Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenští železničáři stávkují

Slovenští železničáři zahájili hodinu před půlnocí časově neomezenou stávku na protest proti úsporným opatřením na dráhách. Odboráři chtějí paralyzovat osobní a nákladní dopravu v celé zemi. Protestují tak proti schválenému rušení osobní dopravy na 25 regionálních tratích a redukci asi 200 vlakových spojů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TURISTA

Letos pojedu na dost levnou dovolenou do Bratislavy moc se mi tam nechce,ale když uvážím jak si za pár korun užiju na Zlatých pieskach,JEDU!!Martino,co tu píšeš Tebe si koupím na první noc na zpestření dovolené.Doufám,že tam máte co jíst, když tak zajedeme na jídlo do Čech.
0/0
1.2.2003 14:50

Jan

Re:
si uboziak...
nikdy ste si nevedeli dat pred tvar zrkadlo a pozriet sa na seba kriticky. zial i po rozdeleni si mnohi cesi myslia ze cesko je pupok sveta a zahranicie ani na ine nemysli, ako sa dotat do vasej priazne.
spamatajte sa, lebo v regione stracate. posledna vedecka studia tykajuca sa strategickeho planovania ukazala, ze cesku hrozi aj vzhladom na absenciu sebakritiky a reflexie, izolacia.  
nerad by som vas videl, ako outsiderov. zalezi nam, aby na nasej zapadnej hranici nestali  looseri, ale partneri...
hosi tak hodte sebou!
0/0
3.2.2003 17:53

Juraj

Re: ceske k.....
chlapce spamataj sa. nemecko rakusko britania francuzko....je plne ceskych slapiek a kuriev. vsetci moji kamosi rakusaci  mi hovoria, ako chodia do ciech utriet svojich vtakov a ako ponizujuco ochotne otvaraju ceske devy svoje genitalie pri pohlade na 100 eurovky. fuj. stacilo mi, ked som raz isiel do nemecka cez zapadne cechy. to neni ani v albansku taka koncentracia slapiek...
 
 nemusis chodit na slovensko, nase baby su ovela rozumnejsie a krajsie ako vase (cest vynimkam!!!). v pocte kurev sme vas este nedobehli a ani nedobehneme.  
0/0
3.2.2003 18:00

JOŽO

Re: Re: ceske k.....
VÍTE JAK POZNÁTE SLOVÁKA? MÁ ŠPIČATÉ ČERNÉ BOTY NA VYSOKÉM PODPADKU(většinou koženka)MODRÉ KRÁTKÉ TESILOVÉ KALHOTY.V ZADNÍ KAPSE VELKÝ VĚTŠINOU ŠPINAVŠÍ HŘEBEN.OPASEK ZDOBÍ OBROVSKÁ BROŽ VĚTŠINOU STŘÍBRNÉ BARVY.BÍLÁ KOŠILE A NA KRKU VĚTŠINOU OZDOBA(bižuterie)A HLAVNĚ KRÁTKÁ KOŽENKOVÁ BUNDA ČERNÉ BARVY.ÚČES OD PRAVA DO LEVA.
0/0
4.2.2003 3:06

TURISTA

Re: Re: ceske k.....
Vidíš zase slovenská krev závidí i ty naše šlapky.Hochu slovenskej to je Amerika!Vaše děvy by šlapat nemohly,protože by si nevydělaly ani na ty kondomy.Nikdo by o ně ani nezavadil!Takže ani v prostituci se nechytáte a sám tedy vydíš,že ten váš státeček nestojí za nic.V čem teda vynikáte o proti jiným státům?JE TO BÍDA MEČIAROVÍ BRATŘI.
0/0
5.2.2003 13:22

