Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sazka halu dostaví, šampionát stihne

Hala pro hokejové mistrovství světa 2004 bude zřejmě nakonec v Praze stát včas. Představenstvo Sazky se rozhodlo pokračovat ve stavbě a halu dokončit i bez státní pomoci. "Cíl je dokončení k termínu konání mistrovství světa podle původního záměru," říká mluvčí Sazky Stanislava Doubravová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lee

Tak jedem jedem at to stihnem!!:)))
0/0
19.2.2003 18:46

vision

A co na to
A co na to Jan Tleskač?  Doufam, ze to stohnou
0/0
19.2.2003 17:37

berryson

No a když se to stihne postavit, tak doufám, že nevyhoříme.
0/0
19.2.2003 16:21

Čiko

Příspěvek na sport
   V okamžiku, kdy se rozjede nová loterijní hra ( a bude mít úspěch), tak sportka a ostatní hry provozované Sazkou musí jít zákonitě s výnosy a ziskem dolů. No a potom do sportu nepůjde tolik peněz jako bývalo dříve (už tak dost chudobné). To zase budou příspěvky na činnost a údržbu! Styďte se akcionáři Sazky.
0/0
19.2.2003 10:06

Honza,

... hlavně ať se stihne MS ...
... mě ja naprosto fuk, kdo je vyděrač, kdo blboun a kdo trumpeta. Hlavně ať je u nás MS a my se na něj múžeme jet podívat třeba tramvají nebo pěšky... nemám pravdu? Chci vidět hokej, snad teda s dobrým koncem pro naší reprezentaci a je mi jedno, kdo si na tom napěchuje kapsy. Na kampeličky ze svých daní nechci dát ani korunu, na halu bych klidně přihodil :o)
Já myslím, že se mnou bude souhlasit jak Zbyněk ze svazu žižkovského fotbalu, tak i železný Jarda z týmu banán-klub :o)))
0/0
19.2.2003 9:59

Tom

Slava!
No to je dost!Takova ostuda,by stejne ale Cechum byla vlastni!
0/0
19.2.2003 9:29

rudy trpaslik

VYDĚRAČI = SAZKA
scénář jako obvykle: dojít do bodu, kdy se už nedá přestat a začít vydírat!!! Když se do toho Sazka dala, tak jsem si myslel, že to je dobře, protože Fini + Bohemians (Hagibor) měli již stejnou hru naplánovánu. Teď ale vidím, že se jedná o profesionální vyděračev obou případech. Rozdíl je v tom, že Sazka couvnout zřejmě už nemůže. Stát se zachoval (zatím) správně.
0/0
18.2.2003 23:55

hommer

Hala SAZKA
Stáví se dál, to je dobře. Stát se zachoval , dobře.Proč, ale jsme z našich daní platili průser v kampeličkách ? Co z toho máme,my co nevěříme na nesmyslné 25% zhodnocení peněz nebo vůbec nemáme na co kam uložit ? Nic. Hala, která bude stát x let na tu stát nemá a věřte, že při zahájení MS se budou všichni ty "slavní" politici cpát do prvních řad.
0/0
18.2.2003 22:05

Kamil

¨Bojkot sázení,pokud se ještě jednou zastaví.
0/0
18.2.2003 21:21

Kamil

0/0
18.2.2003 21:18

kazbek

Pro informaci: Vztah Quonex Sazka http://www.halasazka.cz/halasazka.php?m=0301&d=955&search= Studie: http://www.bestsport.cz/halasazka.php?m=0402 Hala - hokej: http://www.bestsport.cz/halasazka.php?m=0402&id=65&category= Hala - atletika: http://www.bestsport.cz/halasazka.php?m=0402&id=120&category= Uvidime, co z toho vyleze...
0/0
18.2.2003 20:00

Pavel

Takže pokus o tunel ze státního rozpočtu mazaným hochům ze Sazky nevyšel?
Celá kauza zase poukázala na naše "úspěšné" podnikatele, které se někdo neznámý snaží "kriminalizovat". Lidé si však na tuto kauzu správný názor udělají.
0/0
18.2.2003 18:35

kódl

Re: Takže pokus o tunel ze státního rozpočtu mazaným hochům ze Sazky nevyšel?
jakej tunel?Ty nejsi moc hokejovej fanda,co?
0/0
18.2.2003 18:57

