Diskuze

T-Mobile současné programy zachová

Od prvního února T-Mobile mění ceny. Někteří tarifní zákazníci budou mít dražší posílání textových zpráv, všem společnost znovu zpoplatní volání do hlasové schránky, část hovorů majitelům předplacených karet firma zlevní. "Po důkladném uvážení množství a struktury našich tarifů jsme se rozhodli pro jejich určité sjednocení a zjednodušení," vysvětluje marketingový ředitel T-Mobilu Jiří Dvorjančanský.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

záškodník

5. 1. 2003 16:56
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

Super

4. 1. 2003 10:22
Otázka pro marketingového ředitele Ing. Jiřího Dvorjančanského
 
Marketingové "problémy" s melouny měl Radiomobil a.s provozující síť T-mobile ještě i 2.2.2003, protože nebyl schopen zastavit odpočítávání losování na http://www.melounysevali.cz a až po mém upozornění p. Hájka( 31.12.2003 ) dokázal mamagment Radiomobilu týden po ukončení soutěže - až během dne 2.2.2003  dne zastavit tuto veřejnou reklamu s příslibem losování.
Další změnou  oficiálních stránek T-mobile bylo, že osud zmizel telefonický a mailový kontakt na  mluvčího p. Hájka ji.hajek@t-mobile.cz , který tam do 2.1.2003 byl uveden.
Další prohřešek proti dobrým mravům  T-mobile bylo, že významné zákazníky oficiálně dopisem podepsaným Barborou Capkovou seznámil se zvýšením svých cen až 2.1.2003 - 5 dnů po oficiální zprávě !!!!! To o tyto zákazníky už snad T-mobile nestojí ??? Kdyby chtěli zrušit smlouvy, tak je T-mobil svým chováním připravil o 1/4 20 ti denní lhůty pro případné zrušení smluv.
Otázka pro marketingového ředitele Ing. Jiřího Dvorjančanského.
Víte o takovémto chování svých podřízených a schvalujete ho?
Děkuji za odpověď na jkyncl@ji.cz
0 0
možnosti

Super

9. 1. 2003 13:45
Re: Otázka pro marketingového ředitele Ing. Jiřího Dvorjančanského
Mrzí mne, že kromě ujištění p.Hájka, že mail byl předán prostřednictvim info@t-mobile.cz Ing. Jiřího Dvorjančanskému je ticho po pěšině.
Bude snad mlčení nová firemní manažerská politika???? jako vzor i pro podřízené????
 
0 0
možnosti

Igor

3. 1. 2003 16:26
Humor?
Přečtěte si, jak T-Mobile obhajuje zdražení na své webové schránce. Pěkní cynici.
  • Úpravy lépe vystihují strukturu volání zákazníků T-Mobile
  • Twistoví zákazníci se nyní dovolají výrazněji levněji do pevných sítí
  • Nová T-Mobile SMS brána na portálu t-zones nabídne možnost pohodlného zasílání SMS do všech mobilních sítí v ČR i v zahraničí
  • Volání do hlasové schránky zpříjemní volajícímu zábavný uvítací pozdrav
  • O zmeškaných hovorech může být zákazník, který byl po určitou dobu nedostupný,  informován prostřednictvím SMS 
  • 0 0
    možnosti

    phoner

    3. 1. 2003 16:23
    příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
    (Příspěvek zrušen)
    0 0
    možnosti

    prazak

    3. 1. 2003 16:16
    0 0
    možnosti

    Luo

    3. 1. 2003 13:47
    Co blbnete?
     Nechápu všechny diskuze na téma úpravy cen T-mobilu. Co se týká SMS brány, je jasné, že je vše připraveno a nemyslete si, že dohoda, aby byly SMS brány zpoplatněny vyšla z hlavy jen T-Mobilu. Do dvou měsíců to bude i u ostatních, to si pište. A stejně nechápu, proč já mám SMS platit a některý chytrák s PC je má mít zadarmo. Je to stejná služba, nebo ne? Tak ať jí mají všichni zdarma(zatím nereálné) nebo ať všichni platí.
    S cenama za volání do VMS je to horší, myslím že volat zdarma mohlo zůstat, ale zase si všimněte, jak dlouho je měl T-Mobile zadarmo a jak dlouho si toto volání účtuje Eurotel a jak dlouho to trvalo Oskarovi? 
    V případě cen SMS je, dle mého názoru také zbytečná hysterie, kdo je racionálně uvažující a vidí cenu za SMS 1-1,70 Kč v případě T-Mobilu a 1,70 až 2,50 v případě Eurotelu, udělá si obrázek, kdo je dražší.
    O Oskarovi nemluvím. kdo si myslí, že úprk k tomuto operátorovi je výhra, tak to bude Pyrrhovo vítězství. Ono nalákat zákazníky na úkor udržitelnosti společnosti, zatím prochází. Však to snad doklepou do takového stádia, že je bude ochoten někdo koupit, k tomu ale potřebují mít nějaké zákazníky, vy trubky. Až je mít budou, kam půjde cena? Dolů? Cha cha. 
    Já Vám přeji kvalitní a levné služby Oskara, jen se obávám, že se jich nedočkáte. Např. až půjdete požádat  o novou SIM Oskara z důvodu ztráty, tak poznáte kdo je levný operátor .
    Tak už neblbněte, když Vám zdraží rohlíky, tak je taky celý den nebudete jíst a budete psát petice? Prostě se s tím smíříte
     