TURISTA

0/0
1.2.2003 14:31

Andre

ZSR
cele co k tomu mozem povet je len to ze odborari su najvacsi pitomci na svete.Drzim palce ministrovi a zelam pevne nervy vsetkym firmam ktore su odkazane na zeleznicnu dopravnu cestu.
0/0
1.2.2003 12:25

ragazzo

ČD MILIONKRÁT LEPŠÍ NEŽ ZSSK
Musím říct že celé slovenské železnice jdou do háje stejně jako Mečiar.Být ve federaci tak Slováci nařknou nás Čechy z toho že za to můžeme my.Musím říct že docela často cestuji vlakem pochopitelně v relaci Praha-Mannheim,Praha-Budapest přes Štůrovo a Praha-Linz.O Deutche Bahn tu nemá smysl nic rozepisovat,ani o OBB.Dosti kontrastní rozdíly jsou mezi ČD a.s. a Slovenskými železnicemi.Zatímco Slováci mají jen  jeden vlak EC začínající na Slovensku,ostatní projíždějí v relaci Budapešť-Praha U nás je spousta vlaků v této kategorii ale i Ex.Dále např.soupravy Pendolino dodané letos na jaře budou jezdit v barvách ČD,Ke Slovákům ani 680 nezajede a u Břeclavi se stočí na jih směr Vídeň.Také si myslím že po dokončení IV.Koridoru Děčín-Praha-Tábor-Č.B-Linz bude na této trati svištět 680.Už se na to těším
0/0
1.2.2003 11:40

ondra

Re: ČD MILIONKRÁT LEPŠÍ NEŽ ZSSK
a neni nahodou max. rychlost, kterou se budou moci ritit vlaky po tom slavnem koridoru jen 150km/h?
0/0
1.2.2003 12:01

jirko

Re: ČD MILIONKRÁT LEPŠÍ NEŽ ZSSK
cos chtel vlastne rict, ty popleto. ty urazky a srovnani si nech, u nas je taky bordel. kdyz to i nasim odborarum dojde, ze stavka je predevsim prilezitost se prezentovat a zviditelnit, tak to udelaj taky. 
porovnavat CD a DB,Obb nelze... 
0/0
3.2.2003 17:43

jups

Masinfirove pujdou na vojnu
A to jeste nevite, ze strojvedouci budou asi mozna muset nastoupit na vojnu, aby vlaky jezdily...
 
jups
0/0
1.2.2003 7:46

nebjěžec

vím, co by je zastavilo
...pár ran holí na jejich holou zadnici!!!!
0/0
31.1.2003 22:39

nebjěžec

Já vím, co by je zastavilo.
0/0
31.1.2003 22:39

pavla

Menu vsak znicila centralni banka ve spolupraci s odbory a socialisty
Menu vsak znicila centralni banka ve spolupraci s odbory a socialisty. Poucili jsme se? vice http://www.libinst.cz/etexts/mises_nemecka_inflace.htm pavla
0/0
31.1.2003 22:23

Smileface

Slovaci,neco se sebou delejte
Cha to bylo:"Jen pravicova vlada je schopna zajistit ekonomicky rust,",ale co je dobre na tom kdyz roste Bratislava na ukor ostatnich regionu a to je teprve zacatek.A Slovensko se brzo rozdeli na bohaty zapad a chudy vychod(jeste markantneji).Vlada je tu pro lidi(ne naopak),ale my tady v Cechach(aspon vecina) mame precijenom jinaci nahled na tyhle veci.Takze si proste nemyslim ze celostatni neomezena stavka na zeleznici by nejak prospela ekonomice a ti lidi z odlehlych mist co se nedostanou do prace...hmmm.V roce 2003 se na Slovensko predpokladaji investice 4x nizsi nez do CR,vzpamatujte se.
0/0
31.1.2003 22:07

