Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Díly na fabie vydrží Škodě až do pátku

Škoda Auto upřesnila dopad stávky německých dodavatelů na výrobu aut. Jestliže by výrobci součástek v pondělí neobnovili práci, vydrží škodovce díly na octavii do středy. Hlavní model Fabia by se ale mohl vyrábět až do pátku. Superbu se problémy netýkají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

thyronx

Dily na nekolik dni?
To je prezitek v modernich automobilkjach sveta se setri mistem a dily jsou treba u nas ve Fordu na 20 minut vyroby! Umite si predstavit, jaka musi byt perfektni organizace prace kdyz se dily dovazi do USA trba i z Kanady ci Mexika? To proste musi klapat. Tim ze dily jsou jen na nekolik hodin ci minut se usetri obrovske mnozstvi penez,ale to uz je o ekonomice a tomu by sai tezko v CR nekdo porozumel. S usmevem z USA thyronx.
0/0
27.6.2003 18:06

Pavlas

Re: Dily na nekolik dni?
0/0
27.6.2003 18:24

Pavlas

Re: Dily na nekolik dni?
Tak za prve Ford bych nedaval jako priklad automobilky ktera je zrovna dvakrat efficient.  JIT inventory system byl prevzany od Japoncu a to az po tom co je v osmdesatych letech zatloukly do zeme.  dneska GM Ford a Chrysler nemaji ani 40% trhu dohromady.  Za druhy jestli si myslis ze ma Skodovka dili ve skladech tak to se milanku pekne mylis!  Skodovka ma subdodavatele ketriu maji sklady nasazeny kolem Boleslavi jako houby po desti a ti maji jejich dily.  Takze tady prosimte nemachruj ze jses v Americe a ze vsechno znas. 
0/0
27.6.2003 18:30

eM

Re: Re: Dily na nekolik dni?
Tak tohle je vystizne a dobre napsano...
0/0
27.6.2003 19:21

Honza

Re: Re: Dily na nekolik dni?
Ford neres priteli, nejhorsi krize ve Fordu je porad lepsi nez nejvetsi spicka ve Skodovce - Ford tady bude dlouho po Tobe  po mne i po Skodovce.........
0/0
27.6.2003 19:28

Jarda

Re: Dily na nekolik dni?
 
 
    Ale rozuměl, zatím se stále nemůžeme zbavit komunistů. Naši dědové to uměli sakra dobře. Čau v USA.
 
0/0
27.6.2003 18:43

ra:.

A co ostaní?
A co bude dělat zhruba 3 tisíce dalších dodavatelů? O tom se moc nepíše.. Na sklad můžou jet  cca a týden.. Pak někteří pozastaví výrobu a někteří končí úplně?
0/0
27.6.2003 13:04

Spiteful Evilman

Vždyxť to říkám pořád - střelba do stávkujícího davu je řešením
Já být inistr vnitra, tak v okamžiku, kdy stávka má vliv na někoho, kdo ji nemůže ovlivnit - nařídil bych vynucení nápravy všemi prostředky. Třeba i střelbou do stávkujícího davu.
Spiteful Evilman
Road Town, Tortola
Britih Virgin Islands
0/0
26.6.2003 8:38

Hovnival

DeDeRoni nenazrany
Liny jsou jak vsi, bez prilivu penez ze zapadu Nemecka by se uz pojidali navzajem a ted jeste stavkujou. Uz je na case aby se socansky vseobjimajici stat podelal i v Nemecku
0/0
25.6.2003 18:19

Bobo

Re: DeDeRoni nenazrany
My to vytrhneme, pracoviti cesi !
0/0
26.6.2003 17:08

LD

Ty jo, 35 hodin týdně - to bych při mé pracovní době končil už někdy ve středu:o))
0/0
25.6.2003 17:32

mac

maj to delat u nas
At si Kulhanek polibi, ma to vyrabet u nas. Je to tady levnejsi a nestavkuje se!!! Kdyz chce mit dily z DDR, tak mu to patri. Jo a k BMW, tem to zatracene preju. U nas by se jim zilo jako v bavlnce, ale kdo chce kam, pomozme mu tam, ze!!!
0/0
25.6.2003 17:08

LK

Re: maj to delat u nas
To bylo hodne ubohy, takovy typicky cechackovsky. Kdyz pujde ke dnu BMW, tak to zatracene odskace cely Bavorsko. A v dusledku to odskacou i Cechy. Takze fakt nechapu.
0/0
25.6.2003 17:53

mac

Ty jsi ale vidlak
No tak si precti rok-dva stary noviny a zjistis, ze to nebyl ekonomicky kalkul, ale politicky kalkul, ktery "donutil" BMW investovat v DDR. Za spatnou investici si preci nedovoli profit, nebo snad jo? A to, ze kdyz se BMW pode.a, tak pujde ke dnu CR je dost uhozeny, stejne jako jsme sli dolu s Enronem, Worldcomem atd.
0/0
25.6.2003 18:11

Kenvelo

Re: Ty jsi ale vidlak
JSi si jist ze BMW zahranil bych zavod v Koline? Myslis ze zavod v Lipsku je jejich jedina vyrobni kapacita?
0/0
25.6.2003 20:55

vlada

Re: maj to delat u nas
Není to tak jednoduché. Povětšinou jsou kupodivu díly z eurozóny levnější než tytéž, produkované českýma " zlatýma ručičkama".
0/0
25.6.2003 18:40

kejde

Re: Re: maj to delat u nas
no v eurozone jak kde, ale urcite ne v casti zvane DDR
0/0
25.6.2003 18:47

Martin Horacek

Dederoni nevi co by roupama
Opravdu stavku nechapu. Dederoni chteji to same co jejich kolegove ze zapadu... Asi aby se prestali citit v Nemecku jako obcane druhe kategorie. Jo, jo jenze to by nemeli mit pres 20% nezamestnanost (s tim ze dalsi milion dojizdi do Wesi landu a na vikend domu). Proste musi nechat klid prumyslu v DDR, aby trosku vzpamatoval ze soku po sjednoceni a pribylo jim trosku pracovnich mist. Jenze co oni delaji ? Jenom odrazuji potencionalni investory aby sli dale na vychod - do Polska nebo do Ceska. Viz. treba BMW a Lipsko/Kolin. Jen tak dal IG Metal, Cesko rado privita investice, ktere by jinak prisly do DDR !
0/0
25.6.2003 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.