Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odbory chystají protesty proti reformám

Odboráři se chystají zasadit ránu rozpočtovým reformám. Podle předsedy komory odborových svazů Milana Štěcha chce vláda šetřit na úkor zaměstnanců. Reformy se naopak nijak nedotknou bohatší vrstvy obyvatel, tvrdí Štěch. Odbory také hrozí porušením sociálního smíru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dášenka

Zkuste to ale nic neočekávejte.
Kdyby platily daně velké podniky a firmy,které na daních dluží státu stamiliony nemuselo by k žádným reformám docházet.Většinou se ale takovýmto zlodějům z důvodu zaměstnanosti vše odpustí a nic se neděje, přestože je to podle mne kriminální čin.,a měl by být za něj někdo potrestán.Berní úřady by měly fungovat jako např. v Německu.A byl by klid.
0/0
13.5.2003 8:22

Godot

Re: Zkuste to ale nic neočekávejte.
Mohla byste uvést příklad, které velké podniky, jež nestojí na prahu konkurzu, dluží státu "stamiliony"?
0/0
13.5.2003 11:21

Kája

Takovej mrdník už tady dlouho nebyl
v každém případě zaměstnanci ve střední a nižší skupině jsou na tom dost blbě.To jsou platy okolo 10-15.000.Dobře se snad mají pouze vládní činitelé,vysocí státní úředníci a majitelé podniků a firem které zatím prosperují.Dost špatné vyhlídky před vstupem do EU
0/0
13.5.2003 8:15

Laco

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
13.5.2003 8:05

PAVKA KORČAGIN

rudí zuří nad Kladnem
Jedině odbory dokáží zatočit s vykořisťovatelem jaký je český rádoby podnikatel.Chceme kapitalismus s lidskou tváři. Ať žije proletariát ať žije dělnická třída vedená soudruhem Štěchem a dělnicko rolnická vláda f čele se soudruhy Špidliou a Škromachem. Nastolíme diktatůru proletariátu a budeme si opět fšicky rovni. (někdo rovnější). Opět bude pifko za dvojku a bůček za dvacet. Fšichni budem mýt fšechno a nikdo nic.  Proletáři fšech zemí spojte se. Sejdeme se na   www.feetman.com
0/0
12.5.2003 22:53

Viva Las Vegas, baby!!!

Re: rudí zuří nad Kladnem
Pavko, tys mi ten super odkaz ukrad´skunku:)
0/0
13.5.2003 11:34

evropan

Tvrde proti odborum
JE TREBA JIT TVRDE PROTI ODBORUM A BRANIT EKONOMIKU. Vudce odboraru je treba zavrit za vlasti zradu - protoze svou cinnosti zpusobi dalsi zaostavani ceske socialisticke ekonimiky.
0/0
12.5.2003 21:11

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 23:40

Jason

Re: Re: Tvrde proti odborum
Odbory škodí ekonomice a celé zemi. Svým tlakem na růst mezd a zaměstnaneckých výhod podkopávají konkurenceschopnost naší produkce a přispívají k zachování rigidního pracovního trhu zapříčiňujícího vysokou nezaměstnanost. Odbory bych okamžitě zakázal
0/0
13.5.2003 9:34

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Tvrde proti odborum
Ja bych zase okamzite zakazal vsechny jasony.
0/0
13.5.2003 11:24

noky

Re: Re: Tvrde proti odborum
ja nevim, co vlastne chcete.. jeden den tu ctu o komunizme v CR, o tom ako se stat zadluzuje len aby si CSSD udrzela volice prehnanou socialny siti a kdyz ma nastat zmena, tak vsichni krici NEEEE.. protoze se zrazu leknou ze se ich to dotkne. Podobne reformy zacinaji vsude v Evrope, vid Rakousko,Nemecko..
ekonomika potrebuje stimul, a nie nenazranych parazitov zneuzivajucich soc.vyhody..
0/0
13.5.2003 12:14

