Diskuze

Odboráři Vagonky se obrnili hrozbou stávky

Studénecké společnosti Thrall Vagonka hrozí zastavení provozu. Její odboráři vyhlásili stávkovou pohotovost, protože se obávají propouštění. Šéf odborů Miroslav Holinka tvrdí, že vedení v nejbližší době proupustí polovinu z 800 zaměstnaců. Management se chce k situaci vyjádřit až za týden.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rollo

23. 4. 2003 18:49
Logický výsledek.
Jde logické jednání investora do zpracovatelského průmyslu, bez ohledu na to, je-li zahraniční nebo tuzemský. Opět se ukazuje, že investice které potřebujeme, jsou investice do trochu sofistikovanějších sektorů - např. do finančních služeb. Zde je nejvyšší přidaná hodnota a tyto investice mají větší tendenci setrvat na místě. K tomu ale potřebujeme, vedle rozumného zdanění, zejména funkční právní systém, ne tu byrokratickou a všeomezující hydru správních úřadů a soudů co tu máme. Jestli nevěříte, jeďte se podívat třeba do Lucemburska, jedné z nejbohatších oblastí Evropy.
0 0
možnosti

Prostacek

18. 4. 2003 18:18
Budete
si muset zvyknout na to, ze o ceskych podnicich se rozhoduje v cizine. Zahranicnim managerum nezalezi na geograficke lokalite, jejich rozhodovani je motivovano pouze cenou a kvalitou pracovni sily. Ta je zrejme lepsi v Rumunsku. Tito lide musi hledat nejvyhodnejsi podminky na globanim trhu. Ceska vlada ukazala v minulosti naprostou neschopnost pri privatizaci podniku. Vysledek je to, ze lide kteri o privatizaci rozhodovali, vlastni vily, chaty a zahranicni konta, a ceske hospodarstvi je v cizich rukach. Penize,co se za vse utrzily byly uz davno rozkradeny. Pritom narusta narodni dluh. Za toto muze vlada CR, ne soucasni majitle podniku. Kde jsou Blanicti rytiri?
0 0
možnosti

miky

18. 4. 2003 14:50
vagonka mym pohledem
Problem je v tom ze se americky vlastnik  nezikal trh tak jak to asi ocekaval a dale protoamericke nalady v evrope stoji proti americe. Ja takz nemam rad amiky hlavne ted po tom co se stalo v iraku, ale na druhou stranu ten rgion uz je takhle ve srackach a toto jej potopi zase o neco niz pod hladinu.
K tomu Rumunsku, tak tam se zatim montuji podvozky a vsechny se vozi do vagonky na opravu protoze jsou nepouzitelne a dale se deklaruji jako rumunsky vyrobek. Jsou sice levnejsi o tom neni sporu, ale vidim obrovsky problem v kvalite prace.
Je to spatenka, pochazim ze Studenky a jsem rad ze nejsem v takove situaci jako zamestnanci vagonky i kdyz pribuynym se to nevyhne.
Smeruje to do sraciek a nezbyva nez sa z tadyma odjebat.
Zdarec a drzim palec ze bude nejaky kseft pro vagonku.
0 0
možnosti