Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile dává sbohem SMS zdarma

Esemeskám zdarma u T-Mobile odzvonilo. Od února zaplatí klienti tohoto operátora za posílání krátkých textových zpráv z internetu podle svého tarifu. Odeslat je totiž bude možné jen z SMS brány na portálu t-zones, a to až po registraci. Ta umožní T-Mobile nabídnout některé nové služby, zároveň ovšem i účtovat zákazníkům za SMS poplatky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Arlon

No to snad ne
je to asi nejvetsi hovadina kterou mohli udelat......
0/0
12.1.2003 1:22

vpřed

Zase někdo brzdí pokrok ČR.
Zase někdo brzdí pokrok ČR.
0/0
5.1.2003 14:50

R.Rucinsky

Petice T-mobile sms
 Podporte vsichni petici proti placeni SMSsek z Internetu na T-Mobile!!! Tato petice sepsana dne 2.ledna 2003 za ucelem vysliseni mobilniho obyvatelstva CR, jelikoz verime, ze komunikace se zakazniky je pro Vas prvorada.Diky vice ...http://petice.pcezone.com
                        
 
0/0
5.1.2003 13:19

Petr

FUCK OFF T-MOBIL
BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR BE OSKAR
0/0
4.1.2003 13:31

rohl

Tý mobile
Měl jsem Paegas, už dávno nemám a jsem v klidu. To zač jsem u paegasu platil faktury od 2500 do 3800 Kč mi stojí u Oskara od 700 - do 1600 Kč. Kdo nevěří, klidně ukážu  faktury. A to jsem u Paegasu  neposílal SMS. :_)))) Jen blbec nezmění firmu, když zdraží. Když zdraží OSKAR budu opět vybírat toho levnějšího . Podotýkám, že mi stačí telefonovat a občas poslat SMS. Nepotřebuji Javu, GPRS apod.
0/0
2.1.2003 19:31

pqy

Dobře jim tak...
Dopadne to jako s vodou -
1) zdražíme/zavedeme cenu za jednotku
2) lidi začnou šetřit
3) hamouni začnou brečet, že s nimi nikdo nekamarádí - a budou buď zdražovat nebo se vrátí zpět do lůna otce zákazníka
To vše za předpokladu, že neexistuje nějakej kartelovej šolich, jak je dnes v tomto "money worldu" zvykem.
Doufejme, že Oscar s Eurotelem nejsou tak krátkozraký, aby se rozhodli pro tu samou ptákovinu. Ať elegantně využijou geniální marketingovou příležitost a rodělí si nespokojené zákazníky.
0/0
2.1.2003 18:18

Cenda

T-mobile dekuji
Moc se mi libi tahle diskuze.V listopadu minuleho roku jsem presel z Twistu na pausal.Hodne jsem tehdy premyslel,zdali zustanu verny Paegasu a ponecham si stare cislo. Udelal jsem tak a udelal jsem chybu.A jsem rad, ze T-mobil udelal chybu ted! Je to naprosta blbost, coz jim zisky zcela urcite nezvysi.Jsem si jist, ze za par mesicu toto udelaji i ostatni operatori. To by pak prece nebyl kocourkov.Argumentace,ze mnozstvi sms je nezanedbatelne je sice logicka, nicmene site jsou na toto dimenzovane.Takze T-Mobile, bud zlevnit hovory u Twistu a pausalu alespon s nizsim poctem minut (na to preci neustale lakate), nebo prechazim k Oskarovi, jak ucinilo jiz 50% mych pratel.
0/0
31.12.2002 14:51

Ing. Papazian

T-mobile se chlubí svou světovostí a ve skutečnosti se chová v ČR jako póvl
Skutečně postupy jsou hrozné. Nestydí se Dejdar, Machálková a jiní, kteří propagovali T-mobile na Václavském náměstí? Prý to bude výhodné, synergické efekty, že T-mobile (ty mobile jeden, jak nevhodný název pro český trh) je i v dalších zemích... Jistě i tam se chová jako u nás nebo, že by si řekli, že Češi si to nechají líbit? Nenecháme, nechci a ani nebudu používat signál Ty mobilu, nejraději Eurotel, protože ten ví, že čeština má i háčky a čárky, signál vynikající a ceny přijatelné ke kvalitě. A pochopitelně SMS přez internet jako ve světě civilizovaném zdarma. Sbohem ty mobile a jdi někam...
0/0
31.12.2002 9:55