Vaclav Hanus

Re: Re: Re: Tvrde proti odborum
Soude podle tvych nazoru bych jen poznamenal ze mi to prijde ze mas v hlave noky. Ale obavam se, ze jako slovak tomu nebudes rozumet.. Po prve. Smesujes jabka s hruskama. To co ti prijde jako protireciva reakce u ceske verejnosti je dano tim, ze v prvnim pripade posluchas nazoruy jedne skupiny lidi a ve druhem zase slysisi vykriky jine skupiny. Po druhe, jses si jist, ze odpor proti zavadenym reformam slysisi jen v cesku? Mam dojem, ze v soucasnych dnes se pripravuji stavky v Rakousku proti reformam duch. systemu, ve Francii totez, a tak dale. Dale se pletes, kdyz si myslis, ze vetsina lidi neni proti reformam fungovani statu a vydaji statniho rozpoctu. Problem je, ale ve zpusobu provedeni. Pointou, proti ktere se bouri radovi obcane ( s prumernym prijmem je), ze v minulych 13 letech novozbohatlici vytunelovali statni rozpocet a ted se soucasna SLABA vladni koalice podlehajici natlaku ze strany "high society" pokousi hodit tuto sekyru na zada radoveho obcana. A to v situaci, kdy je velka cast prostredku z toho tunelu nadale pritomna v zemi a zbohatlici si z nich bohate uzivaji. Viz. NOVA imperium a mnoha, mnoha dalsich.
0/0
13.5.2003 14:07

ppetr

odbory
kdyby si radeji zametly pred vlastnim prahem.
Jde jim spíš o to, aby ti kdo mají práci (a jsou odborově organizováni) měli co nejvyšší příjmy - zcela samozrejme, PRISPEVKY SE PALTI Z PRIJMU a cim vyssi budou prijmy tim bude plnejsi i pokladna a spokojenejsi sef odboru Stěch.
to aby jste vedeli oc jim skutecne jde.
0/0
12.5.2003 20:27

Petr

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 20:21

Hartl

Bič na línou pakáž, co zneužívá nemocenskou.
Koho chtějí odbory chránit?Plně souhlasím, aby byla nemocenská razantně snížena, protože tolik simulantů, jako je u nás v Česku nikde na světě není.Dal bych jim 50% z posledního platu a ono by je to zneužívání dávek rychle přešlo.Nechápu,proč berou nemocenskou v sobotu a v neděli!!Za, co??
0/0
12.5.2003 19:56

evropan

Re: Bič na línou pakáž, co zneužívá nemocenskou.
Hlavne by mela byt nemocenska stejne procento z platu at vydelavas kolik vydelavas.
0/0
12.5.2003 21:08

Franta Jetel

Re: Re: Bič na línou pakáž, co zneužívá nemocenskou.
Tak to né. Nemocenská by neměla být z toho co vyděláš ale z toho kolik zaplatíš daně. A to je kamaráde pořádný rozdíl.
0/0
12.5.2003 21:52

Honzajs

Re: Re: Re: Bič na línou pakáž, co zneužívá nemocenskou.
Navázat na výši plateb pojistného
0/0
13.5.2003 13:00

Loner

Stara pravda je,
ze na bohatejch stat moc nevydela. Mnohem vyhodnejsi je vydirat lidi s podprumernymi platy pomoci vselijakych dani. Na tom se trhne nejvic.
0/0
12.5.2003 19:46

samout

Re: Stara pravda je,
Jsi na velkým omylu. Naopak, lidi s velkými příjmy stát odírá, kde může, aby flákačům a simulantům mohl vyplácet soc, dávky. Nejspravedlivější sociální politika je zákon džungle, tj. žádná. Silní a schopní ať se mají dobře, slabí, hloupí, neschopní a líní ať jdou kukat. Ať se každý stará sám o sebe a ne jenom natahuje ruku směrem ke státní pokladně.
0/0
12.5.2003 21:49

tony

Re: Stara pravda je,
nevydela? pri prijmu 50 tis. Kc hrubeho, zaplati zamestnavatel za zamestnance celkem cca 70 tis. Kc. Ja dostanu cisteho 35 tis. Kc, coz je zhruba polovina realnych mzdovych nakladu. A ze to neni prijem ziskany zlodejnou nebo ve vysokych statnich funkcich, ale ¨prijem zamestnance v prosperujici firme, ktery dela a sam na sobe pracuje, to si pis.
0/0
13.5.2003 11:30

Obyvatel

Opodstatnenost existence odboru
, V cem spociva podstata existence odboru v kapitalismu ? Podle mne by to melo byt ilegalni, protoze nikdo nikoho nenuti pracovat. Narozdil od socialismu kde kazdy musel byl "zamestnan" i proti sve vuli.
0/0
12.5.2003 19:34

0/0
12.5.2003 18:45

Pepa

Může mi někdo odpovědět?
Může mi odpovědná osoba dát odpově´d, jestli odboráři z výboru toho nebo onoho podniku dostávají od svě rodné ROH i nějaké odměny nebo jestli je jejich práce ve výboru ROH nějak s odborárské kasy honorována? Jak jsem již uvedl u naší rozpočtové organizace v rodné Praze si tato svoloč počítá schůze a konferance do odpracované pracovní doby.
0/0
12.5.2003 16:41

mab

Re: Může mi někdo odpovědět?
a víš ty pepo, že odbory jsou v západních zemích úplně běžné a dokážou nejen pro své členy vybojovat to, o čem my dnes kafráme? opravdu se dokáží za pracující postavit.mvk
0/0
12.5.2003 16:49

