Diskuze

Detektiv největších kauz to vzdal

Policejní vyšetřování největších kauz finanční kriminality krachu Investiční a Poštovní banky a vytunelování Harvardských fondů - včera dostalo vážnou trhlinu. Šéf týmu vyšetřovatelů Václav Láska totiž odchází od policie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Valerie

24. 2. 2003 8:46
Dokud se nebude v ČR prokazovat p ů v o d majetku, dotud se budeme blížit Nigérii
Všeobecná nespokojenost lidí v ČR pramení z naprosté  beznaděje a  bezmoci prokázat podivným lidem prohánějícím se v mercedesech, že přišli podivně k astronomickému majetku, přivedli spoustu podniků ke krachům a žijí si jako v bavlnce. Když už zcela výjimečně někdo se z nich dostane před soud zaplatí si z nakradeného drahé a fikané advokáty a ti je ze šlamastiky dostanou. Zatímco obyčejným lidem je možno vlézt kdykoli do bytu (žadatel o soc. podporu) za malý dluh mu zexekuovat televizi a pračku, tito lidé jsou mimo veškerou kontrolu a proto je další a další následují a blížíme se Nigerii. Je to hrozné v této zemi žít.
0 0
možnosti

pinguin

24. 2. 2003 12:16
se budeme blížit Nigérii
my se neblizime,my jsme na tom hur....
0 0
možnosti

kohoutek

20. 2. 2003 20:54
dělá dobře
Zcela dotyčného "detektiva" chápu, kdo byste poznal prostředí ve kterém pracuje, divlil byste se, že jsou on a jeho kolegové tak dlouho ochotni za těchto pomínek a především stylu řízení pracovat.. I na tradičně zkostnatělou státní správu je tam jakýsi reorganizační chaos už nejméně 3/4 roku, to už snad ani není jen neschopností vedení ale úmysl někoho z vrcholového řízení, pod které tyto speciální složky spadají. Zřejmě už se stávají moc nezávislé, aktivní a praktikují padni komu padni napříč politickým spektrem..:)
0 0
možnosti

pavel

20. 2. 2003 11:01
I jeden člověk může být pákou, která rozhýbe svět
Ano, na jednom člověku kauza nestojí. Pokud to není ten poslední a jediný, kdo má zájem něco řešit a ne skrývat. Demokracie, ve které si beztrestně smím schovat co jsem nakradl, není demokracií pro mne.
0 0
možnosti

Loubik1

20. 2. 2003 19:29
souhlasím
Absolutně, souhlasím. Je to prostě ostuda. Nechápu proč s tím nedělá něco ministerstvo vnitra, že by i tam fungovala lobby? No ono v politice to chápu je to sice bullshit, ale co naplat takové to už je, ale u vyšetřovatelů? Kdepak máme pana ministra Grose? No ano, už zpolitikařil. to je pohodička, hlavně ať se na nic nepříjde. Neznáte někdo netstránku s emailem na pana ministra? Rád bych mu něco hezkého napisal. :-) L.
0 0
možnosti

Homer

20. 2. 2003 11:00
Uvidime za par mesicu
Bud je to rovnej chlap a odesel, protoze jenom nasi politici a podnikatele jsou schopni se dopoustet spiny a zlodejen, za ktere normalni clovek studem ani nevyjde na ulici. A nebo za par mesicu nastoupi u nektere z nejmenovanych financnich skupin ci u nektere z jejich dcerinnych spolecnosti
0 0
možnosti

pavel

20. 2. 2003 11:04
Re: Uvidime za par mesicu
Ale v obou případech je jasné, že jde o špínu. TO ANI TEN MILOVANÝ PAN PROFESOR TUHLE ŠPÍNU NEVIDÍ??? A CO TEDY MÁ VE SVÝCH JASNOZŘIVÝCH OČÍCH, KDYŽ NEVIDÍ ANI TOHLE??? Třetí možnost totiž není, kdyby ta kauza nebyla o špíně, tak by nebyl důvod ani k odchodu, ani k případnému nástupu do některé zúčastněné firmy ...
0 0
možnosti

