Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kulhánek: K panice není důvod

Přes dvě stě zaměstnanců Škody Auto protestovalo před branami závodu proti tomu, aby firma vyráběla jen menší a levnější vozy v rámci koncernu Volkswagen. Předseda představenstva firmy Vratislav Kulhánek je přesvědčoval, že si jen špatně vyložili články v tisku a k panice není důvod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DDT

Vsem odborarum:
"Jsme možná levná pracovní síla, ale nejsme blbí!" Mili hosi, Mlada Boleslav ma nejvyssi prumerne platy v republice, levni teda rozhodne nejste. A blbi? K tomu se nebudu vyjadrovat. Vase hystericke rvani, kdyz jeste nikdo nema ani paru, co skutecne bude, ale o inteligenci moc nesvedci. Proc chcete radsi montovat drahy auta misto levnych? Pokud mas praci, tak ti muze byt jedno, co montujes, ne? Jak vis ze drahy auta jsou pro Skodovku lepsi nez levny? Asi budete marketingovi geniove. Zalozte misto odboru poradenskou spolecnost pro automobilovy prumysl.
0/0
28.10.2002 0:14

Tomas Habala

Re: Vsem odborarum:
Na Slovensku sa Skodovka berie akoby narodna znacka. V minulom roku tvorili skodovky 54 % trhu. Tento rok to kleslo na 45 % (doteraz).  Ak si chce Skodovka udrzat vychodoeuropske trhy, tak nech si vsimne, ake auta tu idu na odbyt. Ine samozrejme je, ak chce z tohoto trhu odist a predavat nejakej inej skupine zakaznikov.
0/0
28.10.2002 17:01

Zbyněk

Jen ať klidně škodovka vyrábí ještě větší krámy..
Diskuze ke článku "Škoda má už vyrábět jen lacinější auta" byla opravdu bouřlivá. Tolik fundovaných lidí tam plácalo o špičkové kvalitě současných škodovek a jak super auto si koupili. Oktávka je krám, to mi nikdo nevymluví, tak jsem ještě šel a konečně vyzkoušel i tu opěvovanou komfortní a kvalitní Fabii. Vyložený kostitřas, odporný laciný interiér. Marně jsem hledal ty skvělé vlastnosti. Občas je lepší nehledět jen na provozní náklady. Škodu nikdy, nikdy více. Drazí patrioti, užijte si své krámy.
0/0
27.10.2002 10:48

Martin

Re: Jen ať klidně škodovka vyrábí ještě větší krámy..
K tom u bych si dovolil malou poznamecku:
Pracuji ve firme, kde je velmi pestry park sluzebnich aut. Nebudu zastirat, ze velkou vetsinu tvori Octaie, vetsinou v maximalni vybave. Dale je mnoho Oplu, Renaultu, VW (prevazne Passat), Audi Peugeotu.
Krome Audin jsou OCtavie jedina auta, ktera neprochazeji "pravidelne" servisem. I ty vase slavne VW se s prominutim bezne serou. Vlastne vim o jedine Octaii, ktera sla do servisu.
Jestli vam Fabia pripada jako kostitras, zluste napr Golfa, zjistite, ze je to uplne to same.
0/0
27.10.2002 19:05

Lennor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.10.2002 11:18

Zbyněk

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.10.2002 10:31

Daňový soumar

Re: Re: Re: Jen ať klidně škodovka vyrábí ještě větší krámy..
Taky mám Octavii a jsem absolutně nespokojen!!! Za 3 roky 2x odtah, 2x jsem dojel do servisu bez brzd, 2x vykraden + spousty dalších poruch. V servisu jsem cca každý 2 měsíce a opravy mě už stály 60.000,-. Je to poslední Embaso v mém životě!
0/0
29.10.2002 10:42

