Diskuze
Fabie opustily Vrchlabí
Děkujeme za pochopení.
LDAMIK
PORAD TE MI
mam porucu na golfu gti nastartuje potrebuji sehnat eletricke shcema nabo radu co by to mohlo byt za poruchu haze jiskru do rozdelovace2525
1,2 HTP
Nemáte někdo praktickou zkušenost, jak to jezdí? Teda myslím srovnání s PODOBNÝMI motory - třeba tříválcová Corsa? Fakt nepotřebuji číst názory světskejch vejtahů, co mi to nandaj s třílitrovou Omegou a celej den jsou z toho štastný. Jinak odbyt je věcí ceny, pokud někomu stačí 3 dveře, tak už je levnější spousta jiných aut, např. clio se srovnatelným 40 KW motorem má za 279.000 posilovač, ABS a 2x airbag, o tom se ti ve fábii jenom zdá. Z jiného soudku: kolega si koupil novou Octavii 1,9 SDI Classic, po slevě (předváděcí vůz) bratru 370.000. Za ty prachy to má tento větší a těžší vůz prastarý 50kw motor, (jestli se pletu, tak mě opravte, myslím, stejný měly Pick-upy). Z jakékoliv výbavy má tento vůz nižší střední třídy leda 1x airbag a posilovač řízení (mezi "výbavu" fakt nepočítám třetí brzdové světlo, držák tužky apod.) A to je při dnešní konkurenci trochu málo......Hubert Delong
Nezajímavé objemy motorů
Já osobně jsem měl škodovky celkem v oblibě, ale nyní o Fabii zájem nemám z důvodu obsahu motoru. Jak motor 1,4 tak 1,9 jsou těsně nad limitem vyšší daně - 1350 a 1850 ccm. Vím, že takto uvažuje daleko více lidí, než si možná výrobce myslí. Koupil jsem si automobil s obsahem 1800 cmm, ten je pro mě zajímavý. Zamyslete se nad tím.Lump
Re: Nezajímavé objemy motorů
Ono pokud se do českých aut montujou německé motory, tak to tak dopadá. Ono v Německu se totiž neplatí daně či pojistky podle objemu motoru, ale podle výkonu. To je i můj problém. Mám 1.9TDI 66KW a platím pojistky jako lidi, co mají 1.9TDI 82KW. Tedy ti, co mají výkonější stroje s vyššími max. rychlostmi a tudíž i trochu větší pravd. dopravních nehod. Myslím, že by to chtělo sjednotit v rámci EU a dát to na ten výkon motoru.outcast
dodatečně
Aplaus koncernu Wolksvagen k moudrému rozhodnutí o navrácení boleslavské škodovky do reálu. To jest změření výroby na dostupná lacinější vozidla. Na tom se mohlo a mělo pracovat už dávo. Něco jako trochu očesané Lupo pod 200 tisíc Kč by se jistě velice dobře prodávalo. Namísto toho se staví nesmyslný Superb...luke
nedivím se nižším prodejům Fábií
Vůbec se nidivím nižšímu počtu prodeje Fábií . Každý předešlý vůz škody ,měl svůj image,své charisma.Fábie je mutant s neadekvátními poměry velikostí svých částí . Kam se hrabe na Felicii .A ta cena ? .....LaHa
Většina z vás...
chytráků,kteří tady rozumujete v pořádným autě nikdy nejela. Jedině stopem na sedadle spolujezdce. To co tady plácáte jsou hospodský řeči IV. cenové kategorie. O autech toho moc nevíte(netvrdím,že všichni), to je jasný hned po přečtení vašich blábolů. Měl jsem v životě několik Škodovek, kdysi 110, Favorita a služebně Pick-upa a nemyslím, že to byly auta tak špatný jak tady uvádíte. Na každým bylo najeto více jak 150000 km a problémů až tak moc nebylo. Kdysi jsem měl Austin Allegro a to jste měli vidět ty problémy, nějaký čas také Seata Toledo a to samý, víc problémů za tři roky než s těma Škodovkama dohromady. Možná nemám pravdu,ale jsou to moje osobní zkušenosti. Teď jezdím Citroenem a zatím (3 roky) to jde.LD
Re: Většina z vás...
Po 150 tis. km ti žral Favorit 7-8 litrů na 100 km. V zimě ti to nestartovalo, zamrzali zámky, přimrzali dveře a celé auto drnčelo, že nebylo slyšet vlastního slova. Při vyšší rychlosti si plaval po silnici jako vožralej. Výbava mizerná a nebrzdil a po silnici to skáče jako koza. O 120 vůbec nemluvím. Tam jsem nemusel měnit olej vůbec. Spotřeba oleje byla tak na 1000 km 1 litr. Olej byl vlatně neutále čerstvý. Uvařená byla každou chvilku. Teď mám Corollu a za pět let 0 poruch. Kde se mění olej ani nevím. Airbagy, ABS, klima, šíbr, všechno v elektrice, super jízdní vlastnosti a na obsah 13000 má 100 PS.Fábius
Fabie je dobrá, ale cena není dobrá.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Děláte z Benátek zábavní park, stěžují si místní. Město začalo vybírat vstupné
Italské Benátky od čtvrtka zavedly poplatek ve výši pěti eur (asi 126 korun) pro návštěvníky, kteří...
Vláda pomůže ovocnářům. Mrazy způsobily miliardovou škodu na úrodě
Škoda na úrodě ovoce kvůli mrazům přesáhne podle odhadů ovocnářů miliardu korun. Poškozena je...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!