Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda chce pobít konkurenci servisem

Automobilka Škoda Auto se loni potýkala s poklesem zisku i odbytu. Vinu dává hlavně silné koruně, který nahrává dovozcům, v případě českého trhu především francouzských značek. Proti jejich cenovým akcím chce mladoboleslavská firma bojovat především širokým zázemím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Špunt

Pobít konkurenci servisem?
Kolega koupi Fabii sedan v provedení comfort, z toho nadšení zjistil až doma, že nemá jím požadované mlhovky, zašel do servisu a chtěl si je přikoupit a reakce servismena? "Já bych to nedělal, bez mlhovek se dá taky žít." Tak za takový servis pěkně děkuji. To se ty Škodovky tolik kazí, že potřebují tolik servisů? Byl bych raději pro míň servisů, zato kvalitních, kde by auta neprodávali jak rohlíky v krámě, kde by prodejce při prodeji s kupujícím auto prošel, předal a upozornil na výbavu, kterou múžu přikoupit.
0/0
27.2.2003 10:50

briza

Husta sit servisu?
No to potrebuje hlavne ten kdo je se svym autem v servisu kazdou chvili. Kdyz ma clovek auto, ktere jedine co potrebuje je dolevat benzin a vodu do ostrikovacu a do servisu musi jen jednou rocne na povinnou prohlidku tak se nad takovym argumentem muze jen shovivave pousmat.
0/0
27.2.2003 10:40

freespeech

Naši podnikatelé musí být opravdu super neschopní, když s PĚTKRÁT nižšími náklady
oproti průměru EU a s dostupnými špičkovými technologiemi nemohou konkurovat dovozu z EU!!!
0/0
27.2.2003 9:27

jannovak@post.cz

CÍTÍM SE PODVEDEN
Mam jednu z devíti tisíc špatných škodovek.Přišel v servisu nechtěli cívku bezplatně vyměnit a nakonec jsem vše zacvakal sám ...TAK NEVÍN CO CHCE ŠKODA TADY TÍMHLE ČLÁNKEM NAZNAČIT...ŽE OPAK JE PRAVDOU?
0/0
27.2.2003 8:04

Zeena

Skoda
Zdejsi diskutujici necht si uvedomi, ze Skoda Auto vytvari v CR jen lehce pod 20% sveho obratu. Takze na premrstene ceny u nas si stezovat muzete, ale jenom kvuli cechackum, kteri nemaji na vetsi auto se felicie znvou vyrabet nezacnou.
0/0
26.2.2003 14:56

Rad

Škoda slov(w)
0/0
26.2.2003 14:12

Kasper

Maly kotrmelce
Podle me sou na urovni auta od Skody od Octavia nebo Superb. Ty ostatni maly prditka sou fakt akorat na nakupy. Nechapu, jak si nekdo muze koupit benzina do obsahu 1.4, aby usetri par haliru na kilaku.
0/0
26.2.2003 13:34

free24

skoda
ja se ani nedivim ze se prosadili Francouzi,jejich auta jsou mnohem hezci a spolehlivejsi.Skoda je usedla a hnusna,je to vsechno stejne,jako wv.a cena zbytecne prehnana.Jeste pred par lety rikali,ze je koruna slaba a proto je drazsi auto a az bude koruna silnejsi,bude cena mensi,tak nechapu jejich trapne vymluvy na kurs koruny.ale ja osobne bych si stejne skodovku nekoupil,ikdyby  byla o polovinu levnejsi
0/0
26.2.2003 13:27

hanz

Re: skoda
francouzké a italské auta jsou jen navoněná špína a brak. Po pár najetých kilometrech se rozpadají. Každý se může přesvědčit jak padá cena na ojetém Renaultu a jak se drží ceny ojetých Škodovek. Já už mám pátou Škodovku (dnes Octavia 1,9 TDi) a jsem velmi spokojený. Dle mého názoru je Octavie nejlepší vůz ve své třídě vůbec
0/0
26.2.2003 15:57

Martin

Re: Re: skoda
Hlavne toho prostoru co je vevnitr, ucinena lod za ty penize, hlavne vzadu , autor tohoto prispevku v nicem jinem nez ve skodovce asi nesedel.
0/0
26.2.2003 16:55

