Nevěrohodnost České spořitelny - I.
No, jde-li jen o anketu společnosti vydávající platební karty EM / MC, nevím, jakou to může mít vypovídající schopnost, zvláště pokud hodnotí "odborníci", kteří nevidí, jaký brajgl je tam dole, na přepážkách. Připadá mi, že Master Card odměnila v r. 2002 titulem banku, která vydala nejvíce jejich karet. A tento titul, který spořitelna s úspěchem využívá, je vlastně reklamou zdarma. Takových anket a ocenění se může v této republice vyprodukovat ...
Není mi ale jasné, jak společnost vydávající platební karty mohla udělat průzkum a vyhodnotit oblasti, kde vůbec nepůsobí. Bankovnictví nejsou jen karty, ale i platební styk, zaĺožení, zrušení účtu, trvalé příkazy atd. A právě v těchto oblastech spořitelna vůbec nepodává věrohodné informace. řešil jsem několik banálních bankovních operací. Bohužel, rozdílných informací se mi dostávalo od různých pracovníků spořitelny na různých pracovištích včetně bezplatné informační telefonní linky. A na internetových stránkách není např. k dispozici vůbec kompletní ceník pro soukromé osoby. Jen tam jen jakýsi "výtažek". Než však zjistíte, že jde jen o výtažek, tvrdě se spálíte a penězi draze zaplatíte. Jelikož se mi sem více textu nevejde, uvedu konkrétní příklad v dalším příspěvku, který bude řazen nahoře, nad tímto příspěvkem.