Diskuze
Škodě po tučných letech klesl odbyt
Děkujeme za pochopení.
insider
škoda
leda tak peněz, čisté výrobní náklady na 1 octávii jsou cca. 160kSpiteful Evilman
Re: škoda
kiv
Zmena je zivot
Mel jsem v zivote celkem 11 ks priblizovadel zn. Skoda. Faktem, ze i ta posledni, Felicie, se totalne rozsypala po nejakych 120 tis. km, resp. uz jsem nemel silu stale kupovat nove vyfuky, tlumice, spojky apod. Ted mam ctvrtym rokem hondu, ma uz najeto 160 tis. a vyjma vymeny desticek a oleje je naprosto original a stale jezdi, chova se a vypada jak temer novy auto. Tak nevim, at si to u VW/Skoda preberou.Sketch
Pruzkum.
Dost casto vidim nadavky na Skodovky, bohuzel autor nikdy neuvede s cim Skodovky porovnava. Jezdil jsem skoro se vsemi evropskymi auty a nemohu rozpoznat kde je tak propastny rozdil.(ve srovnatelne cennove skupine) Mohl by mi nekdo z odpurcu Skodovek uvest co s cim porovnava? (pokud mozno Octavku , nebo Superb) Dle mojich zkusenosti je rozdil pouze v mekkosti Francouzskych aut oproti nemeckym(nemecko- ceskym) Samozrejme A6, BMW 7* ci Mercedes S5* se neda porovnavat s Octavkou. (prosim tedy o auta ve srovnatelncyh cennovych skupinach)Daňový soumar
Re: Pruzkum.
Můžu porovnávat Octávii s vozy nižší třídy, především cenové: VAZ 2105, Forman, Daewoo Racer, Opel Kadet, Š120, Š110. Ač většinou měly víc odslouženo, jejich poruchovost nebyla nikdy větší, než u Octávie, ale hlavně NIKDY mě nenechaly viset u cesty a vždy jim fungovaly brzdy!!! Nyní znám několik odtahovek a znám několik nouzových způsobů, jak zastavit auto...Laco
Koupil bych si Oktávii kdybych na ni měl
Ale nikdy bych si nekoupil Fábii i kdybych na ni měl. Sportovně laděný fanoušek nebude kupovat auto, které vypadá jako koza. A navíc se podívá jaké má fabrika výsledky v automobilových soutěžích. Kde jsou ty časy kdy Vašek Blahna byl 5-tý v absolutním pořadí se Škodou 130RS. Dnes se mohu pouze kochat dokonalostí károserie Peugeotů. O jízdních vlastnostech nemluvě. Německé koráby jsou druhá liga v automobilových soutěžích.Daňový soumar
Re: Koupil bych si Oktávii kdybych na ni měl
Laco neblázni!!!!!!! Kup si radši nějaký pořádný auto. Nebudeš zoufalý a ještě ušetříš. :-)Honza
Vyroba Oktavii se presouva do Indie.
Neviditelna ruka trhu to vyresilaMaverick
Re: Vyroba Oktavii se presouva do Indie.
Nerek bych presouva, spis se tam ma taky vyrabet a je to jenom dobre. To je tam maj jako vozit z MB? Navic Indie ma velikej potencial, rozhodne by se tamni trh nemel zanedbavat.Heliodor Hacha
Prodeje pujdou zase nahoru
Daňový soumar
Re: Prodeje pujdou zase nahoru
Jezdím s jedním exemplářem a vůbec nevím, o čem mluvíš! Škodu už nikdy víc utpět nechci!!!Tomáš Kapler
už to není české auto
koyot
Re: už to není české auto
Ale koukni se na dnešní trh! Uznávám, že je většina dílů z ciziny, ale porovnej to s konkurencí....kolik dílů má volvo švédských,aston martin britských nebo mondeo z USA? Jediná automobilka, která se vyhýbala nejlevnějším nabídkám ze zahraničí a brala pouze domácí byl fiat..a jak dopadl, bez koncernu se dnes neprosadíš! I ti rusové už vyrábějí ze stejných dílů jako GM nebo kam to spadaj!milan
Důvod je silná koruna?
Asi těžko bude důvodem propadu prodeje u nás silná koruna. škoda-auto nakupuje valnou většinu dílů za euro, takže taky měla šanci promítnout levnější euro do ceny v kč a tím zamezit odlivu části potenciálních zákazníků ke konkurenciHmmm
Rozhodne ne...
, Rozhodne se nejedna o zadne duvody "recese v zapadni evrope" a podobne. To se mozna hodi pro akcionare, faktem je to ze na skodu tu zacina kazdy opet po par letech nahlizet na to co vzdycky byla. Duvodem je nejen mizerna kvalita i vuci ostatnim VW, ale zvlaste cena ktera je ve vetsine pripadech vyssi nez ostatni koncernove vozy a navic priserny servis a image. Takze i ty zensky co to doted kupovali (chlapa tu ve skudce prakticky nepotkate) ted kupuji toyoty, nisany a podobny smejdy, ktery jsou o dost lepsi a stoji o desitky procent min.Pavel
Re: Rozhodne ne...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...