Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výdaje na reklamu vzrostou, ale pomaleji

Televize a tisk přilákaly zatím v průběhu roku méně inzerce, než se čekalo. Podle odhadů společnosti ARBOmedia vynaloží letos inzerenti ve všech českých médiích na propagaci 16,19 miliardy korun, což je proti loňsku o tři procenta více. Původní odhady přitom počítaly s růstem téměř čtyřprocentním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svobodny obcan

vyhozene penize
Domivam se, ze vydaje  na reklamu jsou vyssi nez jeji efekt. Mnoha reklama spis od koupe vyrobku odradi.
0/0
22.9.2003 21:42

Tom

Re:
Hehe, proc by to potom stovky milionu firem a podnikatelu delaly?
Samozrejme, ze nekdy muze vydelat min, nez stoji, ale v prumeru ten, kdo dela reklamu, na tom vydela. A cela ekonomika roste (reklama stimuluje poptavku).
0/0
24.9.2003 3:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.