Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Minimální daň firmám vadí, chtějí paušál

Chystané zavedení minimální daně se nelíbí podnikatelům sdruženým v Hospodářské komoře. Akceptovali by nanejvýš platbu daně paušální, která by se odvíjela od výše příjmů "průměrné" firmy podobné velikosti v konkrétním oboru. Se zdaněním prodělávajících podnikatelů počítá vládní reforma financí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dana Herianová

ftípek
Jaký je rozdíl mezi Špidlovou českou vládou a Jánošíkovými zbojníky? Veliký. Jánošík bral bohatým a dával chudým, Špidla dělá pravý opak.
 
Setkal se V.Havel a G.ush na jedné mezinárodní recepci. Havel se k ushovi mezi bodyguardy nenápadně protlačil. ush sice nejprve Havla nepoznal, myslel si, že je to terorista převlečený za praso-opici a nechal ho zmlátit do bezvědomí, ale poté co se celá situace vysvětlila, zapředli oba přátelský hovor. “Vaše veličenstvo Georgi II., prosím Vás, vím, že díky svým médiím jste nejoblíbenějším prezidentem ve své vlasti, mohl byste mi říci, kolik lidí Vás doma vyloženě nenávidí?”, ptá se Havel. “Přibližně 10 000 000”, odvětí ush. “Tak to je dobré. Už jsem se obával, že jsem na tom špatně, ale není tomu tak. Mě totiž u nás doma taky nenávidí pouze 10 000 000 spoluobčanů”, zaraduje se český exprezident.
 
K ÚDV přijde pán, že mu bylo v 50. letech   hrozně ublíženo. Vyšetrovatel se tedy ptá, co se stalo. Pán na to odpovídá: "y-by-byl jsem vy-vy-vyhozen z ko-ko-konkurzu na ro-ro-rozhlasového hla-hla-hlasatele." "A proč?" "To-to víte, ne-ne-nebyl jsem ve straně!"
0/0
2.7.2003 15:08

er

Re: ftípek
Nějakej chudáček bolševíček, co? Nekecat a makat kamaráde.
0/0
2.7.2003 15:25

Dana Herianová

Planeta Země jako vesnice o 100 lidech
Předmětem pátrání Philipa M. Hartera, lékaře z Nemocnice u Stanfordské Univerzity byla zajímavá studie, která prolétla řadou médií a část zveřejněných čísel vám přinášíme také my.
Kdyby se celá populace planety Země smrskla na vesnici o stu obyvatel, kde by zůstal zachován poměr lidských odlišností tak jak se podle statistik na světě vyskytují - jak by potom tahle maličkatá, různorodá vesnička asi vypadala?
Ve vesnici by žilo: 55 Asiatů, 21 Evropanů, 14 obyvatel ze Západní polokoule, 8 Afričanů 52 žen, 48 mužů 70 "barevných", 30 bělochů 70 jiného vyznání nebo bez vyznání, 30 křesťanů 89 heterosexuálů, 11 homosexuálů 6 lidí by vlastnilo veškerý světový majetek 6 by bylo z USA 80 by žilo v domě, který by neodpovídal standardu 70 by neumělo číst 50 by trpělo podvýživou 1 by byl na prahu smrti 1 by byla těhotná 1 by měl vysokoškolské vzdělání 1 by vlastnil počítač
Alespoň podle mého názoru uvedená čísla alespoň částečně vypovídají něco o tom, jak je bohatství a další vzácné statky na světě rozděleny mezi malou skupinu majtených a mezi velkou většinu nemajetných, vykořisťovaných a utlačovaných. Žijete-li v pěkném bytě, máte dost jídla a umíte číst, jste členem velmi úzké skupiny. Máte-li pěkný byt, jídlo, umíte číst a vlastníte počítač, jste členem elity. Pokud se vzbudíte toto ráno a budete více zdraví, než nemocní, jste šťastnější, než celý milion lidí, který nepřežije tento týden. Pokud jste nikdy nebyl v bitvě, nezažil osamělost uvěznění, utrpení mučení, nebo sevření hladu? jste na tom lépe než 500 miliónů lidí tohoto světa. Pokud máte jídlo v lednici, oblečení na sobě, střechu nad hlavou a kde spát jste bohatší než 75% lidí na této planetě. Máte-li peníze v bance, ve své peněžence a střádáte si do kasičky jste mezi 8% nejbohatších lidí světa. Pokud jsou vaši rodiče stále naživu a svoji. jste velmi vzácný případ. Pokud můžete číst tuto zprávu, jste na tom stále lépe než více než dvě miliardy lidí, kteří nedokážou číst. Za to, aby tyto nespravedlivé nerovnosti byly odstraněny a bylo ukončeno vykořisťování, za komunismus – bojuje také Komunistický svaz mládeže.
0/0
2.7.2003 15:05

