Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Eurotel zvýšil zisk i počet klientů

Zřejmě poslední pololetí před přechodem pod jediného vlastníka zakončil Eurotel zvýšením zisku. Největší mobilní operátor v zemi vydělal 3,8 miliardy korun, meziročně o pětinu víc. Navzdory očekávání trhu se o dvě procenta zvýšily i tržby na 14,14 miliardy korun. Stoupl i počet zákazníků.KOMENTÁŘ ATLANTIK FT ČTĚTE ZDE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

starý pán

P.S.
P.S.
Co to děláš proboha za byznys, když potřebuješ stahovat všude 5 giga dat? To prodáváš adresy evropskejch štětek?
0/0
8.8.2003 13:28

Tomáš Liškutín

Eurotel - výkon lomena cena
Ke všem příspěvkům bych dodal, že jsem student, ne bohatý, ale od Eurotelu neodejdu, poskytuje kvalitní služby, tomu přiměřené cenou, která je o něco vyšší, zato však nabízí mnoho věrnostních bodů, za které se dá plno věcí vyřídit výhodněji, tedy alespoň jako tarifní zákazník mám pocit, že si mě ET váží...prostě náš zákazník, náš král...navíc všechny účty jsou naprosto jasný, narozdíl od zkušeností u ostatních operátorů jsem u Eurotelu neplatil ani halíř navíc...každý má však svůj názor a má možnost se rozhodnout, čemu dává v životě přednost...
0/0
4.8.2003 18:19

Harvey

Re: výkon/cena
Naprosto souhlasím. Člověk dostane, co si zaplatí. Někdo si pro pár halířů nechá vrtat koleno, a někdo rád zaplatí za kvalitní službu.
U Eurotelu jsem pět let, během té doby jsem měl někdy méně peněz, jindy více, ale nikdy jsem neuvažoval o odchodu k jinému operátorovi.
Socku z člověka nedělá ani tak aktuální výše příjmu, jako způsob myšlení...
 
0/0
8.8.2003 21:59

pepek

Jak se vykazuje zisk navenek a jak je to ve skutecnosti?
Ne vzdy je to tak, jak se navenek prezentuje. Eurotel seskrtal budgety na nove projekty, zamestnanci si musi platit/ podilet se na "vyhodach" (tenis, bazen, masaze...) predtim zcela zdarma, simply- kde se dalo tam se skrtalo, co se mezirocne muze jevit jako narust zisku.
Mozna i to je duvod, proc posledni dva roky vzrostla nespokojenost klicovych zamestnancu ET na kritickou hodnotu - a porad roste. :)
A to je prilezitost pro vas "headhuntri".
0/0
31.7.2003 4:56

starý pán

Re:
Když se ti tam nelíbí, tak jdi dělat jinam. Vím, že zaměstnanci (jistě ne všichni) Eurotelu jsou schopni splácet i 70 tis.měsíčně na hypotéku a ještě k tomu třeba uživit ženu na mateřské dovolené. Takže těch pár korun na tenisový kurt, bazén, squash či aerobik je určitě nezabije. A navíc, je to směšná částka v miliardách obratu a zisku. To bylo zavedeno proto, že si někteří zabukovali hodiny a pak tam nešli, protože je to nic nestálo. Doplatit si 25,- Kč na kurty není zase tak hrozné. A co takhle "cafeteria"? Příspěvek na zdravotní či sociální pojištění nebo na stavební spoření? A další a další výhody, které zná většina lidí jen z doslechu? Vždyť třeba zhruba každý šestý zaměstnanec Eurotelu má k dispozici služební auto, většinou i na soukromé použití. Kolikpak z nich poctivě vykazuje kilometry naježděné soukromě? Stačí se podívat do některých výkazů jízd. Přitom některá vozidla jsou vysloveně zbytečná, protože slouží zaměstnancům, kteří jedou akorát do práce a z práce a ve skutečnosti (nikoli podle výkazů) neabsolvují služební cestu více, jak třikrát do roka. Takže klídek...........
0/0
8.8.2003 13:21

karma

Re:
No - zajimave vyhody, ale proc pak lide z ET odchazeji a nevykladaji jak jim tam bylo dobre. Co znam, tak by se jim do tech sracek zpatky moc nechtelo a ted maji vice penez.
No a ten clanek od 'pepek'  nebyl o 25ti korunach navic.
Za tech par stovek co nekteri dostanou navic, si jiste naspori a poridi domek a duchod stravi na cestach kolem sveta jako japonci. 
 