Duke

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 17:56

Marek

jaká ostuda?
O jednu ostudu víc nebo míň? Stejně většina hokejového světa nesleduje tahanice kolem výstavby naší haly a přiznejme si, že několik tisíc diváků, kteří na vlastní oči budou sledovat hokej v hale  je zanedbatelný počet proti několika miliónům televizních diváků, kterým je šumák, zda se bude hrát u nás, ve Finsku, nebo na Hawaii. Hlavně že to bude kvalitní hokej a že Češi vyhrajou.
0/0
18.2.2003 17:16

HUFUH

jenom to zkoušeli ...
Podle mě to Sazka jen zkoušela jestli ze státu něco vyrazej ... když stát řekl ne tak prostě pokračujou dál ... nedávno v TV proletěla informace kolik sázející vloni utratili v Sazce ... nevim přesný číslo, ale bylo to několik miliard ... nevěřim, že by se pouštěli do takového díla bez velké jistoty dokončení ...
0/0
18.2.2003 17:10

Jan

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 16:29

Jan

A dál?
0/0
18.2.2003 16:28

Cajzl

Nechápu
Na jednu stranu tady čtu,jak se všichni těší na novou halu a na druhou stranu napadají Sazku a Hušáka.V žádným případě jim nechce dělat obhájce,ale kdo četl smlouvu,kdo viděl výkresy,kdo viděl rozpočet,myslím,že nikdo.Říkám to z toho důvodu,že všichni jsou u nás experti na všechno.Suďme,hodnoťme a popřípadě nadávejme až opravdu něco nevyjde.
0/0
18.2.2003 15:51

Mirek

Re: Nechápu
Patrně nevíte nic o stavebním zákonu, stavebním řízení a stavebním dozoru. Nevíte nic o povinnosti investora zjistit na jakých pozemcích zakládá stavbu. Znáte někde soukromého majitele, který chce stavět svůj vlastní dům a není mu jasné, že je pozemek jeho? Já tedy ne!!!
0/0
18.2.2003 18:38

Martin

Re: Nechápu
Plne souhlasim! Zda se, ze syckovani je po hokeji nejoblibenejsim sportem ceskeho naroda....
0/0
18.2.2003 18:40

sysel

Quonex?
Stejně nechápu proč do toho tahali 3. firmu (Quonex), když to nakonec půjde i bez něj (zřejmě aby se někdo pěkně napakoval). A taky mě zajímá, jaká další smlouva se "dodatečně" najde.
0/0
18.2.2003 15:22

mickey@mouse.com

Re: Quonex?
Treti firmu do toho zatahl stat, protoze musel jako puvodni vlastnik zarucit sanaci toho pozemku. A urednici do toho holt pustili naprosto nekvalitne vybranou (nebo "vybranou"?) firmu.
Ale Sazce to rozhodne ve financovani zadny velky rozdil nedela. Nikdy nemohli pocitat s tim, ze by uver 6mld. zarucili pozemky za 300mil. (i kdyby je nakonec ocenili na 1mld.)!
Proste predem vedeli, ze na to maji ze sveho, a stat jenom zkouseli podojit!
0/0
18.2.2003 15:50

TJADAMTÁDA

Re: Re: Quonex?
to sis trochu popletl. Sanaci dělal někdo jinej Q. koupila pozemky v konkurzu po lokomotivce a pak je proste prodala, s tim ze zajisti sanaci. firma ktera delala sanaci pro Q. byla vybrana statem
0/0
18.2.2003 20:41

pol

Šebrle, Železný atd. I na nich zřejmě visí stín dopingu, když se po vleklých zraněních dostali do "n
Šebrle, Železný atd. I na nich zřejmě visí stín dopingu, když se po vleklých zraněních dostali do "neobvykle dobré formy".
0/0
18.2.2003 15:18

tužka

Re: Šebrle, Železný atd. I na nich zřejmě visí stín dopingu, když se po vleklých zraněních dostali do
off topic
0/0
18.2.2003 16:25