Zbyněk

Re: Re: Jen ať klidně škodovka vyrábí ještě větší krámy..
Dobre, beru Vasi zkusenost. Ciste podle tabulek je Skoda 53. ve spolehlivosti za 1 - 3 roky provozu. Kupodivu za sebou (tesne) nechava Opel Vectra nebo Volvo V40. Jinak se propadaji jen Peugoty a nektere Renaulty. Ostatni znacky vcetne ostatnich modelu Opla jsou na tom papirove mirne nebo s velkou prevahou lepe. To je ovsem jeden aspekt. Dalsi jsou pohodli, bezpecnost. O pohodli, jizdnich vlastnostech a vybaveni Skodovek se bavit nebudu, stojim si za svym. Me naozry nestoji na vode, ale na osobni zkusenosti. V crashtestech ma Octavia 4 hvezdicky. Proste auto v NEKTERYCH aspektech lehce nadprumerne, ale zdaleka ne spicka. OAMTC ji radi k autum stredni tridy a to bude mozna ten problem. Az se Skodovky (a spousta jejich zanicenych majitelu) prestanou snazit popasovat s podstatne vetsimy a lepsimy auty, tak  tu ubude dost dohadovani. Howg
0/0
29.10.2002 11:58

Michal

Odcházím (zaměstnanec skoda auto a.s. )
Firma po nás chce stále větší nároky, ale jak chceme něco mi, tak nikdo neslyší. Už mě to vážně nebaví. Za takových podmínek se nedá pracovat.Pan Pšenička(ředitel nářadovny) na jeden náš dotaz odpověděl: Můžete klidně odejít já si sem místo vás pozvu ukrajince. Co na to říct? To je asi podle Kulhánka ta perfektní komunikace mezi vedením a zaměstnanci.
0/0
25.10.2002 23:06

Belzebub

Zpatky na zem !!!! a nehulte tolik!!!!
Superb je krach a je to kulhankovo dite kdy si pral vyrabet neco super. To ale nemuze delat fabrika ktera ma 90 % zakazniku z jineho segmentu. Pan kulhanek je vyklesteny bejk -ceske slovo si doplnte sami... Domnivam se , ze nemci jen zatahli za brzdu . Nema smysl aby si v ramci koncernu konkurovali , radeji at se koncentruji na trhy kde byla skoda pred rokem 89 popularni. Dokoce se domnivam , ze to bylo velmi milosrdne zatazeni. pokud se tady nekdo muze po.... ze zlatych ceskych rucicek a co vsechno dokazali a jak by bez nich byl koncern namydleny pak doporucuji ambulatni lecbu na mistni psychiatrii spojeno s mirnou  cetbou moto literatury. Kdyz ty skodovky byly tak superuspesne ze ohrozovaly postaveni VW tak proc k sakru skoda omezuje vyrobu a nevi jak prodat co je na sklade. Lidi budte v realu a nefantazirujte.
0/0
25.10.2002 22:31

fds

xvb
fds
0/0
25.10.2002 22:28

Bernd Pischetsrieder.

prodam vyrobni linku na fabii a superb
zn. nevhodny darek rychle jednani sleva
0/0
25.10.2002 19:22

Petr

A cemu se divi?
Cemu se vedeni divi? Mozna je to dobra strategie koncernu, ale za prve - lidem jde o chleba, a za druhe - skodovka je, at se to komu libi nebo ne, rodinne stribro.
0/0
25.10.2002 19:12

PM

Re: A cemu se divi?
Které rodině to stříbro patří?
0/0
25.10.2002 19:46

Mal

Konkurence
Konkurence je silná, nových aut nadbytek a musím říci, ač patriot , tak mě posledních pár let Škoda ničím nezaujala (už ani cenou)....škoda
0/0
25.10.2002 19:05

