Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda přerýsovala platovou tabulku

Vláda udělala první krok k zažehnání odborářských protestů. Ministři schválili rozšíření platové tabulky pro státní zaměstnance na šestnáct z dosavadních dvanácti tarifních tříd. O novém zařazení jednotlivých profesí a kvalifikací však zřejmě kvůli množství připomínek rozhodne kabinet až v září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Berňák

Fuj
Všechny vysoké funkce jsou obsazené kámoši a podvodníky, kteří berou bakšiše, ale po zavedení 16. třídní platové tabulky si tito hochštapleři ještě přilepší, zatímco řadoví úředníčci půjdou všichni s platem dolů! Hanba lhářům z ČSSD, v čele s arcilhářem Špidlou a Škromachem!!!!!!!!!!!!!!
0/0
11.8.2003 12:55

Josef

Re:
Souhlasím. Jako zářný příklad by mohl sloužit náměstek ministra Mlynáře Vladimír Šiška. Kromě toho, že podniká v několika svých firmách, byl mj. členem dozorčí rady Českého telecomu. K tomu z titulu náměstka řídil realizaci Rámcové smlouvy pro komunikační infrastrukturu veřejné správy (= informatiku státu ovládne na 100% právě Český telecom). Když mu na Ministerstvu informatiky přestala "pšenka kvést", uchytil se jako poradce ministra Škromacha.
Inu, se shora se nepadá
0/0
13.8.2003 15:35

Berňák

Zrušit ÚFDŘ!
V rámci úspor na Ministerstvu financí ČR je třeba okamžitě zrušit takzvané Územní finanční a daňové ředitelství (ÚFDŘ), kde sedí několik stovek flinků a parazitů bez pracovní náplně a jakékoliv činnosti. Vyskytují se na Praze 1 - Lazarské ulici. Je to pozůstatek jakéhosi komunistického generálního ředitelství. Údajně řídí jednotlivá finanční ředitelství jako mezičlánek na cestě: Finanční úřad-Finanční ředitelství-ÚFDŘ-MF ČR. Tento spolek netáhel a budižkničemů má být v nové platové tabulce zařazen ve 14. platové třídě!
0/0
11.8.2003 12:50

JIRI000002

ASI SE PUJDU ZASTRELIT
Jako "státní zaměstnanec" se půjdu asi zastřelit. Pracuji na úřadě práce a můžu vám říct nic moc. Když si přečtu statistiku a průměrném platu ve státní správě je mi z toho zle. Nevím, kde se ta místa ( a hlavně ty cifry berou)     "obyčejný úředník " nemá takový plat na dohled ani po 60-ti letech praxe! A jen ještě poznámka k předcházejícím komentářům - u nás je každý den pracovní - tzn. "úřední" - taky bych zrušil neúřední dny.
 
0/0
11.8.2003 12:10

prognostik

Platová tabulka
Jestli někdo z vás videl a prostudoval platovou tabulku tak zjistí jak nás socanská banda ještě více veme s platem na hůl.Voliči socanů,udělejte si z vaši milovanou stranou a UV ČSSD konečně pořádek.Vemte hole a vyžente ty voly někam daleko do stepných krajin a´t pochcípají hlady.
0/0
8.8.2003 11:58

Kamila

Možná by stačilo, kdyby státní správa nezaměstnávala zaměstnance v důchodovém věku. (Na referátu nás pracuje 8 a čtyři z nich už v průměru tři roky přesluhují...známosti). Mladí lidé se sem samozřejmě nehrnou. Proč taky, když ani neocení jejich jazykové znalosti. Šup získat praxi a rychle pryč....do nějaké soukromé firmy. Chápu je a brzy udělám to samé, pokud se to nezlepší. Ve státní správě neexistuje karierní postup.
0/0
7.8.2003 13:15

antiotrok

BANKROT NA BILEDNI
BRZICKO BRZO VAS SOCANI A KOMOUSI PRIVEDOU NA MIZINU, A JA VAM NEBUDU PLATITI JIZ NIC, SBOHEM CESKO, JO SPIDLO JEDNO BYS MEL VEDET, JSI ABSOLUTNI DILETANT A JAKO TAKOVY SKONCIS!
0/0
7.8.2003 10:04