Týpek

Re: Re: Může mi někdo odpovědět?
A víš ty Vojto, jakou způsobují hospodářskou škodu v záp. Evropě? Srovnej USA versus EU.
0/0
12.5.2003 17:04

J

Re: Re: Může mi někdo odpovědět?
Tak si porovnej hospodářský růst v Evropě a v USA a uvidiš co způsobují odbory.
0/0
12.5.2003 17:44

Trudi

Re: Re: Může mi někdo odpovědět?
Kdežto tady Štěch dovede "pracující" na Staromák a tam budou řvát. Ať už jednou pochopí, že k razantnímu řezu musí dojít, jinak dopadneme jako v Argentině. Slovensko díky tomu, že má pravicovou vládu už změny provedlo, a daleko tvrdší než chystá naše vláda, to jsou jen kosmetické úpravy. Kýžený výsledek se nedostaví. Proč asi investoři se stěhují na Slovensko?
0/0
12.5.2003 19:09

JIMI

Re: Re: Může mi někdo odpovědět?
Já bych si vyprosil, aby někdo nazýval odbory zástupci pracujících.  Odbory zastupují zaměstnance a to je rozdíl!  Jsou totiž i pracující, kteří nejsou zaměstnanci (OSVČ) a stejně tak existují i zaměstnanci, kteří nejsou pracující (prostě v zaměstnání nepracují).
0/0
13.5.2003 9:05

Vlado

V této zemi se člověk nemůže divit již ničemu. Sociálnědemokratická vláda je za jeden rok schopna prodělat (rozkrást, prodat, rozdat) tolik peněz,kolik se ani Klausovým pohrobkům nepovedlo rozkrást za 7 let. Jestliže Zemanova vláda nastupovala jako vláda sebevrahů, nakonec skončila jako vláda tunelářů. A nynější vláda je chce nejen dohonit, ale i předhonit. Spousta přitakávačů, či neumětelů na tomto fóru dávají této vládě ještě za pravdu. Co říkal Fučík víme. Já říkám: Lidi protřete si oči. Komu je v dnešním režimu hůř, měl by hlavně zpytovat své vlastní svědomí, proč tomu tak je. Nic totiž tyto socky nenutí k tomu, aby dělaly užitečnou práci. Lepší je pro ně chodit na sociálku pro peníze. Uznávám, že někteří, s nižší kvalifikací jsou dezorientováni, ale tento režim je utvrzuje v tom, že podnikatelé jsou svině a oni mají nárok na slušný peníz od státu. Jo a zaplatí to ty svině na daních.
0/0
12.5.2003 16:30

Zanzibar

Co znamenaji odbory v Cesku?
Bohatstvi otcum, chudobu synum
0/0
12.5.2003 16:18

Pepa

Pokračování ROH - odbory.
Pokračování ROH jsou odbory a patří ke komančským móresům.U nás si třeba sudruzi odboráři počítají do odpracovaných hodín i účast na schůzích a jednáních odborů.
0/0
12.5.2003 16:11

Proletkult

Re: Pokračování ROH - odbory.
A kde prosím tě pracuješ....
0/0
12.5.2003 16:18

Pepa

Re: Re: Pokračování ROH - odbory.
Je to rozpočtová organizace, ale pracoviště ti neuvedu z jednoho prostého důvodu. Kontrolu si snad může udělat každý ředitel podniku nebo společnosti.Budeš se divit jak si tato verbež díky socanské bandě osvojila a zneužívá své já.
0/0
12.5.2003 16:27

Vašek

A co skromnost
A proč v takových diskusích někdo nenapíše, že žije z podpory, jeho rodina ze sociálních dávek a vadí ji, že jsou příliš vysoké? A proč je tolik nezaměstnaných, když na jedno pracovní msíto připadá tolik a tolik lidí? A proč ti, co jsou nezaměstnaní, nezačnou podnikat, třeba sbírat houby v lese (ale kterém, když v soukromém nemohou, státním už možná taky ne na zisk)? Zkrátka, vážení, odbory se tu hádají za tu většinu, co se těchto diskusí neúčastní, protože Internet nemá, nesedí v pracovní době v kanceláři, nevydělává tolik, aby mohla přemýšlet, kde bude platit daně.
0/0
12.5.2003 15:56