Martin

-- Superb = fiasko
Nová linka na Superby chrli denně 60 aut.Kapacitu má na 130 a v průměru se jich prodá 16 denně. To je fiasko, které nikdo asi nečekal. Možná by ve škodovce měli myslet na obyčejný lidi a dělat auta pro lidi. Pak by je nenapadali blbosti jako ukončení výroby feliciíí. Vstup VW do škodovky znamenal taky konec užitkových vozidel pick-up ( o více než 100 tis. levnější, než VW caddy vyráběný němci dodnes ).Pokud si budu kupovat auto, tak určitě oktávku.Fabia je hnus, v kombinaci sedan hnus na druhou.
0/0
25.10.2002 17:38

karel

strategie nema chybu
... o co jde, vzdyt PSA si do Kolina pretahne spoustu lidi ze Skodovky, v segmentu malych aut vzroste konkurence, takze presedlani Skodovky na mala auta je prece logicke, ne ?
0/0
25.10.2002 16:23

Michal X

Proč se nevyrábí Tudor??
S tím coupé by Škodovka udělala pořádnou díru do světa! Nevím jak Vám, ale mně se Tudor velice líbí . A přitom by stál jen zlomek ceny ve srovnání se stejnou kategorií u konkurence (Volvo, Mercedes...)
0/0
25.10.2002 16:08

LaHa

Re: Proč se nevyrábí Tudor??
 Protože by to dopadlo stejně jako se Superbem, ne-li hůř. Kolik lidí u nás by na něj mělo? Podle mě by to chtělo vůz MPV to je teď móda. Ale to ve škodovce nebude pravda. Němci to nedovolí.
0/0
29.10.2002 20:49

Mistr ze ŠKODY AUTO

Odbory zase perlí.
Pan Povšík vymýšlí samé levoty aby byl důležitý. Jemu jde jen o neuspokojené ambice. Pískáním a tlacháním u Pentagonu se nic nevyřeší. Prosím nenechte se opíjet prospěchářem. Toho člověka znám 20 let. 
0/0
25.10.2002 14:33

Dr. Zvěd

Re: Odbory zase perlí.
Ty vole, já myslel, že ve Škodovce všichni fachčej, až sou černý a tady se mistr ulejvá u poče.
0/0
25.10.2002 14:54

Baron

Kapitán titaniku: K panice není důvod
0/0
25.10.2002 14:24

kluk z plakátu

Re: Kapitán titaniku: K panice není důvod
Hele, kucí, kde berete ty xichtíky ?
0/0
25.10.2002 15:52

Zdeněk

Re: Re: Kapitán titaniku: K panice není důvod
Musíš mít Internet Explorer 5.5 a vyšší, pak je uvidíš pod oknem na odpověď
0/0
25.10.2002 17:51

Pavel

Zase ta vecna pisnicka...
To by bylo super, ale to by prumerny plat ve Skodovce nesmel byt pres 20tisic korun. To by potom ani Skoda 120 za padesat neuzivila ani dva trotly, co na ni budou delat.??!
0/0
25.10.2002 13:43

Zdenda

Re: Zase ta vecna pisnicka...
jojo to ale bylo v dobach, kdy prumerny plat v CSSR byl 2.500, dnes kdy je prumerny plat 12.000, tak auto ma stat 240.000,- coz nejlevnejsi fabie splnuje. Srovnejte bezpecnost a ekonomicnost 120-tky s dnesni fabii. Nic proti 120-tkam, ale bylo to auto se rzi s nefunkcnim chlazenim.
0/0
25.10.2002 15:21

...Bond-JamesBond

Re: Re: Zase ta vecna pisnicka...
Mas recht! Plne souhlasim.
0/0
25.10.2002 16:52

rejpal

Re: Re: Zase ta vecna pisnicka...
Ty vtipálku, a co myslíš že je Felicie? Napovím: auto se rzi s nefunkcnim chlazenim. A že jsou Škodovky předražený je snad taky zřejmé - zkus si spočítat (nebo odhadnout) za kolik měsíčních platů si pořídí Němec VW a za kolik Čech Škodovku.
0/0
25.10.2002 20:53

Padrino

stodvacítka
To je super, to by se mohly zase vyrábět 120-ky a Rapidy, urcite bych to za 50.000 Kč koupil. A pak že nové auto musí být drahé. Když se chce tak to jde.
0/0
25.10.2002 13:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.