Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobile plánovaný bojkot nepocítil

Aktivisté brojící proti T-Mobile neuspěli. Druhý největší český mobilní operátor, jehož měl poškodit celodenní bojkot služeb, zaznamenal podle mluvčího Jiřího Hájka ve špičce dokonce o necelé procento vyšší provoz, než ve srovnatelném čase před dvěma týdny. "Drtivá většina klientů naše služby dál používá," řekl iDNES mluvčí Jiří Hájek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gabriela Jelinkova

gabriiielka

ahojky peto!nechtel by jsi semnou chodit?pls odepis!mtsmr;-);-(V??

0/0
7.4.2007 19:26

Dalibor

Zdrazeni T-debilu
Zdarec lidi.
Na uvod chci rict, ze nemam a nikdy jsem nemel Paegas ci T-mobile, telefony mi plati firma a kvuli komunikace s mou partnerkou pouzivam na prijem Oskara. Jelikoz travim 99% sve pracovni doby na netu, potrebuji sem tam nekomu napsat SMS.Ne kvuli penezum,ale kvuli rychlosti a pohodlnosti psani SMS.
Myslim,ze je pravy cas prejit k jinym operatorum. Kdyz tu byl jen Eurotel, tak jste si vybirat nemohli, ale ted mate 2 dalsi operatory.Tak na co cekate ? Pokud od T-mobilu prejde dostatek lidi, tak Oskar ani Eurotel urcite nezavede placene SMS.Pouci se z chyb TM.
Ja mit TM tak urcite utecu. Preposilani emailu - plati se, SMS z netu omezuji me poctem,pak se plati. Lakali vas na bezplatne volani na zaznamnik? Ted uz budete platit za kazde poslechnuti zpravy typu pokladani sluchatka.
I kdyz mam jineho operatora nez je TM, jsem s temi kdo ho vlastni. Pokud se to totiz TM povede, tak se mozna moji operatori budou opicit. Tak ukazme jim,ze ten trh jsme my a ze my je zivime, ne oni nas.
Tak hodne uspechu.
0/0
30.1.2003 0:39

spokojený zákazník

Re: Zdrazeni T-debilu
a proč by zrovna ti jiní operátoři až k nim všichni přejdete nezavedli zpoplatnění a ty celkové změny také,potom už totiž nebudete mít kam utéct. Proč by se připravovali o peníze když mohou vydělat také,to je snad logické,tohle opravdu není komunismus a za všechno se platí,takže pokud jiní operátoři uvidí,že někdo vydělává na něčem co oni mají zdarma proč to taky nezpoplatnit???
Nechci vám brát iluze,ale tyhle změny jsou jen otázkou několika měsíců,zamyslete se nad sebou!!!!
 
0/0
30.1.2003 8:43

Dethul

Re: Re: Zdrazeni T-debilu
Protoze kdyz to zavedou, tak se pripravi o jednu z vyznamnych prednosti oproti konkurenci a novi ucastnici si to dobre rozmysli, jestli se k nim prihlasi. To by zrovna tak mohli prestat davat "zadarmo" mobily - proč by se připravovali o peníze když také na tom mohou vydělat?
0/0
31.1.2003 18:59

marzena

Re: Re: Re: Zdrazeni T-debilu
ono je otazka, nakolik na mobilech zadarmko vydelavaji .. telefon si za dve stovky odblokujes a dal volas od Oskara.. zrovna mobily za vyhodny ceny v sadach s predplacenou kartou jsou neco, nad cim T-mobile s Eurotelem uz dlouho skripou zubama, ale zatim nemeli odvahu to zrusit.
0/0
4.2.2003 10:05

marzena

Re: Zdrazeni T-debilu
kdyz nepouzivas SMS z netu kvuli tomu ze jsou zadarmo, ale jen - jak pises - kvuli pohodlnosti, tak proc o dve radky niz horujes proti tomu, aby byly placene SMS zavedeny? Trochu si odporujes.. Ale chapu, ze chces-li psat SMS pohodlne, tak Ti to bohuzel T-mobile neumoznuje a to je jejich velka chyba - nemel omezit branu jen na sve klienty, ale na vsechny, kteri o ni (byt jako placenou sluzbu) budou mit zajem.. Urcite by se nasla spousta zpusobu, jak to technicky vyresit.. uznavam, ze tohle T-mobile dost nezvladl.
0/0
4.2.2003 10:02