Martina

Re: Slovaci,neco se sebou delejte
Prepac, ale nepochopila som tvoj prispevok. Asi som na hlavu padnuta Slovenka a este ktomu zo zdieracskej Bratislavy, ale co si tym chcel povedat? Ze ty si zabespecil "uspech" ceskej ekonomiky a my ho za trest nemame? Alebo, ze ludia, zijuci na vidieku a nemajuci pracu, ju nemaju, lebo sa v Bratislave tak rozhodli? Mimochodom, ked sme pri "chudobnom" vychode, rok 2002 zaznamenal najvacsie uspory na takzvanom zbedacenom a okradanom vychode. Bratislava vyprodukuje na pocet obyvatelov najviac penazi a na soc. davkach a inych este aj usetri, lebo je tu vysoky podiel zamestnanosti. Kto kam doplaca, by som si netrufla povedat ani ja.
A vies aky neporiadok, straty a zbytocne spoje tu jazdia? / niesom odbornik, iba ekonom, a co vidim, nehovori o dobrom hospodareni / Nastastie nezijem na dedine a nie som odkazana na tie 3 autobusy-vlaky denne, ale pre 5 ludi je to az dost / prepacte oblasti, kde je doprava pretazena a este aj slaba, ale to chce riesenie na lokalnej urovni /
Takze mily " priatel a fan " Slovenska. Som rada, ze ta zaujima Tvoj vychodny sused, ale obnov si informacie alebo zmen informacne zdroje.
Je mi luto, ale nevyjadrila som sa, tak ako ani ty, priamo k stavke. S obmedzenymi informaciami, ktore mam, s nou nesuhlasim.
S uctou
 
 
0/0
31.1.2003 22:28

Smileface

Re: Re: Slovaci,neco se sebou delejte
No tak to je snad jasny ze Bratislava vyprodukuje nejvic (Stejně tak Praha nebo Brno).No to bud rad ze nežiješ na vesnici(nebo spíš buď rád že nežiješ na té slovenské odkázané na 3 vlaky který teď zruší).A to je právě ten problém,víš vesnice prostě jsou a lidé tam žijí a do práce se potřebují dostat a ty se na ně nemůžeš jen tak vyfláknout.Prostě si myslím že Slovensko má špatnou regionální politiku,s tím souvisí i ty investice,protože ty ksou převážně do regionů.
0/0
31.1.2003 22:38

ragazzo

Re: Re: Slovaci,neco se sebou delejte
Vážená slečno nebo paní vy asi nevíte včem tkví problém celé stávky.Místo aby se železnice rozrůstala a stavěli se nové tratě tak se jen tak pro nic za nic uzavře dvacítka tratí a nahradí se naprosto neekologickými autobusy.Všude v evropě se železnice rozvíjí a autobusy slouží k tomu aby cestující dopravily k nejbližšímu nádraží.Zatím co u nás běžný jev autobusové dálkové linky,toto např.v Německu ale i jinde neexistuji.Jednak je železnice i u nás v Čechách pohodlnější,čistší,rychlejší a komfortnější než škatule na 4.kolech.Postup Železniční společnosti nechápu.Slováci se vrací tam kde byly před rokem 1918.Tehdy také neměli moc železnic ale po vzniku republiky se prezident Masaryk usadil o rychlou výstavbu nových železnic.Je mi Vás líto.Možná že se najde nějaký soukromý provozovatel který tyto tratě odkoupí.Ale dříve než bude Slovensko v unii to asi nebude. 
0/0
1.2.2003 11:26

suharto

Re: Re: Re: Slovaci,neco se sebou delejte
Vazeny pane.  Prvou vasou chybou bolo vobec zrovnavat Slovenske /popripade ceske/ zeleznice s nemeckymi. Kvalita sa neda vobec porovnavat, ale skusme porovnat fakt, ze DB spravuje 44.000 km zeleznic a ma cca 200.000 zamestnancov, pricom slovenski zelezniciari spravuju cca 3500 km a je ich az 50.000.  Porovnatelnych 50.000 zamestnancov ma OBB, ktora ale spravuje  cca 5.500 km. Teda obrovska prezamestnanost, ktora na Slovensku /a som presvedceny ze i CR/ bola iba prehlbovanim dob najhlbsej totality. Vy v CR ste si vybrali ten druhy sposob, sudruh Spidla vas zadlzi ako Argentinu, Slovaci si vybrali sposob bezny v nekomunistickych ekonomikach - zvysit produktivitu - ak ste nepostrehli tak tychto 25 trati malo prejst pod samospravy, ktore by sami tieto trate financovali a mohli by sa spravat trhovo. Ide teda o rusenie trati ZSR, ale nie o rusenie tychto trati celkovo.
 
