Diskuze

Klienti Unionky: Chceme zpět všechno

Kauza krachující Union banky se zase vrací do parlamentu. Zatím ne do jednacího sálu, ale před jeho dveře. Před budovu sněmovny se chystají demonstrovat její nespokojení klienti. Vydají se tak ve stopách klientů ostatních zkrachovalých bank a kampeliček.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirik

28. 4. 2003 15:34
Dá se nějak bránit ?
Dá se nějak napravit stav, kdy na můj účet v UB dorazilo 5.den po uzavření banky XXX tisíc a banka tyto peníze přijala ? V době transakce jsem byl v zahraničí, nyní mi zaměstnanci neoficiálně sdělují, že mám smůlu a že to tak zůstane. Co vy na to ?
 
0 0
možnosti

Benda

22. 4. 2003 23:33
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Rejpal

22. 4. 2003 21:29
Klausi vyměň vedení ČNB ! Přinuť je k rezignaci !!!
Máte pravdu, chtějte po ČNB 4 miliony, měřit se má všem stejně. Když stát je schopen nějakým podvodníkům v televizi schopen vyplatit 10 mld., ať platí i v tomto případě. Slušný nucený správce byl schopen banku zachránit za 1.5 mld. Souhlasím s Klausem, ČNB je koncentrací mudrlantů a diletantů, je třeba je všechny poslat pracovat do reálného života, ať se ukážou v komerčních bankách. Tůmo přestaň mudrovat a pusť tam Kysylku.
0 0
možnosti

Sybila

22. 4. 2003 21:22
Hyenismus na druhou.
Není snad hnusnějším projevem čecháčkovství výsměch, jakému jsou různých mudrlantů nyní vystaveni okradení členové DZ a bank. Stát je tu od toho aby chránil své občany, zatím chrání milionáře ze zahraničí. Proto všem, kteří se teď vysmívají druhým, pamatujte i na vás dojde. Buďte prokleti !!!
0 0
možnosti

palacký

22. 4. 2003 13:27
ČNB
Pořád tady slyším nářky na d fungováním ČNB. Neznám jejich pravomoc, ale nemyslím si, že by si soukromý podnikatel (banka) dali moc kecat do svého podnikání. ČNB může nahlížet do toho, co ji soukromý subjekt dovolí. Na něm záleží, jak si ohodnotí své úvěry, jak je umí vymáhat, kolik rozdá na platech ... Nejsem zastáncem odškodnění v plné výši. Pokud jim ta zase vyjde (klientům UB), tak je to další signál pro nového kampeličkáře a pořád budeme dotovat a dotovat ...
0 0
možnosti

Tupoun

22. 4. 2003 15:08
Re: ČNB
Precti si nejprve zakon o CNB resp. bankovni zakon, at tady nesiris nasmysly. Banky - jako specialni podnikatelske subjekty - prave musi umoznit CNB nad nimi vykonavat dozor a CNB ma z toho titulu spoustu povinnosti. Ty v pripade UB opomenula. Navic stat z UB na posledni chvili odcerpal penize z uctu, ktere v UB mel (napr. mesto Ostrava, Celni sprava atd., radove jde o stovky milionu korun). Stat sam tedy vyuzil / zneuzil informaci, ktere bezni obcane nemeli a ted z klientu UB dela blbce. To je neco uplne jineho, bez byli kampelickari...
0 0
možnosti

Test

22. 4. 2003 11:41
Vsem odpurcum plnych vyplat
Zdar.
Docela rozumim tem co se jim nelibi, ze by klientu UB meli byt vyplaceni. Probelm neni v UB ale v pristupu statnich instituci, ktere si platime teke my klienti UB. Ocekavame ze nas stat ochrani. A kdyz koncem roku CNB schvalila italy, tak normalni klient nemuze ocekavat ze za dva mesice je CNB zavre a navic podobnym zpusobem, kdy nechala prichazet penice do zavrene banky. Nasi poslanci a CNB jsou gauneri a nevim proc bychom to meli platit prave my klienti UB. Navic kdyz jsme odskodnovali i jine mnohem vetsi tunely.
Stat se o nase penice nepostaral jak by mel a proto za to musi zaplatit. Penize v bance nejsou stejne jako rohliky na kramu, normalni clovek proste nevidi do zakulisi banky a proto tu je CNB a jeji ochrana - ta v tomto pripade uplne vybouchla.
 
0 0
možnosti

Petr

22. 4. 2003 12:34
Re: Vsem odpurcum plnych vyplat
No, argumenty jsou to pekne, a da se s nimi souhlasit. Jenze podobne argumenty si dokaze najit naprosto kazdy, a cim vic se budou tyhle skody sanovat, tim vic si budou lidi zvykat na pristup "kdyz to nevyjde (a kdyz to zaplatil uz tolikrat), tak mi to stat zaplati" (pokud to jeste jde). Tenhle postoj je potreba vyvracet, melo se s tim zacit uz davno. Protoze se to ale jeste nestalo, je potreba co nejdrive, tedy ihned - zadne vyjimky.
0 0
možnosti

Martin Skalický, Louny

22. 4. 2003 9:47
Antipetice
Je na čase začít podepisovat petici proti podpoře blbců. Jsem zásadně proti tomu, aby byla i nadále ze strany námi volených představitelů podporována blbost. Jsem proti podpoře blbosti.Byť musím uznat, že demonstranti pro vyplacení plné částky si našli správné místo pro demonstraci, kde by jejich hloupý návrh mohl být podpořen. Blbá rozhodnutí poslanců již nás stála mnohem víc. NEVYPLÁCEJTE BLBCE Z MÝCH PENĚZ!  Jak pak může chtít stát po mně, abych platil daně, když vidím jak si těžce vydělaných peněz neváží?
0 0
možnosti

Petr

22. 4. 2003 10:18
Re: Antipetice
Souhlasim. Jen nevim, jak se neco takoveho dela, to bych si musel nastudovat. Pokud amte nekdo nejake podrobnosti, napiste, at to muzeme zacit...
0 0
možnosti

zlababa

22. 4. 2003 8:46
dneska uz je mozny vsechno
proste jenom valim oci - kdyz investuji penize tak snad vim kam a za jakych podminek a tak nebudu do slabe banky investovat vic nez tech 800000. Ale vlada si to po... uz v pripade kampelicek - NECHAPU jak mohla kampelickarum neco dat - ti lide vydelavali nesmyslna procenta z vkladu a tim si zvysili riziko investice, ktera nevysla. Jestli neco meli dostat tak max. 100000 a mohli byt radi. Nastesti u bank jsou vklady myslim solidne kryte. ( a to mluvim jako klient UB, ktery ale neinvestoval vic nez 800000, protoze nejsem blby)
0 0
možnosti

CO

22. 4. 2003 9:38
Re: dneska uz je mozny vsechno
Kampeličkářům je dali proto, že bylo před volbama a důchodci jsou skupinou, která k volbám vždycky přijde... Klienti UB mají naštěstí smůlu, další volby jsou až za 3 roky
0 0
možnosti

vlada

22. 4. 2003 8:43
školné!
To je školné - o potížích banky bylo informací dost. Kdo chce mít moc, nemívá nic. Jenom doufám, že já to naivním vkladatelům platit nebudu. Opatrný člověk byl byl zase po zásluze potrestán.
0 0
možnosti

šmudlík

22. 4. 2003 5:33
jj
0 0
možnosti