polostavka pilotu
Konecne vim, kdo me pripravil o 4,5 hodiny meho volneho casu tim, ze zpozdil navrat z dovolene, takze misto ve 20.00 jsem se dostal domu az v 0:30 po osvezujicim cekani na cizim letisti. Cesti piloti podle mych bohatych zkusenosti maji dobrou uroven, ale toto vydirani na ukor cestujicich ji snizuje. At jednaji s vedenim a nejak se dohodnou. Ja svoje penize, ktere jsem za letenku zaplatil, nedostanu zadarmo, a poskytnuta sluzba byla castecne znehodnocena. Za cas straveny presunem na/z letiste a zbytecnym cekanim jsem mohl za zlomek ceny cestovat autem. Nase firma se sidlem v USA v ramci tzv. financial flexibility nejenze propousti uz asi po 3 roky, aby se udrzela konkurenceschopna, ale pro letosek dokonce stanovila stop stav na vsechny platy - od asistentky po nejvyssiho manazera, protoze neprodukujeme zisk v takove mire, ktera byla predpokladana. Vsimnete si, ze zisk produkujeme. Samozdrejme, ze bych rad bral vic. Volbu mam celkem jednoduchou. Muzu jit jinam, kdyz budu chtit. Platy nemusi smerovat jen nahoru, zvlast kdyz v pripade tohoto odvetvi civilni letecke spolecnosti vetsinou krachuji nebo ziji z podpor statu. Pripravte se na tu situaci. Konkurence je globalni.