Pavel

At si zdrazujou jak chtej
Ahoj, myslim ze hodne lidi kteri prskaji nad tim ze T-mobile zvedl ceny nepochopilo ze tu mame trzni hospodarstvi. To znamena ze nic vam nebrani, zmenit poskytovatel tel. sluzeb. Ja byl u t-mobile 2 roky a pred ctrnacti dny jsem si koupil Oskara na pausal a jsem spokojen. Za to za co jsem platil u T-mobile 600-700 Kc mesicne ted zaplatim 500 tak myslim ze neni co resit. A navic mam o vikendu volani na oskara zadarmo. tak proc premyslet nad tim jestli zmenit nebo nezmenit. Zmenu cisla jsem vyresil tak ze jsem si do hlasovky na T-mobile namluvil tento vzkaz:" Ahoj zmenil jsem cislo mi novi cislo je ......." A vsichni se mi dovolali. Takze proc poradat bojkoty a podobny, kdyz zmena neni problem.
0/0
29.1.2003 18:39

marzena

Re: At si zdrazujou jak chtej
naprosty souhlas! (Oskara sice nikomu nepreju, ale to neni moje vec..)
0/0
4.2.2003 10:06

Jiiira

Opravdu nepocitil?
Ja tomu tvrzeni taky neverim, zvlast jestli tvrdej, ze byl pripojen v siti stejny pocet telefonu - to totiz nehovori nic o tom, kolik vydelali penez. Ostatne, jestli bojkot nebyl ucinny, proc nevyhlasit jeste jeden? ;-)
Ja osobne mam paegase pres 3 roky a dneska jsem si dosel koupit OSKARTU...
 
0/0
29.1.2003 14:26

Jakub

nepocitil ?
No kdyz bojkot nepocitil, tak ho holt nepocitil. Ale brand name je brand name - a jeho posramoceni je mozna horsi, nez jednodenni bojkot.
Dodnes si pamatuji ze: Koba vypovida pro ni nevyhodne ucty, C. pojistovna neplni, t-mobile okrada (melouny), ebanka falsuje ceniky....
A az budou lidi uvazovat o jinem operatorovi, tak si treba vzpomenou.
Doporucuji T mobilu vymenu managementu a prebrandovani.
 
0/0
29.1.2003 13:25

Lasdog

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.1.2003 19:10

hlína

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy

;-D;-D

0/0
12.4.2007 18:39

Joao

Informace o vysledcich
Voleb se zucastmilo 99,99 % volicu a z toho jich 99,99 % volio kandidaty narodni fronty. Tak nejak pravdive to asi bude.
0/0
29.1.2003 12:47

TommyCZ

Koncim
Vcera jsem podepsal u Eurotelu a jak dojdou 2 Tandem karty, podavam vypoved u T-Mobile. Tvrdi, ze zatim odliv zakazniku nepocitil. Podle me proto, ze jako ja a dalsi dva z meho okoli jsme cekali, jak to dopadne a take az budeme mit nahradu u jineho operatora. Myslim, ze pristi tydny jeste uvidi, kolik lidi jim odejde. Dalsi vlna bude nasledovat po prvni fakture s novymi cenami.
0/0
29.1.2003 11:46

Pavel

Včerejší Simpsons
Docela mě pobavilo, že zrovna na den bojkotu vyšel v seriálu Simpsons díl, kterej se týkal problémů s předvolbou, kterou zavedla jedna telefonní společnost. Ten instruktážní film, co obyvatelům Springfieldu pouštěli stál opravdu za to. Moc jsem se nasmál, jelikož přesně vystihoval praxi.
To, co tvrdí pan Hájek mě vůbec nezajímá. Je přece zaměstnancem společnosti a tak stejně bude pořád tvrdit, že "ten míč je hranatej".
I kdyby akce stejně nebyla úspěšná, je potěšující, že se lidé vůbec ozvali a tím udělali společnosti T- Mobile zápornou reklamu.
0/0
29.1.2003 10:59

richard

Re: Včerejší Simpsons
:-)))))))))))))))))))))
Přesně to mě napadlo, když jsem si to včera pustil. Maskot z instruktážního filmu velice připomínal Hájka - nelíbí se vám to? dobře vám tak.
0/0
29.1.2003 14:35

