Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda zdražuje rychleji a víc, než chce unie

Zásadní zdražení telekomunikačních a jiných služeb, které na leden a květen příštího roku přichystala vláda a poslanci, nemuselo zdaleka tak bolet. Zdražení, způsobené převedením služeb a jiných položek do vyšší sazby daně z přidané hodnoty, totiž mohlo být menší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Herna

Vláda zdražuje rychleji a víc,než chce Unie
   Víc než mocných obávej se lokajů.
                                              Gilbert Cesbron
   Naše vláda stejně jako ty předchozí je zcela odtržená od života.A jde nejsnažší,ale zároveň nejhorší cestou-cestou omezení výdajů jinde než u sebe.Jediný systém,který může fungovat je ten,že budou sníženy daně nejenom podnikatelům,ale i zaměstnancům na polovinu současné výše.Současně se sníží platy a ostatní požitky poslancům,vládě a ostatním kategoriím na které se vztahuje stejný zákon o platech na úroveň,která odpovídá finančním možnostem naší země.Odhadoval bych to asi o jednu čtvrtinu.Souběžně s tím snížení počtu úředníků ministerstev a vlády.Odhadoval bych,že na těchto úřadech jich je asi o 30 - 40% více než je nutně potřebné.Zároveň s tím zjednodušení úředního systému na výše uvedených úřadech.S tím zvýšení DPH ne na 22%,ale pouze na 16%,protože EU po nás chce jen 15%.S tímto systémem důsledněji dbát na šetření na ministerstvech a vládě. Současný systém je velice nehospodárný a neefektivní.Snížením daní se zároveň zvýší jejich výběr,protože se nevyplatí zatajovat výdělky.Vysoké daně a složitý daňový systém má na druhé straně snahu najít cestu jak se vyhnout placení.A zároveň zdražuje práci,čímž se dostáváme se svými výrobky za kraj prodejnosti.Pro podnikatele by mělo být snížení daně jen na základě nákupu dokonalejších a modernějších výrobních prostředků.
Která vláda je nejlepší?Ta,která nás učí jak si máme vládnout sami.     Goethe
A která vláda je nejhorší?Ta,která chce o všem rozhodovat za nás!A ta je i drahá.  
0/0
28.5.2003 20:29

h

NE Evropské unii
http://neeu.wz.cz Řekněte NE Evropské unii, pokud nechcete zdražování o omezení státní suverenity!!!
0/0
27.5.2003 17:06

Jindra

Re: NE Evropské unii
No nevím. Tohle zdražování má s Evropskou Unií společné jen to, že se na ní vláda vymlouvá.
0/0
27.5.2003 18:42

Jan Herna

Re: NE Evropské unii
   Proč? EU nás nenutí,abychom patřili k zemím EU s nejvyššími daněmi.To dělá naše vláda.Proto Ne takovéto vládě.Žádná se zemí,které jsou v současné době členy EU nemá omezenou suverenitu.Přečti si jak to se státní suverenitou členů EU než začneš psát bludy.Omezení suverenity to není.naopak každý člen EU i ten nejmenší hlasuje o věcech,které se týkají EU.Malé země mají 1 zástupce na méně obyvatel než velké země a tím jsou zvýhodněny.prozetím všechny země,které se staly členy EU na tom jsou lépe než před vstupem do EU.Snáze lze omezovat osamělou zemi (kterou budeme,když nevstoupíme do EU) než členskou zemi velké EU.Rozum proto říká:Hlasovat pro vstup do EU:ANO!     
0/0
28.5.2003 20:40

Cobolak

Tak u nas je uz rozhodnute
jednotna DPH 19%, priama dan 19% ....mohlo byt aj menej ...
0/0
27.5.2003 16:04

Švejk

Re: Tak u nas je uz rozhodnute
Sice máš pravdu ale nedělej nám to těžší než to je. Prosím.
0/0
27.5.2003 16:10

