Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy vytáhly slevy proti autobusům

Na prázdniny lze vyrazit vlakem Českých drah s novými slevami. Železniční společnost chce z aut a autobusů do svých vagonů přilákat jednotlivce i skupiny cestovatelů. Od 1. července je totiž o stokorunu zlevněná slevová karta Z, výhodnější jsou síťové jízdenky i cestování ve skupině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Loner

Zlodeji daj slevy,
likvidujou konkurenci (autobusy) a to co prodelaj si nechaj zaplatit z dani od nas. Jak muze firma ktera je ve ztrate zlevnovat? Statni kasa je asi holt bezedna. Co se tyce vlaku tak krome IC(nyni R) a EC je to peknej humus a sunky z 50tych let. Vzdycky se divim ze se ty muzealni kusy vubec rozjedou, mozna bysme mohli vybirat od cizincu za atrakci :)
 
Uz se zase tesim, kolik miliard tem hajzlum budeme muset dat, aby tenhle svuj genialno pocin zalepili. Skoro bych to oznacil za dumpovani cen a obratil se na Urad pro hospodarskou soutez. No je tohle normalni? Soukromnik co ma par autobusu soli vsechno ze svyho, musi vydelat na platy, poplatky novy autobusy atd. a nejaka zlodejska firma ve ztrate sei nechava davat miliardovy dotace a dusi konkurenci nesmyslne nizkymi cenami. Prasata.
0/0
7.7.2003 20:07

Petrov

bus x vlak
ČD mají také něco do sebe a stačilo by sledovat ceníky jednotlivých ČSAD společností či Connexu nebo podobných. Minulý týden jsem jel z Nymburku do Stráže pod Ralskem a do Mimoně jsem jel raději vlakem,jelikož byl levnější než autobus a z Mimoně do Stráže to je pouhých 10km a autobusem to stálo 15 Kč, kdyby tam jezdil vlak, tak i bez Z karty to je levnější. Prostě síla a na delší vzdálenosti je konkrétně ČSAD Liberec a Ústí n/l také dražší - vychází to tak koruna i více na kilometr. Takže opravdu zlatě tam kde vedou koleje, alespoň tam jezdí vlaky i o víkendu a né jako u autobusů 2 za den a někdy vůbec o sobotách a nedělích nejezdí... A to že se tu srovnvává jen trasa Praha-Brno je podle mě dost zavádějící, i ten praštěný autobus z Liberce do Hradce jede strašně dlouho,jelikož zas má řidič se zákona nařízenou povinnou přestávku, tím pádem se cesta protahuje, takže vlakem to vyjde daleko lépe a navíc se jede alespoň pěknou krajinou :-) a takových případů se najde jistě daleko víc...
0/0
7.7.2003 13:49

Martina

Re: bus x vlak
Na trase Liberec - Hradec Králové - Brno se pohybuji již 10let. Z vlastní zkušenosti musím s vaším názorem nesouhlasit. Doba jízdy dálkového autobusu LBC-HK- (Brno) do HK je většinou cca 100min při ceně max.80Kč. Jízda vlakem - rychlíkem trvá cca 3hod , při ceně 200Kč bez Zákaznické karty (cena před 1.6.2003). Co je potom výhodnější?    
0/0
7.7.2003 14:25

jméno

nadpis
0/0
7.7.2003 12:27

vita

zrušte režijky
Kdyby všichni zaměstnanci ČD museli za vlak platit, klesly by ceny, odhadem na třetinu. Zatim si jezdí 1.třídou a jejich cestování platí ostatní.
A čistota a pohodlí? 2.třída na západ od nás (mám zkušenosti s Francií) je na daleko lepší úrovni než 1.tř. IC u nás. V zimě táhne přes okna, v létě nejde větrání, ani otevřít okno. A kam se poděly slušné vozy před lety zapůjčené ze Švýcarska? Údajně se musely podle smlouvy sešrotovat!
0/0
3.7.2003 13:09