Ctirad

Re: A co skromnost
Houby prodavat muzes, a to i ze soukromych lesu. Ale potrebujes k tomu tolik papiru a potvrzeni od hygineniku, ze to vlastne ani nejde. Od zacatku 90. let se administrativni prah pro podnikani poradne zvysil, malokdo si na to troufne. Dneska potrebujes ucetni, danoveho poradce a jeste pravnika. Jinak te urady sejmou.
0/0
12.5.2003 16:13

Anděl

Re: Re: A co skromnost
 kde ve svete te nesejmou?
0/0
12.5.2003 16:21

Ctirad

Re: Re: Re: A co skromnost
Jenze tady te sejmou jen proto, aby te sejmuli. Nasi urednici nenavidi podnikatele (asi zavidi, nevim co), tak jim hazeji klacky pod nohy uz  z principu.
0/0
12.5.2003 16:24

Anděl

Re: Re: Re: Re: A co skromnost
A co treba, ze urednici jenom dodrzuji spatne zakony teto zeme? Co myslite?
0/0
12.5.2003 16:29

Ctirad

Re: Re: Re: Re: Re: A co skromnost
To taky. Ale jestli cekam 2 mesice na podpis urednika, kdyz urednik ma vsech 10 posudku ve slozce, staci si to precist a dat tam ten podpis, tak to neni chyba zakona. Chyba zakona je, ze pozaduje uplne zbytecnych 10 posudku.
0/0
12.5.2003 16:33

Anděl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A co skromnost
Tak to mas pravdu .
0/0
12.5.2003 16:48

Re: Re: Re: A co skromnost
Kdysi jsem čet v Reflexu rozhovor s jedním Čechem co žil ve Státech. Na východním pobřeží si během týdne zařídil stavební firmu, vydělal prachy, koupil jachtu a obeplul s rodinou svět. Přistál na západním pobřeží, během týdne založil stavební firmu, vydělal prachy a pro změnu svět obletěl...
0/0
13.5.2003 11:28

Pepa

Re: A co skromnost
Skutečných nezaměstnaných je podle slušných odhadů ani ne polovina.Zbytek jsou flákači a nefachčenkové včetně cikánů.Tato havěď díky bývalému odborárskému bosovi Škromachvi a spol.odčerpává neskutečné peníze daňových poplatníků.Takže voliči socanů děkujeme vám!
0/0
12.5.2003 16:21

datel

Re: Re: A co skromnost
Odbory uz od pocatku sve existence zastupuji zajmy pracujicich (proto je pravo na odbory zakotveno napr. v Listine lidskych prav a svobod). Nebyt odboru, nemeli bychom osmihodinovou pracovni dobu, nemocenskou a spoustu dalsich prav, za ktera odborari bojovali v 19. a 20. stoleti (1. maj se slavi na jejich pamatku, ale to diky bolsevikum vi jen opravdu malokdo).
0/0
12.5.2003 19:25

Marek

Re: Re: Re: A co skromnost
Milý Datle, pokud se nepletu 8 hodinovou pracovní dobu a dovolenou zavedl Adolf Hitler a jeho NSDAP a to skutečně odbory moc nebyly.
0/0
13.5.2003 11:13

Valdez

Re: Re: A co skromnost
 
Cype!
Je zajímavé ,že těch flákačů je přes sto tisíc
na Ostravsku,kde lidé 50 let dřeli na ty Vaše
lenivé pražské prdele ,je třeba ,aby Ostrava šla do ulic ,aby pražský ksindl věděl,co se v republice děje.
0/0
12.5.2003 20:55

Rollo

Cui bono?
Čím vyšší náklady na jedno pracovní místo, tím méně pracovních míst. Ale odborářům zjevně nejde o pracovní místa. Jde jim spíš o to, aby ti kdo mají práci (a jsou odborově organizováni) měli co nejvyšší příjmy a ostatní benefity, ať to stojí co to stojí. A ti opravdu chudí a opravdu potřební, ti se mohou jít třeba bodnout.
0/0
12.5.2003 15:44

Tojo

Re: Cui bono?
Správně , chytrej uhodl...
0/0
12.5.2003 15:46

S.O.S.ák

Nemám rád odboráře!!
Nemám rád odboráře!! Možná proto, že mi to slovo připomíná proletáře, kteří již jednou tento stát řídili (období demokracie pod diktaturou proletariatu) a z následků jejich činnosti se ještě dlouho nevyhrabem... Měli by si konečně uvědomit, že kde nic není, tak tam už bere jen smrt... No a my už toho moc nemáme, rozhodně ne na rozhazování!!!
0/0
12.5.2003 15:38

Proletkult

Re: Nemám rád odboráře!!
Svatá pravda......bijte je do hlavy
0/0
12.5.2003 16:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.