krbec

zabalí to někteří živnostníci?
Tak si myslím, že je to od odborů krátkozraké. Jen kdyby to zabalila polovina živnostníků co jsou ve ztrátě, přibyde nějakých 160.000,- nezaměstnaných. Věřte, že to nebudou ti živnostníci, protože když měli odvahu podnikat, určitě se na trhu práce prosadí. Jen vyšoupnou ty co jsou na chvostu. Špidlova "podpora" malému a střednímu podnikání skutečně nemá chybu,....  
0/0
2.7.2003 13:57

Jake

Takze mili nevazeni poslanci. Ja si svou zivnosti pouze privydelavam jako vedlejsi cinnosti. Ve ztrate nejsem takze kazdy rok nejakou tu kacku statu odvedu ale jestli si myslite ze Vam budu platit pres 2litry mesicne tak na to se Vam muzu vite co. Reseni je jednoduche: Svoji zivnost ukoncim. Pro obycejne lidi budu delat "nacerno" levneji nez dosud, takze budou spokojene obe strany, no a tech par firem obslouzim dohodou. Mno a myslim si, ze takovych malych rybicek, ktere se zachovaji stejne bude celkem dost. Takze misto mala vam do rozpoctu pritece prd. Nejak jste asi zapomeli ze spousta malych mravenecku dela mraveniste. At zije podpora drobneho podnikani v cechach.
0/0
2.7.2003 11:13

Indy

Chudáci jsou spíš podnikatelé než zaměstnanci - ti totiž riskují často všechen svůj majetek
Kdežto zaměstnanec tady sedí po zkušební dobu, než ho poznám, tak mu musím vyplatit alespoň jeden, dva platy, on chvíli předstírá, že se zaučuje, pak se chvíli snaží a pak se snažit přestane. Mě to stojí pár desítek tisíc, které mi už nikdo nevrátí. A on jde zase k další firmě zkusit to samé a nic mu neschází. Zaměstnávám osm lidí, ale s touhle politikou? To to budu muset zavřít a lidi vyhnat na ulici, protože aby si vydělali na výplatu, budou muset vydělat dvakrát tolik, než dosud, abychom my zaměstnavatelé zaplatili všechny ty daně a dávky. Radši se nechám se zaměstnat a bude mi blaze! Jestli se budou lidi pořád takhle dělit a nepochopí, že v malých firmách musí všichni tvořit tým, tak to za chvíli zabalíme všichni. Těžko může jeden šéf dělat za deset lidí!
0/0
30.6.2003 18:21

ONE

Re: Chudáci jsou spíš podnikatelé než zaměstnanci - ti totiž riskují často všechen svůj majetek
Ty tvrdíš, že Tě 14.400,- Kč ročně položí? To je snad žert, Ty peníze vyhodíš oknem za tři měsíce v rámci zmateného pojíždění autem v důsledku špatné organizace Tvé práce nebo jiných zmatků. Nechápej to jako invektivu, ale jako běžnou realitu.
0/0
1.7.2003 20:32

Viktor N., Brno

Re: Re: Chudáci jsou spíš podnikatelé než zaměstnanci - ti totiž riskují často všechen svůj majetek
Co to je za hloupý pseudoargument? Nikde nebylo psáno jak a kde jezdí a zda-li vůbec. Vím o konkrétních živnostníkách, kteří jsou rádi, že tak tak uživí rodinu. V jejich případech těch 14 a něco tisíc může být skutečně likvidačním faktorem.
Příště - pokud reagujete, nepřidávejte si nějaké dohady o "špatné organizaci práce"...
0/0
3.7.2003 21:44

Indy

Zaměstnanci odvádějí více?
To bych chtěla vidět. Uvědomte si, že zaměstnavatel za každého zaměstnance zaplatí měsíčně 35 % z jeho platu státu!!! Nenechá si ty peníze, ale odevzdá je státu + daně. Tady se nejedná o tuneláře a velké firmy, které mají luxusní auta, ale o malé podniky, které zaměstnávají pár lidí - jenže když se zvýší daně a ty firmy to už nebudou moci zaplatit, tak těch pár lidí přijde o práci a mockrát pár už bude sakra hodně. Soukromníkovi a velkým firmám, které jezdí v mercedesech půjčí každá banka, malé firmě, která je ve ztrátě, protože investuje, nepůjčí vůbec nikdo. Kdyby stát vypsal pro malé podnikatele daňové prázdniny,  vydělali bychom všichni. A zaměstnanci by měli VĚTŠÍ PLATY!!!!!!!
0/0
30.6.2003 18:16