Tomáš

Re: zrušte režijky
Režijky platí pouze na druhou třídu, značná část vozů na EC/IC spojích jsou vozy MÁV, OeBB a DB a ČD s nimi nemají nic společného, takže s velkou pravděpodobností nadáváte na vozy cizích, zahraničních drah. Zapůjčené vozy ze Švýcarska? Jak jste na to přišel? Švýcarské osobní vozy u nás jezdily na jednom páru EC Zurych - Praha - Zurych a to do doby, než byl před několika lety zrušen. Od 15.12.2002 k nám zajíždí jeden lehátkový/lůžkový vůz SBB/CFF/FFS denně.
Tak jste si zanadával, doufám, že se Vám ulevilo.
0/0
3.7.2003 14:02

Vaclav Hanus

Re: Re: zrušte režijky
Vozy MAV a OeBB ze by byly spinavejsi? Nenechte se vysmat. Cokoli co je od MAV a OeBB je cistsi jako cokoli tuzemske provenience. Pripoustim, ze mozna si to cisti az pri vstupu na sve uzemi, protoze dlouholetou zkusenosti zjistili, ze poustet cokoli vycistene na ceske uzemi se nevyplaci.
0/0
7.7.2003 10:04

Jsem pro revoluci!!!!!!!!!

a
Nevíte někdo jaký jsou slevy na Slovensko?
0/0
2.7.2003 14:51

camillo

České dráhy Vám přejí příjemnou cestu!!!
http://student.upce.cz/xoops/modules/news/article.php?storyid=62
0/0
2.7.2003 8:01

Danulinecka

Cesta Praha - Brno
Kdyz Ceske drahy zavedly slevy, byla jsem primo nadsena. Velmi jsem uvitala predevsim vyhodny jizdni tarif na trase Praha - Brno za 140 kc. Studuji v Praze, ale muj pritel pracuje v Brne a tak jsem drive jezdila nejmene trikrat tydne mezi Brnem a Prahou. A to autobusem. Sice jsem mela studentske jizdne za 120 kc, ale ta uroven cestovani. Narvane autobusy, bezohledni spolusedici, nevetrano, pretopeno, zadny zachod. Cestovani vlakem je mnohem lepsi. Je to sice o pul hodiny delsi, ale vzdy se sezene misto, je kam si odskocit (sice zadny komfort to neni). At ziji Ceske drahy!!!
0/0
2.7.2003 7:54

Pluton

Re: Cesta Praha - Brno
Mno prima, takze remcalove se presunou do vlaku a cestovani v autobusech bude jeste vic v pohode. Teda nez zase zacnou remcat nad vlakama.. :-)))
0/0
2.7.2003 15:02

Modrá Houba

No nevím,
vlakem moc nejezdím, ale nedávno jsem jel v týdnu 8x (vždy nad 100km) a žádnou špínu, kromě několika cestujících jsem nepotkal.
A nesrovnávejte prosím Japonsko a ČR, víte houby, kolik tam stojí jízdné (i s kartou Z! )
0/0
1.7.2003 16:12

TeameXtreme

ttvj
Hlavne ve vlaku se clovek rozvali otevre si pivo a noviny dam si klobasku a chleba a nez se najim tak sem z Prahy v Rokycanech. V autobuse aby se clovek bal pohnout
0/0
1.7.2003 14:59

alien

...lepší než drátem do oka!
...tak aspoň že tak...! jeden z příspěvků srovnávajících dráhy v čechách a rumunsku nebyl moc daleko od pravdy...když jsme nedávno projeli slovenskem a maďarskem,rumunský nádraží nám zase připomnělo domovinu...:o) ještě bychom mohli platit jízdenky v leiích a bylo by to úplně bez chyby...:o))
0/0
1.7.2003 14:54

Riddle

Cena
Muze mi nekdo rict, kolik to ted stoji z Liberce do Olomouce? A vyplati se koupit skupinovou slevu (jedem 2)? Diky.
0/0
1.7.2003 13:50

Katka

Re: Cena
284,- Kč je to za plné jízdné,  206,- Kč s použitím Karty Z
0/0
1.7.2003 14:30

ST

Re: Cena
Pro dvě osoby druhou třídou:
Obyčejné jízdné: 740 Kč
S Kartou Z jednotlivci: 456 Kč
Skupinová sleva: 342 Kč
Kilometrická banka: 371 Kč
 
0/0
1.7.2003 14:38

ST

OUT OF Memory
Děkuji za hlášku OUT OF MEmory il line 9
 
- fuj.
0/0
1.7.2003 13:06

camillo

České dráhy Vám přejí příjemnou cestu!!!
http://student.upce.cz/xoops/modules/news/article.php?storyid=62
0/0
1.7.2003 13:02

