Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stávky proti reformě ochromily Evropu

Nespokojenost s úspornými reformami vyhnala do ulic Rakušany i Francouze. Stávky ochromily dopravu, ve školách se neučí, zavřené jsou pošty, nevycházejí noviny. Praha nemá letecké spojení s Paříží, Lyonem, Milánem a Římem. Osobní vlaky do Rakouska končí na hranicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alfons

platy
, Platy údajně stouply o 1000Kč, tak nač se bouřit? Lidi se mají čím dál lépe z pohledu našich statistiků. Vláda z těchto údajú vychází.
0/0
4.6.2003 7:58

Alfons

tuneláři spojte se
, Vstup do EU je pro ČR výhodný. EU vytunelujeme a tím zlikvidujeme náš deficit.
0/0
4.6.2003 7:26

Peirre

Poučte se
V zemích, mezi které máme vstoupit se proti reformám masově a okamžitě bouří. V tomhle absurdistánu socani tunelujou vytunelovanou zemi a nic. Jen pár lidí v Ostravě na náměstí a to je vše.
0/0
4.6.2003 6:33

Wiking

Vrána k vráně sedá
0/0
3.6.2003 15:18

xxx

gchk
0/0
3.6.2003 15:15

Martin

Nejde o to, jestli je to komunista nebo vlastenec
jde přeci o záchranu naší suverenity a to se musí spojit všichni češi !!
Jsi čech, čech, čech, tak si toho vaš,..
0/0
3.6.2003 15:14

Daňový soumar

Re: Nejde o to, jestli je to komunista nebo vlastenec
Jestli jsi Čech, nauč se česky!!!
0/0
3.6.2003 17:25

Wiking

Podívejte se komu nahráváte!
Komouš se probral, když vidí ty vaše čecháčkovský postoje!
To by se ti tak hodilo, udělat tady zase pořádek, co? Šmejde!
0/0
3.6.2003 15:10

mladý komunista

Souhlasím, spojme se všichni, kdo nejsme lhostejní proti EU
A nenechme se zastrašit lží o krachu naší ekonomiky, když nepřistoupíme k EU.
 
My máme připravenu vlastní reformu, která vyvede ČR z krize i bez němců a celé EU!
0/0
3.6.2003 15:06

koule

Re: Souhlasím, spojme se všichni, kdo nejsme lhostejní proti EU
co to povidas,jaka reforma  ?co udelal komunista za 45 let budovani socialismu??? budes to zase opakovat?.
 
0/0
3.6.2003 15:12

Daňový soumar

Re: Souhlasím, spojme se všichni, kdo nejsme lhostejní proti EU
Popravčí čety, sadistický bachaře, fízly a ostnatý drát. Tato reforma už se tu jednou prováděla...
0/0
3.6.2003 16:17

Martin

Vlastenectví je vám cizí
a to je katastrofa, komunisti, anarchisti a národní vlastenci by se měli spojit a zorganizovat velké demonstrace proti vstupu do EU!!!
0/0
3.6.2003 15:02

maja

Re: Vlastenectví je vám cizí
seru te na vsechno ...jdi teda sam
0/0
3.6.2003 15:04

Zolty

reklama na EU...
Taky Vám připadá legrační ta reklama s důchodkyní z EU, která tvrdí jak se má dobře? Myslím, že je dokonce z Rakouska....
0/0
3.6.2003 15:01

Karl

Je mě z vás zle !
Komouši nám budou kázatco máme a nemáme dělat, vypatlanej skinhead a další sráči  řvou o suverenitě!
Toto je opravdu diskuze na úrovni, asi se zbleju!
0/0
3.6.2003 14:57

Wiking

No to je nádhera
Tak se tu dnes sešla komunistická lůza s fašounama a několik machovských demagogů, aby vymývali lidem mozky hovadinama.
 