Tipar s.Krupka@email.cz

Sazeni
Tak jsem koukal na debatu o sazeni a plně souhlasím s Mihlou.Je nutný počítat a každej rozumnej to tak udělá.Když bude kurzovej rozdíl u sázky,kterou chci podat výraznější,(se započítáním 10%)poběžim tam,kde můžu vyhrat víc.To je jasný jak facka.
0/0
18.2.2003 15:17

mihla

Re: Sazeni
Zdravím Tě! Jsem rád, že někdo čte taky normální příspěvky a nevyžívá se v bezduchých diskuzích o věcech, kterým většinou ani moc nerozumí. Já osobně jsem rád, že vláda tu záruku nedala. Sazka si dokáže dobře spočítat, že do budoucna je to dobrej kšeft a ráda halu dostaví. Tak přeji úspěchy v sázení, ať všechny sázkovky pupnem co nejvíc a kdybys měl někdy supertutovku a měl čas to dát vědět, napiš na hlavacm@ro.vutbr.cz Ahoj.
0/0
18.2.2003 16:04

Obraceč kalendáře

....
byl to jasnej pokus o tunel,v zámoří by se taková hala dala postavit o jednu pětinu levněji.Prostě někdo v Sazce chtěl stát pumpnout asi o jednu miliardu do kapsičky.No jsme přeci v Česku.
0/0
18.2.2003 15:09

Merlin

Re: ....
bez komentáře... naprostý souhlas - díky bohu za "držgrešli" Sobotku. Někdo musel být pěkně nasranej...
0/0
18.2.2003 15:21

maak

hala
Vážená Sazko!! Děkujeme a také děkujeme všem bankám, s kterými jste se dohodli na spolupráci.
Naopak bych poslal pár slov k naší vládě: Jste paka, nemáte prachy a dopustily by jste ostudu. To jsou ty Vaše zvýšené sociální dávky, na které jste nalákaly voliče, kterým ovšem nedochází, kde peníze na vyšší dávky berete.
0/0
18.2.2003 15:06

Buceleros

Re: hala
Nevolil jsem socany a nikdy je volit nebudu, ale nechápu o jaké ostudě je tady řeč ? A děkovat bance, že pujčí prachy ? Co jiného by měla dělat ?
0/0
18.2.2003 15:23

Leonard

Re: hala
ty ses pako... stat neni dojna krava!!! narodni ostuda by to sice byla (to uz byla, ze jsme to nestihli do letosniho roku), ale diky sazce, ktera si nedokazala vcas zajistit prachy a taky diky tomu, kdo ji tim poveril... nicmene zvladlo se to, ted jeste, aby se ta hala opravdu postavila a stihla! a jak je videt, sazka ani nebude potrebovat tech 6 miliard najednou a mozna ani ne celych 6 miliard... holt nekdo ze sazky chtel zase podojit stat...
0/0
18.2.2003 15:26

Radka

Re: Re: hala
Ja porad nevim,o jake ostude se stale mluvi.Vzdyt je kzdymu zahranicnimu hokejovymu fanouskovi jedno,jestli nejaka CR dostavila nebo dostavi halu vcas.Jde mu hlavne o hokej a je mu jedno,jestli se bude hrat u nas nebo nekde jinde.A my tu "ostudu"(v pripade,ze se ta hala nepostavi) snad prezijeme,ne?
0/0
18.2.2003 20:24

Mimochod

Re: hala
Tak tohle so trosku srovenj. Jeste ze vlada zadne zaruky nepovolila, akorat by se na tom nekdo napakoval - nemyslis? Jak je videt, existovalo reseni i bez pomoci statni kasy...
0/0
18.2.2003 15:39

Boby

Proste se to zkusilo
Proste se to zkusilo jako uz mnoho jinych, viz. Banky, Vitkovicke Zelezarny,  nebo Skoda Plzen. Ale ja bych se moc neradoval protoze je videt ze to financovani stoji na hodne hlinenych nohou a klidne se muze stat ze za par mesicu, bude situace obdobna. Jinak nechapu proc nezaplati Quonexu tech 100 mil. a dostanou ten pozemek, vcera s tim souhlasil i spravce konkurzni podstaty.  Pak by nebyl problem dostat uvery od banky tomu opravdu nerozumim.  
0/0
18.2.2003 14:54

mickey@mouse.com

Re: Proste se to zkusilo
Nechapu jak by slo rucit uver 6mld. pozemky za 100mil. I kdyby jejich skutecna hodnota byla 10x vetsi porad to nevychazi. Sazka proste jen mlzi. Ostatne jejich rocni zisky jim dovoluji vzit si normalni komercni uver a splacet ho. Doufam, ze to neskusi na podzim znovu.
0/0
18.2.2003 15:45

