Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenský Volkswagen postavil milionté auto

Slovenská továrna německé automobilky Volkswagen oslavuje jubilanta. Za po dvanácti letech provozu z tamních linek vyjel vůz s pořadovým číslem jeden milion. Oslavencem se stal jeden z nejmladších modelů značky, první off-road v historii největší evropské automobilky, zvaný Touareg.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alexander veliky

guten morgen bratislava
Ono je pravda ,ze tam driete za pre vas velke prachy globalne vzate za babku.Ale dolezite ,ze mate z prace radost.Ste skveli montaznici.Len drite dalej a radujte sa zo zivota (ranna,poopedna,nocna,ranna,poobedna,nocna,ranna poo.............milion)   A dufam ,ze to vas plesaty BOSS so svojimi nemeckymi chlebodarcami poriadne oslavil)
0/0
29.5.2003 22:02

Jan Werich ml.

globalizace........
Americky Ford ma tovarnu v Mexiku. Mzda Fordoveho delnika v Americe je 15 dollaru na hodinu. Mzda Fordoveho delnika v Mexiku je jeden dollar a padesat centu na hodinu. Toto je ekonomicka realita globalizace.
0/0
28.5.2003 16:46

Budha

Re: globalizace........
V Mexicu se za jeden dolar vyspis, vzdy vyborne najis a sezenes dost veci. V Americe si koupis za 12.66 velkou pizzu, 2.5 galon mlika, za 15 dolaru si muzes koupit 3 krabicky  marlboro cigaret. V mexicu si je koups za ten jeden dolar.
0/0
28.5.2003 18:55

Vaclav Hanus

Re: Re: globalizace........
Ale, ale buchdo! Zato v cesku si za 1 EU koupis ten samy prt jako v bavorsku (snad krome regulovanych cen). Takze tva tvrzeni o diferenci cen mezi mexikem a USA mi prijde ne prilis duveryhodna. Myslim, ze spis Jan Werich mel pravdu.
0/0
29.5.2003 9:35

žobrák

trabanty, chlieb a voda
je mi to vlastne jedno čo si kto myslí, len jednu poznámku.. Bývam na Slovensku a trabant som nevidel ani nepamätám, a tiež mám pocit že si zarobím viac ako na krajec chleba a vody... :-) Okrem iného si mysím že export je pre ekonomiku to najlepšie čo môže momentálne chcieť...
0/0
28.5.2003 15:41

desky

Pro koho to vyrobili
Už jaksi nedochází, kdo ty auta užívá. Slováci tam dřou za pár korun na německý kapitál a sami dál jezděj ve starých škodovkách a trabantech. Údaj o výrobě na daném území absolutně nic nevypovídá o vyprodanosti a chudosti země, jakou slovensko je. Může se tam vyrábět 50 mil aut ročně, co je to platné že pro někoho, kdo dá za práci jenom skýtu chleba a vodu na přežití.
0/0
28.5.2003 14:58

Karol

Re: Pro koho to vyrobili
OK, mas pravdu ze Slovaci tam makaju za podstatne menej ako keby tu fabriku mali 40 km na zapad vo Viedni. Ale asi sa nebudeme hadat, ze je lepsie tu fabriku mat ako nemat nic.
Len tak by the way - onanujes tu nad tym ako je Slovensko chudobne a ako ho vyuzivaju - pozri sa na seba kamarade. Vas Nemci skupili takisto, rozdiel medzi Bratislavou a Mladou Boleslavou je len v tom, ze vy tam robite horsie auta, o ktorych si este niektori myslia, ze su ceske. My si aspon o VW nemyslime, ze je slovensky.
Len tak mimochodom - vo VW sa zaraba _podstatne_ viac ako v inych podnikoch, a to je pritom v Bratislave, ktora je na tom aj platovo daleko najlepsie na Slovensku - povedal by som ze malokto z BA by sa pobral pracovat do Ciech (snad okrem Prahy).
 
0/0
28.5.2003 15:11

Baloo

Re: Pro koho to vyrobili
Ale no tak, zase az tak nas lutovat nemusis
0/0
28.5.2003 16:00

Jarek

Nazdár,nazdár,nazdár,nazdár VW 1 000 000 jen tak dál
0/0
28.5.2003 13:46

RASKOLNIKOV

jfkdf
hurá, hurá, hurá, hurá, hurá!!!!
0/0
28.5.2003 12:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.