Lidi nenechte se těma kecama DEMAGOGU zblbnout !
0/0
3.6.2003 14:47

mladý komunista

EU NE!!!
Mám radost, když vidím, že ještě existují rozumní mladí lidé, kteří se nenechají oklamat !
Jediná šance pro tuhle zemi je vyhnout se obloukem EU a volit nás, my jsme ještě ŠANCI NEDOSTALI !
EU by nás pohltila a navždy vrhla do chřtánu bezohledného kapitalismu, kde vládnou zejména Německé finanční skupiny.
Varuji všechny, zejména sociálně slabé vrstvy!!!!!
0/0
3.6.2003 14:43

drob

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.6.2003 14:46

josef

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.6.2003 14:52

BAX

EU
EU je nutné chápat jako snahu o sjednocení a posílení evropské ekonomiky (tedy evropských korporací) před pronikáním amerického kapitálu. Je to jednoduché řídění se heslem "V jednotě je síla". Tady vůbec nezáleží na nějakém státečku v Evropě.  Tedy máme na výber mezi Evropským solidárním systémem a americkým neoliberálním stylem, který velice často působí destruktivně!
0/0
3.6.2003 14:22

Ivan S.

Re: EU
Jo, SOCKY VŠECH EU-ZEMÍ SPOJTE SE. A platit to bude kdo?  Na takový stát ja ti seru. Seru na celou EU i s jejími zasranými, nenažranými odbory i armádou nefachčenků s nataženou pazourou.
Ty vaše milované odbory se postarají o pád vaši milované EU jestě dříve, než pořádnš vznikne.
0/0
3.6.2003 14:28

BAX

Re: Re: EU
Každý má právo na EU srát. Bohužel ale každý z nás je už součástí světové ekonomiky a těžko lze před tím zavírat oči. V dané situaci je EU volba kde těžko máme na výběr...
0/0
3.6.2003 14:34

franta mottl

Re: Re: EU
kolik zamestnavatelu malych a strednich firem znas ty moulo, kdyz tak povysene hovoris o odborech. Odbory jsou dnes ta jedina zaruka, ze se se zamestnanci nebude zametat, jak se vedeni zlibi. Bez odboru by byla pracovni doba 12 hodin denne.
0/0
3.6.2003 14:38

Ivan S.

Re: Re: Re: EU
Znám jich docela dost. I já jsem jedním z nich. A odbory? To už dávno nejsou žádné odbory, ale banda samozvaných vyděračů útočících proti vládám zemí.
Mně vzniknout na pracovišti odbory, tak to okamžitě balím. Všichni dostanou odstupné a vyletí na dlažbu. To je jediná možnost obrany zaměstnavatelů.
0/0
3.6.2003 14:50

eno

Re: Re: Re: Re: EU
Ivánku, Ivánku, i to jméno máš příhodné. Ze socializmu si se vyloup´rovnou do kapitalismu a jenom nadáváš. Proč lidi nyzýváš socky? Taková socka Ti namarkuje v hypermarketu tu tvoji bagetu, vyveze ti smetí, aby ses neutopil ve vlastním odpadu. Jestli nekecáš a máš nějaký podnik, rád bych viděl kontrolu z finančního nebo úřadu práce, jak ctíš platné zákony. Nota bene, kdyby ty socky na tebe nepracovali, nehnil by si u na netu a nenedával.
0/0
3.6.2003 15:50

Honza

Re: Re: Re: EU
Pracuji ve třetí firmě a odbory my nikdy nechyběly...
0/0
3.6.2003 17:32

Vendula

Re: EU
Americký kapitál a jejich neoliberalismus jsou skutečně hrozeby, kterých se musí dělnická třída obávat nejvíce
0/0
3.6.2003 14:29

andulka

Re: Re: EU
ne americky  ale to je celosvetove   ....kaco!
0/0
3.6.2003 14:56

Jimi

pojďte demonstrovat proti odborům!
Co takhle kdyby se všichni podnikatelé a sebevědomí zaměstnanci sešli na protestní akci proti odborům.  Chceme okamžité zakázání jejich podvratné činnosti, chceme snížení daní na 10% chceme radikálnější reformu!  Zvítězí snad ten kdo bude hlučnější ?
0/0
3.6.2003 14:20

BAX

Re: pojďte demonstrovat proti odborům!
Každá zájmová skupina prosazuje svoje názory, to je základní princip demokracie. Kdybys byl důchodce taky by se ti nelíbíla reforma, která sníží důchod z 8mi na 5 tisíc. Na demonstraci mají právo i když protestují proti racionální reformě. 
0/0
3.6.2003 14:24

Ivan S.

