Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ekonomika Klausův vliv pocítí

Nový prezident Václav Klaus ekonomickou politiku v zemi ovlivňovat bude, shodli se analytici a byznysmeni. Čas však ukáže, jak hluboko do hospodářství bývalý ekonom a známý zastánce podnikatelského sektoru ze svého nového sídla na Pražském hradě dosáhne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Václav Novotný

Vládní loď mění směr
Vítězství V. Klause v prezidentských volbách nepřekvapuje. Spíše by překvapilo vítězství kandidátů vládní koalice vzhledem k jejich slušnosti. Český parlament sehrál obvyklé (u nás) politické divadlo a radost v táboře politické opozice byla neskrývaná. Je třeba ocenit  zmínku p.  Grebeníčka o schopnosti V. Klause vyvíjet se: Před třinácti lety byl pro okamžitý vstup ČSR do EHS, dnes o něm nechce slyšet a když ano, tak nerad. Byl okázale pro zachování čs. federace, ale když přišlo k věci, vyšel  vstříc p. Mečiarovi. Makroekonomickou rovnováhu vyhlásil za cíl své vlády,ale nic pro ni neudělal a skončil v hluboké nerovnováze (krizi). Lze očekávat, že nyní učiní vše, aby zmařil náš vstup do EU. Pak bude cesta do SNS volná. Václav Novotný, Praha 4 
0/0
5.3.2003 15:21

mavers

Kozeny
Jo, taky bych dekoval Klausovi, za to, ze vymyslel "transformaci ekonomiky", kdybych byl Kozeny. Jenze nejsem a mam smulu. A osobne si myslim, ze Sokol je mene kontroverzni ...
0/0
3.3.2003 20:57

jiri.klepl@seznam.cz

gratulace i mému presidentovi
Když si tak čtu Vaše příspěvky, tak je mi z Vás spoluobčanů této země, tak trochu divně. To, že budeme mít dalšího dobrého presidenta, po panu Havlovi je jasné jako to, že Klause volili i tzv. koaličníci/aspoň někteří/, mimochodem, komu z Vás vadilo, že v roce 1990 volili komunisté Václava Havla, byl snad díky tomu komunistický president ? Vy co jste touto volbou zděšeni, Vás je mi opravdu líto, já sjem to spolu s dalšími občany, kteří si věří a nespoléhají se na "soc. dávky" docela dobře oslavil. Takže, pane presidente, Gratuluji Vám, jménem celé naší rodiny ze severních Čech, která nic nezrestituovala, nikdy nic nedostala zadarmo, a nic nerozkradla a která se nestydí, že volí ODS.
Ing. Jiří Klepl
0/0
3.3.2003 14:18

sluncevsobe

Když
darebáci křičej "HURÁ", je někde cosi shnilého!
0/0
3.3.2003 7:43

Keramik

Re: Když
Přesně o to redakci tím článkem šlo. Lešnerová=Goebbles.
0/0
3.3.2003 8:36

blaaa

Zeptat se Kozeneho
je ze strany iDNES pekna svinarna s jasnym cilem Klause poskodit. Ach jo, jak hloupe!
0/0
2.3.2003 23:39

Keramik

Re: Zeptat se Kozeneho
Naprostej souhlas. A k předchozímu odstavci: Šrejber byl nakonec osvobozen i soudem (takže je plus, že se ho KLaus zastal) a Železný zatím nebyl odsouzen, takže je právně nevinný.
0/0
3.3.2003 7:32

angelito

sorry, za tronasobny postnuti prispevku, nejak mi stavkoval prohlizec
0/0
2.3.2003 19:54