Speedy

Re: Re: skoda
Tak možná před šesti roky, ale teď Oktávce těžce ujíždí vlak. A toho místa tam je fakt "dost". Ve třech do Chorvatska, v předu OK, ale chudák byl ten, na koho vyšla zadní sedačka. Dobrý auto na ježdění na chalupu, po městě, ale ne na cestování.
0/0
27.2.2003 9:31

Martin

Re: Re: Re: skoda
Spis jako kupe pro dva lidi
0/0
27.2.2003 11:32

Libor

Re: Re: skoda
Jaké čeština, takové znalec.
0/0
27.2.2003 23:00

Michal

Cesta do pekel
Ceny premrstene, nahr. dily a sluzby rovnez, motory do levnejsich modelu vhodne spis do sekacky na travu nez do auta. Motor do Fabie 1.2 HTP bych povinne vybavil turbem. Ted hrozba Irak. Asi by to chtelo zacit vlastni vyvoj motoru na vodik,metylalkohol,bioplyn,drevoplyn,el., prip. jine. Jinak to muzeme my zakaznici a predevsim Skodovka zabalit. Skodovka s timto pristupem k domaci klientele patrne nezazila, co je to "opravdova"  konkurence.  Vedeni firmy Skoda rovnez patrne nevi, ze zadny zakaznik=zadny zisk.
0/0
26.2.2003 12:18

2525

A ještě něco
Trochu mimo téma, ale přece? Máte někdo praktickou zkušenost, jak jezdí Fabia s motorem 1.2 HTP ? Dík.
0/0
26.2.2003 11:46

Homer

Re: A ještě něco
Pokud ti bude stacit jezdit po meste, ne vic nez 90 a budes se vyhybat kopcum, tak s tim prezijes. Jinak je to vylepseny motor z mopedu
0/0
26.2.2003 12:56

Pitrs

Re: A ještě něco
Jo jestli chces,aby ti predjel Favorit,tak to kup.Jinak dobry motor,konkurence dela motory o stejnym obsahu,ale o vetsim vykonu. Je to trivalec.!!!
0/0
26.2.2003 13:13

ivan

Re: A ještě něco
ja som si ho kupil pred mesiacom a som vcelku spokojny. jazdim/jazdil som na vw polo 1.1, vw golf 1.4,1.6, fabia 1.4, audi 2.5, takze som vedel do coho idem, skratka auticko do mesta, taha pekne od nizkych otacok. ja viem, ze je tu v diskuzii samy borec s 2litrovym motorom, ale naco s tym behat po meste
0/0
26.2.2003 18:07

5252

Re: A ještě něco
Není to tak hrozný. Na volnoběh není motor slyšet, už jsem kolikrát měl pocit, že mit o chcíplo a nebyla to pravda. Žádný turbo to není, ale celá rodinka s nákladem po dálnici 150 km/hod se dá jezdit běžně. Akorát by to chtělo trošku "rychlejší" zrychlení, než se rozjede, chvíli to trvá. Favorit mne rozhodně nepředjede, dokonce je cítit zrychlení na pětku ve 130 km/hod (prázdné auto). Co mě štve, je to jejich drive by wire, či jak se to jmenuje. Ta půl vteřina mezi zmáčknutím pedálu a zabráním motoru je dost dlouhá a než si na to člověk zvykne, tak to chcípá, i proto že je slabší motor.
0/0
26.2.2003 20:45

Ladik

Kolin
Uvidime, jak to s cenama Fabii zahybe, az budou v Koline Francouzi. Zatim nas zdimaj co se da!!!
0/0
26.2.2003 11:26

