Diskuze
Mýtné zdraží dopravu o třetinu
Děkujeme za pochopení.
Dalibor
3000 km silnic?
No dalnic mame asi 500km (500km je v planu). Na silnicich prvni tridy se v nmecku myto vybirat nebude. Takze zase neco "super" ceskeho. Cim vice bude stat delat prekazky lidem, tim to bude horsi, tim vice budou hledat skulinky jak uniknout - nekterym nic jineho asi ani nezbude. Kdyz se zdrazi doprava (byt o 10 -30%), prisadi si obchodnici a dockame se zvyseni zbozi. To se zase bude kupovat mene. Takze se zase vybere mene dani a statu zase bude chybet.Zelené Patro
Platit podle kilometrů
Jirka
Re:
Člověče vzbuďte se. Dráha si za své problémy může sama. Při převě větších nákladů je dráha levnější. Jenom nejsou schopni dodat vagóny a slíbit dodání zásilky.Bolča
Směr
Ať to vezmu odkudkoli, v zásadě jde o krok správným směrem. Ostatně elektřinu taky platím podle spotřeby a ne nějakou roční známkou. Myslím si, že těžké kamiony působí nejvíce na kvalitu infrastruktury, a proto by se jejich provozovatelé měli nejvíce podílet na její údržbě.Týpek
váhy!
Jsem jednoznačně pro známkový sytém. Osvědčil se, tak nač zavádět další tunely? Kdyby radši za 0,5mld Kč koupily váhy na kamiony, tak můžou vážit na kdejaké silnici!kušop
a jedem
Tak se nám ten Kocourkov opět dává najevo , jak je neporazitelný.Silnice první třídy jsou v katastrofalním stavu a o dálnici D1 ani nemluvě.Misto peněz na jejich opravu se budou investovat miliardy do neodzkoušeného čipového systému.A protože naše lidičky dokáží očůrat kde co , budou se vražet další peníze do bezpečnosti systému atd ........sound
proč ne
Nic proti ostatním diskutujícím, ale pokud autem vjedu do vyjetých kolejích na silnici, nejsem z toho zrovna nadšený .Řekl bych, že hned za přírodními vlivy mají na mizerném stavu našich silnic zásluhu právě přetížené kamiony. Takže bych považoval za logické, kdyby se autodopravci podíleli nejvíce. Navíc jsem zastáncem toho, aby se většina zboží dopravovala po železnici (ale to by asi naše dráhy musely být kvalitnější)-taková kolona kamionů na okresce není nic moc-zvlášť když jedete za ní:-)chrys
Re:
Přetížené kamiony se dají kupodivu zvážit jak na hranicích, tak ve vnitrozemí, takže nejenom elektronické mýtné, ale i nájezdové váhy pro nákladní auromobily. Rázem ubydou na našich silnicích stovky tureckých, rumunských a ukrajinských kamionů a určitě bude méně i těch vyjetých kolejí.Rád budu platit mýtné...
až uvidím, že se někde budují nové dálnice a stávající budou v provozuschopném stavu. I ten kdo po D1 nejezdí ví, že ujet po ní víc než 30 km bez uzavírky je asi stejně pravděpodobné jako vyhrát v loterii. Navíc uzavírky jsou většinou prázdné, odstavené stroje a pár chlapů u toho kouří nebo stojí s rukama v kapsách. Kdo někdy řídil např. v USA, a viděl jak tam třeba ve čtyři v noci makají na opravách dálnic, může si jenom přát aby se podobným služeb státu za naše vysoké daně taky někdy dočkal.Eraser
:-)
Jak už tady někdo psal, následovat bude osobní přeprava soukromými auty. To se vy, socky, co tohle schvalujete zblázníte :-) Vámi nenavidění "bohatí" ( ve skutečnosti je to obyčejná střední třída - ti co jezdí auty do 1 mil. Kč, vy střední třída za kterou se považujete nejste, vy jste chudí) zdražení dopravy bez problémů ustojí a jejich životní úroveň se nezmění. Ale vy, chudáčci, se budete na svou Š 120, Favorita, Felicii nebo Fabii "já na to mám" koukat z okna... Nezajezdíte si na chlaupu a za přibuznými (jinam stejně nejezdíte). Zapomeňte na to, to víte... Co jste si zvolili, to máte. Nakonec se těch aut bude zbavovat a vrátíze se na úroveň kolem roku 1950. Užijte si to.marzena
Re:
A
No to je ono
, Jak se zdá, socialističtí kašpaři z celé Evropy se už spojili, aby nám mohli ze života udělat peklo. Kdypak nějaký šikula z Bruselu přijde na tom, že lidi vypouštějí z plic škodlivý skleníkový plyn (CO2) a měli by za to platit. Nejlépe nepaušálně, za každý výdech (stačí implantovat maličký čip). Každej pak bude sedět doma a zadržovat dech, aby mu zbylo na žrádlo. A nikoho nenapadne pořvávat na ulicích nějaká anti-socialistická či anti-globalistická hesla.Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Příroda je napřed, mrazy snižují naději na dobrou úrodu, stěžují si pěstitelé
S každou další mrazivou nocí v Česku ovocnáři přicházejí o část úrody. Mráz v noci na čtvrtek...
Šéf Úřadu práce: Umělá inteligence vše mění. Za mě už píše dopisy ministrům
Vysíláme Česko má velmi specifický trh práce. Je zde nejnižší nezaměstnanost v Evropě, to umožnilo podnikům...
Ceny pohonných hmot v Česku dále rostou, benzin již překročil čtyřicítku
Paliva v Česku dál zdražují. Cena benzinu stoupla nad 40 korun za litr. Ve středu stál litr...
Sociální sítě jsou nepřítelem hospody, říká šéf obchodu z Prazdroje
Premium Dříve se v hospodě vypilo na jedno posezení více piv, ale byly to spíše desítky. Dneska naopak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!