Lukas

Pravicovy Klaus
Smutne je, ze vetsina lidi povazuje Klause za pravicoveho politika. Pravdou je ze Klaus u nas pravicovou politiku zdiskreditoval. Uznavam, ze po roce 89 nikdo poradne nevedel co delat, ale neznalost nemuze omlouvat to co zde mame nyni.
Zasadni chyba podle mne byla v tom, ze politici (a hlavne pan Klaus) predpokladali, ze lze zmenit system bez zasadni zmeny lidskeho mysleni. Nestaci jen mluvit o tom jak jste pravicovy, nutne je skutecne vytvaret stat kde vladnou zakony a pravo a ne urednici.
Myslim si, ze pravicova politika je o trzni ekonomice a trzni ekonomika je zalozena na kvalitnich zakonech, ktere jasne definuji prava a povinnosti.
Pan Klaus ackoliv mluvil pravicove, kaslal na kvalitni zakony, vesele podporoval banky a lidi umlcoval socialnimi davkami. Neni se co divit, ze si na ne lide zvykli a ted voli socialisty.
Poznamka na konec: podivejte se na Finsko, na zacatku 90 let meli skoro stejne podminky a kde jsou dnes? - take z casti dukaz jak pan Klaus(samozrejme nejen on) promarnil velkou sanci kterou jsme po roce 89 meli
0/0
2.3.2003 19:39

Trsin

Re: Pravicovy Klaus
a jakym zpusobem se meni to, co je v lidech zazite, jak se meni ta jakasi kultura, kterou mame v sobe hluboce zakorenenou? jakym zpusobem to ma zvladat jeden politik, ci i spektrum politickych stran? ja beru, ze nam velice casto jdou spatnym prikladem, ale nehledal bych v tom vylozene spatne umysly. a srovnavat vyvoj u nas a ve finsku je teda dosti nesmyslny, ve finsku jsem par mesicu stravil a predevsim vychova lidi je tam uplne jina, tam se proste nekrade, nepodvadi, nezamykaji se chaty, jezdi se na kolech, ktera se nechavaji po mestech bez zamku, to je neco, co u nas jeste hodne dlouho nebude a nelze to svadet na politiky ... to je proste v lidech :-(
0/0
6.3.2003 8:30

jtt

Činy jsou důležité, ne pomluvy a bláboly.
Autorka článku kromě jiného vytýká Klausovi, že se zastal se podnikatele Milana Šrejbra, sponzora ODS, který byl odsouzen za porušování povinnosti při správě cizího majetku. Je přinejmenším podivné, když tak všechno dobře ví, že vůbec nevzpomněla skutečnosti, že rozsudek byl zrušen a věc vrácena soudu nižší instance k novému projednání. Nejvyšší soud totiž konstatoval porušení zákona, neboť nenašel na Šrejbrových skutcích nic jednoznačně závadného, a navíc poukázal na závažné procesní nedostatky. Kdo chce vědět, jak se v Česku snadno kriminalizují vládě nepohodlní, může zavítat na internetové stránky Nejvyššího soudu http://www.nsoud.cz/ a zde v rozhodnutích najít rozsudek 4 Tz  24/2002. I pro neprávníka je to velice zajímavé počteníčko.
0/0
2.3.2003 16:51

kos

souhlasim s katkou
kdyby misto komunistu tam byli fasouni pujde za nima,kdyby kukluxkaln bude mit bilu kapi.Celym svym zivotem dava jasne najevo staram se o sebe a svuj prospech a nikom a nicemjinem mi nezalezi.Takovy clove by nemel byt prezident a ja ho za nej nepovazuji,stejne jako jsem nepovazoval Husaka.
0/0
2.3.2003 14:41

Luboš Motl

Re: souhlasim s katkou
Václav Klaus věnoval velkou část  svého života službě veřejnosti. Kdyby člověk s jeho schopnostmi vstoupil do komerčního sektoru a vydělával, nebydlel by v paneláku na Prosku, ale měl by miliardy a řadu vil. Václav Klaus nikdy neváhal obětovat svou pohodu a oblíbenost, pokud šlo o zachování svobody, funkčnosti té či oné věci ve společnosti nebo dobré nálady.
Václa Klaus nemusí být prezidentem každého kosa nebo jiného náhodně zbarveného ptáka, nicméně je prezidentem více než 10 milionů lidí.
0/0
2.3.2003 15:21

