Diskuze
Na Slovensko jeďte ráno, radí dráhy
Děkujeme za pochopení.
CO
Mesicni
Ať žije skvělej podnik jménem České dráhy. Po tom, co vypustili z traťových jízdenek (měsíční, čtvrtletní) rodná čísla odtartovali už úplně akci JEZDÍ CELÁ RODINA!!! To by si měli nechat patentovat! Tak se vydělává!puppy
80 000 železničářů v ČD
Vzpomeňte si na to číslo až budete stát v Praze na hlavní nádraží nekonečnou frontu na lístky, protože jsou v provozu pouze dvě pokladny z dvaceti. Řekněte si "osmdesát tisíc lidí", až uvidíte člověka jehož jediným posláním je sedět na lavičce a kouřit jednu za druhou. Myslite na to krásné, kulaté číslo, až vás seřve tlustá baba v pokladně, že si dovolujete platit tisícikorunou. Takhle to dopadá v podniku, který má schopnější odboráře než manažery...gheuighte
kaslem jim na bolsevicke zeleznice - co si natropili, to si ted lizou, megalostavbari zeleznic
Benelli
Re: kaslem jim na bolsevicke zeleznice - co si natropili, to si ted lizou, megalostavbari zeleznic
No jo, ale platit to budeme my.Ivan Burger
Ano, ale...
Nikdo nechce dráhy rušit, to je blbost, samozřejmě. Ale zefektivnit se musí. Tudíž 3/4 železničářů se propustí (systémově, samozřejmě) a budou všichni spokojeni (asi až na ty železničáře - ale to si přece nikdo nesmí stěžovat, když vás zaměstnavatel propustí. Je to jeho právo).Zdeněk J.
Re: Ano, ale...
Jak víš kolik železničářů je nadbytečných ? Pracuješ snad na vedení ČD nebo na MDS ? Já nikoli, proto bych se do takovýchto soudů nepouštěl.Antirebel
Duška pověsit nebo zastřelit
Stávku pomáhá organizovat ten zločinec jménem Jaromír Dušek. Násilnou smrt této osoby, která si nezasluhuje, aby byla nazývána člověkem, bych uvítal více než u Špidly nebo Zaorálka.Zdeněk J.
Re: Duška pověsit nebo zastřelit
Antirebele, ty seš ale vůl. Akce slovenských železničářů je správná, rušení tratí je třeba zabránit. Dušek má své mouchy, ale je i jeho zásluhou že naprostá většina regionálních tratí nebyla zrušena. Jinak doufám že stávka na slovenských železnicích bude výstrahou i těm našim politikům, kteří by chtěli v ČR místní dráhy rušit.Pavel
totálne stratové- komunistická zahradka!
Dan
Re: totálne stratové- komunistická zahradka!
Na tvoje auto přispívá stát miliardami dotací do oprav silnic ročně. Kdyby se všechno započítalo tak jak má, bude ztrátová i silniční doprava.Pavel
Mozne reseni
Myslim, ze je chapu. Se ztratovymi tratemi se da delat spousta veci: Nabidnout k pronajmu ci k prodeji, provozovat trate muze samosprava ci soukromy podnikatel. V Cesku se na nekolika tratich ukazalo, ze soukromnik ci regionalni samosprava muze provozovat trate podstatne vyhodneji nez statni organizace.Karel
Když někdo nechce, tak to nejde
Když slovenská vláda nechce, aby na slovensku lidé cestovali vlakem, protože je to finančně ztrátové. Nejlehčí je to zrušit a nestarat se o to jaký to bude mit dopad na region. Přitom existuje hned několik řešení, které by snížily náklady při současné dopravní -vlakové obslužnosti. Např. Vlakové soupravy se 2 vozy redukovat na 1, tim odstranit otačení souprav v koncových stanicích, a další redukce např. presonální. Však oni v zimě poznají, jak několik autobusů uvízne v hornatém terénu, k čemu je vlak dobrý - 15cm sněhu na cestě - to je kalamita, ale pro vlak to nic neznamená. Je to bezpečná doprava, šetrná k životnímu prostředí a na Slovensku se ruší, jen proto, že nikdo není schopen šetřit na strávném místě - Ať si všichni spočítají, kolik jen stojí posypopové hmoty a plužení silnic - a jaký to ma negativní dopad na okolní krajinu. Stojím za Slovenskýma železničiarama!!!cestujici
Re: Když někdo nechce, tak to nejde
Za kterymi zeleznicari stojis ? Za temi, kteri to ridi z tepla kancelari a podle profesora Parkinsona potrebuji co nejvic podrizenych a nejsou schopni pro ozdraveni zeleznice neco udelat nebo za temi pro ktere je cestujici zbytecna zatez na vlaku? Podle mych zkusenosti z Ceskych drah existuje i 3. skupina a to jsou zeleznicni fanousci, ale ti budou chodit do zamestnani i bez penez. Aby bylo na zeleznici lepe, tak musi byt napred hur. Jen radikalni rez muze zacit opravdovou renesanci zeleznice. Ceka to CD a cim pozdeji tim hure ...Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat
Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...
Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově
Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...
Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman
Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...
Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů
Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!