FRENKY

Jejich zaměstnanci odvádějí více
Nechápu co se jim nelíbí, mi zaměstnanci odvádíme daleko vyšší dávky do pokladen, ale kolikrát přitom nemáme tolik na živobytí jako oni, nejezdíme v takových luxusních autech,nemáme z firemních peněz vilu a pod. .Z čeho teda asi žijou tito podnikatelé nebo živnostníci.Kolikrát zaměstnávají lidi na černo, kde ty peníze berou, z čeho??? Určitě se najdou ti co opravdu nevydělávájí, ale ti ostatní by už dávno skončily, kdyby to neneslo!!!
0/0
30.6.2003 16:24

Viktor N., Brno

Re: Jejich zaměstnanci odvádějí více
No, co k tomu dodat? Snad jen dvě věci:
1) nevíte o čem mluvíte
2) Vladimíra Iljiče Špidlu na Vás a dobře Vám tak!
 
No, tak kde mám tu vilu, auta za milióny a to fajnové živobytí?
Pokud bych něco z toho měl (mercedesy, alespoň dvě vily  a pod.), tak jsem dle Vaší logiky podlej podnikatel a kapitalistickej vydřiduch a okrádám stát a své zaměstnance. Pokud nic z toho nemám, pak jsem dle Vás opět blbej, neschopnej a měl jsem dávno skončit - a stejně mám určitě někde ulitých pár melounů, protože jinak bych to přeci nedělal, ne?.
Jó, holt máme to těžký, u takových jednodušších lidí si našinec nevybere a vždycky jsme ti nakonec špatní...
0/0
1.7.2003 0:38

pavel

www.danova-svoboda.cz
kouknete na
 
 
pavel
0/0
27.6.2003 1:36

Viktor N., Brno

a pujde se dál a budou stále vyšší daně, vyšší deficit ČR a znova a znova dokola
Je to tak. Socialisti se vozí na těch zranitelných - a je jedno, jestli to je pracující invalida s živnostňákem (viz HankaH) či obyčejní živnostníci/malí podnikatelé. Ty totiž mohou vzít pod krkem, přijít k ním domů na exekuci a pod. To je totiž segment, ze kterého se vždy dají ždímat peníze bez ohledu na to, kolik jich tam sutečně je. Málokdo - skutečně jen málokdo si dokáže představit stovky a stovky hodin práce, které nikdo neproplatí a spousty obětovaného času, který patříl rodině. A oni moc dobře vědí, že pro takového živnostníka je někdy obtížné zkrátka do toho prásknout a všechno ukončit, protože by přišla vniveč veškerá ta dřina a úsilí. a obrovský kus vybudované hodnoty vlastní živnosti.
Smutné je, že socialistům napomáhá obecně živený názor lůzy, která při vyslovení slova "živnostník" či "podnikatel" hned vypoulí oči a zahuhlají "Kožený" a blekotají "mercedésy, zlaty řeťazy... a jó podnikátel". 
A jak to půjde dál? Těm, co naprosto dojde trpělivost, půjdou na pracák. Ti ostatní (asi většina) zatnou zuby a budou dřít na erár ještě víc. Velké firmy, polostátní a státní podniky dál budou sporadicky platit či neplatit své daně a stát dál bude zvyšovat deficit ČR a tím porušovat vlastní zákon (kdy je deficit stanovený a nesmí se překročit). Pak se opět přiškrtí ekonomika a bude se to víc a víc zadírat, až přijde při příležitosti zavedení EURA ke 2. měnové reformě, kdy se z lidí vytáhnou i jejich úspory.  A on to Špidla se Škromachem a ostatními soudruhy moc dobře ví...
 
PS: jsem zvědav, zda-li opět anonymní cenzor iDnes vymaže můj příspěvek, přesto že v něm opět není žádný vulgární výraz, hrubý obrat či úrážka., jak se mi to včera zde stalo.  Je to skutečně velmi ubohé, anonymní a zbabělý cenzore
0/0
26.6.2003 21:27

ONE

Re: a pujde se dál a budou stále vyšší daně, vyšší deficit ČR a znova a znova dokola
Sobotku totálně nesnáším, musím však přiznat, že minimální daň je logická. Vyměřovací základ cca 8.000 Kč při 15-ti procentní dani představuje 1.200 Kč měsíčně a 14.400 Kč,- ročně. Pokud bych jako podnikatel nevydělal na tutu daň, pak zavřu firmu a nedělám ostudu schopným. Ten kdo samostatně podniká a po čtyřech letech tvrdí, že je ve ztrátě, tak je zloděj nebo blb o potřebuje léčení.
0/0
1.7.2003 20:26