angelito

Re: Re: souhlasim s katkou
Doufam, ze ti superstruny jdou lip nez ekonomie, Lubosi. Klaus byl hlavni designer systemu, kterej byl naprosto neefektivni. Ten clovek bud neslysel nebo nechtel slyset o asymetrii informaci a moralnim hazardu. Bud je extremne spatnej ekonom a nevedel co dela anebo gauner, kterej vedel prilis dobre, co dela. Kazdopadne jeho pricinenim mame cca CZK 400 mld. primejch peneznich ztrat momentalne na CKA - produkt privatizace na uver od statem kontrolovanejch bank, a tezko odhadnutelny ztraty v propadu HDP. Takze zatim ma na triku vetsi danovy zadluzeni per capita nez stihla zpusobit vlada soc. dem., ktera je v tom utraceni cizich penez aspon vicemene transparentni. Zkus trosku premyslet nez zacnes priste psat podobny blaboly, jaky tu prezentujes. btw, e-mail je v.kosmata@lse.ac.uk abys sis nestezoval, ze jsem anonym.
0/0
2.3.2003 19:52

angelito

Re: Re: souhlasim s katkou
Doufam, ze ti superstruny jdou lip nez ekonomie, Lubosi. Klaus byl hlavni designer systemu, kterej byl naprosto neefektivni. Ten clovek bud neslysel nebo nechtel slyset o asymetrii informaci a moralnim hazardu. Bud je extremne spatnej ekonom a nevedel co dela anebo gauner, kterej vedel prilis dobre, co dela. Kazdopadne jeho pricinenim mame cca CZK 400 mld. primejch peneznich ztrat momentalne na CKA - produkt privatizace na uver od statem kontrolovanejch bank, a tezko odhadnutelny ztraty v propadu HDP. Takze zatim ma na triku vetsi danovy zadluzeni per capita nez stihla zpusobit vlada soc. dem., ktera je v tom utraceni cizich penez aspon vicemene transparentni. Zkus trosku premyslet nez zacnes priste psat podobny blaboly, jaky tu prezentujes. btw, e-mail je v.kosmata@lse.ac.uk abys sis nestezoval, ze jsem anonym.
0/0
2.3.2003 19:52

angelito

Re: Re: souhlasim s katkou
Doufam, ze ti superstruny jdou lip nez ekonomie, Lubosi. Klaus byl hlavni designer systemu, kterej byl naprosto neefektivni. Ten clovek bud neslysel nebo nechtel slyset o asymetrii informaci a moralnim hazardu. Bud je extremne spatnej ekonom a nevedel co dela anebo gauner, kterej vedel prilis dobre, co dela. Kazdopadne jeho pricinenim mame cca CZK 400 mld. primejch peneznich ztrat momentalne na CKA - produkt privatizace na uver od statem kontrolovanejch bank, a tezko odhadnutelny ztraty v propadu HDP. Takze zatim ma na triku vetsi danovy zadluzeni per capita nez stihla zpusobit vlada soc. dem., ktera je v tom utraceni cizich penez aspon vicemene transparentni. Zkus trosku premyslet nez zacnes priste psat podobny blaboly, jaky tu prezentujes. btw, e-mail je v.kosmata@lse.ac.uk abys sis nestezoval, ze jsem anonym.
0/0
2.3.2003 19:52

kos

Re: Re: souhlasim s katkou
kdyby nebylo kdyby nebyly by v pr ... ryby...ja tvrdim ze by nebyl schopen normalne se uzivit ani v trafice-je to typ cloveka ktry muze zit jen ve statnim sektoru,tedy z nasich penez a jeste nam sr.. na hlavu jaky je genius.
0/0
2.3.2003 22:32

kos

Re: Re: souhlasim s katkou
To je jen kdyby-nebyly by v pr... ryby.Ja tvrdim ze by se neuzivil ani v trafice.Je to typ ktery je schopen delat karieru jen za statni(nase a jeste nem sr... na hlavu jaky je genius.Never pohadkam a oslavnym odam.
0/0
2.3.2003 22:36

kos

Re: Re: souhlasim s katkou
to je kdyby a v pr... ryaby-v tom cio tady zaved by se neuzivil ani v tafice.A s tema 10 000 000,prave jsem se vratil.... aj aneznam jedinyho kdo by mezi tech...melounu patril.I ten Hacha byl prezident s velkym P.Statecny clovek.A ne karierista ktery by Hitlerovi cistil boty,za funkci.
0/0
2.3.2003 22:40

