Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile se pochlubil starým pěřím

Mobilnímu operátorovi RadioMobil zbyly po změně značky sítě nepotřebné propagační předměty se starým logem Paegas. Rozhodl se, že je nevyhodí, ale věnuje dětem v ústavech. Firma tak zabila dvě mouchy jednou ranou. Dětem udělala radost a zárověň si usnadnila úklid. Pozoruhodné je, že i takové akce využila pro vlastní reklamu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

eddie

a to to měli vyhodit?
Přece to nevyhoděj, když už jim to na nic neni. Taghle udělali radost sobě i dětem, a vo to de ne?
0/0
22.9.2002 11:14

Mirek P.

Kvalita ekonomickeho zpravodajstvi
Na celé zá ležitosti mě nejvíce překvapuje fakt, že se taková, ze zpravodajského hlediska relativně “nezajímavá”, zpráva objeví v ekonomické rubrice iDnesu. Kam se poděla kvalita novinářské rešer še? Rozhodně bych nekr itizoval otevřenost T-Mobile vůči médiím, ale do budoucna bych uvítal kvalitnější a zajímavější ekonomické zpravodajství.
0/0
20.9.2002 0:47

Mara

To jste doopravdy prehnali
No nemuzu tomu verit, ze nekdo napise takovy clanek " Za dobrotu na zebrotu" jak rika stare ceske prislovi. Presne jak jsem cetl vsechny ohlasy ctenaru, podivejte se co se dela s neznackovymi vecmi vezmou se a spali, nebot nikoho nezajima, ze jsou i u nas nebo jinde po svete lide bez obleceni, bot a tak dale. Verim, ze autor clanku a cela vase redakce se omluvi T-mobile za tento clanek, chapu, ze mame svobodu slova, ale delat z dobreho cinu zlodejinu, ci dokonce spatnou reklamni akci, to si doopravdy muzete odpustit. Take sem rad (diky reakcim dalsich ctenaru), za jejich ohlasy, nebot vidim, ze u nas v Cechach neziji jen zavistivy a hloupi lide, ale stale jeste lide, kteri maji svuj rozum a nedaji na jeden clanek. 
0/0
19.9.2002 15:33

DUCK

idnes
No, opet se ukazalo, ze je potreba psat negativne o cemkoli, to uz je proste v povaze ceskych novinaru... Prosim autora, aby zapremyslel nad tim, proc clanek vlastne napsal. Senzace to neni, neci nezakonne jednani taky ne, proste ma nekdo hromadu kramu, ktere jsou mu k nicemu a nekomu jinemu mohou poslouzit. A ze je na nich logo (nepouzivane), to jako meli ty hrnecky oplachnout redidlem nebo co ? Mily idnesi, mel by ses nad sebou zamyslet (ostatne MF DNES taky), zacina to byt katastrofa..
0/0
19.9.2002 15:25

karel

zaujatost?
Že by zaujatost ze strany Idnes??
0/0
19.9.2002 15:14

kukys

hodně špatný článek o dobré věci..
myslím, že se tento článek autorovi příliš nepovedl. cesta zvolená t-mobilem je podle mého dobrá. stejným způsobem bych postupoval i u věcí zabavených vietnamcům v tržnicích. myslím, že v naší zemi je stále spousta lidí, kterým by se třeba zabavené oblečení určitě hodilo. chápu ale, že to souvisí i se zákonem o obchodních značkách, ale..
0/0
19.9.2002 15:10

Jiří Hájek

Jednodušší by bylo nedělat nic
Dovolte mi, abych komentoval některé pasáže. V článku se píše, že jsme si usnadnili úklid. Veřte, že nejjednodušším / a také nejlevnějším / řešením by bylo zmíněné předměty vyhodit a nezajišťovat výběr dětských domovů, nezajišťovat přepravu a následné předání. Dále je zmíněno, že jsme tohoto faktu využili pro vlastní reklamu. Věřím, že autor článku ví, že za předání daru dárce nemůže žádat žádnou reklamní protihodnotu od obdarovaného. Skutečnost, že jsme poskytli tento dar jsme v žádné naší reklamní kampani nepropagovali a samozřejmě propagovat nebudeme.  Nevím, zda se za "vlastní reklamu" dá považovat informace zaslaná mediím. Informační otevřenost vůči médiím totiž vidím jako jednu z našich povinností.
Jiří Hájek, tiskový mluvčí RadioMobil, ji.hajek@t-mobile.cz
 