Uživatel T-mobile

Nefukčnost WEBU t-mobile a t-zones =bojkot z vlasních řad se oprvdu vydařil
Co dodat Informační technologie má Radiomobil spolehlivé, bezpečné, čas od času i vypnuté. PROČ??????????? Je to ve strojích nebo v lidech?????
0/0
29.1.2003 9:49

echo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.1.2003 9:05

alekks

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.1.2003 9:58

Včelka Mája

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Obou zrušených příspěvků je škoda!!!
0/0
31.1.2003 20:30

echo

V americe trochu jinak!
Petre, zapomel jsi ovsem dodat, ze kdyz se plati prichozi hovor na mobil, tak ovsem pro toho, kdo na ten mobil vola je to tak smesna cena, ze bych to ani u nas neumel k nicemu prirovnat. cca 1,50 kc za spojeni at uz mluvim jak dlouho chci. Majitel mobilu to ma ovsem horsi cca 6,--kc za minutu no ale pri vydelku cca 2000 dolaru mesicne to stale nezni tak strasne jak u nas. Navic o vikendu mi mohl volat kdo chtel a jak dlouho chtel a bylo to pro me zdarma. (to znamena, ze z pevne linky mi v sobotu v 0,01 mohl nekdo zavolat a mohli jsme mluvit az do nedele 23,59 tedy 48 hodin za pouhych 1,50 kc, ktere zaplatil volajici!!!)
0/0
29.1.2003 8:56

Petr

"Americky" operator T-Mobile
Ja se docela bavim. Ted jsem ve statech a tady je to uplne super. Tady se totiz jeste plati za prichozi hovory, protoze by nikdo nevedel, komu to ma nauctovat. Vivat T-Mobile, zpet na stromy, at jsme jako amici
0/0
29.1.2003 2:09

marzena

Re:
to sedi Petre, diky za info ze statu. Co se tyce GSM apod. tak jsou USA sice nekolik let za Evropou, ale narozdil od Ceska tam doufam zijou lidi, kteri chapou, o cem je trzni ekonomika. A sice, ze prodejce ma pravo si urcit ceny a kupujici ma pravo si vybrat, od ktereho prodejce bude kupovat. Nechapu, co se tu vlastne resi. Mimochodem, kdyby polovina lidi, kteri nadavaji na to, ze ted budou u tm platit moc penez, nebyla lina se do ceniku podivat, tak prijdou na to, jak stale u tm vyrazne snizit poplatky. Asi pred rokem jsem presel z twistu na pausal a za zhruba stejnou sumu hovoru a mnohonasobne vic SMS platim cca dve tretiny toho, co driv..
0/0
4.2.2003 10:14

dyklovsky

apropo
bojkot??!
nechapu...napr. kdyz pumpar zdrazi benzin ci jine pohone hmoty ...pujdete delat bojkot????.....kdo nechce muze si prestoupit
takovy je kapitalismus...nebo snad ne???:))
0/0
28.1.2003 23:47

.

Re: apropo
Jen v kapitalismu je mozne, ze kdyz nejsem spokojen tak to reknu nahlas. Pokud pouze nakupuji jinde, nema to takovy efekt, jako kdyz pred tim udelam humbuk. Ze to funguje dokazuje sam T-Mobile zavedenim 20 SMS zdarma.
Bojtkot zkratka ke kapitalismu patri snejne jako akce "Nakupujte domaci zbozi".
0/0
29.1.2003 11:20

Insider

Ulhanec Hájek
A vy jste snad čekali pravdu od tohohle lháře? Vždyť on dokázal zdražování T-Mobile podat tak, že pro zákazníky je úprava cen mnohem výhodnější. A kdyby tvrdil pravdu, proč by měli lidi z monitoringu sítě přísný zákaz kdekoliv cokoliv říkat , třeba i mezi lidma z firmy na chodbě jako vždycky, pod pohrůžkou vyhazovu?
0/0
28.1.2003 23:47

Buliik

Re: Ulhanec Hájek
Hájek za to nemůže.
On je jenom papoušek.
 