Stano

Re: souhlasim s katkou
Milý hlupáčku, jen by mne zajímalo, kolik ti je let. A čím se živíš.Ekonomikou asi ne.Trošičku ti ujel vlak.Pokud jsi byl dospělý za Husáka,asi tě moc nebylo slyšet.Tos měl plné klahoty. Právě díky těmto Klausům můžek kecat přes pysky ty tvé bláboly.Začni dělat něco užitečného- například vstup do politiky. To radši se budeš válet u internetu a budeš oslňovat svou genialitou.
0/0
2.3.2003 17:29

Monika

Beznaděj
Jsem malý živnostník a těm, jak známo, Klaus nikdy moc nefandil. Mezi jeho přívrženci jsou převážně tuneláři a vysloužilí  veksláci. Tito ,,podnikatelé - rychlokvašky" se o sebe umí sami postarat ( jedno jakým způsobem a jaké prostředky použijí) a to viděl pan Klaus vždycky rád. Jsem v jádru optimista, ale přepadá mne bezmoc a beznaděj při pomyšlení, kdo že nás to má následujících pět let reprezentovat... Pánbůh s námi a zlé pryč...
 
 
0/0
2.3.2003 12:48

Bobo

Re: Beznaděj
Naprostý souhlas! Myslím si totéž.
0/0
2.3.2003 13:38

Luboš Motl

Re: Beznaděj
Pane Moniko, hlavní rozdíly mezi Vámi a doktorem Železným jsou tři. První rozdíl tkví v tom, že nejste tolik šikovný a bystrý. Druhý rozdíl je v tom, že trávíte mnohem více času fňukáním, zatímco Železný tráví více času prací. Třetí rozdíl je v tom, že jste podstoupil tu operaci reprodukčních orgánů, a ačkoliv používáte pro sebe mužského rodu, stále si říkáte Monika.
0/0
2.3.2003 15:24

Davka

Bordel pokračuje
Takže páni Kožení, Železní a jim podobní jsou za vodou, svině se budou mít pořád dobře. Naše země je krásná, ale lidi stojí za .....Takovou kontroverzni osobu můžou zvolit jen potentáti a hraboši v Praze! Až nás nakonec zase převálcují komunisti. Jen tak dál, pánové!!!!
0/0
2.3.2003 12:43

TomV

Plácáte blbostgi
co to tu sakra všichni blabolíte? Klaus byl mnohem lepší premiér než Zeman a Špidla dohromady. Zeman udělal ostudu cšude kam přijel a Špidla chce prosadit svoje nesmyslný nápady za každou cenu, i přes 120 miliardový schodek rozpočtu. Uvedomte si, že to všechno budeme muset zaplatit my, daňový poplatníci. A co 10% nezamněstnanost? Zase blbá ČSSD. Oháníte se nízkou inlfací v posledních letech, ale to je právě následek vysoký nezamněstnanosti. Asi nejste ze serních Čech.
0/0
2.3.2003 12:29

Katka

Vychcánek
Klaus je inteligentní vychcánek a
má morálku falešného hráče. Klidně by se spojil ve třicátých letech s fašistama, kdyby z toho měl mít prospěch. . .
0/0
2.3.2003 11:37

Pete Petan

Re: Když on je vychcánek tak vy jste prodejná děvka
Obojí je bez důkazů. Je především autorita, catím co Vy zřejmě šlapka.
0/0
2.3.2003 17:29