kiv

Proc furt porad plkate?
Pred sesti lety nikoho nenapadlo utracet 1 až x-tisic/mes za z 90% bezduvodne plkani po mobilu, o SMS nemluve. Co si tak svetobornyho maji lidi najednou co sdelovat? Zlepsila se snad kvalita Vaseho zivota? Jste stastnejsi a zdravejsi? A pokud Vas to tak pritahuje, tak pekne platte!! Jiz staleti ostatne funguje prislovi, ze za blbost se plati, ze?
0/0
30.12.2002 18:45

Otakáro

CO TADY VSICHNI BRECITE ZE SE BUDE PLATIT ZA SMS Z NETU? STEJNE SE Z 90% POSILAJ JEN KRAVINY, TAK SI JE BUD ZAPLATITE A NEBO NEBUDETE PORAD NECO KLOFAT DO KLAVESNICE. KDYZ TO NEBUDU CHTIT PLATIT, TAK PROSTE DESETI KAMOSKAM NEBUDU POSILAT STEJNEJ VTIP. SVET SE NEZBORI.
0/0
30.12.2002 15:55

ds

gabber
Tak na to se vam muzu vysrat akorat , proto OSCAR rulezzz :o)) 
0/0
30.12.2002 12:26

Radka

Komunikace s emailem byla pres T-mobile i jeho predchudce Paegasa stejne vzdycky na h.... . Na eurotelove mobily posilam uz 3 roky zpravy z emailu normalne na cislo@sms.eurotel.cz. Je to rychle a bezproblemove. Na T-mobile (taky jsem ho BOHUZEL mela) to slo jen pres internetovou adresu (kterou jste si museli otevrit udanim pin cisla atd...) Navic pres SMS branu se neda mluvit o "instant message". Psala jsem neteri (na T-mobile, opet BOHUZEL) a dostala to asi 14 hodin (nespletla jsem se - HODIN, nikoli minut!!!) po odeslani. O vyhodach Eurotelu v komunikaci mezi a emailem a nevyhodach T-mobile tamtez bych mohla napsat disertaci. Vybodnete se na T-mobile, opravdu za nic nestoji.
0/0
29.12.2002 20:36

Anděl

Re:
Co to je za blbost?
0/0
30.12.2002 12:10

Yaroukh

proberte se /:o)
ty vase reakce me vazne dojimaj :o)) zamyslete se nad sebou ... bucite, jakobyste si mysleli, ze na cokoli z toho, co vam operator bezplatne poskytuje, mate nejaky pravo /:o) je to smesny ... T-MOBILE se chova naprosto prirozene - maximalizuje zisky; nektery ukrivdeny reakce jsou tady vazne k smichu ... urcite nemalo lidi od T-MOBILE odejde; ale rekl bych, ze si to panove dobre spocitali - "placene SMSky, ktere pribudou nam nahradi usly zisk z tech setrilku, ktery nam mozna odejdou" ... a dost mozna, ze dalsi operator udela to same jen co opadne vlna novych zakazniku prisedsich od T-MOBILE (a hadam, ze se nakonec prida i ten posledni; kdo/jestli to bude, je otazka) ... i kdyz v zahranici jsou i dnes SMS z netu zdarma - tak treba zustane T-MOBILE osamocen ... kazdopadne ty ukrivdene reakce jsou mi xmichu - nekteri tu rvou, jakoby je nekdo podvedl, napalil, okradl ... proberte se
0/0
29.12.2002 20:22

Yaroukh

Re: proberte se /:o)
tedy to, ze v zahr. (nekde) jsou SMS stale zdarma, nechci tvrdit - takze dodavam UDAJNE - sam o tom prehled nemam ...
0/0
29.12.2002 20:26

xfena

Re: proberte se /:o)
Sam se prober ty pico. Jsi smesny akorat ty. Zajimalo by me jak bude zpoplatneno presmerovani e-mailu? Bude platit buzerantum z T-Mobile server kde je e-mailova schranka nebo snad ja za prijeti? A co kdyz ostatni operatori nezareaguji? Bude T-Mobile stale na trhu? A co na to Jan Tleskac?
0/0
29.12.2002 21:30