2525

Re: Kolin
Nevím, nevím, v Kolíně chtějí vyrábět "něco" menšího než Fabia, 4 místné, motor 1.0 .... Něco jako druhé auto na nákupy. Většina z nás má ale jen na jeden vůz, takže na běžné rodinné použití je auto menší než Fabia, Corsa, Clio atd. nevhodné. Důkazem mého tvrzení je fakt, že se u nás prodává Fiat Seicento, stojí 183.000, že by ale o něj byl velký zájem...... Problém Fabie (i Octavie) je cena, pokud nechcete ten vyloženě strašný očesaný model, i za krátkého hatchbacka si připravte 300.000. Za ty peníze už koupíte cokoliv jiného, pokud Vám stačí 3x dveře, tak i lacinějšího - viz třeba Hyundai Getz.
0/0
26.2.2003 11:44

karel

Panda
Meli nechat vyrobu Felicii, v Italii si stale lze koupit  novy Fiat Panda, ktera technicky patri pred Favorita, ale diky spolehlivosti a malym nakladum na provoz patri mezi nejvice prodavane ... 
0/0
26.2.2003 11:22

Zeena

Re: Panda
Ehm, Fiat se svymi hospodarskymi vysledky za poslednich nekolik let neni zrovna nejvhodnejsi priklad k nasledovani...
0/0
26.2.2003 14:44

Zdena

levná pracovní síla
To se to podniká a exportuje, když má někdo 6x levnější pracovní sílu než konkurence. Až bude stát český dělník alespoň tolik jako třeba portugalec, to pak budou v MB korejci. Kdo chce kam....
0/0
26.2.2003 11:14

Bart

výmluvy
Škodovka se pořád vymlouvá na silný kurz koruny a brečí. Zapomíná ovšem říct, že půjčky ma venku a proto zase platby jsou menší. Měli by taky něco udělat s politikou prodeje v ČR. Já si loni koupil novou Octavii v Italii a tady dávají normálně slevu 10% s katalogové ceny na objednaný  vůz, která je u většiny modelů stejná jako u nás. Co je skaldem je mnohdy ještě levnější. V ČR dávají prodejcům směšné rabaty, ty pak vám dají max. 3% a to se jim ještě moc nechce. No jo, v ČR mají stále odbyt, tak proč zlevňovat.
0/0
26.2.2003 11:12

Herodes

Jsou drahé!
Kdyby nebyli  auta škoda tak drahá,určitě by prodávali více a měli by i větší zisky.Ale politika prodávat více výrobků za méně peněz se jaksi nenosí
0/0
26.2.2003 10:48

Milan

Opravdu dobří manažeři...
...když se furt vymlouvaj na silnej kurz. skoro všechno, neee-li úplně všechno nakupujou za eura, takže když pak za eura i prodávaj, tak to maj kurzový rozdíly pěkně vyrovnaný. a to co nakujou za koruny, tak se jim krásně muselo vrátit za prodej aut na českým trhu z koruny, kde vlastně reálně vůči kurzu eura zdražili
0/0
26.2.2003 10:41

Jurist

Warum?
Warum? Když si někdo řekne "Sebereme lidem Felicie a nabídneme jim místo toho něco, co ani nechtějí, ale je to o třicet procent dražší.", tak to myslím docela sebevražedné je. Ich bin mit frau Ida ganz einverstanden.
0/0
26.2.2003 10:31

Zajic Zaza

Re: Warum?
přesně tak. Za cenu skoro o 30 000 Kč vyšší dostanete Fabii junior s bakelitovými nárazníky, která je se svým motůrkem i pro běžnou Felicii 50kW MPI na dálnici snadná kořist
0/0
26.2.2003 11:37

Ida

zcela přirozený vývoj!
obchodní politika majitele automobilky je více než sebevražedná
0/0
26.2.2003 10:22

Sachsische Apfelkuchen

Re: zcela přirozený vývoj!
 
 Und... warum?
 
0/0
26.2.2003 10:28

ivoš

Re: Re: zcela přirozený vývoj!
jednoduchá odpověď - předpokládám, že měla na mysli především cenovou politiku, kdy domácí vozy jsou v servisních úkonech a ND dražší než dovezené a dále dodávky vyběhlých typů německých motorů do nových modelů a v neposlední řadě i arogance = nereagování na požadavky veřejnosti
0/0
26.2.2003 10:37

Neználek

Re: zcela přirozený vývoj!
 Takto bych to neformuloval. Vidím to jako promyšlenou strategii přežití především mateřské automobilky v německu. Je nutno si uvědomit, kdo automobilku vlastní a že celý koncern má problémy. A známé české přřísloví blížší košile než kabát ....
0/0
26.2.2003 10:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.