Diskuze

Železnice chystá velké zlevnění

České dráhy chtějí zjednodušit slevy na železnici. Proto nyní vymýšlejí, jak zrušit takzvanou kartu Z i zvýhodněné zákaznické jízdné, které majitelé karet platí místo obyčejného. To je v řadě případů až o šedesát procent dražší než zákaznické jízdné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohuš

12. 4. 2003 20:43
jen 3 % vlaků má zpoždění (:-))))))))
Tak před rokem dvěma jsem četl ten propagační pamflet ČD, co dávají do vlaku. A v nějakým článku tam degen tvrdil, že pouze 3% z vypravených vlaků má zpoždění a zbytek jede načas. Tak by mě docela zajímalo, kolik musí být zpoždění, aby se podle nich počítalo. Vypadá to tak od 30 minut nahoru....
0 0
možnosti

Gror

22. 4. 2003 20:20
Re: jen 3 % vlaků má zpoždění (:-))))))))
Zpozdeni, ktere se takto bere, je od 5 minut nahodu. Ve skutecnosti je tomu tak, jak rika ten clovek, pro vypocet dodrzovani JR se berou vsechny stanice, kterymi dany vlak projizdi, uplne to neplati pro osobni vlaky, kde se berou mam dojem jen obsazene stanice.
Ono totiz vetsina osobaku jezdi na cas, u rychliku je to zpozdeni skutecne jen obcas, navic casto (zvlaste v oblastech, kde se delaji koridory).  je schopen rychlik zpozdeni dohnat ci minimalizovat ...Ja vlaky jezdím dost casto na to, abych skutecne dokazal odhadnout, kolik z nich melo zpozdeni (pro predstavu, vloni jsem najezdil vlakem cca 30000 km po tratich CD).
0 0
možnosti

Arny

9. 4. 2003 17:41
Kousal a jeho nápady...
Jsou to svině vychcaný. Tam kde jim konkurují autobusy tak zlevní víc, aby zlikvidovali konkurenci (a poté pochopitelně zase zdraží) a zaplatí to ti, co vlakem jezdit musí, protože jim domů autobus nejede. Proč má někdo doplácet na to že bydlí jinde než někdo jiný?
 
0 0
možnosti

Pavel

14. 4. 2003 19:48
Běž studovat ekonomii, tak se to dozvíš.
Běž studovat ekonomii, tak se to dozvíš.
0 0
možnosti

ppetr

9. 4. 2003 13:30
CD
az CD zlevni a zvednou kulturu cestovani milerad se k zeleznici vratim a vynecham autobus,ktery je rychlejsi.auto konecne zustane doma a ja budu spokojen.mam dojem,ale ze je to UTOPIE. NEBO ZE BYCH SE MYLIL A VEDENI BY ME CHTELO ZA ROK NEBO V LETE PRESVEDCIT O OPAKU????
0 0
možnosti

Rotermayer

9. 4. 2003 12:38
Tarify a sčítání
Že zdražení a tarify nebyla dobrá věc, na to se poukazovalo dlouho. Doufám, že od válu z GŘ ČD "tarifní odborník" Šulc, jenž je hlavním viníkem tarifního bordelu. V tomto období ČD sčítají své cestující. To je, ale jen akce zaměřená na šikanování personálu, protože k číslům nikdo nepřihlíží a železnici přitom utíkají tržby. Průvodčí místo kontrol jízdenek přednostně počítají počet lidí a běda, kdyby četné dobře placené kontroly zjistili, že se o jednoho spletli. Prostě odvolat toto vedení ČD!
0 0
možnosti

Petr

9. 4. 2003 13:11
Re: Tarify a sčítání
Ale tady nejde o dvolávání někoho, kdo je ve funkci měsíc. Tady jde o to naučit nové managery o strategii v jednání s médii
0 0
možnosti

Delirium Tremens

9. 4. 2003 12:33
Státní dotace
Konečně přišel někdo s novou myšlenkou! Metoda, kdy podnikatel slevní své zboží a požádá o státní dotaci na rozdíl marže je skutečně neotřelá a může byt v českých podmínkách poměrně úspěšná, neboť současnou vládu nějáká ta miliarda nerozháže. :-)
0 0
možnosti

