Diskuze
Škoda přivítala fabii s číslem 750 000
Děkujeme za pochopení.
boby
fabia
fabii mam 3 roky,takze jen kratce:vymena tesneni pod hlavou motoru,cladici kapalina unika dale,kompletni vymena rizeni,stabilizatoru,serva,o malickostech se nezminuji.Toto auto je TOTALNI SROT.Navic se vyskytuji stejne zavady u stejnych modelu...Uz se tesim na noveho Golfa!Odborari ve skodovce by meli pozadat o snizeni platu....Cest praci soudruziPepa
Fabia ist gut
Na západ od našich hranic neznamená Škoda jako značka téměř nic, přesto se tam prodá až 80% produkce jednotlivých typů škodovek. To si opravdu myslíte, že jsou tam padlí na hlavu?noname
lidové vozítko
já jsem zvědavej, co tu bude dělat konsorcium peugot&citrroen a ještě někdo. Teď staví továrnu, příští rok tam tuším budou dávat technologie a na konci začnou produkovat nějaký autíčka, předběžný odhad vychází na 200 tisíc korun.Pavel
Srovnání
Měl jsem Felicii Combi 6 let a teď mám Fabii Combi 2 roky. Mohu srovnávat. Opravdu je trochu menší, ale měřím 170 cm, tak jsem v pohodě. Na přední sloupek jsem si chvíli zvykal, ale při nárazu by to asi bylo lepší u Fabie. Navíc dveře jsou 2x širší, takže i tam snad dobrý. Motor není žádný zázrak, ale o kousek lepší to je, hlavně v točivém momentu. Za cenu o 100 tis. vyšší jsem navíc pořídil metalízu, klima, hagusy, mlhovky, stavitelná sedadla, palubní počítač atd. Žena si na ní zvykala asi půl dne a projíždění zatáček se s Felicií opravdu srovnávat nedá. Spotřebu mám asi o půl litru větší - asi je to větší hmotností. Jezdím za 7,2 l do práce a za 6,2 l na delší cesty. Vzadu je to u Fabie opravdu jen pro moje 2 děti. Vézt tam 3 dospělé delší dobu nelze.Lucas
Re:
Tak tohle je nejlepsi komentar, co sem dlouho cet.Jak vidno,maj nektery jedinci jeste porad co prsknout na papir,ostatnim k zazmani.Sapoš
Po práci nasednu do své Fabie na zakázku
2,6 TDI, zrychlení 4,2 s, max rychlost 260 km/hod a frčim domů... tradá a každé směšné vlečící se Audi s pár koňmi mi může mávat v zrcátku.Kamil
Re: Po práci nasednu do své Fabie na zakázku
Hlavně, že v obci se smí 50 a po dálnici 130km/hod! Další zakomplexovanej chudák, co si léčí mindráky autem.Speedy
Čtenáři
Klasický případ malého, zakomplexovaného debílka s otcem zlodějem - kokotem:
NIKDY ! v životě jsem neměl Škodu, a to jsem měl 8 aut. A nikdy bych ji ani nekoupil ! Slabé motory, slabý design, malá užitná hodnota, image "kupy hnoje". Mám normální auto se 160 kW (Audi) a když vydím, jak mě mermomocí chce předjet "1,4MPi" tak se řehtám ! Ten motůrek bych použil tak do stěračů ! Co škodovák, to většinou podprůměrný řidič, párkrát se mnou někdo v zatáčkách s Oktávkou zazávodí, jednou to zkončilo tak, že jsem borce za mnou jen tak trochu lechtal v zatáčkách a pomalinku jdem přitvrzoval, aby to moc nepoznal, za chvíli ta jeho popelnice neustála zatáčku a válela se v poli, a to podotýkám jsem měl tak 40% rezervu ! Nekoupil bych to ani manželce ani dětem, možná tak služce.Dejvid from LA
Frčím na Chevroletu
Je to průměrné auto - výkon 360 kW, obsah motoru 6,2 litru. Audi popisované ňoumou bych dal tak na pohon sekačky na trávu.gogo
Re: Frčím na Chevroletu
Na tak velkej motor trochu malo koniku, ne ? Koukni k BMW, jaxe delaj motory !Zbynda
Fabie je pro liliputy
Kdo ma vetsi postavu tak nikdy nemuze rict ze Fabie nahradila Felicii. Mam skoro 2 metry a ve Felicii jsem naprosto v pohode, kdezto Fabie je pro mne naprosto nepouzitelna. Bohuzel musim konstatovat ze to je vetsina aut teto a i o tridu vyssi. Jelikoz ted mam v planu koupit nove auto tak jsem si celkem prochazel trh a az vcera jsem objevil auto ktere nema s vnitrnim prostorem pro velke lidi problem a to Fiat Stilo Multi Vagon.Pepík
Re: Fabie je pro liliputy
Já mám 193 cm, ve Fábii jezdím 3.rok a problémy nemám. Asi neumíš nastupovat.Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Portál iDNES.cz čte od nepaměti. Petr je dalším výhercem týdenní Megahry
Jarní Megahra o peněžní prémie na portálu iDNES.cz pokračuje a po pondělím losování má již pátého...
Buď vysaďte nové stromy, nebo zaplaťte až půl miliardy, dozví se developeři
Premium Pokud nebude možné vysadit nové stromy ve městě do kilometru od pokácených, zaplatí developeři...
OBRAZEM: Tahle stavba odsýpá. D4 do Písku dokončuje až přes tisíc dělníků
Tisícovka dělníků na stavbě v jeden moment. Během náročnějších prací jich ale na rozestavěných více...