Zbyňa

Vypnu to
Podle mě se začne posílat trochu míň smsek-teda aspoň já.A když sem posílal něco z netu tak minimálně z poloviny mi kamarádi odpovídali z mobilu.Teď budu míň posílat kamarádi míň odpovídat...a dost já ten telefon asi vypnu a bude po problémech a půjdu si radši pokecat do hospody-jak se tak dívám co by mě to smskování vyšlo, tak to bude možná i levnější.
0/0
29.12.2002 20:15

J.

ach jo
Zloděj  nadnárodní vypadá líp než zloděj tuzemský?
0/0
29.12.2002 15:11

Mila

SMS ZDARMA je i v cizině
Chápu, že t-mobil přichází o zisk, ale zas to neměli teda zavádět, to je jen to, jak chtěj nalákat lidi a pak jim vsechno zas zdrazit a zakázat. Pořád se serete do evropské unie a le i v Německu, a jiných zamích (osobně to vím,protože píšu sms do ciziny) jsou povoleny gratis sms, sice jen třeba 10 ks za den někde i jen 5 ks za den, ale úplně zrušení, to bude nespokojenost, to už se nedá nikomu věřit!!Svině
0/0
29.12.2002 14:56

:)

T-MELONE
0/0
29.12.2002 13:46

ATCETEL

sleva
Kdyz zrusi SMS z netu, tak at je zlevni z tel. ...
0/0
29.12.2002 12:15

DTM

Re: sleva
hm ne, t-mobile ještě pro jistotu zdraží i sms z mob. ....
0/0
29.12.2002 15:41

Thomson

Re: Re: sleva
Ovšem, zdražování v týto branži nemá místo. Podle me ma kazdy človek na měsic svůj limit a ten obvykle nepřekračuje...Ja např. 400Kč. Když vezmu, že polovinu provolám, zbude mi na SMS 200.- ...když budou za korunu, pošlu jich 200, možná víc, když bude za 3.- , pošlu jich míň, než za 100...jednak si to spočítám, a jednak budu nasranej...a jelikož takové zákazníky společnosti nechtějí, možná nadobro odejdu jinam... PS: Myslím tím SMS z Twistu; posílat desítky SMS z netu denně mi je u prdele!
0/0
30.12.2002 23:01

e-l-v-i-s

T-MOBILE
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.12.2002 3:30

Qandpil

T mobile
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.12.2002 21:38

jariva@cbox.cz

ODEJDĚTE OD T-MOBILE,KDO MUŽETE !!!!
Naprosto souhlasím s názory na stále nenažraný T-MOBILE.Kdysi jsem také u nich byl a je to zločinecká tlupa,která k těmto praktikám bohužel vede i své zákaznické oddělení.Komu se ještě neotevřely oči,tak ať se podívá na valící se melouny - ale do kapsy T-MOBILE a to prosím za každou cenu.Bohužel,kdyby se všichni zákazníci domluvili a odešli od této mafie,bylo by to dobré,ale to není možné.Nezastaví se před ničím.Jsou svým korupčním vlivem schopni prosadit zákon,aby jim např.platili všichni majitelé počítačů.Odešel jsem od nich v roce 1999,protože jsou neseriozní a zloději !!!!!!
0/0
28.12.2002 20:51

P.

To se přece dalo čekat...
Bývalý Paegas schramstnul T-mobil a nastal čas znevýhodňovat zákazníky. Ale nezoufejte, bude hůř...
0/0
28.12.2002 17:01

Martin

Moje řešení
T-mobile
1.Melouny se valí-podvod na lidech.dnes s ostudou vrací peníze
2.Sms brána kolem vánoc vůbec nefungovala.Možná,že už se připravovali na zdražení.
3.Oskar má přes net prodlení 15 sekund,Eurotel 30 sekund a T-mobile 2 minuty !!! A to ještě chtějí zpolatnit ???
4.Kdysi se mi stávalo,že jsem čekal mnoho minut při voláni na infolinku /naše operátorky jsou momentálně vytížené.../atd
Moje řešení:Odešel jsem od T-mobile a nyní mám v mobilu dvě simky.Eurotel-má vynikající signál dovolám se všude.Jinak používám paušál Oskara:
1.Dostal jsem 50 sms měsíčně zdarma po dobu devíti měsíců
2.Když Oskar vyhlásí soutěž příjde na mobil sms o co se jedná a hlavně napíšou kolik stojí případná odeslaná sms !!!
Samozřejmě je toho více,ale od té doby co jsem odešel od T-mobile jsem naprosto spokojen.
 