0/0
9.8.2003 20:08

Honza

Eurotel
Nechápu,proč by Eurotel měl bejt předraženej...Právě když použiju matematiku,tak zjisím kolik bych zaplatil u Oskara nebo T-Mobilu za přenos 1 GB měsíčně...At počítám,jak počítá, tak u T-Mobilu je to 750 Kč za 50 MB + 15 Kč za 1MB tj. 15 000 Kč!!!! U Oskara to je 210 Kč za 1MB + 26 Kč za 1 MB tj. 26 184 Kč!!!!! U Eurotelu 1050Kč a přenesu třeba 5 GB!!!! Tak tada nevím,jak je s tou matematikou. A co se těch cen volání týká,je třeba abstrahovat,kdo je cílový zákazník toho kterého operátora. Oskar má tu svou sít na dvě věci,takže se u byznys zákazníků chytá dost bídně.Takže mu zbydou socky,ktery si mnou ruce,když volaj za 1,50 Kč v rodině a nevadí jim,že když přijedou do zahraničí,tak budou stahovat data přes dial up,protože gprs roming ještě k Oskárkovi nedorazil.Pokud budou štěstí a Oskárek tam má roaming.Ikdyž je fakt,že tyhle socky jedou tak nejdál do Chorvatska.Ale pro obchodníka,kterej jede dělat byznys třeba do Brazílie,je to k ničemu...Volat může tak z okna,nebot Oskar tam nemá roaming.A když jede někam,kde roaming je a provolá si zálohu,tak mu ti idioti vypnou odchozí volání a musí si zálohu navýšit ikdyž je třeba v Belgii a všechny faktury platí včas!!!To je paráda ten Oskar. T-MObile je něco mezi,chce brát Eurotelu byznys zákazníky,ale na rozdíl od Oskara na to technicky má,aby se s ním utkal.A pokud bude mít internet za paušál,bude to zajímavy
0/0
30.7.2003 20:02

starý pán

Re:
No koukám kluku, jakej jsi světák............ Já mám Oskara, taky dělám byznys, nejsem žádná socka a nemám s ním problém. Ale je fakt, že na rozdíl od tebe znám taky jiný auta, než je Mercedes nebo "bávo".  Snad je to tím, že jsi ještě hodně mladý na to, abys některé věci pochopil. Je mi tě líto.
0/0
8.8.2003 13:24

starý pán

Re:
 
P.S.
Co to děláš proboha za byznys, když potřebuješ stahovat všude 5 giga dat? To prodáváš adresy evropskejch štětek?
0/0
8.8.2003 13:29

0/0
30.7.2003 19:19

Karpi

Ostatní operátoři
Možná je Eurotel předraženej, ale aspoň nabíd paušál na GPRS za dobrou cenu, o tom si u těch vašich super operátorů můžete tak akorát nechat zdát .....
0/0
30.7.2003 13:49

King

Cesky eurotelecom
Errortelu narostl počet klientů!! vždyť se spojil s Čtc!!
0/0
30.7.2003 13:13

airboy

oskar na věky :-)
Ať žíje oskar!hyp hyp hurááá
0/0
30.7.2003 12:29

Bobošík

Státní Eurotel
Mě osobně je Eurotel silně nesympatický už především tím, že jeho majoritním vlastníkem je Český Telecom (a pravděpodobně brzy bude jediným). A hlavním akcionářem Českého Telecomu je stát !!! Tudíž jsou pro mě Eurotel i Český telecom  státní firmy. Vůbec už nechápu jak může dojít k jejich propojení tím, že ČT odkoupí zbývající podíly Eurotelu. Co na to antimonopolní úřad? Podle mě je to dost nefér vůči dálším operátorům a nikdy by nemělo dojít k žádnému podobnému spojení. Jak může dojít k propojení největšího poskytovatele pevné linky s pravděpodobně největším (jak se chvástá Eurotel) poskytovatelem mobilní tel.sítě. To fakt nechápu.
0/0
30.7.2003 11:28

Petr

Re:
V nemecku je situace hodne podobna. Deutsche Telekom provozuje nejvetsi sit mobilnich telefonu TD1 i pevnou linku. 
0/0
30.7.2003 11:55

Vlady

3,99 mil dementů
Nechápu kolik lidí setrvává a jak můžou přibývat nový nadšenci tomuto předraženýmu operátorovi! Možná ještě pochopím firmy , které mají tarify na míru ale pro normálního matematicky myslícího člověka je EUROTEL lichvářskej podnik !!! :-((
0/0
30.7.2003 11:07

Jooky

Re:
No alespon se tech 3,99 mil dementu dovola i z Horni Dolni. Fabie a Mercedez jsou taky auta. A je snad Mercedez Benz taky lichvarsky podnik?
0/0
30.7.2003 11:12

Vlady

Re:
Příklad z dovolený : Ostrov U Tisé /Děčín/ T-mobile i Oskar se čapou a Eurotel niccccccc!! A je i více míst :-))
0/0
30.7.2003 11:19

Re:
Máš pravdu, že někde je lepší signál jiného operátora - ale i naopak. Často je signál jen ET, nebo ET+OS nebo ET+TM a toho dalšího ne. Závěr - předem je si třeba vyzkoušek sognál v místě bydliště, pracoviště, chaty, oblíbené dovolené atd... a teprve potom porovnat (může se stát v centru velkého města, že v kanclu bude max. 1 čárečka od jakéhokoliv operátora, potom mít jeho kartu jako hlavní je samozřejmě blbost.
0/0
30.7.2003 11:29

networ

Re:
Trochu by vam pri zjistovani mohly pomoci seznamy na www.gsmweb.cz (nebo pres wap wap.gsmweb.cz). ntw
0/0
1.8.2003 11:32

aaa

Re:
no prave s te horni a dolni se eurotel nechyta!
 
silne pochybuji o tom ze maji narust klientu! mozna by uz meli zacit odecitat ty lidi co uz se na ne vysrali 
0/0
30.7.2003 12:13

karma

Re:
Klidne tomu ver - je to pravda.
Ale narust zakazniku neznamena vzdy narust zisku. Prumerne naklady na jednoho zakaznika mohou prevysit prumerny zisk (ARPU). A pak uz zacina problem a operator nikdy nerekne - lide, prestante, uz staci, ale opet to vyuzije jako reklamu smerem k masam.  
0/0
9.8.2003 20:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.