Cobolak

Re: Re: Tak u nas je uz rozhodnute
chcem tym povedat, ze vasa vlada bude musiet skor ci neskor na to reagovat
0/0
27.5.2003 16:14

Godot

Re: Re: Re: Tak u nas je uz rozhodnute
Naše současná vláda na nás zjevně zvysoka kašle. Kdyby mohli, bude DPH a daň z příjmu 150%.
0/0
28.5.2003 19:00

Ferry

No neni to parada....
Uz ted mi cela UNIE prestava bavit. Uz se toho kvuli ni zdrazilo docela dost a jiste to jeste neni vse! Jen by me tak zajimalo, zda kdyby to v referendu neproslo, jestli by nase vlada zase vse zpet zlevnila :-)) Ale o tom uz muzu jen spekulovat, protoze na 99% to projde.....
0/0
27.5.2003 15:18

Křemílek

Re: No neni to parada....
TO NENÍ O UNII, TO JE O NAŠÍ VLÁDĚ! Nauč se číst Ferry (není to zase tak těžké).
0/0
27.5.2003 15:54

Mirek

Současné potíže mají počátky v 90. letech
Předem oznamuji, že nejsem příznivcem levice ani ultralevice. Musím ale čtenáře upozornit, že potíže současné situace vznikly za Klausových vlád. Copak si neuvědomujte, že všechny banky zkrachovaly za éry profesora? Nevzpomínáte na jeho sypání si popela na hlavu - známé balíčky, na zbytečné a prošustrované utahování si opasků v roce 90, na Lájoše, na slibování průměrného platu 20 000 Kč v roce 2000, na Lájoše? Co pan profesor ukázal vykradenou privatizací, co udělal s důchodovou reformou? Nic, a teď  jen různí Kocourkové, Tlustí a další jen tlachají a vykřikují chyťte zloděje. Měli možnost realizovat svoje duševní výplody.  
Obecně lze konstatovat, že převážná část politiků a poslanců jsou nekvalifikované tlučhuby, které ničeho v minulosti nedosáhly, ani v budoucnosti neprokáží. Bohužel, v politice platí zákon nepřímé úměry: Čím menší máš IQ, tím větší post zastáváš. Na sebemenší funkci v soukromých firmách je nutné podstoupit výběrové řízení, ne tak u námi placených poslanců. Doporučuji, abychom se u příštích voleb u slavných kandidátů, ať už jsou z levé nebo pravé strany politického spektra, dožadovali realizovaných výsledků jejich činnosti (před rokem 1989). Dále aby prošli výběrovým řízením v oblasti ekonomie, sociologie a práva. Myslím, že by dnes ani neodmaturovali. Jak dlouho ještě budeme tyto nicmochry podporovat a přeplácet? Neumějí vyplodit ani jeden déle platný zákon. Prostě jsou to amatéři, diletanti a exhibicionisté. Měli bychom se příště chytit za nos a jejich volební guláš spláchnout do žumpy.
0/0
27.5.2003 13:01

frank

Re: Současné potíže mají počátky v 90. letech
A bože. Tak socany máme u moci 6. rok a oni za to pomalu můžou husiti. Tak to jo. Teď tomu už rozumím.
0/0
27.5.2003 13:35

Peirre

Re: Re: Současné potíže mají počátky v 90. letech
Máš pravdu. Nedávno jsem slyšel Rycheckého, který prohlásil, že problémy s důchocovým systémem vlastně začali ODSáci v roce 1992. Ale , že oni mají už 6 let možnost systém změnit, to neřekl. Ani na to nereagoval. Pořád slintal to svoje. Taky bychom mohli postupně dojít k tomu, že za vše mohou lovci mamutů. Zajímavé je, že se pořád všichni totáčejí vzad. Ale nikdo to neumí zlepšit. Je vidět, že po 6-ti letech totality ČSSD se nezmohli vůbec na nic. Nemají ani základni vizi, natož koncepci nebo nějaký systém. Je to stejé, jako když třeba ožralý Kavan rozfláká tři auta a řekne, že to to bylo úplně jinak. Že vlastně ty tři auta rozflákali to jeho auto, protože tam tak blbě stály.
0/0
27.5.2003 13:45