Iva

I kdyby
jezdily vlaky v ČR zadarmo, kvůli špíně, je používat nebudu.
0/0
1.7.2003 12:49

Vendula

Re: I kdyby
tak se trochu umej a určitě tě do vagonu pustí
0/0
1.7.2003 13:15

ST

Re: I kdyby
Průvodčí má právo špinavého člověka vyloučit z přepravy.
Ovšem proslýchá se, že chtějí ČD obnovit jízdu tzv. 3 třídou - ta bude mnohem levnější, než současné cestování, a navíc i Vás do vagonu pustí (prostě se tam na nějakou špínu moc koukat nebude)...
0/0
1.7.2003 14:49

Astrální Prase

Re: I kdyby
ja bych se teda umyl nejenom kvuli vlaku... :-)
0/0
1.7.2003 18:33

Berg

To jsou ale žvásty
Je směšný a ubohý, jak nejlépe znají cestování vlakem především ve verbální rovině ti, kteří tvrdí, že vlakem nikdy nejezdí. Nejchytřejší diskutéři, vy si totiž vůbec neuvědomujete, že já, byť autem téměř nejezdím, platím na veškeré externality silniční dopravy ze svých daní. Ne, toto slůvko není nadávka. A právě tyto externality se počítají v desítkách miliard. Denně zahyne na přecpaných silnicích 4,5 člověka, další desítky jsou těžce zraněny. Kdo platí výjezdy policistů, jejich vybavení a fungování vůbec, kdo platí výjezdy záchranky, nemocenskou, kremační poplatky... Kdo platí škodu na dopravním zařízení, škody na životním prostředí, na lidském zdraví. Je jediné štěstí pro zaslepené milovníky gumokolů a jejich miláčky, že tyto další náklady Vám nikdo neúčtuje. Ukázalo by se totiž, že silniční doprava není vůbec tak levná, jak se na první, laický a neznalý pohled člověka masírovaného logikou zpravodajství TV NOVA může zdát . Nechci se ČD přehnaně zastávat, ale v současné době i kdyby ČD nosily cestujícím pečená kuřata až do huby, tak se prostě nezavděčí. Je nejjednodušší plkat o tom, o čem mám minimální nebo žádné znalosti.
0/0
1.7.2003 12:23

Krištof Vomáčka

Re: To jsou ale žvásty
No, já platím spotřební daň z benzínu,dph, povinné ručení, havarijní pojistku, dálniční známku, silniční daň. A já, který zas nejezdím vlakem platím miliardové ztráty českých drah...
0/0
1.7.2003 12:42

ST

Re: Re: To jsou ale žvásty
No a představte si, že já platím zdravotní pojištění (v dost vysoké výši), další daně, a k tomu ještě i spotřební daň z benzínu a DPH, kdykoli, kdy jedu po neelktrifikované trati. (Ono se totiž v silniční dopravě spotřebuje pouze 4x více beznínu než v železniční).
0/0
1.7.2003 13:02

pop

Re: Re: Re: To jsou ale žvásty
no eště aby se v železniční dopravě spotřebovalo víc benzínu než v silniční, když vlaky jezdí na naftu...
0/0
1.7.2003 15:29

ST

Re: Re: To jsou ale žvásty
koukal jsem se na statistickou rocenku ta suma, co říkáte by mohla být podobná se spotřební daní z benzínu a motorové nafty a z DPH z této komodity.
z toho 25 000 000 000 Kč dělají základní příspěvky do státní silniční infrastrutkury. Další peníze jdou na obecní silnice, parkoviště, policii.
V silniční dopravě se spotřebuje 135 TJ beznínu a 15300 TJ nafty. Což je 57% spotřeby beznínu a 70% spotřeby nafty v dopravě celkem.
Pokud byste se podíval na daňové příjmy ze silniční dopravy, tak jsou následující:
Výnosy ze silniční daně: 5 500 mil. Kč
Výnosy z dálničních známek 1 700 mil Kč
Výnosy ze spotřební daně z paliv a maziv dělá 53 500 mil. Kč - z čehož připadá na pozemní dopravu 9 587 mil Kč.
Tolik údaje ze statistické ročenky.
0/0
1.7.2003 15:32