Henoch

20. 2. 2003 10:21
Žádná veké kauza........
Žádná velká kauza nebyla u nás nikdy došetřena a viníci pohnání k odpovědnosti!
Takže pan detektiv největších kauz,vlastně nic nepředvedl a nedokázal!
Vrhá to na policii blbé světlo,honí a dopadá chudáčky co kradou v malém,velcí gauneři se snaží uchýlit do senátu,a skrýt se pod jeho imunitou!(Salzmann,Železný,)těžcí valchaři a zloději se válejí na Bahamách(Kožený).
Největší koncentrace gaunerů,je v Praze!
Nazdar!  
0 0
možnosti

bonzo

20. 2. 2003 10:36
Re: Žádná veké kauza........
ještě pochopím, když kauza není došetřena prostě proto, že nadřízený dotyčného vyšetřovatele mu kauza za včas sebere a dá k ledu. Co však nepochopím, je, když podám trestní oznámení pro korupci na starostu - Policie má zcela jednoznačné listinné důkazy (protože ti hoši jsou přesvědčeni, že už ani nemusí nic skrývat, že jim všechno projde) - a Policie, resp. Útvar pro odhalování korupce a jiné trestné hospodářské činnosti, kauzu odloží s tím, že se pan starosta vyjádřil, že je vše v pořádku. Bohužel ten pan starosta, který byl důvodem pro podání trestního oznámení. No co ví si myslet o naší Policii ?
0 0
možnosti

Pater Havlasa

20. 2. 2003 10:18
naivnici.............
kdyby neodesel tak ho ta ceska mafie rozkraji na cucky i s jeho rodinou....... protoze ty cesky tunelari, to je ten nejvetsi hnuj jako ty vladnici co jste si natahali na hradcany.
0 0
možnosti

Jan Minarčík

20. 2. 2003 9:39
jo jo, má to blbý
nic se s tím nedá dělat
0 0
možnosti

PM

20. 2. 2003 9:27
Nejpopulárnější politici
Dokud budou ve vládě lidé (Gross,Buzková,Rusnok...) kterých se vyšetřování různých kauz může dotknout , nikdy se samozřejmě nic nevyšetří.
0 0
možnosti

bonzo

20. 2. 2003 9:43
Re: Nejpopulárnější politici
možná ani nejde o to, jestli by se jich mohlo něco dotknout. Spíše jde o to, že v pudu sebezáchovy a zachování svých postů nemají odvahu se k něčemu jednoznačně vyjádřit v případě Grosse se postavit za vyšetřovatele podle jejich vlastního hesla: Padni komu padni. Když to místo je ale tak teplé a světla ramp tak příjemná.. :-)))))
0 0
možnosti

Magda Muchová

20. 2. 2003 9:09
morálka a svědomí
Nerozlišujme lidi podle stranické příslušnosti, ale podle morálky. Znala jsem pár "komunistů", kteří měli tak vysokou morálku, že je dokonce zbavili funkcí, jen aby soudruhům neříkali, co je morální a co ne. Dokonce důchod své manželky věnovali státní pokladně. V Českém státě je stále co rozkrádat. Až se to všechno úplně rozkrade, tak ti, co to rozkradli, budou volat po zákonech. Pouze však z obavy, aby je o nabytý majetek nepřipravili další "vykutálkové". Panu Láskovi se nedivím, že nevypoví skutečnost. Ta je totiž někdy velmi těžce průkazná a pak, i kdyby byla, co kdyby na něho najelo na přechodu auto. Stále stejné praktiky. Pokud má člověk aspoň trochu morálky, je mu z toho smutno. Je skutečně velké hrdinství otevřít v tomto státě jakoukoliv kauzu. A pokud se ten hrdina najde - tak časem jde stejně ta kauza k "ledu". O to už se mocní postaraji.
0 0
možnosti

mauglí

20. 2. 2003 9:08
Eliot Ness
V Americe to ve své době vzal do ruky nějaký Eliot Ness. Byl to obyčejný polda, který se už nemohl dívat na ten bordel kolem sebe. Tak se rozhodl, že zariskuje i svůj život a bez ohledu na podmínky s tím něco udělá. A ten výsledek je dnes vidět. Polda je pan Někdo a má autoritu. A z toho těží celá jejich společnost. U nás je to trochu jiné, protože jsme i nadále sametoví. Zločinci z ulice si nezadají se zločinci ve státní správě počínaje zkorumpovanými úředníky i v té poslední městské části až po vládu. Tak co vlastně chceme ? Pan Láska není Eliot Ness a bohužel ani nikdo z jeho nadřízených.
0 0
možnosti