0/0
28.12.2002 15:07

JJ

.
MILÝ T-MOBILE, KONČÍM.
0/0
28.12.2002 14:29

Pepa

Re: .
Ja Taky !!
0/0
30.12.2002 7:27

Pepa a Andrea

Re: Re: .
Taky, taky!!! Oskar je sice vlezlej, ale ne sprostě vypočítavej...aspoň zatím...
0/0
30.12.2002 23:07

m

Pagery?
Pred prichodem GSM telefonu existovaly pagery. Je to krabicka, na kterou lze poslat kratkou textovou zpravu, ale nelze z ni volat. Nasel jsem, ze neco podovbneho stale existuje, www.paging.cz. Ma s tim nekdo zkusenost? Vyjde paging levneji nez SMS?? Mozna je to cesta jak se nenechat odirat.
0/0
28.12.2002 13:22

m

Re: Pagery?
Co treba tato sluzba: http://www.pogo.cz/ Prijimac stoji necelych 500Kc, zpravy o delce az 300 znaku lze posilat z libovolneho telefonu s tonovou volbou, pres web nebo pres operatorku. Sluzba je uplne zdarma!
0/0
28.12.2002 13:29

BlaBla

Re: Re: Pagery?
A vite jake ma sluzba, v systemu ERMES, pokryti? No reknu to rovnou - to je snad primo na odebrani licence a dalsi vysilace se, udajne, v ERMES nedavno rusily. Dalsi rozvoj se nepredpoklada a vzhledem k mnozstvi mobilu se asi neda italum divit. Paging prisel pozde a s nevhodnym obchodnim modelem vzhledem k razantnimu nastupu GSM siti.
0/0
28.12.2002 13:56

m

Re: Re: Re: Pagery?
Trosku jsem se na to dival, problemem muze byt pokryti, neni tam zadna mapa, jen se mlhave hovori o pokryti vetsiny velkych mest. WWW stranky by take mohly byt vice informativni, chybi cenik. Pager muze byt uzitecny doplnek k mobilu, jen by ti taliani museli mit lepsi marketing. Pokud ale vsichni gsm operatori zpoplatni sms z internetu, mozna ze by par zakazniku nasli, dostavat na pager cele emaily vypada take docela lakave.
0/0
28.12.2002 14:17

HomerSimspon

Milá prasátka z T-SNOBILE,to si snad děláte prdel,ne??
Vážení přátelé,co si toto budete číst a popřípadě féroví manažeři z T-SNOBILE-to si určitě děláte srandu,že jo??To přece není možné,aby jste s těma nekřesťanskýma službama,šméčkama na své klienty a prachbídnou argumentací kvality svých služeb prováděli i nadále taková zvěrstva.Ano je to o volbě,ale spousta lidí se vám upsalo a to za zcela jiných pravidel.A není fér měnit pravidla během hry.I já býval klientem sítě PAEGAS.To pouze jen do doby,kdy jsem začal porovnávat všechny sítě.Jsem už rok a půl klientem OSKARA,mám paušál dohodu,s láskou v srdci jsem se jim upsal a na drobné nevychytávečky(kterých máte vy i konkurenční EUROTEL přehršle)jsem maximálně spokojený zákazník.Provolám měsíčně cca.10-11 hodin,pošlu asi 500sms a platím max.do 2500,- což je absolutně úžasná a bezkonkurenční cena.Vím,o čem mluvím,poněvadž znám spoustu zoufalců(mých přátel),kteří vám vložili důvěru,již jste již tolikrát dokázali poškodit..Je mi zle z celého vašeho plešatého Aggasiho,je mi zle z vašich nenasytných a bezedných tlam řídících se heslem čím více mám,tím více chci a tím méně dám..Ať žije OSKAR!!!!!!!! Zlatá to síť,protože kdybych to,co provolal u nich,provolával u T-SNOBILE,tak makám jenom na vaše korýtka.Doufám,že se vám v Novém roce povede co nejhůře,všichni klienti od vás odejdou(nebo alespoň většina)a vy si ty své vyčůrané,neférové marketingové hnusárny budete moct probírat v monterkách opřeni o rýč a přemýšlet o tom,co to je úcta ke klientům a jak se taky vydělávají peníze..Lidičky,napište mi všichni,co máte stejný dojem..Díky moc..Váš Tom z OSTRAVY(25let)
0/0
28.12.2002 11:55

