Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile zdražuje, ostatní čekají

Zatímco do konce roku se melouny valily k zákazníkům T-Mobilu, od února tomu bude naopak. Druhý největší provozovatel mobilních telefonů v Česku se rozhodl zdražit některé své služby. Je to po dlouhé řadě cenově výhodných nabídek první krok opačným směrem. Nové zákazníky a nové tržby už není kde brát, proto se zájem otáčí na stávající klienty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

erik

sms

0/0
26.4.2008 13:14

Martin

xxx
TAK S T-MOBILEM koncim, tohle je pitomost, kdyz chci nalakat zakazníky zpet, tak prece nemuzu zdrazit!!!!!
Stejne, ty prachy co na nas rizujou sou nechutne...
0/0
8.1.2003 20:32

Jirka

Co tak zkusit zorganizovat protest
Nejprve : Ten kdo si mysli, ze posila pres internet SMS zdarma by si mel prohlidnout ucet od Ceskeho telekomu. Co se tyka zpoplatneni SMS pres internet. Co treba zkusit zorganizovat jeden den v tydnu bez posilani SMS. Pokud bychom vydrzeli alespon mesic, T-mobile by se zrejme nad svou cenovou politikou zamyslel. Nicmene chce to velkou podporu klientu T-mobile.
0/0
7.1.2003 20:09

Josef

Záleží na každém z nás
Pokud se na Peages vykašle každej z nás, bude to velmi rychlé, kdy firma začne zase zlevňovat. To se mi teda líbí, když lidé nadávají, ale každej volá dál jako vo život. Prostě se na ně vykašlete, přejděte ke konkurenci, volejte co nejmíň a je to.
Jen pro srovnání výsledky několik měsíců starého průzkumu: operátor v Rakousku nabízí jeden impuls (v přepočtu vzhledem k HDP a příjmům obyvatelstva) za 0.40 haleřů...to myslím mluví za vše...
0/0
7.1.2003 7:31

Super

Otázka pro marketingového ředitele Ing. Jiřího Dvorjančanského.
Marketingové "problémy" s melouny měl Radiomobil a.s provozující síť T-mobile ještě i 2.2.2003, protože nebyl schopen zastavit odpočítávání losování na www.melounysevali.cz a až po mém upozornění p. Hájka( 31.12.2002 ) dokázal mamagment Radiomobilu týden po ukončení soutěže - až během dne 2.2.2003  dne zastavit tuto veřejnou reklamu s příslibem losování.
Další změnou  oficiálních stránek T-mobile bylo, že osud zmizel telefonický a mailový kontakt na  mluvčího p. Hájka ji.hajek@t-mobile.cz , který tam do 2.1.2003 byl uveden.
Další prohřešek proti dobrým mravům  T-mobile bylo, že významné zákazníky oficiálně dopisem podepsaným Barborou Capkovou seznámil se zvýšením svých cen až 2.1.2003 - 5 dnů po oficiální zprávě !!!!! To o tyto zákazníky už snad T-mobile nestojí ??? Kdyby chtěli zrušit smlouvy, tak je T-mobil svým chováním připravil o 1/4 20 ti denní lhůty pro případné zrušení smluv.
Otázka pro marketingového ředitele Ing. Jiřího Dvorjančanského.
Víte o takovémto chování svých podřízených a schvalujete ho?
0/0
4.1.2003 13:42

NZ

To je vono
0/0
4.1.2003 0:41

janik petr

Hnusny podraz od T-mobile
nechal jsem se zlakat jako rada jinych na prechod z twistu na tarif. Jako hlavni vyhoda firma nabizela dva mesice pausalniho poplatku zdarma. Jeste jsem ani nezacal pausal platit a firma si dovolila zvysit ceny, na ktere mam smlouvu. Je to jen hnusny podraz, okamzite smlouvu vypovidam pro nedodrzeni smluvnich podminek ze strany teto firmy. A vsechny vas zadam : udelejte totez!!! Nebudeme platit nenazrane, podrazacke nemecke firmy!!!
0/0
3.1.2003 23:06