HankaH@hotmail.com

Re: Re: a pujde se dál a budou stále vyšší daně, vyšší deficit ČR a znova a znova dokola
Milý příteli "v omylu"!!!Podnikatelé by vydělávali na minimální daň tehdy a nebyli by ve ztátě,kdyby jim Ti,kterým udělají služby či práce,jim také řádně dle smlouvy a faktury zaplatili.Je bohužel pravidlem,že minimálně 3-4 faktury ročně se musí dávat do pohledávek,protože zůstanou navěky neproplacené a můžu si s nima vytřít tak akorát zadek.A tímhle se dostávají všichni Ti podnikatelé,kteří se Ti nelíbí,do ztrát,protože jsme stát bezprávní a nikde nemáme dovolání se,aby nám byly faktury za odvedenou práci řádně proplaceny.
Napřed si,prosím,o téhle problermatice něco přečti,a pak diskutuj na téma daně.
0/0
7.7.2003 9:42

HankaH@hotmail.com

Re: a pujde se dál a budou stále vyšší daně, vyšší deficit ČR a znova a znova dokola
Díky za podporu,oni si ti  nahoře neuvědomují,že budují bezprávní stát.Nikdo by se přece nemusel dostávat do takových krizí,kdyby Ti,kterým se udělá práce nebo služba řádně platili.Mám neproplacených faktur doma mraky a můžu je použít jen tak maximálně na WC,protože nikde není dovolání,aby mi je dotyčný proplatil.A tím se taky spoustu lidí dostává do krize a mínusu.Pár pohledávek a můžu to zabalit.Co je mi to platný,že mám v ruce smlouvu a fakturu,když fyzicky peníze jsou "fuč"?A z tohodle by ještě chtěli platit daně?Zajímalo by mne,proč nezačnou šetřit u sebe!!!To jim nestačí stotisícové platy?To musejí mít ještě všechno zadarmo nebo se slevami? Drobní podnikatelé také přece musí jezdit a reprezentovat firmu.Že by si zřídili reprezentační fiond a že by na něj příspíval stát?Ahoj!
 
0/0
7.7.2003 9:34

Ferda Mravenec

mimo
0/0
26.6.2003 20:49

HankaH@hotmail.com

Re:Re: Renata - A co invalidé?
A ještě dodatek!Z Vašeho příspěvku vyplývá,že zřejmě nejste schopná si vydělat ani na Vámi zmiňovanou ledničku.Ani podnikatel nemá výhodu a nemůže si dát do odpočtu lednici,kterou chce domů.To byste taky mohla vědět.A jestli na lednici skutečně nemáte,tak běžte podnikat.Uvidíte,co to stojí úsilí,neplacených hodin a starostí,aby si podnikatel na tu jednu lednici vydělal a mnohokrát v době,kdy stejné dámy jako Vy si doma už dávno lakují nehty a mnohdy to dělají i v práci  a jsou za to bohatě placené a jak se podnikatel dře v době,kdy Vy si sedíte někde ve vinárně a dobře se bavíte.Hanka
0/0
26.6.2003 19:44

Petr S

spořiví odboráři
Vážení bojující odboráři. Když už jste dokázali zařídit, aby živnostníci přispěli víc na útrty naší skvělé vlády, neusněte a HLAVNĚ VE SVÝCH FABRIKÁCH ZAJISTĚTE, ABY TY VAŠE OBROVSKÉ DANĚ CO FURT PLATÍTE TAKY FIRMA POSLALA BERŇÁKU. Nejvíc tady dlužej velký, nejlíp polostátní firmy. A nejen státu, ale i všem těm živnostníkům a firmičkám okolo. Žijete na cizí účet, akorát se svolením státu. Tak nevyskakujte a zkuste si odhlasovat třeba pravidelné půlroční čekání na každou výplatu. Pak budete taky ve ztrátě. Práci máte jenom proto, že váš zaměstnavatel dostal oficiální nebo trpěné daňové prázdniny.
0/0
26.6.2003 17:13

ivo

souhlas
Konečně krok správným směrem. Normálního živnostníka či zaměstnance už dlouho štvou např. takoví taxikáři či jiní vejlupci, kteří jsou neustále oficiálně ve ztrátě, žádají všemožné sociální podpory a přitom jsou v takovém balíku o němž se většině lidí zdaleka ani nezdá. 
0/0
26.6.2003 9:39

Karl

Re:
Běž si to zkusit, a uvidíš v jakým budeš žoku.Milý Špidluj De-Bille!
0/0
26.6.2003 10:27

