Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovce přebývají motory, musí brzdit

S koncem léta se ve Škoda Auto opět přesunují pracovníci. Poptávka firem z mateřského koncernu Volkswagen po motorech a převodovkách klesla, a tak firma musí hledat jiné uplatnění zhruba pro dvě stě lidí z motorárny. Vedení i odboráři však tvrdí, že propouštění zaměstnanců zatím nehrozí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zdeněk

Strategie
VW koncern Škodovku chce zničit a vývoj a výroba nepovedeného tříválce k tomu dokonale poslouží. Pan Kulhánek by konečně měl veřejně říci co Škodovku čeká!!!  Status montážního závodu vozů pro nenáročné trhy. Ale ani tam nepovedený tříválec neuspěje.
0/0
28.8.2003 15:02

Eraser

Re:
Myslím, že nemáte pravdu s tím zničením. Ale v těch autech pro nenáročné trhy pravdu máte. A ruku na srdce, stojí ta auta za víc než za prodej na "nenáročných" = chudých, s menší kupní silou) trzích?
0/0
28.8.2003 15:08

pepa

Re:
no, k tomu motoru, nikdo te nenuti ho kupovat, kdyz ti je malo i ta 1,9 TDi 74 nebo 96 tak si kup trolkovyho bavoraka, do nej ti daj neco silnejsiho...  proste tyhle trivalce (ktery se mimochodem v nezavislych zahranicnich testech ukazaly jako velmi dobre, vzhledem k obsahu) jsou delany pro lidi kteri jezdej normalne a nemaj potrebu bejt za minutu pred celou kolonou aby ve finale dojeli o 5 minut driv nez ostatni ale ukazali se ....
je moznost vyberu, takze si vyber to nej co nekdo nabizi a nehan to ostatni, ale do ty tvy 105 asi jiny motor nedas vid...... 
jinak skodovku nechvalim, ty jeji 1,4 OHC motory at si s timto vykonem a cenou strcej nekam, taky jich jezdi minimum...  ale opet jen na nasem trhu, kterej je pro skodovku cca 5% celkove vyrobenych vozu, cili mu nebudou nic prizpusobovat....
0/0
28.8.2003 15:19

zdeněk

Re: Nepochopení!!!
Vlastním Opel Vectra r. v. 1994, 1.7 D - je to líné, pomalé auto. Pohodlné a k mému účelu i povaze velmi dobře vyhovuje. Ten motor 1.2 HTP - což je buď 6v nebo 12v tříválec se jako jediný vyrábí v Čechách a má ho na starosti Škoda - tudíž případný zisk jde Škodovce a poté samozřejmě VW. Ostatní motory se dováží !!!! Vývoj a výroba motoru je složitá záležitost, která musí mít poměrně kvalifikované odborníky ( dostávají slušné výplaty) . Výroba brzdových bubnů je pouze opracování materiálu a svým způsobem na to je zapotřebí nevzdělaných blbečků (dostávají malé výplaty). Proto mne to docela štve, když slyším lži o skvělé budoucnosti značky Škoda od pana Kulhánka a šéfů VW. Skutečnost je, že Škodovka jako značka je odsouzena k likvidaci. Zústane z ní montážní závod koncernu VW !!!! Mne to štve !!!   
0/0
28.8.2003 15:55

Spiteful Evilman

Re:
Ten tříválec je naopak povedený - pane rozumbrado!
0/0
29.8.2003 14:48

Santa

Re:
Povedený - ale pro auto s pohotovostní hmotností tak okolo 900kg a ne 1145kg, jakou má Fabia a spol. Zeptejte se prodejců VW, co museli dělat, aby se zbavili všech naskladněných VW Polo 1,2HTP! Motor je až příliš kompromisní - vše je podřízeno ekonomice výroby....
0/0
30.8.2003 1:53

marťan

motory??
kdo by taky k--rva chtěl takový motory____to je k smíchu ty nejsou dobrý ani jako motorky na stěrače  kdyby dělali alespoň nějakej pořádnej V1O!!!
0/0
28.8.2003 13:15

pepa

Re:
ty na nej urcite budes mit vid........, bez si prelestit svoji 105
0/0
28.8.2003 15:14

Santa

Zkrátka nejede
Jestli to nebude tím, že koncern VAG momentálně nevyrábí dostatečně lehké auto nato, aby se v něm nepovedený 1,2HTP uplatnil.
0/0
28.8.2003 13:13

DEA

Re:
... jako třeba motorku...
0/0
28.8.2003 13:32

Kuba

Re:
nebo tříkolku, třeba velorex
0/0
29.8.2003 6:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.