KMergl

Ekonomická Laboratoř
Je to sice vůči lidem v České Republice trochu nefér. Možná trochu víc, ale to nic nemění na tom že T-Mobile myslí ekonomicky. Jen chtějí zjistit jaký to bude mít na společnost dopad, tedz na jejich firmu. NO a tak jsou ochotni to zkusit na trhu kde nesou jedno z nejmenších rizik. Tudíž na trhu který se pohybuje ve spodní skupině potenciálně, či aktuálně zajímavých trhů. Na trhu kde počet obzvatel je relativně nízký a kupní síla je také nízká. A vůbec obraty T-Mobile v rámci celosvětové společnosti nejsou až tak zajímavé. Takže tento test nelze zastavit. Ale z pohledu T-Mobile "laboratorní krysy", tedy obyvatelé České republiky, mohou výsledky takovéhoto pokusu výrazně ovlivnit. Ať už přechodem k jiným operátorům, či menším zájmem o služby na T-Zones, menším počtem odeslaných SMS zpráv atd. Prostě jakkoliv co sníží obrat firmy. Oni si totiž neuvědomují že když já sedím na Interneteu a posílám někomu SMS a ten druhý mi odpovídá na mobil, tak vlastně se zvyšuje obrat i placených SMS zpráv. Ale to si už ten ekonomický odborník, který sedí u svého PC a zpracovává tabulky výnosů versus nákladů za 40.000,- měsíčně neuvědomuje. A pokud "laboratorní krysy", tedy obyvatelé ČR budou ignorovat toto výrayné zdražení a budou tupě odesílat SMS z T-Zones pak ten ekonom u tabulek měl pravdu. Ale pokud se prokáže chytrost českého národa tak během dvou až šesti měsíců budou SMS zprávy z internetu opět zdarma. A pokud ne, tak bude T-Mobile rozšiřovat tuto obchodní strategii i do jiných zemí. Třeba se v nich najde někdo kdo se jim postaví. Mimochodem můj osobní názor je že toto je první krok k zpoplatňování i emailů. A další co mohou vyzkoušet je zpoplatnit příchozí SMS, tedy něco co by nepřímo vlastně ty emaily zpoplatnilo díky SMS informacím o došlých emailech. -- Karel Mergl -- Praha 6
0/0
3.1.2003 14:34

Luo

Co blbnete?
Nechápu všechny diskuze na téma úpravy cen T-mobilu. Co se týká SMS brány, je jasné, že je vše připraveno a nemyslete si, že dohoda, aby byly SMS brány zpoplatněny vyšla z hlavy jen T-Mobilu. Do dvou měsíců to bude i u ostatních, to si pište. A stejně nechápu, proč já mám SMS platit a některý chytrák s PC je má mít zadarmo. Je to stejná služba, nebo ne? Tak ať jí mají všichni zdarma(zatím nereálné) nebo ať všichni platí.
S cenama za volání do VMS je to horší, myslím že volat zdarma mohlo zůstat, ale zase si všimněte, jak dlouho je měl T-Mobile zadarmo a jak dlouho si toto volání účtuje Eurotel a jak dlouho to trvalo Oskarovi? 
V případě cen SMS je, dle mého názoru také zbytečná hysterie, kdo je racionálně uvažující a vidí cenu za SMS 1-1,70 Kč v případě T-Mobilu a 1,70 až 2,50 v případě Eurotelu, udělá si obrázek, kdo je dražší.
O Oskarovi nemluvím. kdo si myslí, že úprk k tomuto operátorovi je výhra, tak to bude Pyrrhovo vítězství. Ono nalákat zákazníky na úkor udržitelnosti společnosti, zatím prochází. Však to snad doklepou do takového stádia, že je bude ochoten někdo koupit, k tomu ale potřebují mít nějaké zákazníky, vy trubky. Až je mít budou, kam půjde cena? Dolů? Cha cha. 
Já Vám přeji kvalitní a levné služby Oskara, jen se obávám, že se jich nedočkáte. Např. až půjdete požádat  o novou SIM Oskara z důvodu ztráty, tak poznáte kdo je levný operátor .
Tak už neblbněte, když Vám zdraží rohlíky, tak je taky celý den nebudete jíst a budete psát petice? Prostě se s tím smíříte
0/0
3.1.2003 13:54