Jirka

Re: Milá prasátka z T-SNOBILE,to si snad děláte prdel,ne??
Neskutečně, neskutečně a ještě jednou jednoduše neskutečně správný nároz. Taky sem chtěl něco napsat ale tohle přesně vyjadřuje situaci. Dík Jirka.
0/0
30.12.2002 8:53

Thomson

Re: Milá prasátka z T-SNOBILE,to si snad děláte prdel,ne??
Tome, napsal bych ti, ale už se mi chce spát! Ahoj Thomson PS: Z T-SNOBILU mám stejný dojem...
0/0
30.12.2002 23:12

Dan

Jestli zpoplatní i autentizační kódy, tak ať se jdou vycpat
Podle mne T-Mobile zpoplatněním SMSek udělal obrovskou marketingovou chybu. Být Oskarem, tak si mnu ruce. Nějaké prohlášení, že u Oskara budou mít SMSky minimálně další dva či tři roky zadarmo, a možná i potom, by jim přilákalo tisíce stávajících zákazníků T-Mobilu.
Moje zkušenost je taková, že od té fúze s T-Mobilem to jde s bývalým Paegasem od desíti k pěti. To je "kompenzováno" neuvěřitelnými PR kecy, reklamní masáží atd.
Pro mne bude poslední kapkou, pokud zpoplatní i autentizační kódy a další komunikaci eBanky na můj mobil. Po vypršení mé smlouvy (naštěstí již za pár měsíců) okamžitě přecházím k Eurotelu nebo Oskarovi.
0/0
28.12.2002 11:51

Rado

Re: Jestli zpoplatní i autentizační kódy, tak ať se jdou vycpat
Oskar má ty kódy dávno zpoplatněné, to Ti nevadí??
0/0
28.12.2002 17:13

filisek

Re: Jestli zpoplatní i autentizační kódy, tak ať se jdou vycpat
Necekej na vyprseni smlouvy a odejdi hned, ja to dneska udelala tez. Zmenili podminky smlouvy a ty mas svaty pravo se s nima prestat bavit. Navis ja uzavirala smlouvu s Paegasem a ne s T-Mobile!!!
0/0
3.1.2003 14:48

...

naivky
Uz vas vsechny vidim, jak nekomu poskytujete sluzbu zcela zdarma. Ono totiz kdyz posilate SMS po republice v T-Mobil siti, tak to je jeste tak neboli, ale kdyz to poslete ven z jejich site, treba do zahranici, tak za to musi zaplatit T-Mobil. Ktery z vas by to zaplatil?? :-) NIKDO !  Po T-Mobil bude placeni SMS z internetu i pro Eurotel. Tam mozna budou nejake odpusky ve smysl - 10 SMS zdarma za mesic, MOZNA. Mozna jen ten malinky Oskar se bude snazit pretahnout zakazniky konkurenci a proto bude posilani SMS z internetu zdarma, MOZNA. Ale jsem si jisty, ze kdyz uz se jeden operator rozhoupal, tak ho budou ostatni drive nebo pozdeji nasledovat..... Pls, nez zacnete hrube urazet nekoho, tak si uvedomte, ze ten nekdo vas nechal dlouhe roky bezplatne vyuzivat jeho sluzeb. Ze jsou cesi socky, koupi si vsichni mobil a pak nemaji na kredit, tak to neni o T-Mobil :-D
0/0
28.12.2002 11:50

Lucas

Re: REnaivky
TY SI ASI ZAMESTNANEC T-MOBILE,CO?:)JSI SLUSNEJ BLBECEK!:)MATE ASI MALEJ OBRAT A CHUDACKOVE NEMATE CO DO PUSY,CO?:).JE TO SVINARNA,NESTACI ZE PLATIS ZA NET?TAKHLE DO TE VASI SMS BRANY UZ NIKDO NEVLEZE,ASPON VAM TAM TY VASE TRAPNY REKLAMY ZAROSTOU PAVUCINAMA!:)ZDRAVIM TY CESKA SOCKO!
0/0
28.12.2002 13:19

...

