnotou vyšším daním (pozor zde se nejedná o korupci, ale postavení na trhu). Když se k tomu přidá vysoká daňová disciplinovanost Švédů, tak jim to funguje (nebo spíš fungovalo). Přenos podobného systému do jiné země zákonitě nemusí vést k blahobytu.  
0/0
6.9.2002 12:18

Dalibor

Danovy system, zkusenosti z SRN,
ja ziju v nemecku, mam zelenou kartu, takze danim tady. Tu kartu dostane clovek jen kdyz sezene praci prave v te nejvyssi danove tride a to jen kdyz nesezenou zadneho nemce. Rozdil od nasich "vyplatnich pasek" je naprikald v tom, ze firma posle svuji cast penez na zdravotni pojisteni a stahne se to z meho uctu. Takze hned vim kolik platima co mi firma "prispiva". Existuje take nekolikatinasobne vesti moznost odpocita polozky z danoveho prijmu. Jizdy do prace (autem, vlakem, na kole, pesky), cokoliv co si koupim pro svou praci. Je toho opravdu hodne. Takze kdyz CSSD rika A mela by rici i B.  Zdaneni je sice v zahranici vetsi,a le lideplati mene dani. Proto nemaji snahu je "ulit" nekde jinde, protoze maji zakonnou moznost odcerpat vydelane penize do vlastni kapsy. Tato moznost u nas neni. U plati plat jak mourovaty.
0/0
6.9.2002 9:54

Laco

Re: Danovy system, zkusenosti z SRN,
Podle mne v Čechách nelze nejprve poslat peníze na účet zaměstnance a pak mu stáhnout z účtu odvody. To by nebylo pak už z čeho. Tak jako podniky pod vedením českých managerů neplatí pojištění tak by se i jejich podřízení postarali aby nebylo z čeho platit. Od nadřízeného vola se podřízený vůl učí orat.
0/0
6.9.2002 10:04

sisko

Fakt nechápu proč se tady pohoršujete ?
Já jsem volil ČSSD, která plní to co slíbila. Kolik z Vás volilo Koalici , která neplní nic z toho co před volbami slíbila
0/0
6.9.2002 9:47

JARDA

Re: Fakt nechápu proč se tady pohoršujete ?
ted jsem se tedy pobavil, nevím co slíbila jestli tedy legální tunelizaci tvůrčích a pracovitých lidí na úkor lemplů a nemakačenků tak to tedy plní na 150 %, národe probud se J.
0/0
6.9.2002 10:20

jira

Re: Fakt nechápu proč se tady pohoršujete ?
To,ze jsi volic CSSD nam nemusis zduraznovat,to je videt z tvych prispevku....(((-: napis mi KONKRETNE ,co CSSD plni za svuj slib. Ktery ? A take mi prosim rekni svuj nazor na to, zda povazujes za kradez, kdyz misto prace sedis u internetu a zneuzivas tak prostredky sveho zamnestnavatele ke sve "duchaplne zabave"......Docela by mne zajimal tvuj nazor......
0/0
6.9.2002 10:20

Vaclav Hanus

Re: Fakt nechápu proč se tady pohoršujete ? - potrefena husa?
A proc se ho ptas na ten nazor na okadani? Mas vycitky svedomi, ze to sam delas a chtel bys ses o to brime s nekym podelit? A nebo alespon pohovorit?
0/0
6.9.2002 13:18

jira

Re: Re: Fakt nechápu proč se tady pohoršujete ? - potrefena husa?
nemam zadne vycitky. mam svou vlastni pevnou linku, za kterou radne platim ze sve kapsy . Ze sve zkusenosti s nekterymi svymi zamestnanci vim, ze misto prace dokazali na podobnych serverech proklabosit 2/3 pracovni doby a v te posledni tretine si jeste zasli na obed... moje svagrova dela na mestskem uradu a nekolikrat priznala ,ze brouzdani po inetu je nejoblobenejsi cinnosti vsech, opakuji vsech uredniku na mestskem uradu. Pokud je urednu den, tak nekteri si daji na dvere cedulku,ze ze "za chvili" vrati ,klidne nechaji lidi cekat za dvermi a vesele surfuji....ja osobne to povazuji za kradez,protoze zamestnanci nejen zneuzivaji prostredku zamestnavatele ke sve zabave,ale zejmena tak cini v pracovni dobe a podle toho to pak take ve vetsine statnich uradech vypada......
0/0
6.9.2002 13:46