Zantra

9. 4. 2003 12:27
Kdyby se radeji omezili zpozdeni
Kdyby se panove manazeri CD obcas projeli obycejnym vlakem [misto aby se vozili v limuzinach] videli by jak maj nektery vlaky neustale zpozdeni a stejne se na to dlabe. Nikoho to nezajima nejaky info ze by treba tento mesic ten a ten vlak mel posunutej jizdi rad ? Na co jen at ty lidi cekaj 30 min nam se jeden den v tejdnu mozna povede se do toho jizdniho radu trefit.
Priklad - aby me nekdo nenarknul z toho ze nevim o cem mluvim.
 Trat Cesky Brod - Praha, vlak jezdi ve vetsine pripadu naprosto perfektne a presne az na to ze v 80% pripadu ceka cca 5-10 min pred cilovou stanici jelikoz se asi ceka az tam nekdo uvolni kolej .
Nejlepsi na tom je ze se pred cca rokem mozna dvema posunul jizdni rad a ten vlak vlastne vyjizdi o 10 min driv.
 
 
 
 
0 0
možnosti

Tonda P.

10. 4. 2003 10:12
Re: Kdyby se radeji omezili zpozdeni
Nevim kdy na teto trati jezdite, ale ze by vlaky jezdily na 80% na příjezdu nemuze byt ani řeč. S vyjimkou zrychleneho 6:30 z Peček, ten samozřejmě 10 minut před masaryčkou čeká jako ostatní, naprosto souhlas. Když pujdu na další vlaky, stačí mi přijít o 10-20 min. později protože včas nepřijedou nikdy (viz v 7"07 z Peček)
0 0
možnosti

George

9. 4. 2003 12:27
To jim to trvalo
Kdyby drahy nezdrazovali tak ted nemusi zlevnovat. konecne jim to doslo.
0 0
možnosti

RIV

9. 4. 2003 12:24
Kde je problém
Spíše bych současnámu "manadementu" doporučoval se zaměřit na skutečné příčiny propadu přepravy.  
Obávám se, že ČD nebudou konkurenceschopné při jakémkoliv tarifu, neboť jejich přepravní služby jsou za komerční (obyčejné, zákaznické) jízdné bez zásadní změny kvality a reflektování trendů v přepravě, jenž se udály za posledních 100 let, v podstatě neprodejné.
 A o tom to je. I když se "vrchní nádražníci"  snaží neustále ten zásadní problém hledat někde jinde  
0 0
možnosti

Petr

9. 4. 2003 12:05
pan Cízner se slušně řečeno plete
Toto je ukázka naprosto cíleného článku nezodpovědného novináře, který získal pouze názor jednoho nového vedoucího pracovníka a vydá ho bombasticky bez prověření u řídícího výboru - přeloženo u majitele ČD.
Celá záležitost je třeba komentovat jinak. Řeknu-li A, zruším karty a zlevním na úroveň roku cca 2000, pak musím říci i B, jak to nahradím jiným systémem, který přinese očekávané příjmy. Nebo si někdo myslí, že dráhy budou čerpat další miliardy ze státního rozpočtu? A kde by se vzaly? Pan Vencl je tedy naprosto nezodpovědný manager, který toto vypustí do tisku, navíc je pravděpodobně jeden z mála, kdo tuto akci chce uskutečnit. Zůstaňme na zemi.
0 0
možnosti

Keramik

9. 4. 2003 12:17
Re: pan Cízner se slušně řečeno plete
Hodnotit pana Vencla je brzo. S článkem máte možná pravdu. Nikde není psáno, že snížení jízdného nepřiláká víc cestujících a že ve skutečnosti příjmy třeba neklesnou. Z článku není zřejmé, zda to má vedení propočtené (např. o kolik by musel stoupnout počet cestujících , aby neklesly příjmy když snížím jízdné o ....). Jinak Z karty opravdu moc nefungovaly. Otázka je, zda: a) princip cenvé diskriminace pomocí tzv. Z karet je u českých drah vzhledem k podmínkám (konkurence, preference českýh cestujících, ...) nepoužitelný b) byly jen špatně nastaveny parametry, např. příliš vysoké obyčejné jízdné, které vyhánělo lidi ze železnic. Vedení se rozhodlo, že a) a počkejme na vývoj a další kroky vedení, zda to bylo správně.
0 0
možnosti

Měny

Kalkulačky

Střední školy

Termíny

Vláda

Zaměstnání

Nepřehlédněte