Luboš Motl

Gratulace Klausovi a celé zemi
Zvolení Václava Klause jsem očekával tak na padesát procent. Věděl, proč chce tuto funkci zastávat, proč na ni má - a my, jeho fanoušci, jsme to vždycky věděli také. Václav Klaus ukázal svou velkou trpělivost, odolnost, schopnost prohrávat, schopnost vyhrávat, schopnost přizpůsobit se novým úkolům, ale zároveň schopnost trvat na svém. ODS prokázala svou dospělost: vedení nemusí Klause kopírovat, ale nemusí se vůči němu ani vymezovat. Myslím, že je dobře, že lidé, kteří se nedokážou téměř na ničem dohodnout a kteří buď neumějí plnit sliby, nebo se přetvařují, utrpěli prohru.
Výhru s námi slaví také komunisté - kteří se podobně jako ODS uvnitř také dokáží dohodnout, byť většinou opačně, než by bylo zdrávo - ale nakonec si částečné vystoupení z izolace zaslouží; zvláště když byli v posledních letech v mnohém rozumnější než lidé v ČSSD. V KSČM jde hlavně o vítězství strategie pana Grebeníčka juniora - takový Ransdorf jistě Klause nevolil. Díky patří i té dvacítce až pětadvacítce koaličních poslanců. Věřím, že skončí brzy s neplodným sebeobviňováním, kdo volil "špatně". Správná odpověď pochopitelně je ta, že špatně volila většina poslanců ČSSD a většina poslanců US a KDU-ČSL. V opačném případě by Klaus dostal nejméně 200 hlasů. Pro Václava Klause je Hrad bezpochyby skvělým vyvrcholením kariéry a kvůli tomuto kroku nepochybně udělal leccos, včetně toho, že zapracoval na sobě. Jsem přesvědčen, že se můžeme spolehnout na to, že splní své sliby a bude vlídným prezidentem všech 10 milionů občanů, který bude zemi přinášet dobrou náladu, který bude dobrým příkladem a který při svých návštěvách vydobude pro český národ nový respekt. Slib, že bude prezidentem všech, je velmi náročný slib, protože pan Klaus bude muset být prezidentem i takových lidí, jako je Jan Čulík.
V zemích, které navštíví, si asi budou myslet, že jsou Češi poměrně šviháci; nevím, zda právem. Václav Klaus dnes dozajista není vnímán jako podobný duchovní vůdce světa tak, jak byl vnímám Václav Havel, ale my zevnitř zase víme, že aura kolem Václava Havla byla často tak trochu kýčovitou pohádkou. Nicméně je dobře, že Klaus vyslovil slova respektu ke svému předchůdci, a ten mu zase popřál hodně štěstí.
Je dobře i to, že se Pražský hrad zase jednou vyvětrá a že byl zvolen kandidát na základě toho, že je opravdu silným kandidátem, který může leccos nabídnout, a ne na základě toho, že je co nejvěrnějším, byť slabým, odvarem Václava Havla, který pokud možno nikomu nevadí, protože ho nikdo vlastně pořádně ani nezná. Změna je dobrá věc. Místo silného a často churavějícího kuřáka (a milovníka piva) teď budeme mít na známkách, na obrazech ve třídách základních škol a na televizních obrazovkách svižného sportovce (a dětského zpěváka), nekuřáka a částečného abstinenta. Místo disidenta - tak trochu věčného disidenta - budeme mít na Hradě člověka, který se jako dítě prosazoval už za socialismu a který je svou povahou optimista a budovatel, byť budovatel kapitalismu. Zároveň ovšem člověka, který se nikdy nezapojil do komunistických stran a podobných věcí. Jsem přesvědčen, že dobrá nálada a pracovitost prosákne z Hradu do celé země a večně nespokojení anonymní kritici vymizí, protože se při jejich klesajícím počtu budou cítit stále trapněji - a nakonec třeba i oni přijdou o špatnou náladu a budou si moci správného člověka na místě prezidenta vychutnat. Takže ať žije nový prezident a gratuluji celé zemi!
0/0
2.3.2003 1:13

Jiří

Re: Gratulace Klausovi a celé zemi
Ježíš, ty lbej Motle ,my víme že si měl orgasmus když ses  dozvěděl že ten narcis se konečně nechal zvolit.Ale ty kraviny co píšeš jsou moc snad i pro soukmenovkyni ve společné sektě - Varadínkovou.Můžu tě ujistit že pro mne a spoustu dalších ,tenhle narcistní zmetek nikdy žádnej prezident nebude.
0/0
2.3.2003 10:22

Luboš Motl

Re: Re: Gratulace Klausovi a celé zemi
Jestli chceš, rád se vsadím, že v pátek 7. března večer bude Václav Klaus prezidentem  se vším, co k tomu patří.  A jak slíbil, bude prezidentem všech občanů ČR, což zahrnuje i negramotné anonymní zmetky jako Ty.
0/0
2.3.2003 15:27

Davka

Re: Gratulace Klausovi a celé zemi
Gratuluj si sám sobě a nezapomeň si jeho obrázek pověsit nad postel, ODSkomunisto.
0/0
2.3.2003 12:45