Re: Re: pojďte demonstrovat proti odborům!
To máš pravdu, ale právě ta skupina podnikatelů a kvalifkovaných zaměstanců jsou ti, co celý ten vás "solidární" systém finacují. Takže POKUD MÁ NĚKDO PRÁVO ŘVÁT A PROTESTOVAT, TAK JSOU TO JEDINĚ ONI!!!
0/0
3.6.2003 14:33

BAX

Re: Re: Re: pojďte demonstrovat proti odborům!
No i ten důchodce byl jednou kvalifikovaný zaměstnanec a i my všichni budem jednou důchodci. Těžko se to dá takhle škatulkovat. 
0/0
3.6.2003 14:37

Jimi

Re: Re: Re: Re: pojďte demonstrovat proti odborům!
opět jsi to nepochopil BAXI tady jde o to aby na nějaké důchody vůbec bylo!  Takže pokud chceš aby bylo na důchody musíš ušetřit na sociálních dávkách.  Já vůbec nenadávám na důchodce, nicméně je si třeba přiznat, že doba života se zvedla a tím se zvedá i průměrná doba pobírání důchodu, k tomu připočítej celkově nedobrý demografický vývoj a jsi doma.  Někdo musí na důchody vydělávat, takže je potřeba posunout dobu odchodu do důchodu, neboť jinak se průběžný systém jednoduše zhroutí.
0/0
3.6.2003 14:56

ruda

Re: Re: Re: Re: Re: pojďte demonstrovat proti odborům!
mas pravdu, kazdy se ma  pracovat dele,a ne chodit do duchodu  od 55 let (60let) ,kde se maji vzit penize na dichody.-???????
0/0
3.6.2003 15:02

BAX

Re: Re: Re: Re: Re: pojďte demonstrovat proti odborům!
S tímhle nelze než souhlasit....já bych byl pro to aby se ta hranice negeneralizovala, ale došlo k roztřídění např. dle profesí. Takový horník nebo dělník ve slévárně je v 5éti v podstatě vyřízenej na důchod, ale např. účetní nebo učitel může do důchodu později, možná by se na to dalo dívat i tohohle pohledu...
0/0
3.6.2003 15:14

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pojďte demonstrovat proti odborům!
Spravedlivé jsouindividuální účty. Pakkařdý vidí, kolok na důchod odvedl a na co má tedy nárok. Pak je jedno, zda je horník či učitel.
0/0
4.6.2003 9:05

David

No a do tohoto bordelu se zeneme...
... slava stavkam, slava socialsimu, rekneme sve ANO a i my si uzijeme!!!
0/0
3.6.2003 14:08

skin

Pozor na strátu suverenity
 
Náš národ musí zůstat samostatný, EU nás chce okupovat volte NE, je třeba se sjednotit proti EU.
 
NIC NEŠ NˇAROD !
0/0
3.6.2003 13:58

Konrad

Re: Pozor na strátu suverenity
Uz jste vsichni s tou ztratou suverenity unavni. Furt delate, jako bysme nekdy nejakou meli. Se prober ty narode ....
0/0
3.6.2003 14:07

Vendula

a kde zůstal náš revoluční duch
zatímco se prostí evropané bouří proti útokům na svojí životní úroveň a svoje výdobytky, my si necháme líbit všechno! Železný, Šťáva a tisíc dalších afér, kterými  naši zastupitelé dělají z občana naprostého pitomce. Náš člověk pouze pokrčí rameny, skloní hlavu a pomyslí si: "Vždyť já bych se nechoval jinak..." 
0/0
3.6.2003 13:54

ruda

Re: a kde zůstal náš revoluční duch
cesi nejsou "REBELOVE"  ,tem se da povel co maji delat....a oni jdou   jak  velky   BERAN  
0/0
3.6.2003 14:39

Wiking

Dnes se tu demagogů sešlo opravdu hodně :-)
Takže položím otázku jako vždy:
Jaká je alternativa k nepřijetí evropské intergrace?
 
