Diskuze

V Tesku úřadovali exekutoři

Do jednoho z největších českých hypermarketů firmy Tesco přišli kromě zákazníků také exekutoři. V pražských Letňanech chtěli zajistit zboží, protože podle nich má firma Tesco Stores mnohamilionové dluhy, uvedla ve zprávách televize Nova. Tesco údajně dluží osmdesát milionů nejmenovanému českému podnikateli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vladis

18. 3. 2003 15:54
mluvit nebo talking ?
jsem si myslel, že jsem na českým diskusním fóru a ne anglickým. Nemuze mi ty english prispevky nekdo prelozit do cestiny?...nebo aspon do rustiny, tu si mozna jeste vzpomenu
0 0
možnosti

jura

12. 3. 2003 15:30
exekutori
 
panove a damy, otazka je ohledne exekuce a chovani exekutoru a postupu veritele a dluznika a ne otazka fungovani retezcu, a co si budeme povidat, soudni exekutori maji tak silne pravomoci a tolik moznosti delat si co chteji i a hlavne a svevolne, ze toho SAMOZREJME SILNE VYUZIVAJI A HLAVNE ZNEUZIVAJI, v kazdem pripade je soudni exekutor je soukroma osoba a jde tam hlavne o penize pro ne, a to opravdu o obrovske penize, o kterych se nam muze jenom zdat.
p.s. prectete si zakony o exekucich a exekutorech
 
jura
0 0
možnosti

Gary

12. 3. 2003 15:54
Re: exekutori
Ano, moc dobry, ale to byl soud a exekutori ktery delaly chyba a dluzna cast vubec nebyl... 
0 0
možnosti

mikes

12. 3. 2003 14:23
odpoved-answer
Drazí,počkejte si chvilku.Ona ta společnost se občas zdráhá platit za pozemky pro expanzi.Byl jsem toho svědkem.Je to součást obchodní strategie.A vůbec to není o nabídce produktů, nacionalismu a širších službách.Počkejte s rychlýmy názory.Tohle je o investicích do pozemků a zřejmě o nevybíravém nátlaku jedné i druhé strany. A asi někdo narazil na tvrdší kámen než čekal...
0 0
možnosti

Boba

12. 3. 2003 14:28
Re: odpoved-answer
Tot vypada jako zprava, ktera ma cosi do sebe. tomu by bylo lze verit.
0 0
možnosti

Karel

12. 3. 2003 13:38
www stránky
TESCO stories jsou mimo provoz! Přitom by to mělo být 1. místo, kde by měla firma presentovat svoje stanovisko
0 0
možnosti

Boba

12. 3. 2003 13:11
Retezce
Hele, hodne lidi tu nadava na retezce, ale asi bez znalosti veci. Znam obe strany - od dodavatele ode mne nikdy nikdo nechtel uplatek, davali mi tvrde (misty likvidacni) obch. podminky, ale nemusim je prece vzit, nejak jsme to vzdy usmlouvali a smlouvu podepsali. A plati relativne vcas dle smlouvy ....
A jako spotrebitel tam rad chodim - vyber, ceny (diky tem tvrdym/likvidacnim obch. podminkam dodavatelum). A kdyz mne chce nekdo okrast - volam vedouciho. Tak v cem furt mate problem??? Ze by meli neco vest povinne jako peci o uplny sortiment? Co je to za (komunisticky) zvast? Proc dnes neco povinne?Proc by meli? Ja to taky nedelam. Tak to proste koupis jinde, o co jde? Nebo se chces taky nechat nutit delat neco povinne? To snad jiz mame za sebou ...
0 0
možnosti

Gary

12. 3. 2003 13:19
Re: Retezce
Hurrah!  Finally!  Exactly what I've been trying to say!
0 0
možnosti

Boba

12. 3. 2003 12:19
To Gary
Gary - apparently you are a Tesco staff. Do you think you are helping Tesco with such a nationalist crap?
0 0
možnosti

Gary

12. 3. 2003 12:24
Re: To Gary
Fuck off you dozy twat!  I do not work for tesco, and if you want feel free to come visit me and we can talk this through man to man.  Fucking battyboy!
0 0
možnosti

