Diskuze
Některé cesty vlakem zlevňují
Děkujeme za pochopení.
ppetr
dušek
jenom se divim,ze se pan Dušek neozval.nebo,ze by inet jeste k nemu nedorazil?jak chce potom odborum vladnout asi jenom recma,ktere nemaji valnou cenu.ma tech odboraru nejak moc a vetsina z nich ma IQ tykve.proto se ho tak drzi.skoda,ze se nadaji nekde koupit mozky i ten management by nejaky potreboval.Milena
Hlavní věc, že cenová úprava k 1.1.2002 znamenala pro ČD miliardové ztráty
a lidé se odnaučily služeb ČD využívat, každý rozumný ekonom věděl, že cenová úprava k 1.1.2002 byly neprofesionální, nekvalifikovaná a že může ve svém důsledku mít jenom hlubokou ztrátu. Kdo na na železnici řekl nahlas byl odvolán. Nyní se sklízí ovoce z naprosto diletantské práce železničního managementu. Celý rok jezdily stovky vlaků úplně prázdných, člověk se bál jet ve vagonu sám.krata
Re: Hlavní věc, že cenová úprava k 1.1.2002 znamenala pro ČD miliardové ztráty
TO je nesmysl! Po těchto cenových úpravách sice ubylo asi 6mil. cestujících, ale zároveň se zvedly tržby z osobní dopravy asi o 300mil. Kč.Kudlak
uzasne informace iDNES
To zlevnění o korunu z osmi na sest je fakt skvele. Krome toho se premena na expres netyka vlaku EC, ale jen IC.korek
Zmena z IC a Ec na Ex
A kdy naposled jezdil mezi Prahou a Ostravou vlak kategorie EuroCity? Snad od 15 prosince, ale predtim. Navic, kdyz uz jsem u tech JR, podle soucasneho JR jede napr. IC121 Kosican z Olomouce hl.n. do Ostravy hl.n. 98 minut a miva zpozdeni. Podle noveho JR od 15.12.2002 bude jezdit Ex 121 Kosican Z Olomouce hl.n. do Ostravy hl.n. za 78 minut. Takze snizeni doby cesty o 20 minut - tak nechci videt ty zpozdeni ted.max
Re: Zmena z IC a Ec na Ex
Ec zaclo jezdit proto protoze trat z prahy do warsavy je soucasti zeleznicnich koridoru.a ten vlek jezdi zrovna do warsavyTomáš Marný
Dráhy
Když vidím v pátek v Praze na nádrazí ty nekonečné proudy zákazníků tak bych v první řadě vyhodil ekonomické manažery, jakto, že ta firma prodělává. To je tím, že mají příliš mnoho zaměstnanců, kteří dělají příliš málo a také tím, že nechávají jezdit plno lidí zadarmo. Není možné, aby v plném vlaku bylo 100 lidí co jednou zdarma. Do Ostravy je to ztráta asi 20000 na jeden vlak. KDyž takových jede do Ostravy denně 5, je to ročně ztráta : 36 milionů jenom za tento jeden vlak. Takže : zrušit režijky, vyházet zaměstnance co kvůli tomu začali peskovat, stejně mají dráhy nadbytečné zaměstnance a je po problémech.Ota
Re: Dráhy
Přesně tak. Měl jsem možnost jako drobný dodavatel nahlédnout letmo do organizace a provozu několika zařízení ČD a byl jsem v šoku (doslova). Zařízení z dob Marie Terezie, k tomu je potřeba spousta lidí a to vše řídí ještě větší spousta lidí, bohužel zjevně úplně blbě.Frustrace
Expresy?
Převedou vlasky na expresy a ušetříme? Báječné, teď, když mě dovezou o 2 hodiny později, tak už si na nich nevymůžu ani těch pár desetikorun satisfakce z vráceného příplateku. Vozit lidi nebo špinavé hadry, jaký je v tom pro ně rozdíl?Ota
Bylo by to drahé i za desetinu!
Podle mých zkušeností by i desetinová cena neodpovídala poskytovaným službám. Tento státní moloch by bylo potřeba konečně rázně rozehnat! Nejprve neúměrně zdraží a když zjistí, že skutečně nejsou nenahraditelní, zkouší po korunách ubírat v blahé naději, že se cestující vrátí.Jooky
Re: Bylo by to drahé i za desetinu!
Evžen
Joj!
vaclav hanus
Re: Joj! - to boli!
A to jeste nic neni....Damy!! Udelejme prostou kalkulaci. Paklize se slevneni tyka jizd do 10 km, bude statisticky jezdit nejvice lidi do vzd. 5 km. Mesic ma v prumeru 21 prac. dnu. To je rano do prace a pak zptaky krat 2. Pak tedy 297/41 = 7.24 na jednu jizdu. 7.24/5 coz je na jeden kilometr = 1.45 Kc. A to teda damy!!! To tedy zadny autobus nepojede kolimentr za tak premrstenou cenu. A navic maji hustejsi sit zastavek, nebudu se muset strachart 3 kilometry na nadrazi.your daddy
Matematika
"Zlevnění zákaznických jízdenek o korunu z osmi na šest..." ?Nerad chytam za slovicka, ale tohle mi proste nedalo.vaclav hanus
Re: Matematika - trochu beletrie schazi
Aha! Matematik. Tak chapu, ze tomu asi basnicka hyperbola nic nerika. Autor chtel rict, ze slevneni z 8 na 6 je tak mizive, ze jeho hodnota se blizi korune.Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Portál iDNES.cz čte od nepaměti. Petr je dalším výhercem týdenní Megahry
Jarní Megahra o peněžní prémie na portálu iDNES.cz pokračuje a po pondělím losování má již pátého...
Buď vysaďte nové stromy, nebo zaplaťte až půl miliardy, dozví se developeři
Premium Pokud nebude možné vysadit nové stromy ve městě do kilometru od pokácených, zaplatí developeři...
OBRAZEM: Přehršel techniky a stovky dělníků. Jak finišuje dálnice D4 do Písku
Tisícovka dělníků na stavbě v jeden moment. Během náročnějších prací jich ale na rozestavěných více...
Smutný konec slavné návrhářky: jde do vězení za pašování krokodýlích kabelek
Módní návrhářka Nancy Gonzalezová, jejíž doplňky nosila zpěvačka Britney Spears a také například...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!