KMergl

Re: Co blbnete?
Uz jen to ze sem pises znamena ze PC mas, nebo aspon mas k nemu pristup. Ale kdyz chces platit vic, tak si plat. Ale je treba si uvedomit ze s T-Mobile jsou podepsany obchodni smlouvy a ne smouvy diktatorske ci komunisticke. U obchodnich smluv lze diskutovat o forme spolecne spoluprace. ONi poskztuji sluzbu a ja za ni platim. Ne ze oni dodavaji a ja musim platit. Platim dobrovolne a pokud se mi na sluzbe neco nelibi tak se ozvu, ne ze tupe prijmu kazdou zmenu. A zpoplatnit volani do schranky je taky drzost. Kolik platim kdyz mam doma zaznamnik? A kdyz si ho nemam sanci pripojit k mobilu tak musim platit za kazdy vzkaz. To mi neprijde jako svobodna volba... 
0/0
3.1.2003 14:43

orniga

T-Mobil = symbol neetického chování
Budiž, nejsou schopni snížit náklady jinými cestami, přenesou tedy finanční zátěž na zákazníka. Vzhledem k trendům cen v oblasti telekomunikační techniky se jim zcela jistě prudce nezvyšují náklady na rozšiřování technických parametrů jejich sítě. O korektním chování se však rozhodně ani nepokouší - co bychom také očekávali od společnosti, která bez skrupulí porušuje zákony a je schopna vydávat archivované sms do rukou soukromých osob (ve smyslu ne činných v trestní řízení). Nejedná se ode mne rozhodně o vymyšlenou pomluvu - jedná se o skutečnost. Jen tak dále - dražší posílání sms a ani nevíte, kdo z vašeho okolí si je bude moci číst z originálního výpisu T-Mobile!
Pro cenzora - Mohu je označit za lidská prasata?
0/0
3.1.2003 13:14

zdenda čenda

Láska
Miluji Tě Lucinko T.
0/0
2.1.2003 18:40

Luciper

Re: Láska
Já nééééééééé
0/0
2.1.2003 20:56

orniga

Re: Láska
Já už asi asi taky
0/0
3.1.2003 13:06

...

nerikejte :-)
To ze zbastite kazdy skvar na iDnes je fakt srandovni:-D Co tu zase rvete? Odejdete k jinsimu operatorovi?? LoooooL Tak mazejte mazejte. Ze T-mobil je porad i po zavedeni novych cen nejlevnejsi, je nepopiratelny fakt. Bezte k Oskaru, jinam totiz nemuzete. Jen tak pro ty prchajici jedince, NIKDO nestoji o zakazniky, kteri provolaji minimalni castku :-P Trh je prakticky nasycen, proto uz nemuzeme cekat nove vyhody, velke slevy a podobne. Ted si budou operatori pretahovat jen bohate platici zakazniky. Takove ty, kteri maximalne prozvonuji a posilaji SMS, tak o ty nikdo stat nebude. T-Mobil udelal hodne chytry krok, snizi zatizeni sve site a jestli mu odejdou nejaci chudi zakaznici? A co. Jestli bude Oskar dlouhodobe drzet nizke ceny, tak pujde na buben. Spis mam pocit, ze bude chtit nabrat co nejvetsi pocet zakazniku a pak firmu za tezke prachy prodat a jestli ji nekdo koupi, tak ty ceny dorovna. P.S.: chce-li nekdo posilat levne textove zpravy, tak doporuciji GPRS a ICQ. Je to super vec, vyjde pak takova zprava na 6 haleru
0/0
2.1.2003 16:49