0/0
1.2.2003 14:21

Martina

Re: Slovaci,neco se sebou delejte
prepac, vyjadril si sa, moja chyba.
0/0
31.1.2003 22:41

Smileface

Re: Re: Slovaci,neco se sebou delejte
Taky se oblouvam Martino,myslel jsem ze ses Martin :)
0/0
31.1.2003 22:46

suharto

Re: Slovaci,neco se sebou delejte
Po a/ mas velmi nepresne informacie.
Po b/ Pokial sa Cesi rozhodli vracat sa spat do cias komunistickych - nech sa paci, ved napokon na to mala vacsina Slovakov a Cechov vzdy rozdielny nazor.
Taticek Spidla vas cochvila zadlzi viac ako Argentinu,  vas verejny dlh je stredoeuropskou perlou, som zvedavy ako pri tomto trende splnite konvergencne kriteria EU.
0/0
1.2.2003 14:29

Marian

Vyhodit
Dufam ze vsetkych odborarov, ktori maju toto vsetko na svedomi, velmi skoro vyhodia. Ked je niekto schopny kvoli svojej poziadavke potopit inych, nezasluzi si zlutovanie. Myslim si, ze som lavicovo zmyslajuci clovek, ale toto je uz aj na mna vela. Kto zaplati vsetky priame a nepriame skody? Dufam ze ich budu platit este vnuci odborarov.
0/0
31.1.2003 22:02

Jano

Dosiahnu pravy opak,
len urychlia usporne opatrenia t.j. znizenie nadpriemernych miezd a prepustanie v tomto prezamestnanom, bordelarskom socialistickom kolose ...
0/0
31.1.2003 18:03

Zdeněk J.

NE rušení tratí !!!
Držím palce slovenským železničářům - rušení tratí je třeba zabránit ! Pryč se slovenským "Římanem" prokopovičem !
0/0
31.1.2003 16:16

petr

Re: NE rušení tratí !!!
Můžeš to dotovat ze svého...
0/0
31.1.2003 16:35

tomík

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.1.2003 16:50

matko

Re: Re: NE rušení tratí !!!
tiez uplne suhlasim s rusenim stratovych trati a nemienim pchat do nich 40 mil mesacne. Pravdou je prezamestnanost, obrovske vyhody pre cele rodiny a za stale sa zvysujuce cestovne klesa kvalita. Je to cierna diera penazi a vsetci zelezniciari si myslia ze ziju v socializme. A hlavne mili odborari. Pri strajku su vypocitane skody 60 mil na os doprave a asi 1 mld pri nakladnej. Odborari spamatajte sa!!!! Sami si sijete este vacsie restrikcie
0/0
31.1.2003 17:37

Berg

Re: Re: NE rušení tratí !!!
Já zase nehodlám platit ze svých daní obrovské externality silniční dopravy, které úmyslně nikdo nikdy nevyčíslí a které jsou samozřejmé mnohem vyšší než "ztráty" železniční dopravy.
0/0
31.1.2003 22:20

zdenek pe

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.2.2003 0:20

Standa

Re: NE rušení tratí !!!
Jsem rozhodně proti rušení přepřahacích stanic.Naše koně si vzít nedáme.Poštovní dostavník do každé obce! .... jděte do ... odborári
0/0
31.1.2003 22:24

:-|

Re: NE rušení tratí !!!
kdyz je zrusis, usetris na danich :)
0/0
1.2.2003 0:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.