Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovky do servisů mohou, ale nemusí

Poruchové zapalovací cívky koncernových motorů Volkswagenu nejsou pro škodovky tak žhavé, jak se zprvu zdálo. "Z produkce Škody Auto se problém může celosvětově týkat asi 47 tisíc octavií a superbů vybavených benzinovým motorem 1,8 Turbo vyrobených v modelových letech 2001 a 2002," sdělil iDNES mluvčí firmy Evžen Krauskopf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

auto emes

OCTAVIA tdi teplá nechytá
Vyzkoušel jsem všechno ale po ohřátí špatně chytá,když odpojím čidlo teploty chytne okamžitě ale čidlem to není.Prosím poraďte
0/0
15.4.2003 21:58

Duch

Inzeneeri z NDR asi nekde udelali chybu... V nemecku se nevyvede ani prase! Je to bes, uz jenom japonsky auta...
0/0
7.2.2003 18:12

cv6

kterych rocniku se to tyka?
Vi nekdo presne kterych rocniku vyroby se to tyka? dik.
0/0
6.2.2003 8:40

Jurist

Re: kterych rocniku se to tyka?
2001, 2002, malinko 2003
0/0
7.2.2003 19:15

Michal Horák

Auta a machři
To se mi líbí, jak tady ty machýrci co zdědili prachy vypravujou o sockách :o) Prej stáří max. 2 roky. Já myslím, že hromadný problémy mají všechny značky - a já to řeším tak, že nechám nějakýho machra z týhle dsikuse koupit si  novou Omegu za milion až dva a po tak čtyřech letech když má 80-120 tisíc najeto (v případě Opelu podle mne = skoro zajetý auto) a absolvovaný všechny prohlídky po 500, 1000, 2000, 3000, 5000 km a vyměněný všechny cívky, uzemněnou nádrž atd. si ji od něj za 200 koupím a zároveň tiše doufám, že někdo další právě vyhazuje milion ... aby on mohl zamachrovat a já abych měl za tři čtyři roky v čem jezdit :o) (a to auto, kterýmu je v tý době osm roků prodám tomu machýrkovi z týhle diskuze, kterej ani žádný prachy nezdědil, jen machruje a jezdí metrem ještě stále skoro za 100)
0/0
6.2.2003 8:39

honza

Re: Auta a machři
Tak tady máme dalšího ukázkovýho čecha... Místo aby si řekl "to musí být schopnej člověk, když je schopen si vydělat na nový auto", tak svoji neschopnost odůvodní tím, že je to vlastně strašně super kupovat starý berle po bouračkách za pětinovou cenu. Asi to bude tím, že si ještě nový auto nekoupil. Já taky nemám na nový, ale smekám před těma, kteří si na něho vydělají. Radči než si koupit vydechlou Omegu bych šel do nové Fabie. Ale to je vlastně jen Škoda, že?
0/0
6.2.2003 9:05

tampon

Re: Re: Auta a machři
Joo, jen běž do Fobie ;-))))
0/0
6.2.2003 9:38

Michal Horák

Re: Re: Auta a machři
Vydechlej si asi ty. Já prostě nemám náladu jezdit s novým autem po sevisu se servisníma knížkama a nechat se svolávat. Jinak to půl mego na navou oktávku bych rozhodně měl ... ale pokud něco nemá tu hodnotu, tak to nekupuju ...
0/0
6.2.2003 10:29

Michal Horák

Re: Re: Auta a machři
BTW: pokud jde o to na co mám a na co nemám, tak myslím, že za oněch 200 - 220 (o kterejch jsem psal) bych tu novou Fabii měl, taky proto, že musím makat a nemám čas jezdit se škodovkou do servisu - potřebuju spolehlivý bezproblémový auto ...
0/0
6.2.2003 10:32

Maverick

Re: Auta a machři
Je to opravdu Opel, to o cem pisete? Protoze jestli musi na garancku po 500 a 1000km, a po najeti 80.000 se musi vymenit civky a ja nevim co jeste, tak bych to typoval spis tak na Embecko nebo Ladu Samaru :)))))
0/0
6.2.2003 21:02

Filip

to to zase dneska skvele zacina :-(
kurnik nejakej smejd zlodejskej mi vybral auto a to tam, ze mi drsne vysklil cihlou sklo spolujezdce! :-(( to je zase den! strilel bych ty smejdy zlodejsky! :-(( F
0/0
6.2.2003 7:06

Ota

A co na to katalyzátor,...
když vynechává zapalovaní???
0/0
5.2.2003 17:39

tomajda

o jakou poruchu ?
Zajimalo by me, o jakkou poruchu na motorech TDI WV se jedna ?
0/0
5.2.2003 17:14