EMI

Re: nerikejte :-) - prosím poraďte
Dobrý den,
zaujala mě poslední věta ve Vašem příspěvku: " chce-li nekdo posilat levne textove zpravy, tak doporuciji GPRS a ICQ. Je to super vec, vyjde pak takova zprava na 6 haleru".
Jsem asi zcela mimo, tak Vás prosím, poraďte mi a stručně mi vysvětlete, o co jde.  Děkuji předem.
Zdraví smutná dlouholetá klientka T-Mobile (nejsem ten chudý zákazník, o němž píšete, platím jim měsíčně poměrně dost).
0/0
2.1.2003 18:29

batman

Re: Re: nerikejte :-) - prosím poraďte
Jo, jde to. Ale chce se to troch dovybavit. Mobil musi umet GPRS a je treba vlastnit prenosny pocitac. Postaci PALM. Ja to mam rozchozene s Erikem R520m + Treo90 + BT karta. ICQ program pro PALMY je volne dostupny.
0/0
2.1.2003 20:39

...

Re: Re: nerikejte :-) - prosím poraďte
Asi uz vam to bylo objasneno. Snad jen dodam, ze muj znamy vlastni jisty pristroj (znacku a typ neznam) a ten je opravdu naslapnuty. Mluvil neco o 20.000 nebo 30.000 kč. Ono se to zda hodne, ale je to urceno pro lidi, kteri to nepotrebuji na hrani. Sice na tom bezi windows, ale muzete tam mit hodne aplikaci + to ICQ + telefon. Pak jsou tam nejake ty manazerske softy, planovace a tak. Pristroj je to drahy, ale mozna se da sehnat neco levnejsiho. Ale za to ten levny provoz, zrovna toho ICQ a kdo dneska nema ICQ??
0/0
2.1.2003 23:53

Josef

Re: nerikejte :-)
Kémo prndáš si na triko. Mám zkušenosti se všemi třemi operátory. Nemám nic proti Eurotelu, jen je nejdražší. Nemám vážných výhrad proti Oskarovi, ale je nejlevnější. Ale mám docela dost výhrad proti Paegasu - Radiomobilu alias T-Mobile. Žádný jiný si na rozdíl od něj nedovolil mi zablokovat  SIMku z důvodu neuhrazení ještě neexistující faktury a chtít za to ode mne ještě  1000.-. Paegas ano. A pokud je to málo , pokud namítneš, že mýlit se je lidské, budu  souhlasit, ale už nebudu souhlasit s tím, že 3 roky někdo chybu nemíní uznat. Tak takový je T-Mobile. Bravo, zůstaň si každý kde chce.
0/0
2.1.2003 20:55

...

Re: Re: nerikejte :-)
O tomhle se ale preci nebavim :-B Ja se ani T-Mobil nezastavam ve stylu, ze jedine T-Mobil. Me jen vadi ty poblaznene reakce....
0/0
2.1.2003 23:47

PECA 11

Hoši děkujem :-(
Taky jsem u Paegasu od začátku cca 5 let a oni tedka takhle .nejvíc mně serout ty SMS z inetu bo to mněnejvíc trefí -hold asi přeběhnu k Oskarovi a budu jen volat a neposílat SMS-aspon si zase lidi třeba začnou posílat pohlednice a né jednu otřepanou větu k vánocům a jednu k novýmu roku -to je mrt jak víno :-) PECA
0/0
2.1.2003 14:52