ODPOVED Luboši Motlovi

Re: Gratulace Klausovi a celé zemi
Lubos Motl napsal:V zemích, které navštíví, si asi budou myslet, že jsou Češi poměrně šviháci; nevím, zda právem. Ja jsem zenska, ale toho cloveka s placatym oblicejem Klause urcite nepovazuji za svihaka! O tom maji zenske jine predstavy! Ale asi jsi teply bratr, a libi se Ti. Nic proti tomu. Take nepocitej s tim, ze Klause budou zvat do vyspelych evropskych demokratickych zemi! Smeren od Cech na Vychod bude zvan. A jeste jednu radu, aby jsi vypadal jako ten "Tvuj" svihak. Vykoupej se, ohol se, pouzij deodorant, uces se, vezmi si ciste ponozky a spodary, kup si novy oblek,boty, kravatu a kapesnik a uvidis, budes od Klause k nerozeznani! TO ALE JESTE VSECHNO NEZNAMENA ZE TY A KLAUS JSTE SVIHACI!
0/0
2.3.2003 15:05

Luboš Motl

Re: Re: Gratulace Klausovi a celé zemi
Mluvil jsem o lidech, kteří ještě dokážou posoudit, zda někdo vypadá jako švihák, nikoliv o zatrpklých starých anonymních babách (které jsou ještě navíc ve skutečnosti chlapi), které to již mají za sebou. Omlouvám se, že jsem se nevyjádřil dostatečně přesně.
0/0
2.3.2003 15:33

Vaclav

Re: Gratulace Klausovi a celé zemi
Z Tveho prispevku cisi nadseni svazaku ze zacatku 50. let minuleho stoleti Ty mouko.
0/0
2.3.2003 22:57

OLALA

Už ten titulek mě děsí!!!
Doufám že Klaus už nikdy nebude zasahovat do ekonomiky.Teď když už jsme se aspoň trochu zmátořili z toho co sám Klaus natropil.
0/0
2.3.2003 1:00

Petr

Re: Už ten titulek mě děsí!!!
On něco natorpil? A není to náhodou tak, že jmse do svrabu dostali díky soudruhům ve vládě? Kdy už konečně ten socialismus s opičí tváří Špidly vezme za své?
0/0
2.3.2003 8:39

Lada

Dopadne to jako v 1997
Vysokou inflaci, devalvaci a balicky. Ci snad nas genius zmenil svoje nazory?
0/0
2.3.2003 0:15

angelito

Re: Dopadne to jako v 1997
Nejvetsi ekonom vsech dob nazory menit nepotrebuje. Ostatne urcite mel ve vsem pravdu, jen svet kolem nej tak blbej, ze to nepochopil :-)). Uz se tesim az budu muset poslouchat ty jeho nablbly mentorsky kecy ze vsech medii.
0/0
2.3.2003 15:17

lopata

jasna vec..
..uz to vidim..Kozeny se vraci..a to hned dostava post guvernera CNB...koruna silne posiluje..,azerbajdzan pristupuje na natlak CNB..a uvovnuje 200 tisic barelu ropy pro ceskou republiku..a to zadarmo...,ceska mena posiluje na kurs 1:1 k euru...,a cela evropa se z toho muze zblaznit...vsichni nas chtej v EU..nejvic asi Irsko,protoze irove nechapou,jak muze byt jejich obcan guvernerem cizi banky..a to jeste narodni... ...obsazeni dalsich postu..nasleduje...Zelezny..na pozici sefa televizni rady(on zna televizi))).) ...zaslouzi se o zakaz pouzivani nastroju na kastraci dobytka...(pro Philipa spatna zprava) ...jeho sestra postavi ne dalsi domek ..ale asi cele sidliste... ..svycarke banky se uz tesi na priliv penez ... ...zaslouzi se o zruseni dohledu nad bankami ..protlaci zakon .."padni komu padne" ..zavede novou bankovku..bude to nova 125ti koruna..kde budou spolu s Livii..jako budovatele.. ..no uz dost srandy...uvidime...
0/0
1.3.2003 23:49