Jan Ludvíček

Re: souhlas
No to se toho opravdu vyřeší, když takovej hospodskej s ročním obratem 5 milionů místo ztráty začne danit 8 tisíc měsíčně.
0/0
26.6.2003 13:06

Luk9

Re: souhlas
Už to nejde nereagovat.....Vážený pane, podnikám ve službách (internet), vzal jsem si u banky OSOBNÍ ÚVĚR neb podnikatelský bych nedostal a tudíž úroky nemohu odečítat z daní a tento úvěr splácím 5 let. Bohužel restrikcemi a poplatky  za nájem, elektriku, internet atd. jsem se dostal do situace, kdy si platím pouze zdravotní a na ostatní želbohu NEMÁM !! De-facto mne živí manželka a pokud některý měsíc je více zákazníků a mohu domů přilepšit je to super. Tady píšete mnozí, že pokud si nedokážu vydělat, mám jít od toho, ale pokud do toho skočím, zadlužím se, musím se snažit vše zaplatit  (nemohu se postavit k problémům jako polostátní aj. podnik, který má na nová auta, reklamy a na konci úč. období prohlásí že je ve ztrátě a daň. poplatníku zaplať to za nás, neb my jsme nenahraditelní !!!! ) a tudíš jsem ve svém podniku SÁM od cca 10:00 do i třeba 01:00 ráno a to i s jedním zákazníkem !! To zaměstnanec nezná, příde, oddělá si svých 8,5 hodin a jde dom. Já si ještě musím hlídat účto a ost. a hledat další případné zdroje... Jak rád bych obnovil počítače, udělal si reklamu apod. ale prostě pokud na to NENÍ tak NENÍ kde brát !!!! ..............NO COMMENT 
0/0
26.6.2003 13:24

garcia

2000 měsíčně
je méně než je placeno za zaměstnance s minimální mzdou (srážky u zaměstnance + u zaměstnavatele). Měli by ještě trošku přitvrdit a seškrtat daňové výdaje!!
0/0
26.6.2003 8:26

Jan

Kdo je tu cenzorem?
Myslím, že v této chvíli by si měli řiťolezci z MF uvědomit, že vláda ČSSD se chýlí ke spravedlivému konci, kterým bude Špidlův veřejný linč a Sobotkova pitva. Ne nadarmo se koukám MF jmenuje stále MF jenom si tam osadili přívlastek "dnes". Pane cenzore. Zaslal jsem pár příspěvků, které jste bezdůvodně zrušil, protože nejvulgárnější slovo v nich bylo blbec. Z toho usuzuji, že váš novinářský odstup se rovná nule z čehož vyplývá také vaše IQ a vztah k momentální vládě. Doufám, že až konečně vláda padne budete vyhozen a budete marně hledat podnikatele, který by vás zaměstnal.  
0/0
25.6.2003 22:37

Jiří

Co máme všechno platit
Jen se nestačím divit.Já když nezaplatím sociální a zdravotní za zaměstnance,tak půjdu k soudu.Ale ředitelé /hl.státních podniků/Ti za to nemohou,že neplatí za zaměstnance.Oni jsou podle mne osobně zodpovědni za tyto platby.Byl bych schopen uznat,kdyby brali tak 10000Kč měsíčně,že za to nejsou odpovědni ,ale při jejich platu.Proč berňáky nejsou schopni vybírat daně-zase za to není nikdo odpovědný-co ministr financí vždyť mu to náleží.A tak můžeme pokračovat.Ale proč by se nahoře někdo snažil však máme drobné živnostníky a podnikatele a ty máme metr a jim co vzít.Nejlepší jsou na tom soudci,ti si postěžují níže na soud a mají to.Ale Špidlova vláda hledá všude.ale ne u sebe.
 
0/0
25.6.2003 20:42

Libor

Nechte vládnout jiné...
Pan Špidla nemůže nechat vládnout jiné sám, ale musíme to udělat my... Inu koho jsme si zvolili (já je nevolil), toho máme !!!
0/0
25.6.2003 19:26

sw

Re: Nechte vládnout jiné...
, když si nevolil, tak si nestěžuj! Tim, žes nevolil seš spoluodpovědnej jak za zvolení Špidly, tak za růst vlivu neobolševiků (KSČM)..
0/0
26.6.2003 13:56

Petr

Re: Re: Nechte vládnout jiné...
Jenze on nevolil JE, ne ze NEvolil, takze VOLIL, ale ne JE a tudiz ma narok nadavat na Spidlu, jako ja ...
0/0
26.6.2003 14:52