Pavel

12. 3. 2003 12:14
Proč se v této diskuzi objevuje tolik anglických příspěvků? Žeby nastrčení imagemakeři ve službách Teska?
0 0
možnosti

Gary

12. 3. 2003 12:20
Re:
No, I'm an Englishman that works here in CZ.  My written Czech is not brilliant so I choose not to use it.  My point is that most of you complain and complain, but usually sensationalise a simple thing.  TV Nova has sensationalised so many things that it's just not funny anymore.  I'm tired of seeing people writing the wrong thing!
You complain here about so called bad pricing in Tesco, but how many of you have written to management or confronted the store manager???  None!  Ivo complains about the cashier over charging him and being rude, yet did nothing about it.  Yet he'll come here and complain. 
In England if we have a problem, then we go right to the top.  Many times I have been over charged by telecom, so I wrote to the General Manager and made my problem his problem, but the moment I tell a Czech to do that he becomes scared. "You can't write to the general manager!!!" Why the hell not?????
I love this country, but we need better customer service here, I'm sure you all agree.  The only way to do that is to stand up for yourself and fight for it!!!
0 0
možnosti

Gary

12. 3. 2003 12:09
Idiots
So on Czech news it was all sorted out!  Typical Czech mistake.  The courts filed on something which was sorted out ages ago.  Debt collectors came but were stopped.  Nothing was seized!  The courts and debt collectors have admitted making a mistake.  It was not Tesco's fault.  See!  As I said, typical Czech sensationalism!
0 0
možnosti

Boba

12. 3. 2003 12:16
Re: Idiots
Gary Gary, I assumed you were an inteligent man. You proved  to be a poor nationalist. What about any tabloid newspapers in UK, France, USA and Germany? The same would happen. So do not use such a nationalist expressions and try to keep up to some standard. How can you be working here with such views? People like you were guards in NAZI concentration camps. Sorry for you.
0 0
možnosti

Gary

12. 3. 2003 12:09
Idiots
So on Czech news it was all sorted out!  Typical Czech mistake.  The courts filed on something which was sorted out ages ago.  Debt collectors came but were stopped.  Nothing was seized!  The courts and debt collectors have admitted making a mistake.  It was not Tesco's fault.  See!  As I said, typical Czech sensationalism!
0 0
možnosti

Boba

12. 3. 2003 11:59
V tom bude neco jineho
Mam vlastni zkusenosti. Jsem dodavatel do snad vsech retezcu. Vsechny plati tak nejak stejne - jako statni instituce. Vetsinou drzi splatnosti dle smluv, a pokud je problem, tak jsou v papirech nedostatky. Neni totiz jednoduchy to drzet dle jejich narocnych pozadavku. Ale v zasade - plati slusne, je to vetsi jistota, nez u malych ci soukromych velkoobchodu. U retezcu to totiz ty ucetni berou automaticky - vyridit, zpracovat, hotovo - dalsi. Nekdy mam dojem, ze to tam probiha jaksi strojove - zadas data (doklady o dodanem zbozi), a po nejake smluvene dobe dostanes penize. Jen tam maji bengal v uctarnach, protoze se tam lidi moc stridaji, a proto tam je dost bordel v tomto. Ale na platby si nemohu stezovat - snad jen Globus v tom ma hokej vetsi nez ostatni.
0 0
možnosti

andy

12. 3. 2003 12:42
Re: V tom bude neco jineho
Ano, je v tom neco jineho... Brzy se jiste objevi oficialni prohlaseni firmy, ktere uvede situaci na pravou miru. Zamestnanci jiz informace dostali, a vedi ze se nekdo snazil usit na TESCO boudu. Ono totiz 80 milionu je pro TESCO zanedbatelna polozka v penezich, ktere se v obchodu toci. Ostatne kdyby exekutori prisli opravnene, tak by jim policie pomohla, ale policie jim naopak v exekuci zabranila (pote co jim branila ochranka).
0 0
možnosti