Ale, ale. Grundig je firma, která se vždycky srovnávala s firmou, jenž je vhodná pro důchodce. Výrobky Grundigu nepotřebovali roční záruku, ale možná 5-tiletou. Jinak řečeno, spolehlivá a když si něco koupíte, tak s vědomím, že mnoho let Vám bude výrobek dlouho bezchybně sloužit. I Siemens jeden čas vyráběl například televize, ale vnitřek byl Grundig. Dnes Sony a Panasonic vyrábí vše sám za svojí nezničitelnou značku, ale zeptejte se v servisu, co tam máte. Nejmenovaná taiwanská firma kompletuje všechny japonské výrobky, nebo komponenty a bez rozdílu. A co číňani? Je prostě pravdou, že asijská výroba je laciná, ale ne kvalitní. Sony dnes kompletuje výrobky v Portugalsku, Panasonic ve východní Evropě, Philips v Polsku. Příkladem může být Made in Europe. Dnes je možné tento paskvil vidět všude, nejen u Philipse. Zajděte někdy do servisu a promluvte si s mistrem, jenž dnes žasne a stejně opravuje, jako by se nejednalo o japonce, kteří možná před 1989 byli v ČR machři ve svém oboru. Japonsko už není, co bylo. Jde jen o zisk, který se vkládá jen a jen do značek, které něco někdy znameli. A lidé na značky reagují, reklama a tradice udělá své. Ne, nepřesvědčím Vás, jsem jen ten, kam něco píši, ale nemám vliv. Nemrzí mě to, jen mi je smutno a divné, že se lidé u značek, jako je Sony nediví, že má pokřivený obraz, který je u kraje obrazovky a nebo že v kabelové TV jim praská zvuk, při přechodu z mono na stereo. Škoda jen, že tento příspěvek píši ve chvíli, kdy je aktuální a zítra ráno už si ho nikdo nepřečte, bude stažený a vecpán do sfér, kdy ho bude možné najít, jen pod značkou Grundig ve vyhledávači. A je jasné, že lidé kupují laciné vyrobky. A přitom platí, "nejsem bohatý, abych kupoval laciné věci"!