ViteX

Zažil jsem to
Jo, tuhle závadu jsem zažil přímo na vlastní kůži.
A musím potvrdit, že se projevuje zvýšenou hlučností a sníženým výkonem. Aby ne, když to auto najednou jede jenom na tři válce  (teď mluvím o 1.8T)
0/0
5.2.2003 12:21

330D

Škodnou ani fauwéčko nebrat! Když už němčoura, tak jedině BMW.
0/0
5.2.2003 11:03

standa

poruchy motorů TDI
Ahoj, nevím, jetli to někdo zaregistroval, ale je to v krátké době druhý článek o hromadné opravě motorů VW. Asi před měsícem se psalo o problémech s TDI. Mimochodem jen u mých známých se objevily 3 problémová auta (Golf IV TDI 66 kw, a 2 x Octavia TDI asi 85 Kw? )- u všech to samé - najednou snížený výkon, zvýšená spotřeba a v servisu tvrdí, že s tím nic není... Zdá se, že u vyhlášených motorů začíná měco smrdět...
0/0
5.2.2003 9:46

Martin

Re: poruchy motorů TDI
Rád bych si ten článek taky přečetl. Kde se to psalo?
0/0
5.2.2003 12:04

Martin

Re: poruchy motorů TDI
Rád bych si ten článek taky přečetl. Kde se to psalo?
0/0
5.2.2003 12:05

tomajda

Re: poruchy motorů TDI
Vite presne o jakou poruchu motoru TDI WV se jedna ?
0/0
5.2.2003 17:15

ap

Co tady řešíte?
Z velké části dosavadních příspěvků (pominu-li humorné na téma Trabant nebo Wartburg) cítím mindráky a závist. Kde by byla česká ekonomika a export nebýt Škody? Jak velký skok dopředu udělala Škoda pod taktovkou VW? A jak daleko by se asi dostala pod vedením například Renaultu (montážní závod? možná ani to už ne) Jak vychází auta koncernu VW z testů pasívní bezpečnosti nebo ze statistik poruchovosti? A pro maxe šťourala - víš ty vůbec, co to je monopol?!?!
0/0
5.2.2003 9:15

honza

Re: Co tady řešíte?
To je zbytečná práce některým "odborníkům" něco vysvětlovat. Když Ti například napíšou, že Honda nepotřebuje ESP, protože má super podvozek "narozdíl od Octavie"... Chudáci...Aho Honza.
0/0
5.2.2003 14:09

Martin

Re: Re: Co tady řešíte?
Ocenuji Skodovku, myslim, ze dela slusna auta. Nic vic nic min. Ale zrovna v crash testech ted boduje silne Renault, VW je prumer, co se tyce spolehlivosti, tak podle TUV taky VW nijak neexceluje, tak kde se bere beznreha vira, ze jsou to nejlepsi auta. Jsou slusna to ano, jako vetsina automobilek tehle tridy.
0/0
6.2.2003 12:41

Max Šťoura, BNO

To jsou ty monopoly!!!
0/0
5.2.2003 7:46

andre

VW je socka
, kdy si ty lidi uvedomi ze VW group nejsou zadny auta.
0/0
5.2.2003 7:41

Novo

Re: VW je socka
A nejseš socka spíš ty ?
0/0
5.2.2003 10:19

honza

Re: Re: VW je socka
Taky bych ho šacoval na Trbantistu...
0/0
5.2.2003 14:12

honza

Re: Re: VW je socka
Taky bych ho šacoval na Trbantistu...
0/0
5.2.2003 14:13

Jan Jansta

Re: VW je socka
Lide i IQ mensim nez 20, jako andre, by nemeli prispivat do diskuze.
0/0
6.2.2003 15:26

0/0
5.2.2003 7:02

Duch

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.2.2003 22:40

Badger

Re: ani ta svině
vydari,mam wartburka a to je faro :))) startuje furt, sice zere 10l ale to je tak na stejno s oktavkou 1.8T :))))
0/0
5.2.2003 0:31

Jezdec

Re: Re: ani ta svině
Jo, havran, to byvalo auto. V lete pohodicka, velky kufr, jen v zime se rozleti do vsech stran, na silnici ho nic neudrzi...
0/0
5.2.2003 3:32

Eisenacher

Nové vozy...
Jestli se nevyplatí vlastnit starého dobrého Wartburga, Škodivku, Trábiho... Nakopneš, jedeš! (neplatí pro exempláře v dobrém stavu, ty normálně startují) Sice to nemá airbag, ABS a nejste -in- ale majitele to doveze až za Ural za podmínky, že je v nádrži nějaký ten technický benzín! :-)
0/0
4.2.2003 22:39

k9n8

UVIDIME
Mam oktávku 1,8T z 3/2001 a no problem, žádná hlučnost, žádný snížený výkon :)
0/0
4.2.2003 21:34

Hujer

Re: UVIDIME
A proc to sem pises? To jako aby jsi ukazal, ze mas na auto?
0/0
4.2.2003 22:16

vita

Re: Re: UVIDIME
Píše to ,protože je to k danemu tématu. Ale ty si lečíš mindrag ,že na auto s motorem 1,8T ,stáří max 2roky nemáš.
 