ST

Re: Re: To jsou ale žvásty
Téměř polovina nákladů na silniční dopravu je hrazena z fondu národního majetku.
Odkud pochází obsah FNM jistě dobře víte.
0/0
1.7.2003 15:40

xxx

Jenom tak mimochodem...
Ta jejich slavna sleva neplati pro vsechny spoje Praha-Brno, ackoliv se to tak vehementne prezentuje. Tedka sem jel z Brna do Prahy, primy vlak bez prestupu, a pruvodci se ze mne snazila dostat pres tri stovky, protoze dva vlaky sou z toho specialne vynaty...
0/0
1.7.2003 12:23

azor

at jde ČD so háje
nejhorší je když zaplatíte takovou palku a ani si nesednete.    viz.  Brno-Veseli   pátek v 19.00
0/0
1.7.2003 12:18

Modrá Houba

Re: at jde ČD so háje
Když chcete sedět, kupte si místenku. No ale v couráku to asi bude problém - váš problém!!!
0/0
1.7.2003 16:08

:|

Vlaky i autobusy ve ztrate...
...a navzajem si konkuruji nizkymi cenami :)) Jeste, ze uz ty dane v CR neplatim.
0/0
1.7.2003 12:09

1tomik1

nemoralni drahy
Jel jsem v patek vlakem ze smichovskeho nadrazi do Zabreha na Morave. Jizdenka za 206 km me stala 250 Kc (nemam Z kartu) a pro psa 77,- Kc (to je vlastne detska). Jeste nez jsme vyjeli meli jsme nahlaseno nejdrive 45 a nasledne 50 min zpozdeni. Pak prijely ty dobytcaky, kterym CD rika vagony. Spina smrad, bez vody na WC (mimochodem naprosto stejnym vlakem jsem jezdil v roce 1989 za 40 Kc - a zda se, ze od te doby tam nikdo neuklidil). Behem jizdy jsme nabrali dalsi sekeru (porad jsme stali nekde v polich), takze jsme do Zabreha dorazili se zpozdenim 90 minut (slovy: hodinu a pul). Je to normalni? Jakto, ze kdyz CD nesplnila zavazek nevraci alespon cast jizdneho. Kdo je odpovednej za tu spinu ve vagonech. Vzdyt je to do nebe volajici. Proto jsem alergickej, kdyz nekde slysim o stavce zeleznicaru. Jo a jeste specialni tema je Hlavni nadrazi v Praze. To je naprosto neuveritelne. To uz je vazne skoro jako v Rumunsku nebo jestli jste nekdo jeli vlakem v Cine, to je tez sila. Ale ja chci aby to za moje prachy (jizdne) vypadalo ve vlaku jako v Japonsku.
0/0
1.7.2003 12:05

ST

Re: nemoralni drahy
Pokud jste měl tak velké zpoždění, tak Vám ČD vyplatí ne část jízdného, nýbrž celé jízdné. Stačí zajít do přepravní kanceláře, tam vám vystaví potvrzení, které Vám potvrdí průvodčí v nejbližším a nejrychlejším spojení do stanice, ze které jste vyjel. A ve stanici, ze které jste vyjel Vám bez odříkání vrátí celé jízdné.
Tak nelžete.
 
0/0
1.7.2003 13:00

xxx

Re: Re: nemoralni drahy
Hmm, tj. staci trochu prosmejdit nadrazi, najit kancelar, hodinku se hadat s nejakou babou, pak letet zpatky shanet pruvodciho (to jako z toho vlaku, ktery mel zpozdeni? nebude uz davno pryc?), hodinku se hadat s pruvodcim,  pak sednout na vlak zpatky, vratit se do vychozi stanice, tam si nechat proplatit jizdne a jet zase zpatky... Ceske drahy preji prijemne cestovani...
0/0
1.7.2003 13:32

ST

Re: Re: Re: nemoralni drahy
Možná nechápete dost jasně, co je napsáno.
1. Nikdo se s váma hádat nebude a v dopravní kanceláři dostanete na zažádání potvrzení o zpoždění vlaku opravňující k bezplatné jízdě nejbližším spojem do stanice, ze které jste vyjel.
2. Průvodčí vám ve vlaku, pro který bude toto potvrzení vystavené dá razítko na toto potvrzení - také zcela automaticky.
3. Ve chvíli, kdy tím nejbližším vlakem dojedete na místo, odkud jste vyjel, zajdete k pokladně a tam vám po předložení tohoto potvrzení a původní jízdenky vrátí zaplacené jízdné.
 
