Diskuze
Kulhánek: K panice není důvod
Děkujeme za pochopení.
DDT
Vsem odborarum:
"Jsme možná levná pracovní síla, ale nejsme blbí!" Mili hosi, Mlada Boleslav ma nejvyssi prumerne platy v republice, levni teda rozhodne nejste. A blbi? K tomu se nebudu vyjadrovat. Vase hystericke rvani, kdyz jeste nikdo nema ani paru, co skutecne bude, ale o inteligenci moc nesvedci. Proc chcete radsi montovat drahy auta misto levnych? Pokud mas praci, tak ti muze byt jedno, co montujes, ne? Jak vis ze drahy auta jsou pro Skodovku lepsi nez levny? Asi budete marketingovi geniove. Zalozte misto odboru poradenskou spolecnost pro automobilovy prumysl.Tomas Habala
Re: Vsem odborarum:
Na Slovensku sa Skodovka berie akoby narodna znacka. V minulom roku tvorili skodovky 54 % trhu. Tento rok to kleslo na 45 % (doteraz). Ak si chce Skodovka udrzat vychodoeuropske trhy, tak nech si vsimne, ake auta tu idu na odbyt. Ine samozrejme je, ak chce z tohoto trhu odist a predavat nejakej inej skupine zakaznikov.Zbyněk
Jen ať klidně škodovka vyrábí ještě větší krámy..
Diskuze ke článku "Škoda má už vyrábět jen lacinější auta" byla opravdu bouřlivá. Tolik fundovaných lidí tam plácalo o špičkové kvalitě současných škodovek a jak super auto si koupili. Oktávka je krám, to mi nikdo nevymluví, tak jsem ještě šel a konečně vyzkoušel i tu opěvovanou komfortní a kvalitní Fabii. Vyložený kostitřas, odporný laciný interiér. Marně jsem hledal ty skvělé vlastnosti. Občas je lepší nehledět jen na provozní náklady. Škodu nikdy, nikdy více. Drazí patrioti, užijte si své krámy.Martin
Re: Jen ať klidně škodovka vyrábí ještě větší krámy..
Michal
Odcházím (zaměstnanec skoda auto a.s. )
Firma po nás chce stále větší nároky, ale jak chceme něco mi, tak nikdo neslyší. Už mě to vážně nebaví. Za takových podmínek se nedá pracovat.Pan Pšenička(ředitel nářadovny) na jeden náš dotaz odpověděl: Můžete klidně odejít já si sem místo vás pozvu ukrajince. Co na to říct? To je asi podle Kulhánka ta perfektní komunikace mezi vedením a zaměstnanci.Belzebub
Zpatky na zem !!!! a nehulte tolik!!!!
Superb je krach a je to kulhankovo dite kdy si pral vyrabet neco super. To ale nemuze delat fabrika ktera ma 90 % zakazniku z jineho segmentu. Pan kulhanek je vyklesteny bejk -ceske slovo si doplnte sami... Domnivam se , ze nemci jen zatahli za brzdu . Nema smysl aby si v ramci koncernu konkurovali , radeji at se koncentruji na trhy kde byla skoda pred rokem 89 popularni. Dokoce se domnivam , ze to bylo velmi milosrdne zatazeni. pokud se tady nekdo muze po.... ze zlatych ceskych rucicek a co vsechno dokazali a jak by bez nich byl koncern namydleny pak doporucuji ambulatni lecbu na mistni psychiatrii spojeno s mirnou cetbou moto literatury. Kdyz ty skodovky byly tak superuspesne ze ohrozovaly postaveni VW tak proc k sakru skoda omezuje vyrobu a nevi jak prodat co je na sklade. Lidi budte v realu a nefantazirujte.Bernd Pischetsrieder.
prodam vyrobni linku na fabii a superb
zn. nevhodny darek rychle jednani slevaPetr
A cemu se divi?
Cemu se vedeni divi? Mozna je to dobra strategie koncernu, ale za prve - lidem jde o chleba, a za druhe - skodovka je, at se to komu libi nebo ne, rodinne stribro.Mal
Konkurence
Konkurence je silná, nových aut nadbytek a musím říci, ač patriot , tak mě posledních pár let Škoda ničím nezaujala (už ani cenou)....škodaMartin
-- Superb = fiasko
Nová linka na Superby chrli denně 60 aut.Kapacitu má na 130 a v průměru se jich prodá 16 denně. To je fiasko, které nikdo asi nečekal. Možná by ve škodovce měli myslet na obyčejný lidi a dělat auta pro lidi. Pak by je nenapadali blbosti jako ukončení výroby feliciíí. Vstup VW do škodovky znamenal taky konec užitkových vozidel pick-up ( o více než 100 tis. levnější, než VW caddy vyráběný němci dodnes ).Pokud si budu kupovat auto, tak určitě oktávku.Fabia je hnus, v kombinaci sedan hnus na druhou.karel
strategie nema chybu
... o co jde, vzdyt PSA si do Kolina pretahne spoustu lidi ze Skodovky, v segmentu malych aut vzroste konkurence, takze presedlani Skodovky na mala auta je prece logicke, ne ?Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...