 
0/0
4.2.2003 22:53

Q

Re: UVIDIME
Skodofky maj snizenej vykon uz od vyroby a to uz asi 35 let.. 1.8T je sice super na skodovku, ale stejnejch vykonu dosahujou v civilizovanym svete auta s atmosferickym motorem o podobny kubature, takze bejt tebou bych se moc nechlubil, ze si za takovej werk vyhodil 3/4 milionu nebo i vic.
0/0
4.2.2003 22:49

Art

Re: Re: UVIDIME
Ty vymastence, 1.8T montovany do skodovek je Audi motor z civilizovaneho sveta a ukaz mi motor ne-turbo 1.8 l s vykonem 150k po prepsani pameti cipu 180k az 203k. Ses trapnej.
0/0
5.2.2003 9:42

honza

Re: Re: Re: UVIDIME
Asi to psal pan znalec.... Vždyť určitě taková Honda nebo Peugeot mají i 250 PS s objemem 1,8, nebo snad né odborníci?
0/0
5.2.2003 14:25

Škopek

Re: Re: Re: UVIDIME
Třeba můj 10 let starý R19 1,8 16V s výkonem 100kw a atmosférickou 1,8. Je ovšem fakt, že 1,8T od VW plní jiné emisní limity a průběh výkonu či točivého momentu je lepší. Zase je těžší a více žere. Tomu přečipování ale nevěř! I když narazíš na machra, který ti to udělá, tak to bude na úkor životnosti a nárůst výkonu v určitých otáčkách se negativně projeví na průběhu.
0/0
5.2.2003 16:28

La

Re: Re: Re: UVIDIME
Udělat podprůmětnej motor a narvat na to turbo. A pak ti tady nějakej tonda v garáži zvedne plnící tlak na turbu a českej tomášek je nadšenej jak ze svojí 1.8 dostal 180koní ! No a ten jejich 2litr s 85kw to je taky bomba ! Motory VW rozhodně ke špičce nepatřej a nikdy patřit nebudou. Tam výsluní jsou pouze dvě značky - Honda a BMW
0/0
5.2.2003 23:58

Pitrs

Re: Re: Re: Re: UVIDIME
Souhlas s LA, 85 KW a obsah 2,0L do Octavie  nebo do Pasatu, to je hruza.
Mam Mondeo stare uz 8 let a vykon je stejny, ale obsah 1,8 L 16 V.
0/0
6.2.2003 11:19

Miloš

Re: Re: Re: UVIDIME
Troubo, motor je od Audi, ale turbo tam je protože bez turba je tento motor nanic! Proč byl asi tento motor v atm. verzi vyřazen?? Takže žádný super motor to není, byť v době svého vzniku používal jako jeden s prvních 5 ventil. hlavu.
0/0
6.2.2003 8:06

Art

Re: UVIDIME
Ja mam taky tuhle oktavku a snizeny vykon jsem sice nezaznamenal, ale na volnobeh to dost klepe a obcas to blbne po nastartovani - kucka chudera. Takze to asi bude fakt s tema civkama.
Nicmene jsem nepochopil prospevky ostatnich, kteri si tady vylevaji zluc neb nemaji na audi ani oktavku a jejich prispevky jsou o nicem jen o jejich ubohosti ......
 
0/0
5.2.2003 9:47

Honza

Konecne maji Skodovky
poruchy jako dospela auta, drive bud vypadl motor, nebo se prolomila podlaha a uletela kola, ted panecku - zapalovani - at zije Volkswagen, vlastni bratr skody
0/0
4.2.2003 20:37

Jouda

Pomozte prosim radou.
Mam take problemy s trochu hlucnejsim motorem. Nevite jestli mam take jet na kontrolu?
Model vozu Trabant601(1980)
Diky
0/0
4.2.2003 19:41

Bob

Re: Pomozte prosim radou.
Jo, nechej to synku spraviť.
0/0
4.2.2003 20:22

alfred

Re: Re: Pomozte prosim radou.
Mozna by stacilo jen trochu protúrovat motor
0/0
4.2.2003 20:33

Marcello

Re: Re: Re: Pomozte prosim radou.
A to už máš ten šestiválcovej z audiny?Hodˇpřes něj silnou duchnu a bude po decibelech!
0/0
4.2.2003 21:33

Petr

Re: Pomozte prosim radou.
Bohuzel je to beznadejne. U tak vykonnych vysavacu se zatim nepodarilo snizit hlucnost pod 120 dB. Alternativni reseni vasi hlucnosti jsou tazne lano, valnik, sberne suroviny plastovych materialu nebo prestavba na vzducholod.
0/0
4.2.2003 21:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.