K

Struktura zaměstnanců státní správy vypad asi takto:
10% vedoucích manažerů na vejmínku, 87% paniček podnikatelů (aby si měly kde pokecat a uvařit kafe) a 3% kvalifikovaných,většinou VŠ, kteří to za všechny táhnou ( sprůměrný mplatem 18450kč, průměr VŠ v republice je 27000 kč..)
0/0
7.8.2003 8:46

wajda

Re:
Doporučuji se podívat na www.patriot.kralicko.cz
článek "Proč" z období 30.6-6.7.2003 a některé další o tom, jak se se provádějí výběrová řízení v některých obcích. Ještě v těchto dobách jsou funkce obsazovány ne podle vzdělání, praxe a hlavně podle zákona, ale podle toho jak, kdo, kdy atd. včetně vedení příbuzných jako přímých podřízených. 
0/0
8.8.2003 13:36

Krpata

Re:
Úplný souhlas, akorát, že na našem úřadě je 85% inženýrů "zašitých" jenom proto, aby nedělali ještě větší boty, v podnikatelském prostředí naprosto nepoužitelní.
0/0
12.8.2003 12:37

Artur

Jen to zvýší zadlužování.
Tak jak socani zadlužují republiku to asi nedovede nikdo. Velmi rychle se blížíme Argentině a státnímu bankrotu.
0/0
7.8.2003 8:24

neo

musime chudaky
uredniky taky politovat.. sice si to tam vypada jak na soutezi "Urednici cela rodina", ale oni chudaci taky pracuji ve stresu..
zvlaste kdyz prijde pro chudacky ten UREDNI den, kdy musi obetovat a DOKONCE neco pro ty ubozaky, co jim tam lezou, udelat, ze?
mimochodem UREDNI DEN je CESKE specifikum nemajici skoro nikde na svete v "rozvinutych" zemich obdoby!!!
0/0
7.8.2003 8:09

Kamila

Re:
Neo, Neo, nic o tom nevíš :o)
0/0
7.8.2003 13:06

777

Nevíte někdo, kde se dá na netu najít nová 16-ti třídní tabulka platů pro státní zaměstnance? Děkuji.
0/0
7.8.2003 7:25

noček

0/0
7.8.2003 7:38

Joe

Rodinný podnik
No když se na to tak dívám a čtu příspěvky, je každý naštván, že se státním zaměstnancům přidává. Já sám pracuji ve státním a ani se těm lidem nedivím. Když tak pozoruje své okolí, stává se ze státních institucí spíše takový rodiný podnik. Pracuje tam maminka, tatínek, když syn nebo dcera nemá práci, tak tam pracují taky. To je jednomu z toho hnusně. Potom zjistí, že v řídících funkcích jsou lidé, kteří na to nemaj, ale vzhledem k tomu, že perfektně dokáží leštit kliky, tak tam zůstávají a mají takový peníze o kterým se ostatním nezdá. A co jiného dělají? To nikdo neví. A je to jedno. Stát to zaplatí. No a potom to vypadá tak jak to vypadá. Na jednoho kterej dělá, připadjí dva až tři, kteří nedělají. A proč? Stačí si najít tu správnou zadnici a budou mít ještě víc, než ti co se snaží zlepšit státní instituci v očích veřejnosti. A proto si myslím, že by se i státní instituce měli chovat tržně a tyto neefektivní lidi vyhodit. Jenomže je to rodinný podnik a to prostě nejde.
0/0
7.8.2003 7:23

ABC

Re:
S tím, že je to rodinný podnik nesouhlasím. Spíše je to o tom leštění klik a o známostech.
0/0
7.8.2003 7:32

Joe

Re:
Podívej se třeba obsazení Okresního soudu v Ústí nad Labem.
0/0
7.8.2003 7:52

ABC

Re:
OK. Znám hodně podniků (nikoliv rodinných), kde pracuje celá rodina od otce po děti. V tom nevidím zas takovej problém. Horší vidím to, že zaměstnávání státních zaměstnanců není o znalostech a dovednostech, ale o tom kolik vlivných lidí znáš.
0/0
7.8.2003 8:02

ABC

Platy státních úředníků
Re: (asi blb, 07.08.2003 6:06)
vzbuď se!!!! Kde by státní úředník vzal 10000,-- Kč. Dovol, abych se zasmála . To mají jen ti vedoucí a vyšší. Obyčejný úředník má kolem 7000 - 8000 a věř mi vím to, protože tam pracuji. Kdybych měla oněch 10000,-- Kč byla bych spokojená a žádné přidání bych nežádala
P.S. Pracuju jako zapisovatelka na soudě mám 5 let praxe a mám 8000 hrubýho.
 
