Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Protest pilotů stojí ČSA jeden let denně

V průměru o jeden let denně přišly od začátku protestu pilotů minulou středu České aerolinie. Akce letců, kteří žádají samostatnou kolektivní smlouvu, zpožďují dvě třetiny letů v průměru o téměř půl hodiny. Šest pravidelných letů pak bylo během šesti dní zcela zrušeno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel K.

Odborářský shit
Předesílám, že ČSA je moje oblíbená aerolinka a považuji ji za špičku (nejen) v Evropě...
Ale.
Páni piloti jistě sami sebe považují za elitu a honoraci, ale pokud jde o nátlakové akce pravidelně se (spolu s letovými dispečery) chovají jako největší odborářský póvl - hornící, železničáři, apod. V situaci, kdy je letecká přeprava jako odvětví v krizi, aerolinky krachují nebo v lepším případě redukují stavy a kapacity jsou jejich požadavky neadekvátní.
Místo aby byli rádi, že mají job u společnosti, která je schopná mírného růstu v době kdy řada konkurentů krachuje nebo se potýka s tvrdou konkurencí tzv. low-cost aerolinek, tak piloti vydírají a pro svoje požadavky berou cestující veřejnost jako rukojmí.
Navíc je v ČSA spousta bývalých vojenských pilotů, kteří již svoji problematickou loajalitu k zaměstnavateli prokázali v armádě. O spoustě Slováků, kteří v ČSA jenom zabírají místo našim pilotů ani nemluvě. Chtěli samostatnocst, tak ať táhnou odkuď přišli...
 
0/0
16.5.2003 0:26

Janis

Re: Odborářský shit
... konečně se někdo přesně vyjádřil, jak se věci mají. A pro ty mladší, kteří si výcvik částečně nebo úplně platili a třeba ještě u podniku ani nejsou dlouho a zdá se jim plat malý, tak přece nastupovali za nějakých podmínek a souhlasili se mzdou v pracovní smlouvě a museli počítat, že to budou splácet déle, a ne že si hned postaví vily a koupí luxusní auta. Jinak, na dráze jsou sice silné odbory, ale o takových podmínkách, co mají létající si mohou nechat jen zdát.
0/0
17.5.2003 0:17

thyronx

Odbory UAW
kdyz se tady v USA jediny zavod treba Fordu nedohodne s odbory - stoji cely Americky Ford.U Vas letecka spolecnost ma odbory vzlast pro mechaniky,letusky i piloty a jedni bojuji proti druhym.CSA se smeje (mozna zatim).Vstoupit do ceskych odboru bych si hodne rozmyslel.
0/0
13.5.2003 17:18

Re: Odbory UAW
thyronx, prestan se cpat hamburgry a chlastat colu - maz z toho jenom chronickou zacpu a bublinky v makovici. Nechrochtej nam tady ty svoje zhovadile amicke blbosti a zalez patky k odborarum do chliva.
0/0
13.5.2003 19:21

thyronx

Ceske odbory k nicemu..
Ceske odbory jsou roztristene a tim neschopne jednotne akce. Pilotum drzim palce,nejde jen o penize ale i o bezpecnost neejen jejich ale i cestujicich.Doufam ze to leteckou spolecnost bude stat obrovske prachy nejen na odskodnem ale i na zisku. Bylo by krasne kdyby byli v bankrotu,protoze za blbost se plati a ne malo.Uz dnes jsou lacinejsi spolecnosti nez oni a budou jednou o zakazniky tvrde bojovat.Cim ukaze cas.
0/0
13.5.2003 17:16

miky

Re: Ceske odbory k nicemu..
vazeny pane, pilotum jde jen a jen o penize a to na ukor ostatnich zamestnancu CSA a to i za cenu postupneho krachu spolecnosti.
Ale v CR to tak vse funguje, velke spolecnosti  o ktere se mohla ekonomika statu oprit postupne krachuji a jejich misto nahrazuji zahranicni firmy, ktere nas pak jenom zdimou.
Dobre nam tak ...
ale ti piloti si u tech zahranicnich airlines nezaletaji. Oni maji svych pilotu dost.
 
0/0
15.5.2003 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.