0/0
31.1.2003 16:08

Pavel

Proč i e-mail? A co konkurence?
1) 4 Petr: Ale proč zpoplatňují i přeposílání mailů? To využívají i podnikatelé a ti jsou žádanými klienty, ne? 2) Zhruba před týdnem na NOVINKACH.cz psali, že Eurotel nevylučuje, že v budoucnu zpolatní sms z internetu - "budou muset reagovat na kroky konkurence." To by pak připomínalo chování pumpařů - jeden distributor zdraží, načež zdraží i ostatní nesnažíce se konkurovat nízkou cenou. Asi nechápu principy trhu...
0/0
28.1.2003 23:36

Jirka

Re: Proč i e-mail? A co konkurence?
Napisu jen jedno slovo :OLIGOPOL.
0/0
29.1.2003 0:15

alekks

Re: Proč i e-mail? A co konkurence?
tak to já napíšu dvě slova: kartelová dohoda
0/0
29.1.2003 9:46

Ivan

T-Mobile lže.
Ze svého okolí vím jistě, že procento lidí vlastnících SIM TM a dajících  formou bojkotu nesouhlas s kroky managementu TM, mohlo dosáhnout tak třiceti procent. Což je množství, které musela společnost T-Mobile rozhodně pocítit. Čili mi z toho vyplývá, že mluvčí Hájek opět lže, jako když Rudé Právo tiskne!
0/0
28.1.2003 23:32

Martin

Re: T-Mobile lže.
Proc by lhal? Data jsou jiste pravdiva-jen si vybrali vhodny. den ke srovnani. Proc zrovna 14.1.?
Jinak T-Mobila samozrejme nemam. Staci, ze me okrada spousta jinych firem (vetne statu v podobe dani), proc by to mel delat jeste i operator?
0/0
29.1.2003 0:22

Petr

To bylo keců a prd z toho
To bylo keců, každý tu má plnou hubu bojkotu, a nic. Anebo je je vidět že bojkotovali akorát klienti, kterých se T-mobile rád zbaví. A Eurotel/Oskar budou strašně nadšeni, když jim přibude tlupa uživatelů(hlavně studentíků), kteří mají mobil akorát na příjem SMS z internetu a provolají řádově desitky korun měsíčně:-)))))) Od T-mobile to byl skvělý marketingový tah, jak se zbavit těch klientů, na kterých spíše prodělává.
0/0
28.1.2003 23:23

Jirka

Re: To bylo keců a prd z toho
Tenhle prispevek uz tu byl pod jinym nickem, par stranek vzadu. Asi provokace z TM.
0/0
29.1.2003 0:15

x9

Tak Tebe bych si jako marketing.odborníka určitě nevybral...;-))
0/0
29.1.2003 10:55

Milan

Re: To bylo keců a prd z toho
To psal asi nějakej namyšlenej maloměšťáckej zbohatlík, kterýmu jde nos nahoru tak, že si vidí do nosních direk.
0/0
31.1.2003 10:50

Jerry

Re: To bylo keců a prd z toho
Vetsinu zprav posilam z netu. Ale na druhou stranu mi pak neni nijak lito - pokud jsem mimo net - poslat par zprav z mobilu!!! Kdyz budu posilat vsechno z mobilu - budu si urcite rozmyslet, zda a komu napisu jen tak.
0/0
3.2.2003 12:56

Vojti

T-mobile
Jeste jen tak mimochodem ktera reklama prevazuje na techto strankach?? Ja osobni vidim T-Mobile, takze??? at zije kapitalismus ;-)
0/0
28.1.2003 22:43

Vojti

Bojkot
No byt mluvcim spolecnosti, ktera byla bojkotovana tak si taky vymyslim nejaka cisla a vsichni mi budou s usmevem vetrit!
 
Ale s vetsinou lidi se kterou jsem dneska mluvil, pozivajici T-mobile, meli telefon vypnuty nebo se jim nedalo dovolat. Takze kdo ma pravdu zakaznici nebo firma?
 
<ojti
0/0
28.1.2003 22:41

Novacek

Muj nazor!
Ja jsem tady novy...ale velice me zaujaly vase nazory..Rad bych ale rekl jednu vec.Myslim,ze horkokrevne rozhodnuti prechazet rychle na jine operatory neni moc stastny..Jasne..z pocatku to bude mit vyhody..ale co potom,az se Oskar napr nasyti prichodem novych uzivatelu? Nezacne i on je drzet v zajeti svych cen?Ono,kdyz ptacka lapaji,pekne mu zpivaji..Vite nerad bych se dockal neprijemneho prekvapeni napr za pul roku,ze se zdrazi i jinde.
Navic me paegas..celkem vyhovuje-mi znami ho maji celkem hodne a jedine co me stve je zruseni sms zdarma..
Ale proc hnedka odchazet?VZDYT MY JSME ZAKAZNICI!!!A nase prani maji poslouchat ne my jejich !Tak proc na ne proste trochu vic nezatlacit??To by bylo prece dobre reseni..
0/0
28.1.2003 22:06