údiv

dotaz
 Nejsem žádný příznivec p.Klause, ale vy si opravdu myslíte, že by komunisti dali hlas komukoli, který by naznačil něco o navrácení Sudet? Za tento výsledek může ČSSD poděkovat p. Sokolovi, který se tak vyjádřil! Já si myslím, že i kdyby vyhrál Sokol, tak by se zase mluvilo o podpoře komunistů! Takže výsledek jakýkoli by měl za následek řeči typu .."komunistický prezident" apod., toto téma by se snad už mohlo opustit!!!
0/0
1.3.2003 20:12

yes

Re: dotaz
Vzdyt i Havla komunisti tolerovali. Kdyby byvali chteli, tak se ho zbavili pred r.89, prostredky na to urcite meli. A co se jim stalo po sametove revoluci?  No prave - NIC! Tak co.
0/0
1.3.2003 20:20

angelito

Re: dotaz
Opustit tema a zacit vesele budovat komunismus? Ted mame komunistickyho prezidenta, jeste zbejva komunisticka vlada
0/0
1.3.2003 22:52

radovan mrozek

klaus je naprosto bezcharakterni clovek
V Klaus,jak jsme mohli jiz nekolikrat videt,je naprosto bezcharakterni clovek,ktery by pro svou politickou karieru nezmenil ochotne jen nazor (viz.volba prezidenta nebo predvolebni sliby) ale snad i prodal mamu kterou se ted tak ohani.Dalsi vec je ta,ze si dobre pamatujeme kolik nadelal ostudy v zahranici,kdyz chtel napriklad ucit EU jak se vyporadat s nezamestnanosti.Domnivam se,ze Klaus prezidentem je vubec ta nejhorsi volba,ktera nas mohla potkat a to jsem hodne pravicove zalozeny clovek a zaroven zivnostnik.Buh s nami.
0/0
1.3.2003 19:46

kuklik

Re: klaus je naprosto bezcharakterni clovek
Líp bych to neřek.
0/0
1.3.2003 20:08

radovan mrozek

Re: klaus je naprosto bezcharakterni clovek
Zbyva jeste dodat,ze byl zvolen do funkce hlasy zlocinecke organizace (Ksc).Nejhorsi na tom je to,ze podle jeho slov mu to vubec nevadi.
Copak jste jim slibil pane Klausi??Opozicni smlouvu s ODS??
0/0
1.3.2003 20:43

milan

Re: klaus je naprosto bezcharakterni clovek
Naprostý souhlas. Kožený a Železný se už radují a všichni, kteří by rádi co nejdéle zachovali temné a neprůhledné prostředí - žádnou Komisi pro cenné papíry, žádné členství v EU, která tlačí na zprůhlednění situace... Klaus není jen stárnoucí arogantní a ješitný chlap, je to hlavně trojský kůň ekonomických sil, které se nás pro svůj prospěch snaží co nejvíc oddálit od vyspělého světa. Sledujte reakce světového tisku - sahá od zdvořilé neutrálnosti k jasně vyjádřenému zděšení. Moje reakce je ta druhá - čekám příští dobu s velkými obavami. A můj prezident to tedy není a ruku bych mu nepodal.
0/0
1.3.2003 21:24

emele

Re: klaus je naprosto bezcharakterni clovek
souhlas, na vycet jeho presne zdokumentovanych zlocinu stranka nestaci. chtelo by to lepsi pamet. soudruzi komunisticti poslanci ho pekne ochocili
0/0
1.3.2003 21:53

Petr

Re: klaus je naprosto bezcharakterni clovek
Radovan Mrozek potřebuje mozek!
0/0
2.3.2003 8:42

Davka

Re: klaus je naprosto bezcharakterni clovek
Presne tak. Nejhorsi na tom je, ze nemuzeme nic delat a bude se holt krast dal, to me na tom nejvic sere. At zijou bolsevici z ODS. Jestli nakonec nepujdem do EU, tak tam odejdu sam, uz toho tady mam pokrk.
0/0
2.3.2003 12:51

Bobo

Re: klaus je naprosto bezcharakterni clovek
Řekl jste to velmi výstižně, je to naprosto bezcharakterní a prolhanej gauner.
0/0
2.3.2003 13:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.