TAK TAK,  taky vím o čem je řeč. Známej pracuje jako referent na krajském úřadě a má 11.000,- hrubého - živitel rodiny.
0/0
7.8.2003 7:16

d

Re:
no,  a ja znam jednoho chlapika, co vystudoval s odrenyma usima (za 7 let) a za vydatneho prispeni tatika, velkyho komance vysokou  - obor zivocisna vyroba a dneska sedi v Pze 14 na financaku, pod sebou ma par lidi a bere 35 tis. hrubyho.
Jazyk neumi zadnej, s pocitacem taky nic moc, zadny sebevzdelavani...
Proste, zalezi jen na tom, jaky ma clovek vztahy s nadrizenejma... a kdyz je to taky komanc, tak toho pod sebou podrzi... ruka ruku myje...
0/0
7.8.2003 12:45

Jiříček

Re:
ale jdi ty ťunťo. 35.000,- na finančáku je nesmysl. To nemá ani ředitel. Nebylo to takhle včetně půlky třináctého platu? A k čemu by mu byly cizí řeči? A mimochodem , finanční úřad pro Prahu 14 neexistuje.
0/0
7.8.2003 13:48

Pepino

Vláda socanů končí krachem
Tato vláda socanské bandy neumí nic a přerýsování platových tabulek nic nevyřeší, protože tato vláda právniků neumí hospodařit a oživit domácí ekonomiku jako základ plnění státní kasy.Proto kosmetické úpravy a sliby jsou k ničemu a jen dál zadluží státní kasu a místo ekonomického rozvoje bude tahat vláda peníze z naších kapes.Jediné východisko je blížící se krach socanské bandy který nezachrání již nic.
0/0
7.8.2003 5:19

Jan

Re: Pepino do Strakovy akademie
 Pepino do Strakovy akademie na funkci předsedy vlády! Nastane pak nebývalý rozvoj Česka. Pepino ví moc dobře jak na to!
0/0
7.8.2003 6:44

pražák

Re:
Blbečku¨,nejen pepino,ale každý soudný člověk by nikdy nevolil socanskou bandu.Teď kvůli volům voličům této bandy můžeme akorát poděkovat.Ty určïtě mezi ty blbce patříš.
0/0
11.8.2003 5:56

Joelly

Snad se nepletu?
Učitelé nejsou státní zaměstnanci!!! Nemají totiž například 25% přídavek k platu jako oni. Možná se pletu, ale učit mládež někdo musí a měl by být placen tak aby raději neprodával na tržišti.
0/0
6.8.2003 22:57

JirkOl

Inteligentní učitelé
určitě neuvěří kecům, že dostanou přidáno, když státní dluh bude do dvou let  B I L I Ó N ový a stejně tak neuvěří, že rok má více než 12 měsíců!  Pokud uvěří alespoň jedné z těchto dvou pitomin, ať opustí školy, protože jsou blbí
0/0
6.8.2003 22:38

David H.

Re:
Nic nezachrání špidlifuka a spol. od velikého krachu.Vše jsou jen sliby jako slavný socanský volebný program povýšený na vládní politiku.
0/0
7.8.2003 5:22

genius nebo ďábel

Nový návrh
Zaveďte 100 000 tarifních tříd a pak už to bude co třída to peníze.Na práci se nedívejte, ta přeci není důležitá a za ní se peníze neberou.
0/0
6.8.2003 22:29

Tango

Reforma není reformou,ale přesným součtem nepřesných čísel.Státním úředníkům bych určitě přidal.Ale práci,aby už konečně něco dělali.A nebo radši ne,tím toho míň zkazí.Na co sáhnou to je paskvil.Obdobné je to s přerýsováním tabulky.Co asi tak může z těch hlav vypadnout jiného,než nebetyčná blbost na křídovém papíru s kolonkama,v nich údaje,ve kterých aby se prase vyznalo a v kterých tápou oni samotní.Neumíli si spočítat kolik měsíců má jeden rok,není se čemu divit.
0/0
6.8.2003 22:19

Citizen of Soc.Rep.ABSURDISTAN

Co.
Vlada si překreslila tabulku A dovolí nám vláďa tisknout si peníze ?
0/0
6.8.2003 21:25

jarda

jak na to
dosti jsem toho přečetl, ale nikde jsem to neobjevil.......že se dají takto vydělat a rozmnožit peníze tak já zavedu ve své firmě 25 tříd /proč jen 16 ?/ a taky 24 platů / proč jen 13 a 14 ? /  všichni budou spokojení penízky se množí..........to je ale blbost co ??  aspon u mě, ve vládě je to reforma !!! J.
0/0
6.8.2003 21:13