0/0
19.9.2002 15:07

zub

a co velka cena brna?
slibili pomoc vesnici, za kterou jezdec pojede, bylo to vsude ve zpravach v hlavnim vysilacim case a vysledek? 150 tis. TRAPNE proc se o tom nepise!!!
0/0
19.9.2002 13:08

Honza

Re: a co velka cena brna?
1.  nevím, co to má společného s Paegasem/T-Mobilem
2.  mám pocit, že šlo o 1.150.000,- a ne o 150.000,-. A peníze už vesnici za vítězství Biaggiho přišly a měly jít na výstavbu nového mostu - za 150 tisíc bys ho asi nepostavil...
0/0
19.9.2002 13:11

bejby

Re: Re: a co velka cena brna?
vesnice Doudleby, castka zhruba sedi, tedy 1,15mil. CZK
0/0
19.9.2002 14:54

Libe, liberec

To si snad děláte legraci!
To nemůžete myslet vážně, napsat článek tímto tónem.
Nejdůležitější snad je, jestli to těm dětem udělalo radost a jsou ty předměty k užitku!
Kdyby jim rozdali tištěné materiály a ceníky, tak bych ten váš tón pochopil, ale oni rozdali potřebné předměty. Ať se jde ten hlupák, co psal tento článek do nějakého Dětského domova podívat. Možná pochopí, že ty děti nemají někdy vůbec nic a taková věc, kterou my považujeme za samozřejmost, jim může udělat obrovskou radost.
Jste totální hlupáci a zkuste tento článek smazat. Pokud mi zaručíte, že se tento názor objeví v tištěné iDnes, tak ho podepíšu.
0/0
19.9.2002 12:53

Gaston

Kdo je větší blbec?
Nemám rád reklamu. Mobilizační reklama je jednou z nejblbějších a nejagresivnějších. Ale to rozdání jinak nepoužitelných reklamních předmětů považuji za jeden z jejich nejlepších činů. Protože jsou zvyklí ze všeho něco vytěžit, rozhodli se o tom informovat média. No a média, v tomto případě iDNES, se zachovaly tak jak jsou zvyklá. Agresivně (je třeba kohokoliv osolit), kriticky (to mají ti hloupější čtenáři rádi), neobjektivně (informaci je potřeba lidem patřičně vysvětlit). Prostě ještě blběji než samotný T-Mobil.
0/0
19.9.2002 12:05

ROOX

To je skutecne zasadni zprava,...
ktera zasadne ovlivni nase zivoty. Diky, ze na nas myslite.  
0/0
19.9.2002 11:47

Francis de Calice

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.9.2002 11:42

Pete75

Re: T-Mobile
No, když vidim, co´s tu napsal( i po stránce pravopisu ), tak u tebe už by to byla zbytečná práce:-)!
0/0
19.9.2002 12:20

bill

Re: Re: T-Mobile
děkuji, bravo, skvělá replika na ony výplody!
0/0
19.9.2002 13:03

kafe

Re: T-Mobile
Me osobne se zda reklama Go cokoliv mnohem tupejsi. Eurotelu rikam Go do prdele.
0/0
19.9.2002 16:16

Pavel

Staré peří
Myslím, že se chlubí cizím peřím a ne starým peřím.
0/0
19.9.2002 11:28

Tomas

Využila pro vlastní reklamu??
Proboha co to zase píšete? Jak mohl RadioMobil využí této akce pro vlastní reklamu, když značka Paegas je téměř mrtvá a mrtvá má zůstat. Na téměř jádném propagačním materiálů není uveden ani název společnosti, tedy RadioMobil. Spíš se divím, že zvítězil zdravý rozum a veškeré neaktuální materiály nezničili. Tak se totiž obvykle postupuje. Maslím, že by tak měli postupovat například naši dementní úředíci a takto nakládat např. se zabaveným šatsvem apod. Ve spalovně opravdu moc bezdomovců nezahřeje
0/0
19.9.2002 11:20

Wolfling

Re: Využila pro vlastní reklamu??
Ten odkaz jde na skutecnost, ze o tom informovali media, ne na predmety jako takove. Ale stejne bych spis ocenil snahu, nez drbal to, ze si chteli taky trochu pomoct. Mimochodem jestli je ten pripsvek nahore skutecne od jejich tiskoveho mluvciho, tak slava t-mobilu.
0/0
19.9.2002 16:51

http://extra.kvalitne.cz

Pomozte mi! Co je to pěří?
Jsem asi úplně tupej, ale pěří neznám. Jak moc staré to pěří je, neumře už brzo?
0/0
19.9.2002 11:19

cassiopeya

Re: Pomozte mi! Co je to pěří?
že by to byl něco jako pápěří?
0/0
19.9.2002 12:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.