Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault svolá k opravě statisíce aut

Přes dvě stě tisíc majitelů vozidel Renault Laguna čeká návštěva servisu. Francouzská automobilka odhalila závadu v elektronice brzdového systému. Na celém světě proto vyzve 230 tisíc vlastníků tohoto vozu, aby přijeli na bezplatnou prohlídku. Velmi pravděpodobně se to dotkne i aut v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Redaktor Technik
Milý pane redaktore vozidlo Renault Laguna patří do střední třídy,Škoda Octavie do nižší střední.Tedy Laguna je v segmentu vozů Pasat,Vectra,Mondeo,kdežto Octavia je v segmentu Mégane,Astra,Escort/Focus atd.
To jen pro dokreslení. 
0/0
7.10.2003 10:23

Zed.

Jo, jednou se resil...
problem, kdyz tusim Mitsubishi (tak 3-4 roky zpet) nepriznalo zavadu na nejake serii aut, az po nekolika letech :-) Holt Renaultaci jsou svine :-)) Soused ma Lagunu a Oktavku zaroven (je reditelem dealera Skody) a vzdycky rika, jak se tesi na kocar... A nemysli tim Oktavku :-)
0/0
24.9.2003 12:28

Ondra

Nic proti ...
ale vždyť je to vlastně jedno, nějaká banální závada na brzdách... když bude nejhůř, je přece nejbezpečnější vůz své třidy, jako první EuroNCAP 5 hvězdiček .
Jinak to není nic neobvyklého, občas se něco nepovede a není to rozhodně problém jen francouzských aut, ty mají naopak tendenci být čím dál kvalitnější. Taky si myslím, že je od automobilky férové, problém přiznat, pokud nastane a zdarma opravit. Kdoví kolik skrytých problémů mají japonská a korejská auta??? Jen mám pocit, že u šikmookých se podobný přístup nenosí. 
0/0
22.9.2003 14:10

Brouk

Re:
Já taky myslím, že Renault jednal docela férově, není to tak dávno co jedna nejmenovaná firma z Wolfsburgu taky povolávala svén produkty zpět a nebyla to taková mediální záležitost jako tady a co se týče poruchovosti aut.. Je to jen a jen seskupení někalika tisíc různých součástek a i když je 99% součástek v pohodě, tak při mnohamilionových sériích se sem tam něco pokazí a je to na komunikaci s aoutomobilkou popřípadě jejich zástupcem (servis, prodejce)
Z vlastní zkušenosti vím a mám zažito, že největší ciráty a drahoty s jakoukoli opravou i v záruční době sělají u VW.
0/0
22.9.2003 14:19

Yaroukh

jo aha
jo aha, elektronika - ja myslel, ze konecne prozreli a budou Meganum menit karoserie
sorry Renaulti ;o)
0/0
21.9.2003 15:20

DV

Octavia střední třída:-)
Když jsem si v roce 1998 kupoval Octavii,bylo to auto nižší střední třídy. Nevšiml jsem si, že by se od té doby změnilo kromě zadního stěrače a mírně změněné masky.
Střední třída je VW Passat, Peugeot 406, Ford Mondeo, Renault Laguna, Opel Vectra, ...
Jinak svého času se o Felicii psalo jako o auto nižší středni třídy, než se začala vyrábět Octavia...
0/0
20.9.2003 9:43

krakra

Elektronika
Elektronika je největší problém všech novejch aut.
0/0
19.9.2003 16:15

Rejpal

Re: Souhlasím.
I v tak skvělém autě jako je NISSAN může vypadnout elektronika i z tak banálního důvodu jako je špatný kontakt kabelů do řídicí jednotky, jako se to stalo v mém případě. Oprava trvala 3 dny.
0/0
19.9.2003 21:44

svobodny obcan

Re:
V Octavii me nezklamalo nic, ani elektronika.
0/0
21.9.2003 1:12

octavian

Re:
me v octavce sklamala prevodovka, tesneni pod hlavou, senzor otacek, vaha vzduchu, skrtici klapka, vyfuk uhnil po 3 letech, odesly cepy rizeni, to ze geometrii jsem musel delat pomalu kazdych 5t km uz ani radeji nezminuji, dale me stvala vrzajici palubka kdyz jsem jel vic nez 140, tak aerodynamicky hluk byl brutalni. S autem jsem najel 120000, radsi sem se ho zbavil. Skodovku jsem mel rad, ale takhle odlakava vic a vic zakazniku a na klesajicich prodejich je to moc dobre znat, alespon ja si par let skodovku urcite nekoupim
0/0
21.9.2003 10:44

svobodny obcan

Re:
 Mam Octavii 2 roky a najeto 70.000 km.
Zadny problem se nevyskytnul. To o cem pises neznam. Byl jsem jen 2 krat na garancni prohlidce. Ackoli pravidelne kontroluji stav oleje, zatim jsem musel dolevat pouze 1 litr. Geometrii jsem si nechal udelat jen jednou - kdyz jsem prejel v 60 km/h brutalne jakesi 3 velke diry na ceste - jinak neni treba. Kdyz na dalnici rozjedu Octavii na 200 km/h a reknu  spolujezdci, ze jedem dveste, spolujezdec se nevericne presvedci pohledem na rychlomer a rika, ze to vubec neni poznat.
Hluk je maly a auto perfektne sedi.
Me dalsi auto bude urcite Skoda Octavia.
0/0
21.9.2003 22:00

octavian

Re:
gratuluju, ze jsi narazil na bezporuchovy kousek, me se to bohuzel nepovedleo a mym znamym vetsinou take ne, taky odesli od skodovky.
BTW taky jsem si myslel jak jedu 200 kdyz me pak zmerili namerili mi pouhych 178 km/h!!!!! Od te doby skodovackym tachometrum neverim.
0/0
22.9.2003 8:13

aha

Re:
Souhlas - moje Octavia ma 90 tis. a vycet zavad podobny. Ackoliv jsem to puvodne neplanoval, vaham zda se ji nezbavit a nekoupit cokoliv mimo vW.
0/0
22.9.2003 17:21

Majitel Laguny

Chyby v elektronice
U noveho modelu LAGUNY je tech problemu vice, zatim vsechny byly na strane vyrobce, bohuzel jsem je platil ja
0/0
19.9.2003 15:59

zajimave

Re:
takove prispevky od anonyma aniz obsahuji konkretni udaje jsou nejlepsi a nakonec se ukaze ze dotycny jezdi v trabantu
0/0
19.9.2003 17:06

Jitka

Re:
:-D
0/0
19.9.2003 21:50

svobodny obcan

Re:
Udelal jsi chybu, kdyz sis koupil francouzsky vuz
0/0
21.9.2003 1:07

1

Re:
Urcite chybu neudelal. Vyber je otazka preferenci a kazdemu se hodi neco jineho. Myslim, ze tvrdit neco takoveho jako ze vyber fr. auta je chyba, je blbost.
0/0
22.9.2003 12:12

Ondra

Re:
zvlášť když brzdy dodává BOSCH, což je německá firma jako poleno.
0/0
22.9.2003 14:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.