P.S.
Prosím o racionální debatu, ne keci o Švýcarsku a Norsku, případně žvásty o "ostrůvku prosperity"  tzn. naší krachující ekonomiky.
0/0
3.6.2003 13:53

David

Re: Dnes se tu demagogů sešlo opravdu hodně :-)
Vzdyt zadnou odpoved nechces, vsechny a priori odmitas. Ale odpovez na jinou otazku: proc nemuzeme mit k EU vztah jako Svycarsko - pratelsky a funkcni - proste tak, jak je to dosud.
0/0
3.6.2003 14:10

Vendula

Re: Re: Dnes se tu demagogů sešlo opravdu hodně :-)
protože nejsme Švýcarsko
0/0
3.6.2003 14:23

BAX

Re: Re: Dnes se tu demagogů sešlo opravdu hodně :-)
Śvýcarsko je dost zvláštní příklad státu, který po staletí těžil ze své neutralit v jakémkoliv konfliktu, díky níž tam došlo k obrovské akumulaci kapitálu. Vstupem do EU by nic nezískali a kapitál dnes nezná hranic tudíž stejně můžou investovat neomezeně. Bohuže v ČR je situace zcela opačná, zde totiž téměř žádný kapitál vytvořen nebyl. Čili zůstat mimo EU v situaci kdy tam vstoupí všechny okolní státy by ekonomickou situaci dost zhoršilo zejména z pohledu zahraničních investic a obchodu.
0/0
3.6.2003 14:30

:|

Re: Dnes se tu demagogů sešlo opravdu hodně :-)
Bohuzel jsme v situaci, kdy mame na vyber mezi spatnou variantou a jeste horsi. Osobne si myslim, zustat mimo EU je pouze ta spatna. 1.Nase ekonomika se na rozdil od vyspelych EU ekonomik jeste drzi nad vodou. Stavky nas neochromuji a na rozdil od obyvatel EU si vetsina obyvatel muze dovolit vlastnit nemovitost. 2.Jiz dnes se kazdy muze svobodne odstehovat kam chce. Predpoklad: kvalifikace a znalost jazyka. Na tom se nic po vstupu do EU nezmeni (nasi mene kvalifikovani emigrante budou deportovani stejne, i kdyz oficialne z jinych duvodu). 3.Neni moc rozumne vstupovat do spolku, ve kterem je bezne, ze nektere zeme valci s Irakem, jine s tim nesouhlasi, ale dohromady jsou spojeny stejnou menou. To ekonomice neprospeje.
0/0
3.6.2003 14:24

David

Re: Re: Dnes se tu demagogů sešlo opravdu hodně :-)
tak tohle je demagogie prvniho druhu, vyroky jako " Nase ekonomika se na rozdil od vyspelych EU ekonomik jeste drzi nad vodou" nebo "na rozdil od obyvatel EU si vetsina obyvatel muze dovolit vlastnit nemovitost" ...... to jsem fakt ještě neviděl ......asi žiješ na jiný planetě
0/0
3.6.2003 14:31

xratio

Re: Re: Dnes se tu demagogů sešlo opravdu hodně :-)
ad1/ Mam vyssi plat jak prumerny a nemam na to, abych si postavil ani garáž, natož barák
0/0
3.6.2003 14:47

xratio

Re: Dnes se tu demagogů sešlo opravdu hodně :-)
Ty se radeji nauc anglicky - tam jsou jednodussi pravidla pro i - y
0/0
3.6.2003 14:50

Švanda

EU
Vzhůru do EU. Jako občané EU budete moci stávkovat v jakémkoliv městě EU za cokoliv a proti čemukoliv. Budete se mít stejně jako kterýkoliv důchodce v EU. Jediný rozdíl oproti "nečlenství" bude ten, že si budete platit v Bruselu "svého" poslance .
0/0
3.6.2003 13:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.