Mirek

Re: Re: Současné potíže mají počátky v 90. letech
Franku a Pierre, špatné zásahy do ekonomiky se neprojeví za rok! Tím nechci ČSSD omlouvat. To, co jsem uvedl, na tom trvám, protože jsem rozumné odporující argumenty nenalezl.
0/0
28.5.2003 9:06

Peirre

Re: Současné potíže mají počátky v 90. letech
Souhlasím. I s tím výběrovým řízením. Ale můžu Vám sdělit, že politické praktiky pokračují ve velkých státních a polostátních firmách. To, jakým způsobem se teď dosazují lidé do tzv. SuperČEZu, tedy převážně do jednotlivých krajských energetik je k pláči. Platí pouze jedno heslo - jsi-li člen ČSSD, máš ředitelský post. A to už je slušný peníz, to ti garantuji. Protože průměrná krajská energetika pá 5 - 9 ředitelů. A všichni jsou nějakým způsobem loajální k ČSSD, tedy vlastně ke KSČ. Takže obrovským úspěchem socanů je znárodnění energetiky. A garantuji všem, že důsledky této megalomanie na sebe nenechají dlouho čekat.
0/0
27.5.2003 13:38

Highlander

Re: Současné potíže mají počátky v 90. letech
Ano, je zde část pravdy - česká pravice promarnila v 90. letech minulého století svou historickou šanci cosi pořádného v této zemi vybudovat, škoda. Jděme ale dále v čase. Nebýt rozpadu Rakouska-Uherska, tak se dnes nemusíme chystat na referendum o vstupu do EU.
0/0
27.5.2003 13:40

Huhlal

Re: Re: Současné potíže mají počátky v 90. letech
..., protože jsme své "ja" řekli už dříve?
0/0
27.5.2003 15:52

vtip dne

tak ta slavná unie - to bude zase věc
 
 
Tento Svaz německo-francouzských socialistických republik je pěkná socialistická svoloč - to se asi soudruhovi Leninovi-Špidlovi líbí. Děkuji, nemám zájem.
0/0
27.5.2003 11:59

franta

Re: tak ta slavná unie - to bude zase věc
jenom takový pozantek: Víte co charakterizuje vyspělí stát? Vysoká kvalita a nabídka služeb což  ale ta sebranka v čele s  V. I.  Špidlij totalně teď  zadusila nehoráznym zdaňěnim. SMRT! SOCIALISMU!
0/0
27.5.2003 13:07

zuzana

Re: tak ta slavná unie - to bude zase věc
Včera byly německé, francouzské, portugalské zprávy, ano i BBC plné novinek o tom, že Německo a Francie protlačují zásadní změny.  Mimo jiné stálého prezidenta EU, tedy konec střídání všech států, a zavedení ministra zahraničí EU, to jest jednotnou zahranišní politiku.  Poprvé se také začíná otevřeně hovořit o tim, že zákony EU ruší jakékoliv protichůdné zákony jednotlivých zemí.  Tohle už není omezená suverenita, to už není vůbec žádná.  Proč o tom v českém tisku není ani slechu?
0/0
27.5.2003 13:30

Honny

vydržet
Už bude brzy konec tohoto představení,arogance moci soc .dem se blíží k neúnosnosti , stejně  se chovali komunisté před předání moci Havlovi.Socani také si nebudou vědět rady s tím chlívem co dělají.Je jen otázka jestli půjdou sami nebo s naší pomocí,druhá otázka zní kdo po nich.
0/0
27.5.2003 11:37

alex

kdy uz????
Lidi kdy uz vyjdete do ulici?? Jak dlouho si to nechate libit??? To snad neni mozny co se v tomhle state deje, budete na to jen nadavat nebo s tim neco udelate? Jak je mozny ze nam vladne nekdo se sotva 18% podporou? je to normalni? Jestli nezacneme jednat tak do dalsich voleb uz tady nic nezbyde. PROBERTE SE!!!! a jednejte. Ja osobne bych do ulic vyrazil hnedka, ale sam nic nezmuzu a pokud na to budete jen nadavat a nic nebudete delat tak do tri let na tom budeme jako albanci, mozna hur.
0/0
27.5.2003 11:13