Josef

pro HANS VON KARLIN
S vypovídáním smlouvy u T-MOBILE pozor, není to vůbec jednoduché, já ji vypovídámm od 23.3.2000 a ještě T-Mobile nebyl ochoten to vzít v potaz. Navíc mi zablokoval mobil, a oddůvodnil to neuhrazením faktury, která byla teprve 3 dny po  zablokování vystavena s termínem splatnosti za měsíc. Když jsem žádal o aktivaci, bylo po mě chtěno  1000.- Kč. Jo jo, tak se dá taky vydělávat :-))))
0/0
2.1.2003 14:26

filisek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.1.2003 15:09

Josef

Troufám si otevřeně
Troufám si otevřeně tvrdit, a mám pro to i důkazy, že T-Mobile, dříve Radiomobil alias PAEGAS je odstrašující případ monopolistického chování společnosti vůdči svým zákazníkům.   PF proto jim do nového roku přeju aby se jejich chování změnilo a nebo , aby je všichni zákazníci opustili.
0/0
2.1.2003 14:20

batman

Re: Troufám si otevřeně
Ty jsi ale vygum. Jak se muze monopolisticky chovat ten, kdo ma tak 40% trhu? A ten podil ma ET vetsi? Bez k jinemu operatorovi, kapitalsmus a trh je o svobodne volbe. A nasledne odpovednosti za svoje rozhodnuti. Lovu zdar!
0/0
2.1.2003 20:43

pavel

nevim, skoly nemam..
taky nemam t-mobile, ale ze svyho telefonu posilam sms a platim svymu operatorovi za odeslani. moji adresati maji doruceni bezplatny (dosud snad logicky). nechapu, proc t-mobile chce svym marketingovym krokem u zprav zpoplatnit doruceni. mimochodem - vsimli jste si, ze jedina t-mobilni brana neumi zaradit odeslany internetovy sms do fronty a nuti vas kazdou odesilat po dvou minutach znova? prijde mi to trochu jako celkem lukrativni krok reseni vlastni technicky neschopnosti..:( 
0/0
2.1.2003 14:18

cool

Re: nevim, skoly nemam..
Celé jsi to špatně pochopil.
1. Nebude zpoplatněno doručení, ale odeslání z internetu. Jinými slovy to znamená, že odeílání SMS z počítače bude umožněno pouze registrovaným uživatelům (systém bude umožňovat odesílání SMS i na jiné operátory a do zahraničí) a platit se bude dle tarifu. Mimochodem tato brána již funguje nějaký ten pátek, takže T-mobile jen zruší tu volně přístupnou.
2. SMS se odesílány po dvou minutách ne zdůvodu toho, že by se neuměly řadit do fronty anebo, že by to T-mobile neuměl jinak nastavit. Je to omezení. U ostatních operátorů je omezen celkový počet odeslaných SMS za den z jedné IP adresy (může to být problém u větších firem s jednou vnější IP adresou). T-mobile nemá omezen celkový počet odeslaných SMS za den, jeho omezení spočívá tedy v možnosti odeslat 1 SMS za 2 minuty z jedné IP adresy.
0/0
2.1.2003 15:53

pavel

Re: Re: nevim, skoly nemam..
pri vsi ucte si nejsem jist, kdo sptane chape - ad 1. netovy sms brany jsou vzdycky na dorucitele, nedostanu-li se bez registrace na brany t-mob, bude realne zpoplatneno doruceni. ad 2. zkus si poslat z netu zpravu - po dvou minutach ti renke, ze to nejde, at to za dalsi zkusis znova. kdyz mas blbej den, nepovede se ti ani na podesaty:((.
0/0
3.1.2003 10:03