Co je na tom složitého?
Prostě vám vrátí jízdné - akorát Vy se také musíte vrátit (což je snad jasné - nebo ne?)
0/0
1.7.2003 14:47

Tom

Re: Re: Re: Re: nemoralni drahy
Sorry ale to je pekne prastene. Takye ja pojedu Z Ov do Plzne. Do Phy chytnu 3 hodky (180 minut pro drazni zamestnance) zpozdeni, a proto aby mi CD vratily prachy se budu muset vratit do Ov. No to snad ne .  Vzdyt to je jak v opicarne.
0/0
1.7.2003 15:03

alenaalena

Re:
složité je např. to, že jedu-li z Prahy do Ústí nad Labem, přičemž vlak pokračuje dál via Děčín, Drážďany  Berlin - tak než nějakou dopravní kancelář najdu, bude-li dávno otevřená...a zpoždění mi bez řečí potvrdí, bude vlak i s průvodčím dávno pryč...Co tedˇˇ?!
0/0
29.7.2003 8:24

PV

Re: Re: nemoralni drahy
Jo, takže k tý hodině a půl tam strávim další dvě, tři hoďky, budu mít všechno potvrzený, razítek a lejster štos, prostě paráda. Příjemně strávený odpoledne.
Měla by tam na peróně stát bába s kasírtaškou a každýmu cestujícímu vrátit kačku z aminutu zpoždění....
Ale stejně nějak nerozumím tomu, proč může vlastně na železnici vzniknout nějaké zpoždění vlaků. vždyť vlak jedoucí s místa A do místa B předepsanou rychlostí musí přijet vždy na minutu přesně..... Na kolejích nejsou žádný zácpy, dopravní nehody, pomalu jedoucí kamiony apod., tak kde se to zpoždění bere????
0/0
1.7.2003 14:00

ST

Re: Re: Re: nemoralni drahy
Kupříkladu proto, že nějaký automobilista někde na železničním přejezdu vlítne pod vlak. To spozdí ten postižený vlak. Ten postižený vlak nedorzí včas do cíle, což způsobí zpoždění přípojů. Připoje nedorazí včas do cíle a to způsobí zpoždění jejich přípojů. A je z toho zpoždění jak Brno.
0/0
1.7.2003 14:41

!

Re: Re: Re: Re: nemoralni drahy
No on celý ten systém velkých vlaků, dlouhých mezer mezi spoji a tzv. přípojů je celkem na houby. Přesně jak píšeš, stačí jeden problém a ten systém je celý v háji. V Anglii nebo Holandsku jezdí vlaky menší, ale v podstatně kratších intervalech. Na zpožděné vlaky není potřeba čekat, protože cestující prostě pojedou za čtvrt hodiny dalším vlakem. Ke zpožděním sice dochází, ale efekt valící se sněhové koule se nekoná. Vedlejším efektem je, že častější spoje přitáhnou dost zákazníků, pro které je jízdní řád třeba ČD nesmírně omezující (jeden vlak v šest, jeden v osm a další ve dvanáct - děkuji pěkně). V Anglii prostě přijdu na nádraží a jedu, aniž bych musel cokoli vědět o jízdním řádu. Nejdelší čekání zatím asi 40 minut (dálkový spoj z Kings Cross do Yorku s GNER). Nedávno jsem byl v ČR a podvědomě jsem zamířil na nádraží. Dopadalo to tak, že jsem radši zavolal kamarádovi, aby pro mě přijel :-(
0/0
1.7.2003 15:39

vLada

Re: Re: Re: Re: nemoralni drahy
hmm, takze podle toho kolik je zpozdenych vlaku (jezdim po trati kde je zpozdene prakticky vsechno - od 10 minut do hodiny a ctvrt na 50 kilometrech), to teda znamena ze pod kazdej vlak nekdo vlitne... pri znamych nasledcich techhle nehod se divim ze v tyhle republice este nekdo zbyl ;-)
0/0
3.7.2003 14:27

Z

Re: nemoralni drahy
Teda nevim hochu, kdy si naposledy (a zda vubec) jel vlakem v Cine, ale muzu ti rict, ze uroven, kterou maji drahy v Cine dnes, bude v CR tak za 20 let...pricemz jizdne je srovnatelne...
0/0
1.7.2003 14:12