Lojza2

Re: kdy uz????
Já bych šel, takže půjdem sami dva, protože tenhle národ si téměř vždycky nechal a nechá sr.. na hlavu. Socani berou bez zábran a jen tak se nezastaví!
0/0
27.5.2003 11:25

Zemi

Re: Re: kdy uz????
Já půsdu taky!!!
Všechno by vyřešily předčasné volby. Nedovedu si ale představit, kdo je vyvolá.
My to určitě nebudem.
0/0
27.5.2003 11:54

alex

Re: Re: Re: kdy uz????
tak super! uz jsme TRI. Komu neni jedno co se tady deje. Kdo dalsi
0/0
27.5.2003 12:05

stop-soc

Re: kdy uz????
Tak jo frajeři, jestli to myslíte vážně tak co sebrat ještě pár lidí a jít na václavák? He?
0/0
27.5.2003 11:38

alex

Re: Re: kdy uz????
jak rikam jdu tam hned ted, ale zatim jsme jen dva, co kdybys nam pomohl sebrat "jeste tech par lidi" a muzem vyrazit
0/0
27.5.2003 11:52

pa

Re: kdy uz????
K volbám jste loni šli?
0/0
27.5.2003 11:50

alex

Re: Re: kdy uz????
jo tam sem byl, a bylo to k nicemu. Proste lidi uverily nesmyslnym slibum.Ach jo.
0/0
27.5.2003 11:54

Berňák

výsledek buzerací
Geniální buzerace vlády ČR vyvrcholí tím, že po vstupu do EU odejde každý s IQ vyšším než 50 pracovat do zahraničí, protože důchod po dvaceti letech mytí veřejných WC někde ve Francii bude desetkrát tak vyšší než důchod VŠ profesora po 40. letech výuky na UK, okrádaného nestoudně vysokou daní z příjmů, odvody na zdravotní a sociální pojištění a ještě nestoudnější DPH ve výši 22%. Čest takovéto vládě lhářů, jejímž heslem je zdražováním k prosperitě a jednomu vezmu, druhému dám!!!
0/0
27.5.2003 11:06

Jindra

Konečně to někdo artikuloval!
Odkaz na "požadavky EU" při zvyšování daní a zavádění další byrokracie je z velké části jen zástěrka.   
0/0
27.5.2003 11:02

Socanobijec

Miluju ŠPIDLU !
Mám malý masokombinátek a jak Špidla ožebračuje lidi, tak mi horentně rostou tržby za levné párky a salámy ! Jsem multimilionář ! Vilu mám jak Hradčany ! Do párků a salámů za 40 Kč/ kg dávám malinko masa, masovou příchuť, kouřovou příchuť, sojovou mouku, kuřecí drť (pomleté zbytky z celých kuřat - zobáky, pařáty), vepřový seškrabek (vše co zbyde na kostích po vykostění), strouhanku ze starého pečiva, brambory a hodně vody. No není to super byznys ! Špidlo držím ti palce !! Jen reformuj ! Budu miliardářem ! Ta holota to žere jak urvaná !
0/0
27.5.2003 10:52

Socanobijec

Re: Miluju ŠPIDLU !
Samozřejmě že bych to nikdy nedal ani svému dobrmanovi ! Vy to ale papejte !  Ono třeba "libovým kuřecím párkům" ve výrobě říkáme "paznehty" a "jemnému salámu"  - "kopejtka"
0/0
27.5.2003 11:01

martikp

Re: Miluju ŠPIDLU !
Mam kamarada co dela v masne a vim, ze nekecas.Me je, ale stejne jedno z ceho to je.Hlavne, ze to chutna a je to levne a vubec se za muj postoj nestydim.             Martikp
0/0
27.5.2003 11:10