Vlada

Sobotka by se měl vrátit do školy nebo ještě lépe vrátit diplom
Pokud někdo poslouchal našeho ministra financí, musel mu vzskočit pot na čele. Náš pan ministr umí velmi dobře počítat. 2+2=?. Když pronese, že živnostník zaplatí na sociálním a zdravotním pojištění méně než zaměstnanec musím se tomu usmát nebo zaplakat. Vždyť každý zaměstnanec platí na tato pojištění jen 6% a 4.5% z hrubé mzdy a ostatní procenta za zaměstnance musí zaplatit opět živnostník. To znamená, že i když je tento živnostník v mínusu a neplatí daň, když zaměstnává zaměstnance tak platí.
0/0
25.6.2003 19:15

kámoš

Re: Sobotka by se měl vrátit do školy nebo ještě lépe vrátit diplom
Jenže absolutní většina živnostníků zaměstnance nemá - tedy jsou vlastně zaměstnanci na volné noze - ovšem s neuvěřitelnými daňovými výhodami proti "normálním" zaměstnancům. Konečně se to trochu vyrovná. Rozhodně nemám chuť ze svých peněz dotovat tyhle chudáky "Švarc - zaměstnance"
0/0
26.6.2003 13:09

Pavel

Re: Sobotka by se měl vrátit do školy nebo ještě lépe vrátit diplom
Ale to snad nemyslýš vážně. Ty peníze co odvádíš za zaměstnance přece nejsou Tvoje. Ty by měly být správně na výplatní pásce zaměstnance. Všude v civilizovaných zemích to tak je, nevím proč u nás je systém tak pokřiven. Asi to vyhovuje takovým lidem jako jste vy, aby se mohli rozkřikovat jací jsou chudáci. Sobotka má pravdu. Tak si prostuduj kdo přispívá nejvíc do státního rozpočtu. Podnikatelé toho moc neodvedou a když jsem nedávno zjistil, že 2/3 nezaplatí ani korunu, taky se z toho musím zpotit. Bohužel náš daňový systém je špatný a nahrává takovým chytrákům jako jste vy. Filosofie většiny podnikatelů je nezaplatit na dani ani korunu, koupit si fáro za meloun, pro zaměstnance  minimální mzdu a ještě si pobrečet ze musí platit nějakých pár korun  za zaměstnance pojistné. Sorry, ale podle mě takoví lidé patří do kriminálu.
0/0
26.6.2003 19:04

Brunclík

Re: Sobotka by se měl vrátit do školy nebo ještě lépe vrátit diplom
Souhlas, přesně tak to je. Vláďa jaksi nechape, že penize, které tzvaně platí zaměstnavatel za zaměstnance jsou penize zaměstnance, ne toho zaměstnavatele. Vážení spoluzaměstnanci, sledujete jak se to na tomhle četu hemží příspěvky sedřených, prací zničených, zaměstnanci okrádaných, podnikatelů? Tak nevím, kdo nemá co na práci než četovat na internetu.
0/0
29.6.2003 23:14

HankaH@hotmail.com

A co invalidé?
Jsem částečně invalidní.To,že vlastním živnostenský list je pro mne jediná možnost,jak si přivydělt k mizernému důchodu,protože jakmile bych se nechala kdekoliv zaměstant,tak mne nikldo jako invalidu s mým postižením nepřijme do zaměstnání.Na krátkodobé práce na živnostenský list mám tedy jedinou šanci.
Neovedu si představit,že k tomu mizernému vádělku na 3 měsíce v roce budu odvádět ještě daně jako bych byla milionář a mimo toho platit ještě už tak nevýhodné sociální a zdravotní pojištění.
Jak si tohle vůbec může dovolit někdo,kdo má platy několik set tisíc za měsíc.Proč nezačnou u sebe a neudělají si nějaký ten průměrný plat pro sebe?Za všechny invalidy Hanka Praha  
0/0
25.6.2003 17:13

Viktor N., Brno

Re: A co invalidé?
Invalidé? To je stejné jako za komunismu - oficiálně neexistujete a jste pro systém jen přítěží. To, že jste si dovolili mít tu drzost začít živnostničit, Vám jen způsobí další problémy, jelikož jste se tím zařadili navíc mezi vykořisťovatele a buržousty, co si jistě kupují za milióny auta a ještě jsou na podpoře.
Bohužel si Špidloidi neuvědomují, že se snažíte být naopak nezávislí na systému (jinak byste jen živořili) - podobně jako se snaží ostatní malí živnostníci být samostatní. Špidlouni jsou grázlové. Já osobně lituji, že posledně odboráři nevyužili toho, že měli Špidlu tak blízko. Oj, ty moje představy, jak se houmpe na kandelábru...
0/0
25.6.2003 20:48

