Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto z Kolína bude menší než fabia

Nový vůz, který vyjede v roce 2005 ze společné kolínské továrny automobilek Toyota, Peugeot a Citroën, bude menší než Škoda Fabia. Stane se tak nejmenším autem, jaké se kdy v Česku ve velkém vyrábělo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarmilka

...
Víte vo tom kulový, je to další Sadámova fabrika na zbrojení, ach bože...
0/0
14.2.2003 9:11

King

batoh
To bude takové autíčko,kde si připnete dva popruhy na záda a můžete s tím autem odejít.Takže je to malý batoh.
0/0
13.2.2003 12:34

sedminásobná polívka

Re: batoh
No, pro fajnovky tvýho typu to asi nebude, Kingu, budeš muset jezdit dál vlakem a tramvají!
0/0
13.2.2003 13:28

Laco

Francouz je v tomto případě lepší analytik než Němec
Bývalé státy východní Evropy se dostávají do úrovně kdy rodina potřebuje dva vozy. Podle toho jak je ekonomicky silná. Kdo je finančně slabý si dovolí bohužel jeden malý vůz, kdo je silnější dva malé nebo jeden větší vůz a kdo je silný jeden malý a jeden větší vůz. O ty finančně nejsilnější se nemá smysl práz. O větší vůz se může Škoda ucházet Oktávijí ale více se prodá těch malých a tam nemá co nabídnout. Fábie je totální analytický omyl.
0/0
13.2.2003 12:28

Velcro

Re: Francouz je v tomto případě lepší analytik než Němec
Ale Fabie uz snad je hodne maly a laciny auto - mensi uz je opravdu jen nakupni taska pro jednoho dva lidi, dojet jednou za tejden 20 km do hypermarketu a jinak jen s kabelkou do prace nebo do kina.
0/0
13.2.2003 13:04

Michal

A co vlastní vývoj ?
Proc nevytvorit vlastní auto. Zadne SKoda-VW nebo TOYOTA,PSA,PEUGEOT u nás bez nás.  Vetsine lidi urcite vadi, ze auta koroduji,jsou tezka, s vysokou spotrebou, draha, s kratkou zivostnosti. Chtelo by to auto s karoserii  na bazi duralu, laminátu, kevlaru.  Motor by se vybral ucinný-usporny, nebo by se vyvinul motor na vodík(palivem by byl obycejny peroxid vodíku) . Takto sestavený vuz by se vyrabel v CR . Vyresilo by se tim mnoho problemu. Zahranicni vozy jsou predrazene, nahradni dily jeste vic, ve znackovych  opravnach z nas delaji blbce-odpadlo by. Snizila by se nezamestnanost. Zvysila by se dostupnost pro tuzemske zakazniky. Auto by bylo bez koroze. Nebyla by zavislost na rope. Schopných (i vseho schopnych) lidí je tu dost, jen by se s tím lidským potenciálem melo zacházet  mnohem lepe. Pokud vim, tak za prvni republiky jsme byli strojarska velmoc a v automobilovem prumyslu jsme se taky nemuseli stydet.
 
 
0/0
13.2.2003 12:20

Daňový soumar

Re: A co vlastní vývoj ?
Krásný. Měl bys psát knížky. Třeba sci-fi...
0/0
13.2.2003 12:26

sedminásobná polívka

Re: Re: A co vlastní vývoj ?
daňovej soumare, koukej se hrabat v účetnictví a nepoetizuj tady na webu! šup zpátky do "má dáti" - "dal"
0/0
13.2.2003 13:30

Honza

Re: A co vlastní vývoj ?
Levné auto z kevlaru a k tomu na vodíkový pohon, to je dobrý nápad a ti pitomci na to ještě nepřišli.
0/0
18.2.2003 15:21

pingl

Re: A co vlastní vývoj ?
parada, ale ... stat by prisel o dan z petroproduktu a to si nenecha ujit(alepson ne hned), musela by se vybudovat peroxidova zasobovaci infrastruktura, kevlary apod materialy jsou jeste porad drazsi nez plech. Hezka idea, ale draha a CR nebude mit na to, aby toto zavedla. To bude bohuzel muset prijit z bohatsich zemi
0/0
23.2.2003 0:04

jirka

auta
no ,ty auta budou asi pěkný kšunty, takový lepší ákupní vozíky na kolech.
0/0
13.2.2003 11:34

Herodes

Malý ale šikovný.
Doufáme,že bude také laciné
0/0
13.2.2003 11:05

bombat

Jedno za kolik a kam, třeba ven, bude práce!
Perfektní výsledek spolupráce města a agentury pod vedením pana Jahna. Věřme, že se podaří domluvit se taky s Hyundayem na na výstavbě závodu v Ostravě. Budu fandit.
0/0
13.2.2003 10:32

Speedy

Jako druhý nebo třetí auto v rodině pro manželku nebo děcka by to nemuselo být špatný.
0/0
13.2.2003 9:59

kutshumishi

Černá práce sem, voňavá ven
Jistě, černá práce, kdy naši lidé budou dělat otroky za pár korun, aby vyrobili auta ne pro sebe - chci vidět, kdo z dělníků našetří 240 tis na takový prcek, ale pro ty, co budou dělat čistou voňavou práci u financí, u vývoje, u přerozdělování zisků. Tj. ne v Kolíně ani jinde v ČR, ale u pánů chlebodárců investorů, kteří jsou bohatí z našich lidí. A my ještě klečíme na kolenou, protože stát neumí dát lidem práci a chléb tak na ty vydřiduchy vzhlížíme jak na smilování. Takovéhle auto nikdy, to raději budu chodit pěšky.
0/0
13.2.2003 9:50

Sasoň

Re: Černá práce sem, voňavá ven
To si klidně choď, šašku, nebo si kup za 280 tisíc fabii, který praskne těsnění pod hlavu dřív, než s ní dojedeš domů....
0/0
13.2.2003 10:03

Pritel

Re: Re: Černá práce sem, voňavá ven
Mne prasklo tesneni pod hlavou u Fabie za 300 tisic. Za vetsi konkurenci nemeckoboleslavske Skodovce bych se kazdopadne primlouval.
0/0
13.2.2003 11:11

Jerry

Re: Černá práce sem, voňavá ven
Jasně, chce to nějakou novou revoluci,  zase nastolíme dělnicko-rolnickou vládu a všechno bude v pořádku. Inteligenci pošleme do výroby, pár jich pozavíráme, no hlavně aby byla práce pro všechny a taky všechno všem zadarmo. Každému podle jeho potřeb !Stát se musí o nás nebožáky postarat !  Čest práci !
0/0
13.2.2003 10:36

kutshumishi

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.2.2003 14:18

Kasper

Re: Černá práce sem, voňavá ven
To sou presne keci bolsevickyho lempla.
0/0
13.2.2003 11:55

Kasper

Re: Černá práce sem, voňavá ven
To sou presne keci bolsevickyho lempla.
0/0
13.2.2003 11:55

MB

Re: Černá práce sem, voňavá ven
Jinak si normální Asi by jsi se měl léčit. Neuvažuješ o tom
0/0
13.2.2003 12:09

MB

Re: Černá práce sem, voňavá ven
Jinak si normální Asi by jsi se měl léčit. Neuvažuješ o tom
0/0
13.2.2003 12:11

Petr

Re: Černá práce sem, voňavá ven
Říkáš, že stát neumí dát lidem práci? A jak by to měl asi udělat jinak, než, že bude podporovat příliv investic, kromě možnosti, že by zvýšil počty státních zaměstnanců. Pro tvoji informaci:zahraniční investice jsou běžnou součástí světové ekonomiky, není to jen česká specifika, jak si zřejmě myslíš. V současné době například všechny britské automobilky jsou v cizích rukou. A tak je tomu ve všech odvětvích průmyslu ve všech zemích Evropy.
0/0
18.2.2003 15:52

Prezident

Já bych auta úplně zrušil
Nechápu kde lidi berou právo ničit mi vzduch a přírodu. Zabírat veřejné prostranství svejma plechovejma křápama. A už vůbec nechápu, že jsou ochotný za tohle všechno ještě platit.
0/0
13.2.2003 9:20

Ota

Re: Já bych auta úplně zrušil
No já klidně, až budu pro tebe nebo tvůj barák něco dělat, přijedu na kole s připřaženým dvojkolákem. Jde o to, jestli budeš chtít zaplatit 3x až 10x víc za stejnou práci???
0/0
13.2.2003 10:16

FiL

Re: Re: Já bych auta úplně zrušil
Jakej barák ? Takovej dement jako on musí bydlet tak leda v jeskyni
0/0
13.2.2003 10:28

mk

Může to báýt dobrý tah
Jestliže se podaří vyrobit menší auto za nevelký peníz, pak se o prodej firma nemusí bát.
0/0
13.2.2003 8:41

Šárka

Češi touží po "maluchovi" ?
Copak jsme Poláci ?
0/0
13.2.2003 8:10

PítrasNech

Kecálkové!!!
Abyste se nedivili!!! Bydlím nedaleko Kolína a už se zde tvoří zdravě houževnatá skupina fanoušků, kteří se těší na kolínské autíčko.A mimochodem, myslíte si , že by takové obří giganty jako je PSA a Toyota šla do něčeho takového bez vidiny zisku... Jste naivní trubky. Zdravá konkurence musí být a je to jen dobře. A hlášky typu 250000Kč rovná se ojetina-to myslím za pár let absolutně neuspěje... Zdravím a přěju šťastnou cestu. :-)
0/0
13.2.2003 7:24

straka

Levne to nebude
srovnatelne kolobezky Suzuki, .. jsou za mene nez 200 000. Na ceskem trhu chce zakaznik za 250 000 uz rodinny vuz a vybere si ojetinu. Jestli se nic nezmeni za 2 roky, tak to nebudou auta pro cesky trh.
0/0
13.2.2003 7:00

Hans

mensi nez Fabia?
Nebudou se tam vyrabet Matchbox  - anglicaky ?
0/0
13.2.2003 3:47

SOLDAT

Jaký bude to auto je úplně jedno, když nebude levné a spolehlivé....
... tak to bude silně prodělečnej podnik :-)
aneb kterak Tiňg-ťong objevil českou náturu
0/0
13.2.2003 3:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.