Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

D47 se ještě nestaví, a už je u soudu

Severomoravská dálnice D47 z Lipníku nad Bečvou do Ostravy se ještě nezačala stavět, a už se kolem ní objevují první právní problémy. V úterý vrchní soud obdržel žalobu na usnesení vlády. Společnost SDS Exmost v ní upozorňuje na to, že vláda při výběru investora, tedy izraelské firmy Housing &Construction, udělala chyby. Na podobné věci již dříve upozorňovala také poradenská firma Mott MacDonald.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mc Laren

?
Proč se radši nedodělá okruh kolem Prahy? Ať se přijedou mimopražští podívat kolik nakláďáků jede přes Prahu. Pokud se však podíváte na značky, tak jsou to kamióny z celé rep. (nikoliv z Prahy) a to nemluvím o osobních autech, kde je situace naprosto stejná. Jižní spojka je jedna stojící kolona aut a to nemá nic společného s tím, že nejezdí metro.  
0/0
12.9.2002 12:02

Cukino

Re: ?
Taky se podívej, kdo v těch autech jezdí, každé je obsazeno jedním, max. dvěma lidma. Kdyby nebyli Pražáci tak shnilí jak jsou a hejbli prdelou v rámci MHD a přežili těch pár kroků pěšky, hnedka by ta vaše jižní spojka byla poloprázdná.... A to máte tu a onu magistrálu... my tady jezdíme po okrskách, které jdou skrz města a přejít pěšky někdy na druhou stranu je skoro nemožné. Postojíš si 10 i 15 minut než to sprintem zvládneš. Takže na tvé stojící kolony ti z vysoka prdím....
0/0
12.9.2002 13:02

DJI

Re: Re: ?
V diskuzi snad nejde o to "kde", ale za jakou cenu. Možná, že by byla za "onu kontrahovanou částku" jak D47, tak i nějaký ten obchvat v Praze. Háček je v tom, že záleží na výši provize poskytované příslušnou firmou těm, kteří jí to "dohodí" ("jedna paní povídala", že se pohybuje mezi 3. až 14. procenty). A již jest vytvořen prostor k "šedé finanční kombinatorice a kalkulacím/spekulacím". Takže my, "spravedlivě rozhořčení", se zde vzájemně masírujeme atd. ... a jiní, "kompetentní a více a ještě více kompetentnější, si plní štrozoky (v poslední době igelitky) penězi daňových poplatníků. Howgh.
0/0
12.9.2002 17:23

Rado

Začněte už kur*a stavět
Furt se ti idioti dohadujou, jak to tak vypadá asi to nebude stát nikdy...
0/0
12.9.2002 9:20

President

Korupce kvete hlavně v nejvyšších vrstvách.
Pokud je stavba dálnice s Izraelci tak drahá a nevíhodná dostal někdo,možná a zcela určitě jich bylo více kdo dostali nemalé peníze za odsouhlasení takového obchodu.Co je jim do daňových poplatníků,na ty serou,hlavně že mají sami a hodně rychle než se na to přijde a budou muset od koryt.Řešení není ani v dohledu,tak sbohem v západní evropě.
0/0
12.9.2002 8:54

DJI

Re: Korupce kvete hlavně v nejvyšších vrstvách.
Jenom na "okraj".Kdopak asi byl tím "nejvyšším kompetentním" v resortu? Nepatřil onen "nejvyšší" k "vyvolenému lidu, majícímu k různému výhodnému pro něho kšeftování blízko", z něhož se rekrutuje i dotyčná firma?
0/0
12.9.2002 10:42

0/0
12.9.2002 7:56

Dredwerkz

Ac ze severni moravy musim ti oponovat, vzdy se MUSI najit nejoptimalnejsi varianta i presto, ze je dalnice potreba. Nic proti izraelcum, ale pokud to nekdo udela levneji tak proc ne?
0/0
12.9.2002 7:56

Cukino

Pražáci....
No jasně, Pražáci, zase se hádejte o prachy a my tady na severní Moravě zase utřem nos. Jako už kolikrát. Ta dálnice tady měla stát už dávno. A prachy se už vhodily na daleko méně důležité projekty, takže klidně ať to stolí o pár stovek víc, hlavně ať už hýbou prdelí....
0/0
12.9.2002 7:36

Sisko

Re: Pražáci....
Ty Budulínku, uvědom si, že za ty peníze mohly být dálnice klidně dvě ! To bohužel zvrzala ta naše milovaná ČSSD vláda. Sisko.
0/0
12.9.2002 8:13

Cukino

Re: Re: Pražáci....
Zase na druhou stranu si ty uvědom, že v ceně je údržba na 20 let dopředu, což určitě nebude dělat částku "pár" milionů. A navíc, víš jaké to je s penězma na údržbu silnic, takhle by to bylo vpohodě. Myslím, že tahle varianta nemá chybu. A za komfort se holt platí...
0/0
12.9.2002 8:42

Bunny

Re: Pražáci....
Když už jsi si zvolil ty svoje socany (ČSSD) tak si je taky užij. Proč někteří lidé (třeba jako ty) nevidí věci hlouběji? A ty jsi ČR.
0/0
12.9.2002 8:23

¨Taky ne-Pražák

Re: Pražáci....
Nepřijdeš si tak trochu zakomplexovanej
0/0
12.9.2002 8:31

Cukino

Re: Re: Pražáci....
...ani náhodou
0/0
12.9.2002 8:44

Nimrot

Re: Pražáci....
Tato dálnice je zbytečná. Provoz v tomto úseku není dostačující pro tak velkou investici. Nakonec to bude muset zaplatit stejně Praha, protože severní Morava na to nemá.
0/0
12.9.2002 11:53

Cukino

Re: Re: Pražáci....
...ty vole jeden ignorantský, asi seš někde od Chebu, že tohle ti vůbec může vylézt z huby
0/0
12.9.2002 12:56

KC-27

Re: Re: Pražáci....
Malá poznámka-aby Praha mohla něco zaplatit ,musí na to celá republika vydělat-Praha ta umí jenom ty peníze šikovně rozdělovat - hlavně sobě
0/0
12.9.2002 13:01

aantwerpen

Re: Re: Re: Pražáci....
Tak tak :o)
 
moravačka
0/0
13.9.2002 15:28

Timok

Re: Re: Pražáci....
Ty jses fakt uplny taman! Dalnice je naprosto nezbytna. Mozna, ze primarne nebude velky dopad, ale sekundarne na rozvoj cele Moravy to je nezbytne nutne. Jakmile se vice rozhybe obchod a vyroba na S.M. tak stat vybere vice na danich ... ale musi udelat intrastrukturu. Je pravda, ze v Plzni a v Praze chyby obchvaty, ale ty napr. v Nemecku jsou a stejne tam jsou mnohakilometrove fronty kazdy den. A proc? Jak bylo nekde vyse uz napsano, lidi jsou snili a jezdi si kazdy svym autem do prace a zpet. A na to vam casem nebu stacit ani 3-proudy obchvat!
0/0
13.9.2002 9:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.