Socanobijec

Jasně Martine !
Je to velmi chutné ! Ty esence vyrábí koncern EG z ropy, to je zajímavé že ? "masová ropná esence" , he, he, hlavně že to socky polykaj ! No a největší sranda je, že se tanm pere led - tak 20 % a ten tu kaši "nadstaví" - to je super ! Místo masa prodáváš vodu ! Kubík vody tak prodáš za 40 000 kaček a koupíš ho za 40 Kč ! To je vejvar 100000 % , no to je hlína !! prodám 100 kubíků a hned mám na Mercedes !
0/0
27.5.2003 11:58

bobes

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
28.5.2003 7:20

Milan_K

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
27.5.2003 10:51

Berňák

Re: Vláda sociální demokracie
Naprostý souhlas. Tuto vládu lze nazvat jen vládou ekonomických diletantů a impotentů. Se svou schopností řešit nedostatek peněz do státního rozpočtu by měli jít opravdu tam, kam píšeš. Jen je smutné, že se obyčejní občané nikdy nedozví, kolik ze svých daní platí např. za příspěvky OSN, NATO, kolik budeme přispívat na profesionální armádu, kolik budeme cvakat do společné kapsy EU (možná bychom se hodně divili).
0/0
27.5.2003 10:58

Godot

Re: Re: Vláda sociální demokracie
Drobná poznámka. Dovedete si představit, že by Česká republika nebyla v OSN, NATO či EU? Nejde spíš o plýtvání u nás doma (státní aparát a sociální dávky)? EU stojí za nic, ale v porovnání s českým státem je to vysoce efektivní, nebyrokratická a dobře fungující organizace.
0/0
27.5.2003 11:10

martin

Re: Re: Re: Vláda sociální demokracie
tady nejde o to kolik budeme plati za EU, NATO, ... atd, ale kolik tendhleten stat zaplati za sve blbosti a to neni zadna mala suma. Ja osobne byl proti vstupu do NATO i do EU, ale tady vim kam ty penize pujdou a ne ty nepruhledny obchody vlady, kam se ty penize u nich straci, do jejich kapsy.
JO a NATO to je taky spolek trulantu, Turecko pozadalo o ochranu a to slavny NATO, to rozmejslelo 3 dny jestli ano nebo ne. A to Turecko je taky v NATU, jak by to bylo s nami?
0/0
27.5.2003 11:36

zuzana

Re: Re: Re: Vláda sociální demokracie
prosím tě, a co o té EU víš?  po několika měsících práce pro ně jsem stále nevěřila vlastním očím a uším.
0/0
27.5.2003 13:33

Peirre

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
27.5.2003 10:43

Volič

Vyjádření nesouhlasu s cenzurou na Idnesu!!!!
Jsem proti cenzuře na Idnesu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kdo má stejný názor, napište to!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
27.5.2003 10:43

Kubosh

Re: Vyjádření nesouhlasu s cenzurou na Idnesu!!!!
Souhlas, pokud se prispevek udrzi v mezich zakona (rasismus...) a nebude jen souhrn sprostych slov bez hlavy a paty, tak NEMAZAT! Na politiky tohot statu je pouziti slusnych vyrazu jako hazeni perel SVINIM!!!!
0/0
27.5.2003 10:50

e.w.