Re: Muj nazor!
Jseš si jistý, že jsi opravdu jen zákazník nebo tě za tyhle žvášty T-mobil platí?!
0/0
28.1.2003 22:23

Novacek

Re: Re: Muj nazor!
No podivej ja nevim..ale ukvapene bezet jinam se mi zda nejvetsi blbost...
On Oskar a eurotel taky nejsou blbi....Navic Oskar potrebuje doplnit stavy a dohnat konkurenci..pochybuju,ze bude stale tak lidumilny!!!Ovsem i ja uvazji o tom,ze bych se od paegase trhnul...
0/0
28.1.2003 22:43

M

Re: Re: Re: Muj nazor!
Ty seš ale vůl. Tak si u nich zůstaň. Jedině odchod jinam je donutí se zamyslet. A co je špatného na tom, že Oskarovi bodne naplnit stavy?
0/0
28.1.2003 23:35

Novacek

Re: Re: Re: Re: Muj nazor!
Hochu spatneho na tom neni nic,ale premyslej - az oskar doplni stavy kdo Ti zaruci,ze se nezacne chovat jak T-mobil ?? Ty to vis tak jiste?Vzdyt prece bude mit hodne zakazniku,hodne lidi si asi udela pausal...hm...proc jim teda taky trochu nepustil zilou???T-MOBILE JSOU ZLODEJI TO JE BEZ DEBAT,ALE JEN RIKAM,ZE LEPSI BY BYLO SI JAKO JEJICH ZAKAZNIK NECO VYDUPAT NEZ UTIKAT !!!
0/0
28.1.2003 23:45

MP

Re: Re: Re: Re: Re: Muj nazor!
Je to trochu složitější, záleží na složení portfolia klientů. Jestliže je 90% klientů Oskara zákazník s předplacenou kartou, drastické zdražení neudělá, protože klienti s předplacenou kartou se vyznačují poměrně rychlou fluktuací. Tito klienti navíc nejsou tak lukrativní jako klienti s paušálama, kteří přinášejí víc peněz. Prostě z těhle důvodů bych se nějakého zdražování u Oskara příliš neobávala. Co se týče ET, to opravdu nevím, má nejlepší portfolio. Možná proto, že má nejlepší portfolio, nemusel zdražovat, protože jeho klienti nesou dost peněz.
0/0
29.1.2003 9:47

mluvčí T-mobile Jiří Hájek

komu se u nas nelibi at si hyzde polibi!
nechapu co resite. t-mobil ucinil nektere zpetne kroky (volne sms,.. ) kterymi si chce udobrit cast svych zakazniku. A tem kterym to nevyhovuje nezbyva nic jineho nez prejit ke konkurenci. hofk dopsal sem.
0/0
28.1.2003 21:59

Miska

Re: komu se u nas nelibi at si hyzde polibi!
Taky ze jo,a to vase uctovani za hlasovou schranku,kdo tohle kdy vymyslel,at si taky hyzde polibi.Jen nesnesete kritiku,s kterou musite pocitat.Vasi klientkou jsem byla 5 let,ale jak rikam,tohle byla posledni kapka...
0/0
28.1.2003 22:05

Novacek

Re: komu se u nas nelibi at si hyzde polibi!
Vis co nechapu ? Ze strategie T-Mobile je asi takova,ze nam seberou napr boty a udelaji milostive ustupek v tom,ze nam vrati tkanicky...Realne ale zase chodime bosi....TOTO NECHAPU...A pak taky nechapu,jak muzes tak otresne mluvit a ze to idnes nemaze...To je videt koho tady podporuji !
0/0
28.1.2003 23:56

Miska

Nesouhlas
Od te doby,co je Paegas koupeny,a zmenil nazev,zmenila se i politika uvnitr.Jsem zvedava s cim zas prijdou,dost me od ty doby otravili,prejdu k jinymu operatorovi,a takovych lidi bude vic.Zklamali me po vsech strankach,a s tim netem je to posledni kapka.Myslim,ze jim kazdy dava dost penez,za ty jejich sluzby,tak co porad chteji?Nic jim neni dobry!!!
0/0
28.1.2003 21:54

pavla

vitam "paegasovo" zdrazovani !!!
pro radu pratel to byl konecne impuls prejit k oskarovi kam volam podstatne levneji a casteji a ne jen to i sms ... pavla
0/0
28.1.2003 21:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.