Michal

Vítej Telecome II.
0/0
2.1.2003 12:25

Erich Cviertna

MFD
MFD JE NEJVĚTŠÍ SRAČKA, KTERÁ KDY U NÁS VYCHÁZELA. VYROVNAL SE JÍ AKORÁT DENÍK SUPER A TO JEŠTĚ JEN Z ČÁSTI. ZAJÍMALO BY MĚ, KOLIK BYLO ZA TENTO ČLÁNEK (SRAČKU) ZAPLACENO!! DOUFÁM, ŽE DOSTANOU TAKOVOU POKUTU, ŽE KONEČNĚ KRACHNOU!!!
0/0
2.1.2003 12:01

klokan2

jak je to s internetem?
Mohl by zde, prosím, někdo vysvětlit způsob vybírání poplatků za odeslání SMS z internetu? K tomu přeci nemusím být ani majitelem mobilního telefonu, tudíž bych platil za ty SMSky, které pošlu na T-Mobil? Díky
0/0
2.1.2003 11:29

phoebe

Re: jak je to s internetem?
esemesky jednoduše půjdou odesílat pouze z portálu t-zones, na který je třeba se zaregistrovat zadáním telefoního čísla TM a PUK 2. Pak je účtování jasné. Pokud vlastníte telefon jiného opratora či nevlastníte telefon vůbec, SMS si do sitě t-mobile z internetu prostě neppošlete
 
0/0
2.1.2003 13:02

klokan2

Re: Re: jak je to s internetem?
Dík, ale pokud je to takhle, tak potom moc nechápu, kolik na tom chce TýMobajl vydělat...
0/0
2.1.2003 14:44

Jura

Re: Re: jak je to s internetem?
Zpoplatňovanej bude majitel telefonu, pokud si zřídí adresu alias@t-email.cz a někdo mu na ni pošle vzkaz, což já považuju za shit největší a důvod změnit operátora.
0/0
2.1.2003 14:50

Vladimir Novotny

NEPROFESIONALITA REDAKTORA
Naprosty blabol vyplodil pan redaktor. Zdrazeni pausalniho poplatku a zmena volnych minut je dezinformace a chyba. Opsal stare tarify.
0/0
2.1.2003 11:12

Igor

Re: NEPROFESIONALITA REDAKTORA
Souhlas, Tarify se prakticky nemění co se jen zdražuje tak některé sms a platit se bude za hlas. schránku
0/0
2.1.2003 11:14

seta

Re: Re: NEPROFESIONALITA REDAKTORA
Ma tam byt zpoplatneno jenom volani do Hlasove schranky, kdyz se vola do toho jejich MobileBoxu a MobileBoxuEasy, tak to zustava zdarma. Zpoplatneni SMS - pry o tom uvazuje i ET a Oskar (prukopnik vseho zdarma) taky. Holt, jsou to obchodnici :o(
0/0
2.1.2003 13:35

Chorche

Re: NEPROFESIONALITA REDAKTORA
Paušál se sice nezmění ale např. mě u tarifu Aktiv klasik zdražujou volání na errortel a Osral vo korunu, SMSky vo 70 halířů  a tarifikaci po půlminutách přehazujou na 60+1. A to mam ten tarif od roku 97 beze změn...
0/0
2.1.2003 12:31

Igor

Re: Re: NEPROFESIONALITA REDAKTORA
To zdražení je na prd , ale to účtovíní po sekundě je lepší ( většinou volám déle než 1 min.)
0/0
2.1.2003 12:53

Lada

Omluva
Doufám, že omluva pro čtenáře a operátora zabere minimálně 1 celou stranu. Děkuji panu redaktorovi za výbornou dezinformaci. Zvažuji jestli si mám kupovat noviny, proto abych byl lépe informován nebo proto abych si našel další vtipy.
0/0
2.1.2003 11:12

HANS VON KARLIN

D.E.Z.I.N.F.O.R.M.A.C.E
Milá MFD, po přečtení vašeho článku v tištěné MFD jsem měl na T-mobile pěknej vztek. Ale pak jsem si zavolal na informace, kde mi potvrdili, že můj tarif se vůbec nemění a vaše údaje v dnešním vydání jsou slátaninou několika věcí dohromady. Přesto Vám děkuji i za vaši dezinformaci, která doufám přispěla k hodnotné diskuzi na téma zdražování služeb mobilních operátorů. HvK.
0/0
2.1.2003 10:56