Re: Vyjádření nesouhlasu s cenzurou na Idnesu!!!!
Já taky!!!
0/0
27.5.2003 10:51

Realista

Re: Vyjádření nesouhlasu s cenzurou na Idnesu!!!!
Vážený pane řediteli,(příjemce p. R.Latuske 13.5.03)
dovolte mi prosím protestovat proti zásahům Vašich zaměstnanců do diskusí čtenářů následujících po jednotlivých článcích na Vašem serveru iDnes.cz. Domnívám se, že tyto diskuze by neměli sloužit jako platforma pro další „nenápadné“ podporování názorů Vaší společnosti, protože žádný z reagujících čtenářů není placen ani není smluvní stranou v tomto vztahu. Každý ze zúčastněných považívá diskusních fór pro svobodné vyjádření svého názoru a pokud tento není v rozporu se zákonými normami a s mravním kodexem listu pak by i informace nehodící se do pohledu Vaší společnosti měli být ponechány jako důkaz demokratičnosti a tolerance. Toto jsou morální hodnoty, které naše země stále ve velké míře postrádá a Váš list (a přidružené internetové stránky) by vzhledem k Vaší pověsti měli být příkladem v této oblasti.
 
Samozřejmě chápu, že prvotním zájmem je pověst Vašeho listu. Prosím Vás proto o zvážení možnosti publikovat seznam slov nepřípustných v diskuzích a příspěvky, tato slova obsahující, bez upozornění mazat. Tímto by velmi stoupl kredit portálu iDnes.cz a potvrdila by se Vaše demokratičnost a tolerance k nestejným názorům.
Děkuji za Váš čas a těším se na pozitivní reakci.
Se srdečným pozdravem,
xx
 
Vážený pane xx,(odpověď přijmuta 14.5.03)   rázně se ohrazujeme proti Vašemu tvrzení, že v diskusích na iDNES mažeme názory nepříjemné pro naši společnost.   Diskuse nejsou moderované, natož pak cenzurované. Každý den přibude u zhruba dvou stovek článků několik tisíc diskusních příspěvků, takže není v lidských silách všechny tyto příspěvky sledovat. Proto jednou až dvakrát denně spustíme fulltextové vyhledávání a všechny příspěvky, v nichž jsou vulgární a sprostá slova a urážky, smažeme.   Nic víc, nic míň. Nikomu nebereme právo na jeho názor, může se klidně i "obouvat" do naší společnosti, nesmí však používat vulgarity a sprosťárny.   Seznam nepřípustných slov publikovat nebudeme - jen bychom tím dali návod různým čímanům, jak tento systém obejít.   Zdraví
Jaroslav Kábele šéfredaktor iDNES.cz, internetového magazínu vydavatelství MAFRA, a.s. www.idnes.cz
 
0/0
27.5.2003 11:20

Realista

Re: Re: Vyjádření nesouhlasu s cenzurou na Idnesu!!!!
Rozjel se format, ale snad to všichni prominete...
0/0
27.5.2003 11:22

ctenar

Re: Cenzura je, tady DUKAZ
MUZE mi tedy p.Jaroslav Kábele šéfredaktor iDNES.cz, vysvetlit, proc byl prispevek zrusen? Tak jak to ted chapu tak p. Kabele LZE !! ....
0/0
27.5.2003 15:40

Berňák

bez vulgarismů, aby mě Špidla necenzuroval
Ve vysokých státních funkcích sedí neschopní a skorumpovaní mentálně retardovaní, kteří nic neumí, kromě zvyšování DPH a to vše za kulisy bezprávního nepořádečku (chlívečku) a vymahatelnosti práva jen u slušných, zatímco podvodníci, neplatiči, přivandrovalci z Čečenska, slovenští cikáni a Rusové v Karlových Varech mají u nás pré. Holt od bezbranných zoufalců, kteří makají se vybírá nejlépe. Myslím, že se to dopracuje do fáze, kdy nebude platit už nikdo nic, tak nám neschopní funkcionáři z řad ,,Pseudokoalice" zavedou 50% DPH. Alespoň budeme v něčem první na světě. Proč se namáhat se změnami legislativy, pokud se nejedná jen o osobní prospěch typu výstavby bytečků v Nerudovce?
0/0
27.5.2003 10:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.