Renata

Re: A co invalidé?
pokud mate vydelek jen 3 mesice, myslim, ze neni duvod na ostatni mesice zivnostak nepozastavit a tudiz, v techto mesicich, nic neplatit. Myslim, ze tohle by jit mohlo. Chapu, ze ve vasem pripade, muze i toto nastavene minimum byt prilis a souhlasim, ze dan, zdravotni a socialni by se mela skutecne pocitat z prijmu - kdo vydela korunu, tak z koruny. Pokud by vsak nekdo dlouhodobe vykazoval ztraty nebo velice nizky zisk, melo by se zjistovat, proc to vlastne dela (abych se nenudil je neakceptovatelny duvod). Ono je totiz strasne pekne byt invalida se zivnostakem a vykazovat napr. veskerou spotrebu benzinu na sluzebni ucely a tim se vozit zadarmo i pro osobni potrebu - a jsou i jine veci - lednicka do kancelare "bytu", mobilni telefon, ... Zamestnanci takove vyhody vetsinou nemaji a musi si platit vsechno ze sveho. Kdyz si domu koupim lednicku, tak nejenze si o to nesnizim dan z prijmu, ale jeste z ni odvedu DPH.
0/0
26.6.2003 10:31

HankaH@hotmail.com

Re: Re: A co invalidé?
Myslím si,že o podnikání vůbec nic nevíte.Pokud pozastavím ŽL,nebudu schopna včas akceptovat požadavky zákazníka,a tudíž nebudu mít tu práci ani na ty 3 měsíce v roce.Nikdo nebude čekat s prací na to,až si ŽL list zase obnovím.A že si do odpočtu daní dávám benzín.Myslíte,že by pro Vás bylo lepší,abych si šla na sociálku jako každý jiný invalida pro příspěvek na benzin,na který mám nárok a který by se i Vám částečně strhnul z výdělku a nebo je lepší,že se snažím si na něj vydělat?Obouváte se vlastně do malých podnikatelů,velké si to odečítají také a mnohem víc je jim dovoleno a na ty od vás nepadla ani jediná poznámka.Srovnejte si napřed své mizivé ekonomické znalosti a pak kritzujte.Mimochodem podnikatel u nás má minimum výhod oproti jiným státům.Víte například,že v USA podnikatel,když má tlustou manželku a doktor jí doporučí odtučňovací kůru,tak že si to dá do daní a my si tady nemůžeme dát do odpočtu ani "blbé" kafe,ketré kupujeme na jednání s klienty
ze svého?Pokud bude každý uvažovat jako Vy,tak ani ty mobily dnes nebudeme mít a budeme žít v jeskyních.
Chhcete-li se účastnit takovýchto polemik,tak si aspoň napřed o tom něco přečtěte a srovnejte,jak je to jinde a jak u nás.A kritizujte ty,kteří "kradou nejvíc" se svými   100 tisícovými platy.Hanka
0/0
26.6.2003 19:20

Dana Herianová

Re: Re: A co invalidé?
 
Renato jsi asi uplně bloňďatá !!!!!!!!!!!!! Tím jsem myslela s IQ blížícím se k nule. TATO věta je nehorázná !!! Ano HAnaH jezdí totiž k pumpě s živnostňákem a oni jí točí zadarmo naturál...
"Ono je totiz strasne pekne byt invalida se zivnostakem a vykazovat napr. veskerou spotrebu benzinu na sluzebni ucely a tim se vozit zadarmo "
0/0
2.7.2003 15:03

Jack

Re: Re: Re: A co invalidé?

8-o

0/0
17.4.2007 17:45

Petr Andrlík,Přerov

KONEC PODNIKÁNÍ
Tato vláda a dbory jsou proti  drobnému podnikání.Cílem jejich politiky je jejich likvidace tak jak to dělali komunisté po r. 1948.Nezbude nic jiného než se přesunout na Slovensko a tomuto státu neodvádět ani korunu,nebo to zabalit a jít se flákat na UP.Místo toho,aby stát drobné podnikatele podpořil,tak je zcela záměrně ničí.Nejsem proti tomu,aby se daně platili,ale FU má kontrolovat ty,co jsou dlouhodobě ve ztrátě.Místo toho všecny podnikatele považuje za zloděje a léčí si tak svou absolutní neschopnost kontrolovat výběr daní.Největší dluhy firem na daních patří polostátním podnikům.
Pane Špidlo,ukončete své socialistické experimenty , nechejte vládnout někoho kdo to umí a prosím nestršte obyvatele ODS.Pětiletá vláda Vaší strany vede tuto zemi do katastrofy.O vládních přívěscích se ze slušnosti ani nezmiňuji.
0/0
25.6.2003 12:10