Vaclav Hanus

Re: Fakt nechápu proč se tady pohoršujete ? - potrefena husa? - ne ve vsem souhlas
Pokud je to tak jak pises, tak beru zptaky co jsem napsal na adresu vycitek a okradani v tvem pripade. Paklize ale pises o zamestnancich a urednicich kteri takto mrhaji pracovni dobu, mas recht, ja vim ze spousta lidi tim travi prac. dobu (kterou si nenadpracuji posleze) - a to je spatne. Ale v tom poslednim s tebou nesouhlasim. Vycitat jim ze to delaji za prostredky sveho zamestnavatele je docela mimo misu (leda tak u tech kteri se pripojuji pres dial-up). Protoze: Pevne linky jsou zpravidla placeny pausalem. A i kdyby byly za objem prenesenych dat, mam za to ze se nejaka html stranka v tom totalne ztrati. Jina vec , ze nekteri hacekri stahuji gigaByty filmu a CDcek (to je zase jina pisen). Ale ten nejmocnejsi argument je, ze ve srovnani s tim jak se prizivuji manazeri a vlastnici firem na prostredcich firmy (soukrome vyuzivani firemnich bavoraku, lyzovacky vykazane jako seminar v Alpach, darky od dodavatelskych firem, fingovane sluzebni jizdy kdy manzelka vozi tydne deti do francouzskeho lycea pres pul republiky, atp, atp.) je nejaka ta html stranka pres podnikovou linku totalni malina.
0/0
6.9.2002 14:39

Laco

Re: Re: Fakt nechápu proč se tady pohoršujete ? - potrefena husa? - ne ve vsem souhlas
Umíš psát.
0/0
6.9.2002 14:56

Modrý pták

Re: Fakt nechápu proč se tady pohoršujete ?
Jseš hodný že se přiznávaš.Ja jsem volič Modrých ptáků a v životě bych tuto bandu nevolil! Musíš ovšem říct co socanská banda slíbila a k čemu sliby vedou!Závažné na tom je,že sliby hlavně V.I.Špidly vedou tam,odkud jsme se od nadvlády komoušů po komančském puči 1948 chtěli dostat!!!Jestli pak jsi byl nebo četl zprávu V.I.Špidly na sjezdu?
0/0
6.9.2002 10:46

Laco

Nechápu příčinu problému
Dovedu pochopit hněv horních deseti nad faktem, že mají jiná daňová pásma než ti s nižšími příjmy. Ale nedovedu pochopit, že se pozastavují nad celkovými odvody z příjmu ze závislé činnosti až teď. Návrhy dodat na výplatní pásku zaměstnance i údaj o zalplaceném pojistném za zaměstnance zaměstnavatelem správný ale deprimující. To je zásah do programu na 1 hodinu práce. Jaktože to tam chcete dodat až teď. Pokud máte takové příjmy musíte patřit do řídicí složky společnosti. A ta by měla za takové věci odpovídat a řídit je. Pro mne to je signál, že nejste až tak schopní jak o sobě tvrdíte. Jste typicky čeští manageři. Plnou hubu řečí jak se nenadřete a výsledky řídicí činnosti žalostné.
0/0
6.9.2002 9:42

Zdenek

Re: Nechápu příčinu problému
Meles nemysly. To, ze nekdo ridi podnik, jeste zdaleka neznamena, ze ridi spolecnost. Tu spise ridi odborarsky tata Falbr, ted uz vlastne Stech, spolu s temi "schopnymi", kteri ruznymi cestami ze svych politickych sekretariatu prokvasili az na ministerska kresla. Ver, ze reditel napr Skodovky ma sanci ovlivnit spolecnost az v okamziku, kdy zacne hromadne propoustet, ale to mu zatrhnou odbory. Do veci dani z prijmu nebo dani z majetku zase mnohem vice hovori odbory, nez ten reditel. Ale tohle priznal tento tyden i Spidla, takze mozna staci vice cist mily Laco.
0/0
6.9.2002 10:39

Laco

Re: Re: Nechápu příčinu problému
Asi si nerozumíme. Já jsem pod pojmem společnost myslel libovolý právní subjekt. A tam nechápu jak Vám mohou odbory bránit v tom aby jste upravili vzhled výplatního pásku tak aby z něj bylo zřejmé kolik jedna výplata zaměstnance vlastně stojí zaměstnavatele. Pokud to tak dnes nemáte, Váš PaMák je totálně neschopný a Vy jako řídicí složka nesete odpovědnost za personální složení svojeho podniku. Nebo chceš říci, že za to může vláda ?
0/0
6.9.2002 11:17

Vaclav Hanus

Re: Nechápu příčinu problému - ano
Trefa do cerneho. Zase jednou.
0/0
6.9.2002 13:12

Hugo

Sobotka
Co je to za individum ten Sobotka??... je to arogantni holobradek, ktery z pozice funkce vykrikuje svoje vyblitky mezi slusny lidi. Cela Socanska vlada je zlo, je to rekonstrukce komunistickeho zlocinu tesne pred rokem 1948. Vladimir Iljic Spidla a jeho banda vcetne prisluhovacu z US a dalsich veze tuto zemi do pekla.
0/0
6.9.2002 9:30

Modrý pták

Re: Sobotka
Sobotka je politický přiblblík věrný socanům neco jako Gross.
0/0
6.9.2002 9:43