Tráva

zdaleka ne všichni
státní zaměstnanci jsou budižkničemové, ale to nemění nic na faktu, že 13.a14. měsíc prostě neexistuje. Jsou to prostě vedení direktivně nařízené odměny nezávislé na výkonu. Takže nemotivující a zcela k ničemu.  Vlastně k něčemu ano- státní zaměstnanec pak může na tribulách volat, že má jen 10 tisíc měsíčně a vypadá jak chudák k politování.
0/0
6.8.2003 19:15

asi blb

Re:
vzbuď se!!!! Kde by státní úředník vzal 10000,-- Kč. Dovol, abych se zasmála . To mají jen ti vedoucí a vyšší. Obyčejný úředník má kolem 7000 - 8000 a věř mi vím to, protože tam pracuji. Kdybych měla oněch 10000,-- Kč byla bych spokojená a žádné přidání bych nežádala
P.S. Pracuju jako zapisovatelka na soudě mám 5 let praxe a mám 8000 hrubýho.
0/0
7.8.2003 6:06

mm

jo, a ještě něco
v čem teda vlastně spočívá ta slavná reforma? V tom, že dostanou státní odboráři přídáno a že se zvedne DPH na Internet? A v druhé fázi v zavedení finanční policie, aby mohla ty, co ještě nezkrachovali, pořádně ždímat? Jo, na elektronické mýtné vybírané pomalu i při pohybu na polních cestách jsem zapomněl (o dálničním mýtném jako v Německu se na těch pár stech kilometrech hrobolatých čtyřproudovek asi zbohatnout nedá, tak podojíme i okresky !!!)
0/0
6.8.2003 18:30

Hujer

Titanic se potapi, na lodi se pije a tanci
Koho to zajima, ze statni dluh narusta. Volebni obdobi je prilis kratke a at si s tim poradi ti co prijdou po nas. Vlada CSSD se chova podle hesla "Bohatstvi otcum, chudobu synum".
0/0
6.8.2003 18:27

Jan

Re: Jé, jé, jé
 Jé, jé, jé pane, Vy jste tak chytrý! A jestli pak víte, co se dělo v roce 1997? Tehdy se tomu neříkala reforma, ale Klausovy balíčky a jednalo se v podstatě o oškubání státního rozpočtu. Růst HDP byl mínusový a Česko přestalo být Dybovým středoevropským tygrem. (Dyba = ministr průmyslu a obchodu v Klausově vládě počátku devadesátých let).
0/0
7.8.2003 6:51

mm

şoudruzi
to mám podle Vašeho vzoru ve firmě zavést taky 13. a 14. platy? Dobrá, zavedu ... a konečně zkrachuju a přestanu Vás Vy darmožrouti živit ... taky si budu chodit pro podporu - jenom nevím, z čeho mi ji za chvíli budete vyplácet?
0/0
6.8.2003 18:27

Jan

Re: Chudáčku malý
Chudáčku malý podnikatelský, snad bys nechtěl těm svým zaměstnanců něco přidávat? Beztak se jenom v té Tvé firmě flákají a nic si nezaslouží, protože kdo ve Tvé firmě skutečně pracuje, jsi jen Ty. Ale poradím Ti. - Stačí ostrá tužka, dobře vyplněné daňové přiznání, nebudeš pak mít žádný zisk stejně jako 330 000 obdobých tzv. "podnikatelů", tvůj oficiální příjem pak bude na hranici životního minima a můžeš si jít jako těch 330 000 tzv, podnikatelů pro sociální dávky také.
0/0
7.8.2003 6:59

Bobx

Re:
Ty jsi mi ale oslik mily Jane
0/0
7.8.2003 8:16

Artur

Re:
Sory ale píšeš voloviny. Když vidím své daně a přiblblé státní úředníky kteří mají jen na to aby oškubali ty malé protože na ty velké prostě nemají, Tak se snažím dělat vše pro to, abych platil minimum. Kdybych zaměstnával pár tisíc lidí, stačí pohrozit krychem a zvýšením nezaměstnanosti a stát Ti promine kde co. A flakání v soukromé firmě? To si snad děláš srandu? To jde snad jen v Praze a blízkém okolí.
0/0
7.8.2003 8:36

