Diskuze

Škodovky do servisů mohou, ale nemusí

Poruchové zapalovací cívky koncernových motorů Volkswagenu nejsou pro škodovky tak žhavé, jak se zprvu zdálo. "Z produkce Škody Auto se problém může celosvětově týkat asi 47 tisíc octavií a superbů vybavených benzinovým motorem 1,8 Turbo vyrobených v modelových letech 2001 a 2002," sdělil iDNES mluvčí firmy Evžen Krauskopf.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

auto emes

15. 4. 2003 21:58
OCTAVIA tdi teplá nechytá
Vyzkoušel jsem všechno ale po ohřátí špatně chytá,když odpojím čidlo teploty chytne okamžitě ale čidlem to není.Prosím poraďte
0 0
možnosti

Duch

7. 2. 2003 18:12
Inzeneeri z NDR asi nekde udelali chybu... V nemecku se nevyvede ani prase! Je to bes, uz jenom japonsky auta...
0 0
možnosti

cv6

6. 2. 2003 8:40
kterych rocniku se to tyka?
Vi nekdo presne kterych rocniku vyroby se to tyka? dik.
0 0
možnosti

Jurist

7. 2. 2003 19:15
Re: kterych rocniku se to tyka?
2001, 2002, malinko 2003
0 0
možnosti

Michal Horák

6. 2. 2003 8:39
Auta a machři
To se mi líbí, jak tady ty machýrci co zdědili prachy vypravujou o sockách :o) Prej stáří max. 2 roky. Já myslím, že hromadný problémy mají všechny značky - a já to řeším tak, že nechám nějakýho machra z týhle dsikuse koupit si  novou Omegu za milion až dva a po tak čtyřech letech když má 80-120 tisíc najeto (v případě Opelu podle mne = skoro zajetý auto) a absolvovaný všechny prohlídky po 500, 1000, 2000, 3000, 5000 km a vyměněný všechny cívky, uzemněnou nádrž atd. si ji od něj za 200 koupím a zároveň tiše doufám, že někdo další právě vyhazuje milion ... aby on mohl zamachrovat a já abych měl za tři čtyři roky v čem jezdit :o) (a to auto, kterýmu je v tý době osm roků prodám tomu machýrkovi z týhle diskuze, kterej ani žádný prachy nezdědil, jen machruje a jezdí metrem ještě stále skoro za 100)
0 0
možnosti

honza

6. 2. 2003 9:05
Re: Auta a machři
Tak tady máme dalšího ukázkovýho čecha... Místo aby si řekl "to musí být schopnej člověk, když je schopen si vydělat na nový auto", tak svoji neschopnost odůvodní tím, že je to vlastně strašně super kupovat starý berle po bouračkách za pětinovou cenu. Asi to bude tím, že si ještě nový auto nekoupil. Já taky nemám na nový, ale smekám před těma, kteří si na něho vydělají. Radči než si koupit vydechlou Omegu bych šel do nové Fabie. Ale to je vlastně jen Škoda, že?
0 0
možnosti

Filip

6. 2. 2003 7:06
to to zase dneska skvele zacina :-(
kurnik nejakej smejd zlodejskej mi vybral auto a to tam, ze mi drsne vysklil cihlou sklo spolujezdce! :-(( to je zase den! strilel bych ty smejdy zlodejsky! :-(( F
0 0
možnosti

Ota

5. 2. 2003 17:39
A co na to katalyzátor,...
když vynechává zapalovaní???
0 0
možnosti

tomajda

5. 2. 2003 17:14
o jakou poruchu ?
Zajimalo by me, o jakkou poruchu na motorech TDI WV se jedna ?
0 0
možnosti

ViteX

5. 2. 2003 12:21
Zažil jsem to
Jo, tuhle závadu jsem zažil přímo na vlastní kůži.
A musím potvrdit, že se projevuje zvýšenou hlučností a sníženým výkonem. Aby ne, když to auto najednou jede jenom na tři válce  (teď mluvím o 1.8T)
0 0
možnosti

330D

5. 2. 2003 11:03
Škodnou ani fauwéčko nebrat! Když už němčoura, tak jedině BMW.
0 0
možnosti

standa

5. 2. 2003 9:46
poruchy motorů TDI
Ahoj, nevím, jetli to někdo zaregistroval, ale je to v krátké době druhý článek o hromadné opravě motorů VW. Asi před měsícem se psalo o problémech s TDI. Mimochodem jen u mých známých se objevily 3 problémová auta (Golf IV TDI 66 kw, a 2 x Octavia TDI asi 85 Kw? )- u všech to samé - najednou snížený výkon, zvýšená spotřeba a v servisu tvrdí, že s tím nic není... Zdá se, že u vyhlášených motorů začíná měco smrdět...
0 0
možnosti

Martin

5. 2. 2003 12:04
Re: poruchy motorů TDI
Rád bych si ten článek taky přečetl. Kde se to psalo?
0 0
možnosti