Tomáš

Re: nemoralni drahy
To máte tak, nějaký fištrón se v pátek postavil se svým nákladním automobilem tak šikovně a blízko ke kolejím, že došlo k nehodě a trať byla ucpaná. ČD na tom neměly žádný podíl viny, část spojů odklonily, zbytek bohužel musel počkat, kdybyste jel autem po dálnici a tato byla po nehodě neprůjezdná, tak se také dostanete do cíle se zpožděním.
K té čistotě a Japonsku - jasně, některé vlaky jsou špinavé hrozně, jiné jsou naprosto v pohodě, jezdím vlakem dnes a denně, vím o čem mluvím. Jo, a aby to za Vaše prachy vypadalo jako v Japonsku, to byste musel také zaplatit, jako v Japonsku.
A na pražském hlavním nádraží se Vám nelíbí co? Za prvé jste jím jen projížděl, a za druhé si uvědomte, že v pátek začínaly prázdniny a jelo holt hodně lidí. Plno bylo na nádražích, na autobusových nádražích a koneckonců i na silnicích.
0/0
1.7.2003 15:28

!

Re: Re: nemoralni drahy
Jo jo, některé vlaky jsou čisté, některé zase úděsně zasviněné. I laikovi nedá moc práce vysledovat jistou korelaci s domovským depem vozu, resp. výchozí stanicí vlaku. Ovšem vnitřní kontrole kvality (pokud ČD vůbec něco takového mají) tato zřejmá závislost uniká, případně je to všem na dráze fuk :-( Pražské hlavní nádraží - nelíbí se mi nepřítomnost civilizované čekárny, nebo alespoň dostatku míst kam si člověk může sednout (a to i za normální intenzity provozu) a naopak přítomnost všelijakých individuí, v hojné míře konzumujících alkohol, žebrajících a jinak ostatní otravuících za blahosklonné nevšímavosti policie. Bohužel ani horní hala, která by měla být výhradně pro cestující, není tohoto ušetřena.
0/0
1.7.2003 16:30

Vendula

mám vlaky ráda
autobu je OK na kratší vzdálenosti, ale pokud se jede někam daleko (a nepospíchám) není nad vlak. Ve vlaku se tolik nemačkám, můžu čurat za jízdy a mužu se ve vlaku i projít. Je to prostě pohoda. Samozřejmě, pokud někde na zastávce nebo v polích čumím hodinu, tak už to tak skvělé není, ale zase tak často se to nestává. Já bych přidusila hlavně atíčkáře - většina z nich mají holé zadky a jezdí jako maniaci v chrchlách před rozpadnutím. Nicméně se cítí strašně povýšeně, protože jinak než autem (a letadlem) cestují pouze socky. Většina z nich si přitom půjčuje týden před výplatou na benzín. Ať žijí dráhy  
0/0
1.7.2003 12:05

PV

Re: mám vlaky ráda
V tom případě přeju příjemnou jednodenní cestu vláčkem do Chorvatska...... když už teda ne autem ani letadlem
0/0
1.7.2003 14:03

vasil

bus stoji 130Kc (studentska sleva)
Jezdim každý týden Praha - Brno a zpet. Využívám k tomu autobusovou společnost Český národní expres, studentská jízdnka mě stojí 130 Kc a celá trasa trvá 2 hodiny a 30 minut. Tudíž z toho plyne,že do vlaku bych nesedl ani kdybych musel. Poněvadž vlak stojí i s jejich slevou 140 a studentskou již nejde využít a to hlavní délka cesty trvá 2 hod 50 min. a někdy i 3:30 a to nepočitám neustále zpoždění.
0/0
1.7.2003 11:31

Brouk

Re: bus stoji 130Kc (studentska sleva)
Tak s tím zpožděním zrovna mezi Prahou a Brnem... to jsem už hodně dlouho nezažil a to tuhle štreku jezdím několikrát týdně. Za to když už na téhle štrece sednu do busu, tak mě u Grandu vyhodí s aspoň dvacetiminutovou sekerou.
Když zmiňuješ tu cenu, ty jezdíš autobusem bez batohu? Za to se v autobuse platí - ve vlaku ne...
0/0
1.7.2003 12:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.