Holá větev

Já bych se ještě moc neradoval, nevíme s čím
s. Hušák přijde za půl roku!
0/0
18.2.2003 14:49

Pavel

Re: Já bych se ještě moc neradoval, nevíme s čím
Souhlasím s tím, že někdy na podzim, až už by bylo skutečně ostudné halu nedostavět, tak Sazka přijde s nějakým dalším vyděračským požadavkem na stát. Chtěl bych jako podnikatel taky záruky od státu, ale bohužel nepožaduji záruku za 6 miliard, pak by to třeba šlo!!!
0/0
18.2.2003 14:56

Bohuš

Ufff!!!
Nemám socany ve vládě rád, ale díky za to, že se postavili vyděračským praktikám H. a jeho Sazky.
0/0
18.2.2003 14:42

ekue

Re: Ufff!!!
Ale kdepak. Musí jim bejt jasný, že tak jako tak půjdou do háje. Nedostali prachy teď, tak je budou loudit od státu až budou na dně. Sice s krásnou novou halou, ale v bankrotu. Jdou jak voli za halou a nikdo netuší, jak budou splácet.
0/0
18.2.2003 14:47

libuse

Re: Re: Ufff!!!
Možná to bude splácek soudruh hušák ze svého bohatého platu....
0/0
18.2.2003 15:03

Belzebub

Ale ale
Ono to jde i bez pomoci statu. Tak jak to bylo postavene byl to jasny tunel. Jedna spolecnost vezme pujcky a a jina bude kasirovat prijmy. Sazka na financovani takove malickosti jako je 6 miliard v rozlozeni na rok nepotrebuje vubec uver. To by mela utahnout z bezneho provozu!!!!! Ale holt tak to zkusime treba se to podari a dostaneme 6 milard zadarmo ktere zkasirujeme do kapsicky. No a ono se to nepodarilo. Uz za ten pokus bych reditele Sazky ktery je vlastne zamestnancem CSTV postavil pred soud!
0/0
18.2.2003 14:33

opravdový hokejový fanda

HURÁ, už se těším jak vezmu kluka na hokej !!! Za ty prachy to bude určitě stát !!!
Kolik tak bude stát vstupenka na základní část ? A na čtvrtfinále ? Ty to asi vomastěj co ?
0/0
18.2.2003 14:19

Mantinel

Re: HURÁ, už se těším jak vezmu kluka na hokej !!! Za ty prachy to bude určitě stát !!!
Tak mu založ už teď penzijní připojištění a je to v klidu.
0/0
18.2.2003 14:26

Petr

Re: HURÁ, už se těším jak vezmu kluka na hokej !!! Za ty prachy to bude určitě stát !!!
No vidím to, že to bude mastný. Na naše tak aspoň 300 Kč. Už se taky těším jak malej. Tutově si vezmu dovolenou a koupím si permanentku na všechna utkání všech mužstvev v pražské skupině. Každej den tak tři zápasy po sobě po dva týdny, to  bude lahůdka
0/0
18.2.2003 14:48

Martin

Re: HURÁ, už se těším jak vezmu kluka na hokej !!! Za ty prachy to bude určitě stát !!!
za ok postavis barak,
ale sportovni halu?? ja bych se bal do ni vkrocit
nebo je jiz ted pocitano s kratkou zivotnosti popr. rekontsrukci po skonceni MS2004?
0/0
18.2.2003 14:50

Marta

pohoda
NO myslim, ze se SAZKA snazila pragmaticky vyuzit vsech mosnosti, jak stavbu zlevnit ve svuj prospech, ale jsou to podnikatele, takze podnikaji a zkouseji vse co je v jejich zajmu, ale to je snad normalni. Snazili se mozna trochu pumpnout stat, ale je fajn, ze ten se zatim nedal. Proste bych rekl, ze vsechno funguje normalne. Budte radi, vo osud haly nemam vubec strach a zatim ani nemel.
0/0
18.2.2003 14:10

Qeebee

NAJEDNOU TO JDE I BEZ STÁTU
Já moc dobře vím proč sázím v Tipsportu, Chanci a Fortuně a nikoli v Sazce . Díky bohu, že ministr Sobotka dostal alespoň jednou rozum.
0/0
18.2.2003 13:54

sedminásobná polívka

Re: NAJEDNOU TO JDE I BEZ STÁTU
víš proč tam sázíš? protože seš pako hamživý, víš?
0/0
18.2.2003 13:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.