Re: Re: REnaivky
se mylis, problem je, ze vetsina prispevovatelu nema o tomto odvetvi ani paru. Vesmes jsou to prihlouple kecy hospodskeho razeni. Vetsina lidi netusi za co vsechno se v nekterych statech plati. Uzavreni ve sve kotline, uchraneni pred vedomstmi si tu harasi na netu. Jista intelektualni nesmelost reagujiciho prispevovatele dava za pravdu teorii, ze proste velka mnozina cechu bude nadavat na vse a vzdy. Sice nic neznaji, ale nadavat budou.
Oskar i Eurotel budou nasledovat T-Mobil. Je to otazka casu.
P.S.: o placeni SMS z webu se mluvi leta. Nikde ve svete nikdo nepise v takovem mnozstvi SMS jako Cesi. Je to segment trhu, SMS je sluzba, tak proc by mela byt zadarmo? Komunismus je pryc......
P.S.2 nemam nic spolecneho s zadnym mobilnim nebo pecvnym operatorem.
0/0
28.12.2002 14:28

Yaroukh

Re: Re: Re: REnaivky
naprostej souhlas
0/0
29.12.2002 20:26

jariva@cbox.cz

Re: naivky
Zase jeden potrefený zaměstnanec T-Mobile.Kdysi jsem také byl u tohoto operátora,ale brzy jsem zjistil,že se jedná o zločineckou bandu ! Brzy to dali najevo pracovníci zákaz.oddělení. V T-MOBILE totiž neexistuje reklamace ! To by si tak některý zákazník mohl dovolit.Od té doby radím všem.Rychle pryč,čím dříve,tím lépe. Nedávné valící melouny toto plně prokázaly !Je to mafie,který se nezastaví před ničím !!!!
0/0
28.12.2002 20:59

DTM

Re: naivky
malinký oskar? ale to moc vážně mysleno být nemůže ne? myslím, že v čr bude možná spíš brzy se dát říct malinký t-mobile ...
0/0
29.12.2002 15:18

Martin

Mají to asi dobře spočítaný...
Všichni, co tady tak hezky křičíte že HNED změníte operátora to máte asi snadné - předplacenky se obyčejnému člověku mění dobře...Vezměme si ale tarifního zákazníka-podnikatele. Nemůže jen tak změnit operátora, protože to s sebou nese nemalé náklady - nové vizitky, reklamní materiály, dát na vědomí změnu klientům, partnerům, apod...
Osobně jsem právě tím tarifním zákazníkem a jedíné, co mi opravdu vadí, je zpoplatnění přeposlání emailu...Pokud jich denně chodí 30, bude to znamenat 30Kč.Měsíčně by to bylo tedy (při 20-ti pracovních dnech) cca 600,- Kč. Celkem blbost, ne?A že je tu možnost nechat si poslat jenom upozornění? To mi opravdu napoví, jak je daný email důležitý, že?
A pokud si toto bude číst některý ten panáček z T-Mobile, mám jeden dotázek: Jak to bude se zasíláním například autentizačních kódů z Banky (eBanky)????Nehodláte VY zpoplatnit i toto?
M.
0/0
28.12.2002 11:32

Loner

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.12.2002 11:32

gapa

Re: Jeste jsem trochu pocital
Zdrazeni se dalo cekat, a bude i u Eurotelu, vzdyt miliardy vyhozené na (dosud) nefungující UMTS je treba nekde kompenzovat... Zlaty Oskar! Uz se nemuzu dockat, kdy mi vyprsi smlouva u TY Debaijl (já blb jsem ji nedávno kvůli "výhodnému tarifu" prodloužil), a řeknu vám toto: volné minuty ani nestihnu vyčerpat, takže mi propadají, a platím navíc obrovské peníze za roaming (není to pokec, ale pracovně).
0/0
2.1.2003 1:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.