RadimK

Tarify operátorů
Tak jsem navštívil tu vaši stránku a zkoušel jsem porovnání tarifů. Když jsem zadal 5 sms za den, 3 minuty volání ve špičku do všech operátorů a 5 minut mimo špičku do všech operátorů tak mi vyšlo toto: Nejlevnější Oskar - tarif "Dohoda s Oskarem"´= 3127 Kč za měsíc, druhý nejlevnější T-mobile " 400 HIT" = 3189,90 Kč za měsíc, nejdražší Eutotel "Business 600, inkaso" = 4679.85 Kž za měsíc.  Zkoušel jsem i jiné kombinace a vždy byl nejdražší Eurotel. Jinak většinou druhý T-mobile a nejlevnější Oskar ( i když se i výjimečně stalo , že byl nejlevnější T-mobile). Jsem zákazníkem T-mobile a zdražení mě trochu rozladilo, jsem spokojený a počkám až jak se zachovají ostatní operátoři. Jinak k Eurotelu v žádném případě nepřejdu možná k Oskarovi , ale tam mi vadí ,že je pozadu, mám ménší pokrytí , jako poslední zavádí novinky a nemá licenci na UMTS. Jsem člověk ,který dělá využívá datové přenosy a v budoucnu u mě jejích využívání bude stoupat. Všem doporučuji navštívit níže uvedenou stránku Karlem a před ním Honzíkem.  
0/0
2.1.2003 10:54

Vladimir Novotny

Re: Tarify operátorů
Upozornuji, ze  tarif Dohoda s Oskarem uzavrit jiz dlouho nelze. Oskar dostal licenci na tretiho operatora i diky tomuto tarifu, ktery pro nej byl vzdy ztratovy, takze ho znepristupnil.
0/0
2.1.2003 11:17

Keramik

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
2.1.2003 10:44

Igor

Re: Tak si rikam
S tím Mercedesem mezi operátory - tak to bych moc netvrdil, Eurotel měl nejkvalitnější síť (byl tady první) ,ale teď  už je na tom stejně jako T- mobile a za chvíli je dožene Oskar ( jěště mu to ,ale chvíli bude trvat). Jinak v zavádění nových technologií a služem je na tom Eurotel a T- mobile stějně.  Souhlasím s tebou ,že není problém mít více sim karet a prostě je podle potřeby přehazovat.
0/0
2.1.2003 11:09

Keramik

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Mila MfD, muzete mi rict, co bylo nepripustneho na mem prispevku ? Myslim, ze tam nebyl jediny sprosty vyraz, nic spatneho. Muj email je megatacud@post.cz. Diky.
0/0
2.1.2003 13:40

Keramik

Re: Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Uz jsem si vzpomnel... pouzil jsem "kdyz vas nasere,..." Stejne ta Vase centura nema logiku.
0/0
2.1.2003 13:42

HANS VON KARLIN

A co zálohy za tarif?
Zajímalo by mě, jestli mi T-mobile vrátí zálohu 500 Kč, kterou po mně chtěli při zavedení měsíčního tarifu na dva roky. Smlouvu jsem podepsal na 150 Kč měsíčně a ne na 295 Kč, které uvádí MFD od 1. února 2003. Znamená to, že T-mobile mění podmínky smlouvy. Mně se nové podmínky nelíbí a chci smlouvu vypovědět. Mám pak nárok na vrácení výše uvedené zálohy? Uvidíme.
0/0
2.1.2003 10:43

Keramik

Re: A co zálohy za tarif?
Ano. Ale kdyby si cetl poradne zmena se nedotkne zakazniku, kteri maji smlouvu na dva roky.
0/0
2.1.2003 10:47

alesh

ku.va
Doteď společnost budovala síť a vylepšovala služby. Měla méně zákazníků než nyní. Jak je možný, že najednou potřebuje zdražovat, když vlastně už maj svý jistý? NENAŽRANCI
0/0
2.1.2003 10:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.