Modrý pták

Víte proč je nedostatek Solviny a mazlavého mýdla?
Protože je skoupila banda socanů na akce "čisté ruce".Jestli pak víte,že žačína nová akce socanské bandy? "ruce ještě čistější".
0/0
6.9.2002 9:20

investor

Kdo je Sobotka?
Je to exot od krutipysků z Moravy ročník 1971.Vystudoval právnickou fakukltu Masarykovy univ. v Brně.V roce 1996 zvolen jako poslanec PS,opětovne v r.1998-2000.Od května 2001 předsedou podvýboru pro finanč.a kapitál.trhy.V rozpočtovém výboru od května 2001 do července předseda dočasné komise PS pro důchody.od listopadu 1998 člen měst.zastup.v Brně. Odborně je zaměřen na na oblast veřejných financí a daňové legislatívy. Opravdu "vhodná" osoba na funkci Ministra financí.První výsledky jeho "specializace", daně se začínají prosazovat do života.Mám dojem,že práce Ministra financí obnáši i jiné závažnější ůkoly než je zvyšování daní.Bude na to mít exot Sobotka?
0/0
6.9.2002 8:55

Laco

Re: Kdo je Sobotka?
Myslím si, že slabší než Philip nemůže být.
0/0
6.9.2002 9:21

Modrý pták

Re: Re: Kdo je Sobotka?
Slabší asi ne,ale blbější než zrádce Philip ano.
0/0
6.9.2002 9:28

Laco

Re: Re: Re: Kdo je Sobotka?
Nebyl ten slabší náhodou v Klausově vládě ? Co to bylo za slabého premiéra, který si vybral takhle slabého ministra ?
0/0
6.9.2002 10:08

sisko

Co se rozčilujete Modří ptáci ?
Sáhnul Vám někdo na Vaše nakradené milióny ? ČSSD tady konečně udělá pořádek !!
0/0
6.9.2002 8:54

investor

Re: Co se rozčilujete Modří ptáci ?
Ty umouněný socane,jen se podívej co prováděla a provádí s milionami tvoje banda,to asi nechceš vědet,hlupáku a omezenče!!!
0/0
6.9.2002 8:59

Iron Eagle

Re: Co se rozčilujete Modří ptáci ?
Ty pitomče, pokud někdo jak uvádíš, nakrad milióny, je to úkol pro orgány činné v trestním řízení, nemá to nic společného s daňovou soustavou. Ledaže, a tak uvažují levicové choré mozky, bychom předpokládali, že každý bohatší člověk je zloděj. Ale to je zase spíše úkolem psychiatrie. A pokud nadáváš na ODS, radši si všímej o dvě až tři třídy větší průsery socanů s "čistýma" rukama. 
0/0
6.9.2002 9:00

jira

Re: Co se rozčilujete Modří ptáci ?
Clovece, docela by me zajimalo, s ohledem na tvuj pomerne casty a staly pobyt na netu,zda si pripojeni platis ze sveho nebo zda si temito kecy kratis dlouhou chvili na nejakem statnim uradu za penize sveho zamestnavatele,potazmo danoveho poplatnika - tedy i za me penize......CSSD tady skutecne "udela poradek " to s tebou souhlasim. Otazkou ale je, co si kdo pod pojmem poradek predstavuje....Ale ver tomu, ze jediny,kdo na tento "poradek" doplati budou podobne omezena individua ,jako jsi ty.Ti chytrejsi se budou i nadale usmivat ,protoze si sve "nakradene" miliony dovedou ochranit. maji to totiz na rozdil od tebe a tobe podobnych v hlave v poradku a dovedou pocitat.......
0/0
6.9.2002 9:04

IceBlock

Re: Co se rozčilujete Modří ptáci ?
Aaaaaa konecne slaboduchy volic levice, uz jsem prestaval doufat. CSSD by mela zacit delat poradek sama u sebe, ale jak znamo treba s E. Lanskym a jeho brebendickou ve Vidni se jim to jaksi nepovedlo. Ono se ty ruce tezce cisti jinym kdyz je sami mate od kolomazi.
0/0
6.9.2002 9:04

Stealth

Re: Co se rozčilujete Modří ptáci ?
Můžete uvést konkrétní příklad,  kdy ODS rozkradla milióny? Tak do toho. Ale neuvádějte Šrejbra a Macka, ani jednomu nic nebylo prokázáno, a že se o to bolševická svoloč snažila sakra dlouhou dobu.
0/0
6.9.2002 9:06

Vaclav Hanus

Re: Co se rozčilujete Modří ptáci ? - ma co BCL trading?
KB po d vedenim pana Salzmanna, coz byl jak znamo veliky potentat ODS, provedla tak evidentne zpackany obchod s BCL trading, ze je vic jak podezrele, ze to nebylo spatne manazerske rozhodnuti. Do dneska neni jasno na kontech kterych fyzivkych osob ty miliardy skoncily...no ono se to vysetrovalo za ery ODS a opo-ODS.
0/0
6.9.2002 13:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.