Několik dotazů a připomínek:
1. Není 160 km zatraceně málo? Počítá se v Česku že by fungovala i rychlejší železnice?
2. Není plný provoz od konce roku 2004 trošku opozdilý, nebudou Pendolina zastaralá?
3. Na co je v Pendolinu rádio? Využije to někdy někdo? Já poměrně dosti často létám a nevšiml jsem si, že by někdo na palubě požádal o sluchátka aby mohl poslaouchat rádio. Myslím, že u vlaku to bude to samé.
4. Jsem zvědav jak dlouho vydrží Pendolina v takové čistotě. Po zkušenostech s ČD, kdy jsem v mezinárodním expresu měl zábrany se čehokoliv dotknout, koberec na zemi vypadal jako rohožka před šatnou zedníků na stavbě - si myslím , že je to škoda peněz.
5. Toaleta pěkná - opět, jak dlouho.
6. Budou jezdit soupravy umyté?
7. Proč se zavádí bufet a jídelní vůz, když tyto atrakce se snaží ČD omezit či zrušit jak to jde. Využíval jsem vlak Manažer a Šohaj, ty byly OK, ale poté co z toho vznikly jen lepší couráky, bez možnosti občerstvení (Šohaj), tak jezdím autem.
8. Když už tam teda bude buffet, tak to potom nebodou ve vlacích ECopruzovat prodejci předražených nápojů?
Těším se na odpovědi na moje dotazy. Psát můžete i na: