Diskuze

Na Slovensko jeďte ráno, radí dráhy

Chystaná neomezená stávka na slovenských drahách zablokuje i osobní vlaky a mezinárodní rychlíky z Česka. Až na hranice pojedou všechny soupravy podle jízdního řádu, dál se ale od páteční 23. hodiny nedostanou. Dráhy proto dopuručují cestujícím odjet ve čtvrtek nebo v pátek ráno, aby se dostali do cíle před začátkem stávky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

CO

31. 1. 2003 10:28
Mesicni
Ať žije skvělej podnik jménem České dráhy. Po tom, co vypustili z traťových jízdenek (měsíční, čtvrtletní) rodná čísla odtartovali už úplně akci JEZDÍ CELÁ RODINA!!! To by si měli nechat patentovat! Tak se vydělává!
0 0
možnosti

puppy

30. 1. 2003 15:15
80 000 železničářů v ČD
Vzpomeňte si na to číslo až budete stát v Praze na hlavní nádraží nekonečnou frontu na lístky, protože jsou v provozu pouze dvě pokladny z dvaceti. Řekněte si "osmdesát tisíc lidí", až uvidíte člověka jehož jediným posláním je sedět na lavičce a kouřit jednu za druhou. Myslite na to krásné, kulaté číslo, až vás seřve tlustá baba v pokladně, že si dovolujete platit tisícikorunou. Takhle to dopadá v podniku, který má schopnější odboráře než manažery...
0 0
možnosti

gheuighte

30. 1. 2003 14:43
kaslem jim na bolsevicke zeleznice - co si natropili, to si ted lizou, megalostavbari zeleznic
0 0
možnosti

Benelli

31. 1. 2003 9:42
Re: kaslem jim na bolsevicke zeleznice - co si natropili, to si ted lizou, megalostavbari zeleznic
No jo, ale platit to budeme my.
0 0
možnosti

Ivan Burger

30. 1. 2003 13:54
Ano, ale...
Nikdo nechce dráhy rušit, to je blbost, samozřejmě. Ale zefektivnit se musí. Tudíž 3/4 železničářů se propustí (systémově, samozřejmě) a budou všichni spokojeni (asi až na ty železničáře - ale to si přece nikdo nesmí stěžovat, když vás zaměstnavatel propustí. Je to jeho právo).
0 0
možnosti

Zdeněk J.

30. 1. 2003 14:08
Re: Ano, ale...
Jak víš kolik železničářů je nadbytečných ? Pracuješ snad na vedení ČD nebo na MDS ? Já nikoli, proto bych se do takovýchto soudů nepouštěl.
0 0
možnosti

Antirebel

30. 1. 2003 13:41
Duška pověsit nebo zastřelit
Stávku pomáhá organizovat ten zločinec jménem Jaromír Dušek. Násilnou smrt této osoby, která si nezasluhuje, aby byla nazývána člověkem, bych uvítal více než u Špidly nebo Zaorálka.
0 0
možnosti

Zdeněk J.

30. 1. 2003 14:06
Re: Duška pověsit nebo zastřelit
Antirebele, ty seš ale vůl. Akce slovenských železničářů je správná, rušení tratí je třeba zabránit. Dušek má své mouchy, ale je i jeho zásluhou že naprostá většina regionálních tratí nebyla zrušena. Jinak doufám že stávka na slovenských železnicích bude výstrahou i těm našim politikům, kteří by chtěli v ČR místní dráhy rušit.
0 0
možnosti

Pavel

30. 1. 2003 0:23
totálne stratové- komunistická zahradka!
Nech idú do riti!
Kto ich potrebuje a kto prispeva ako na železnicu na moje auto ?
 
V USA - firma s 40 000km dráh a 18 000 zamestnancami
A
Slovenské železnice s 3600 km  dráh a 43 000 zamestanacami ???
 A teď buďte přátelé v ČR moudří ...
 
0 0
možnosti

Dan

30. 1. 2003 9:15
Re: totálne stratové- komunistická zahradka!
Na tvoje auto přispívá stát miliardami dotací do oprav silnic ročně. Kdyby se všechno započítalo tak jak má, bude ztrátová i silniční doprava.
0 0
možnosti

Pavel

29. 1. 2003 22:41
Mozne reseni
Myslim, ze je chapu. Se ztratovymi tratemi se da delat spousta veci: Nabidnout k pronajmu ci k prodeji, provozovat trate muze samosprava ci soukromy podnikatel. V Cesku se na nekolika tratich ukazalo, ze soukromnik ci regionalni samosprava muze provozovat trate podstatne vyhodneji nez statni organizace.
0 0
možnosti

Karel

29. 1. 2003 18:09
Když někdo nechce, tak to nejde
Když slovenská vláda nechce, aby na slovensku lidé cestovali vlakem, protože je to finančně ztrátové. Nejlehčí je to zrušit a nestarat se o to jaký to bude mit dopad na region. Přitom existuje hned několik řešení, které by snížily náklady při současné dopravní -vlakové obslužnosti. Např. Vlakové soupravy se 2 vozy redukovat na 1, tim odstranit otačení souprav v koncových stanicích, a další redukce např. presonální. Však oni v zimě poznají, jak několik autobusů uvízne v hornatém terénu, k čemu je vlak dobrý - 15cm sněhu na cestě - to je kalamita, ale pro vlak to nic neznamená. Je to bezpečná doprava, šetrná k životnímu prostředí a na Slovensku se ruší, jen proto, že nikdo není schopen šetřit na strávném místě - Ať si všichni spočítají, kolik jen stojí posypopové hmoty a plužení silnic - a jaký to ma negativní dopad na okolní krajinu. Stojím za Slovenskýma železničiarama!!!
0 0
možnosti

cestujici

29. 1. 2003 19:08
Re: Když někdo nechce, tak to nejde
Za kterymi zeleznicari stojis ? Za temi, kteri to ridi z tepla kancelari a podle profesora Parkinsona potrebuji co nejvic podrizenych a nejsou schopni pro ozdraveni zeleznice neco udelat nebo za temi pro ktere je cestujici zbytecna zatez na vlaku? Podle mych zkusenosti z Ceskych drah existuje i 3. skupina a to jsou zeleznicni fanousci, ale ti budou chodit do zamestnani i bez penez. Aby bylo na zeleznici lepe, tak musi byt napred hur. Jen radikalni rez muze zacit opravdovou renesanci zeleznice. Ceka to CD a cim pozdeji tim hure ...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů

25. března 2024  18:42

Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...

Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat

28. března 2024  12:31

Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...

Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově

28. března 2024  12:17

Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...

Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman

28. března 2024  11:32

Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...

Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů

28. března 2024  10:58

Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!