Viktor N., Brno

Re: příspěvek zrušen
Proč jste zrušili můj příspěvek? Nebylo v něm naprosto nic vulgárního, žadné nespisovné slovo, žádné výpady a ani urážky!
To je prachsprostá CENZURA!
Žádám vysvětlení
 
0/0
25.6.2003 20:54

L

Re: Re: příspěvek zrušen
Jestli to je pravda, tak  MF zaměstnává nějakýho syčáka co si hraje na cenzuru !!!!!!
0/0
25.6.2003 22:02

Viktor N., Brno

Re: Re: Re: příspěvek zrušen
Je to pravda. Moc dobře si pamatuji co jsem napsal. Skutečně. Stačí se podívat do jakéhokoliv mého příspěvku a zjistíte, že nejsem zastáncem používání  hrubých výrazů.
 
Je to opravdu ubohá a sprostá cenzura, nic jiného. Jenom proto, že označuji praktiky ČSSD za levicové a že dle mého názoru hospodářsky likvidují ČR jsem byl zrušen? - je to ze strany iDnes skutečně ubohost a cenzor tak demonstruje svou omezenost a tendenčnost
< color=blue>Ani pan (paní) Cenzor nemá tu odvahu mi odpovědět a zdůvodnit svůj neomalený zásah do diskuse - tento samotný fakt má sám o sobě značnou vypovídací hodnotu...
0/0
25.6.2003 23:20

Richard

Kopaj hrob podnikání...
Tato vláda nemá žádný zájem na živnostnících.Jde jim pouze o množství pracovní síly  zaměstnané ve velkých převážně zahraničních fabrikách.Prostě mravence!!!Tento společenský systém nechce lidi  samostatné s vlastním názorem.Potřebují mít všechny a všechno úpod kontrolou.Jde jim  o to lidi zlomit.Je to stejně bestilální jako komunismus=špidlinismus.Ubohost tohoto systému sleduji už léta,vím o čem mluvím.Daně platím,soc.a zdr. poj. též.Kdo nepodniká neví o čem je řeč!Prostě tomu nerozumí a dívá se na živnostníky skrze obecně prezentovaný názor v tomhle Spidlistánu.
At se třeba poserou.Co ještě víc můžou podělat a ty starosti,práci v sobotu a v neděli.Platit daně a všechno ostatní,nemoct si koupit nový auto,protože už na něj leta nezbyde!To ,že se naprosto nedodržuje splácení faktur o tom už nemluvím vůbec!Mám je na háku blbce!
0/0
24.6.2003 22:13

ZooZoo

Nyní jen masivní útěk do daňových rájů....
Spidlova vlada si zaslouzi jen jedno jedinne... a to aby vetsina podnikatelu utekla do nektereho danoveho raje. Informace jsem nalezl napriklad na www.offshorenews.org
 
0/0
24.6.2003 20:07

Stoural

Re: Nyní jen masivní útěk do daňových rájů....
dost dobry..... jasne utecme vsichni na Bermudy nebo Bahamy... Ty picusove by si to tu bez nas radaku mrskly...
0/0
25.6.2003 0:02

ZooZoo

Nyní jen masivní útěk do daňových rájů....
Spidlova vlada si zaslouzi jen jedno jedinne... a to aby vetsina podnikatelu utekla do nektereho danoveho raje. Informace jsem nalezl napriklad na www.offshorenews.org  nebo seznam a profily danovych raju na http://www.haglley.com/index.php?incpage=jurisdiction  nebo www.ocra.com 
0/0
24.6.2003 20:05

Jarda1

Opatření
To je zřejmě namířené proti Asiatům. Ale dobře jim tak, za to tuhle vládu chválím.
0/0
24.6.2003 19:51

Mir?

Mam kamarady na severni Morave kteri jsou OSVC a obcas se neco divim ze neco delaji. Ziji na hranici chudoby a daleko lip by udelali, nez se nechat sikanovat uradu v pripade ze jim nejaka firma nad kterou drzi ochranou ruku stat neproplati fakturu, jit na socialku. Meli by pravidelny prijem na praci pri tamni nezamestnanosti zadne vyhlidky a pres den by se mohli vyvalovat u reky nebo se premistit do sede ekonomiky. Myslim, ze toto je posledni rana z milosti. Kdo nepochopi, ze lepsi nez mit viru v lepsi budoucnost a snit, je lepsi zit v ceske realite na pracaku nebo na socialce to bude mit tezky.
0/0
24.6.2003 19:30

Jirka

Proč se tak navážíte do OSVČ,
když největší dluhy na daních a sociálním pojištění patří polostátním firmám typu Vítkovice, Nová huť, České dráhy a pod.?
0/0
24.6.2003 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.