    0 0
    možnosti

    orniga

    3. 1. 2003 13:04
    Přejděte jinam!!!
    To zní jako rozumný program, ale současné zarputilé mlčení zbývajících operátorů může znamenat i to, že připravují obdobné cenové úpravy. Pokud by tomu tak nebylo, považoval bych jejich marketingové útvary za neschopné využít současné nálady zákazníků TM. Ale mimochodem - TM (resp. zřejmě některý zaměstnanec) je schopen vydávat třetím osobám protiprávně výpisy archivovaných sms. Potěšilo by mne, kdyby v ruku v ruce se zdražením zpráv od této protizákonné a trestné činnosti upustil. Bohužel to není nepodložená pomluva, jak by J.Hájek jistě rád slyšel nebo četl, je to realita!!!
    0 0
    možnosti

    michal

    3. 1. 2003 14:05
    Re: Přejděte jinam!!!
    Zajimava informace o tech SMS. Ja kdyz jsem je zadal o neco podobneho v pripade mych vlastnich SMS, tak mi tvrdili, ze to nejde, ze SMS nearchivuji ...
    0 0
    možnosti

    Petr

    3. 1. 2003 11:47
    prejdete jinam
    Tomu komu vadi zvyseni cen za produkty a sluzby nabizene od jedne spolecnosti, muze behem nekolika minut "prejit" kupovat produkty a sluzby spolecnosti druhe, ktera je nabizi take. Nadavat na spolecnost (majitele) ktera je v problemech (DT) a prodava mobilni operatory v Evrope nema moc na vyber, CR je mala zeme a par miliard CZK je zanedbatelny zisk pro tyto spolecnosti. Podivejte se na Evropu a financni problemy v telekomunikacnich firmach. T-Mobile tohle musel udelat ! Nebo budou mit nekteri z nas pod stejnym cislem opet jine logo.
    0 0
    možnosti

    j

    3. 1. 2003 13:58
    Re: prejdete jinam
    Tady bych trochu polemizoval. Spolecnost provozujici sit u nas v CR je vysoce ziskova, at uz se jmenuje T-mobile nebo Radiomobil. Problemy se vztahuji hlavne na materske telekomunikacni spolecnosti, ktere jsou vysoce zadluzene. V zadnem pripade vsak T-mobile nezdrazuje z duvodu financnich problemu. Rozhodne bych netcrdil, ze tech par miliard Kc je zanedbatelnych pro tyto firmy, prave naopak.
    0 0
    možnosti

    Barbara

    3. 1. 2003 11:34
    JAKÉ ZVÝHODNĚNÍ???
    Nabyla jsem dojmu, že uváděné "zvýhodnění" twistových zákazníků, které se týká volání do pevné sítě, je pouze mimo špičku, kdy už většina lidí na pevnou linku (lékaři, na úřady apod.) volat nebude...
    0 0
    možnosti

    Stoural

    3. 1. 2003 19:05
    Re: JAKÉ ZVÝHODNĚNÍ???
    Pochopila jste spravne, ze o zadme zvyhodneni nejde. Cena je 7,00 Kc/min kdykoli. Tzn. prave vikendy t-mobile pekne osoli :-( Paradoxne tarif twit-SMS je na "obvykle" (tzn. i mimo sit t-mobilu) volani levnejsi - vsechny hovory za 6,60, zatimco twist-standard vsechno za 7,00 (krome vlastni site, ta je za 5,00)
    0 0
    možnosti

    idijot

    3. 1. 2003 11:27
    Není důvod k nespokojenosti
    Škoda auto současné modely Octavie zachová, pouze do nich bude montovat motory z Trabanta.
    Kupte si Octavie a budete patřit do šťastné rodiny majitelů Octavií.
    0 0
    možnosti