Diskuze

Výdaje na reklamu vzrostou, ale pomaleji

Televize a tisk přilákaly zatím v průběhu roku méně inzerce, než se čekalo. Podle odhadů společnosti ARBOmedia vynaloží letos inzerenti ve všech českých médiích na propagaci 16,19 miliardy korun, což je proti loňsku o tři procenta více. Původní odhady přitom počítaly s růstem téměř čtyřprocentním.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

svobodny obcan

22. 9. 2003 21:42
vyhozene penize
Domivam se, ze vydaje  na reklamu jsou vyssi nez jeji efekt. Mnoha reklama spis od koupe vyrobku odradi.
0 0
možnosti

Tom

24. 9. 2003 3:21
Re:
Hehe, proc by to potom stovky milionu firem a podnikatelu delaly?
Samozrejme, ze nekdy muze vydelat min, nez stoji, ale v prumeru ten, kdo dela reklamu, na tom vydela. A cela ekonomika roste (reklama stimuluje poptavku).
0 0
možnosti