Tomas

Jak se splácí státní dluh?
Když na to stát má, ať si platí koho chce jak chce.
Ví někdo jak se splácí státní dluh? Povedlo se to někdy někomu, nebo to vždycky skončilo velkou inflací nebo měnovou reformou?
0/0
6.8.2003 18:17

Nestátní zaměstnanec

proč přeplácet?
Nechápu, proč mají státní zaměstnanci brát 13. a 14. platy. Je tak těžké si spočítat počet měsíců v roce? Do státní správy jdou přece pracovat většinou lemplové, kteří by si v soukromé sféře ani neškrtli, tak proč je ještě překrmovat s pečlivě vydělaných peněz a daní soukromých firem? Za služby svého mobilního operátora zaplatím do tisícovky měsíčně, zato mě odměňuje hezkejma letákama a každoročně i přáním k narozeninám. Daních na státu odvedu minimálně desetrkát tolik - a jakou službu od něj dostanu? Sem tam nějaký ušmudlaný doporučený dopis s desítky razítek kde je direktivně (jak za komančů) napsáno něco ve smyslu dostavte se tam a tam nebo bude bu bu bu. Nač přeplácet státní úředníky, ať si někdy jdou na praxi do soukromé sféry a naučí se slušnýmu chování a vlídnýmu jednání s lidmi a ne dávat věčně na dveře kulatý kliky, nápisy "neklepat" a trávit denně hodiny na kafíčku. Takový služby mi k ničemu nejsou.
0/0
6.8.2003 18:16

státní zaměstnanec

Re:
je vidět, že jsi ještě ve státní správě nezkusil parcovat. Ani slovo z toho co tady říkáš není pravda. Já jsem pracovala jak v soukromé sféře tak teď pracuju ve státní sféře. Ve státní sféře makáme jak barevní a peníze za to bereme ubohý. Nemá cenu pořád dokola všechno omílat, každý bude vždy nadávat na to co nemá sám. Ale věř mi ve státní sféře není o co stát.
0/0
6.8.2003 18:27

kirk

Re:
kecáš, je to ústav pro neschopné, taky jsem tam zaměstnán
0/0
6.8.2003 18:43

vzkaz statnim zamestancum

Re: nesmyslne statni urady
KROME ZDRAVOTNIKU A UCITELU JSTE VY VE STATNI SPRAVE POVICERO NA H*****, JEN BERETE PENIZE KTERE MATE OD DANOVYCH POPLATNIKU, JSTE LINI, NEPRUZNI, ZKORUMPOVANI A JESTE CHCETE 13 A 14 PLAT A BONUSY A VYHODY ATD ATD, NECHCETE NAHODOU ABYCHOM SE VAM NA URADECH JESTE KLANILI???? POKUD SI CHCETE VYDELAT PENIZE TAK PROC LEZETE DO STATNI SPRAVY?? ZACNI MYSLET HLAVOU MILA PANI ZE STATNI PO**NE SPRAVY, NAZDAR!
0/0
6.8.2003 18:52

Andres

Re:
Jednoznačně souhlasím, oni by si ti co nás "živí" taky měli jít zkusit,že to zase až taková sranda není.  Taky mám zkušenost ze soukromé sféry, kde jsem makala jak bedna šroubů za směšné peníze a když jsem s poukazem na to kolik je firmě vydělala na zakázkách chtěla, aby mi zvýšili plat, tak jsem byla označena za příliš ambiciozní  a kariéristku. Ve veřejné správě dělám jaky jako šroub, peněž mám míň, ale je to o něčem jiným.
0/0
6.8.2003 19:12

jarda

Re: a co tohle ?
a co tak zkusit makat soukromě, konečně se dozvíš cenu své práce !!!  ale to asi nééééé  to můžou bolet ruce nebo hlava, anebo taky může být hlad!!
schválně zkus to, já to dělám již 12,5 roku a nadávat si mohu jenom sobě když to nejde  J.
0/0
6.8.2003 21:06

Jan

Re: Co jsi ?
Příteli, zapomněl jsi napsat, co jsi v té soukromé firmě, zda zaměstnancem či zaměstnavatelem? Ono to totiž není úplně stejné !
0/0
7.8.2003 7:04

rudla

Re:
Státní zaměstnanec má pevnější a jistější místo než dělník v továrně. A někteří málo placení dělníci nikdy neviděli na výplatní pásce třináctý plat.
0/0
6.8.2003 19:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.