Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hannah: švadleny v Číně šijí české bundy

Když ho na prahu plnoletosti koncem osmdesátých let chytilo za srdce horolezectví, zjistil, že se v Česku nedá sehnat žádný pořádný spacák. A tak začali Stanislav Krpejš a jeho partnerka Hana Zachariášová šít spacáky pro sebe a známé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Majitele Hannahu
Jen tak pro zajímavost. Hannah nejen šije v Číně, majoritním vlastníkem Hannahu jsou Číňané, ne pan Krpejš a spol.
0/0
21.12.2003 16:32

huges

huges
spal v jejich stanu a yadna slava to nei material takovej divnej no je to fakt pro trempiky v lete ale ne na hory v zime mam stan od jurka a to je jine kafco jinak bundu jsme otestovali na podzim v tatrach prselo nam pul dne nase gore texky byli v poho bunda hanah od kamosky mokra skrz na skrz 2x tak tezsi no proste nic moc
0/0
6.11.2003 15:01

hawry

Re:
To je opravdu přínosný příspěvek...
0/0
20.11.2003 12:57

hinja

poceni
potit se budete vzdycky a ve vsem, ale zalezi na tom, jak je na tom dany vyrobek s odvetranim a odvodem par a potu, tak to jen tak na okraj...
0/0
14.10.2003 11:55

air

Re:
Jo, samozrejme, mate oba pravdu. Nebudete se potit, kdyz se budete spravne oblikat. To je pravda, i kdyz nekdy vam ani to nejlepsi obleceni proste nestaci a neudycha vase poceni. Jen tak pro orientaci ale tady uvedu, ze parametry prodysnosti u bund s PU zaterem jsou od 500 do zhruba 8000 g/m2/24 hodin. U bund s membranou (ktera propusti pary ale nepropusti kapky vody) jsou parametry lepsi. Membrany treba Gore-tex maji okolo 12 000g, Gore-tex XCR asi 15 000g, membrana kterou pouziva Hannah taky asi 15000g, Gelanots 20 000g. A pro predstavu pri rychlejsi chuzi clovek vypoti i 10000g, pri behu az 25000g a pri extremni fyzicke aktivite az 40000g! Takze vidite, ze ani bundy za X-tisic proste NEJSOU jeste tak dokonale.Nic proti nim, jsou skvele a muzou hodne dobre poslouzit, ale nemuzete od nich cekat, ze zvladnou vsechno. Je velmi dulezite taky jake je pocasi. Membranove bundy, pokud je sucho a fouka vitr odvetravaji vyborne, ale kdyz zacne prset a je vysoka vlhkost, tak logicky uz tak dobre nefunguji. Berte ale tyhle info s rezervou, protoze vyvoj jde stale kupredu a nektere membrany se chovaji pri velke vlhkosti lip nez jine...
Jinak samozrejme plati princip cibuloveho oblikani. Lepsi vice tencich vrstev nez jedna hruba... A u bundy mit otevreny vsechny kapsy, zipy, povolene stahovaci snurky a pod. Vo tom to je...
0/0
15.10.2003 11:17

air

.
potit se budete vzdycky. A to i v bunde s membranou!!! Bundu ve ktere se nebudete potit chystaji vyrobci na rok 3245, jak vtipne poukazal Petr Doubalik z www.svetoutdooru.cz. Najdete tam zajimavy infos... Kdyz si koupite vetrovku za 1500 s PU zaterem, necekejte od toho ze to udycha vase lyzovani nebo kdyz se budete potit pri nejakem, byt malem, vykonu pri desti... Mimochodem parametry membranovych bund ma Hannah podobne (ne-li lepsi) nez u bund s GORE-TEXem. Takze to vypada hodne slusne, ne? Kazdopadne je nemam vyzkouseny...
Mam zkusenosti z doslechu (od mych znamych) akorat se stany do "extremu" jak si to u Hannahu vykladaji... a zadna slava. Na extremy urcite vsechny z nich pouzitelne nejsou. To by totiz nezacala po mesici dvema nebo trem lidem nezavisle na sobe protikat podlazka, jednomu taky tropiko... Proste nic moc! Meli by uvazit, co je a co neni stan do extremu. Protoze tam uz jaksi jde o holou pr*** :)
Jinak Hannahu taky fandim, je docela O.K. a maji ty veci navic docela hezkyyyyy
 
0/0
13.10.2003 17:13

sosal

Re:
Jojo, kdepak stany do extremu, ale kdyz si koupim bundu s napisem Hannah za plnou cenu a pak si ji nekdo jiny koupi za tretinu v hypermarketu, ale s napisem Sprortland, to fakt nas***. nevim, proc maji ty bundy tak napaleny, kdyz Hannah je znacka asi jako Coleman, Campingaz, a dalsi jim podobne. Ani exkluzivni neni, takze to nechapu. Zato treba alespon u Jurka platis za kvalitu a ne za znacku, coz se o Hannahu rict neda.  Jeste jsem nikoho neslysel chvalit to jejich obleceni. Tim spis ani ja je z vlastni zkusenosti chvalit nemuzu. Vsem doporucuji jine firmy , ktere nesiji deset let dopredu v cine, ale prodaji vam vec, ktera je mesic stara a s temi nejnovejsimi vychytavkami. A jake firmy to jsou? Treba Pinguin, Jurek S+R, OK Sport, ... Halt jestli chce Hannah udrzet krok s dobou , bude se muset nad sebou zamyslet... Zatim to je forma vhodna tak pro hypermarkety a hnupy, kteri chteji mit na bunde tricetkrat nasitou znacku, ale kvalita je nezajima...
Jinak k poceni v bundach Kazda aktivita chce své speciální obleceni. Nemuzu si vzit na bezky perovku a do mesta Pertex... Tak jako ze musim kombinovat vhodne vrstvy. Pak se clovek nepoti... Ale to vsichni, co prisli ze svetaoutdooru vedi. Pro idnesaky doporucuji studovat a zkouset. Ve vsem se zkratka potit nebudete, ale chce to investovat...
0/0
13.10.2003 17:54

Hawry

Re:
Z pohledu normalniho uzivatele, kterej nejezdi na zadny super extremy, musim hodnotit jen kladne. Mam stan - Arktan, spacak - Bivak, nejakou vetrovku, kalhoty, komplet vybaveni na sjezdovky, a jsem fakt spokojenej. Samozrejme ze bych treba obcas nekde nejakou chybicku nasel, ale ne zasadni, a kdybych potreboval neco do skutecnych extremu, tak to bych si teda asi musel priplatit. K tomu stanu - ono se o nej (a o ostatni vybaveni samozrejme taky) clovek musi samozrejme poradne starat - mam ten stan dva roky, predtim jsem mel ten samej, dneska ho ma po mne kamarad a neteče do nej. Drzim Hannahu palce    
0/0
13.10.2003 21:36

sosal

Re: Arktan
Tak prave Arktan jsem mel. A to presne mesic, nez jsme v severnich cechach a na slovensku chytli dest. Pak jsem ho reklamoval. Nejen, ze teklo do obou predsinek tak, ze jsme tam meli kaluz, ale protekala i podlazka. O zpracovani, kdy z toho lezly nite ani nemluvim. A vzhledem k tomu, ze ten stan stal 6tis a u konkurence koupis srovnatelny za min. je to dost odvaha prodavat. Vratili mi penize a ted mam Jurka. Extremni podminky? Co to je? Treba nahla letni bourka, s nárazovým vetrem a obrovským privalem vody? Koho to v lete nepotkalo? ...
0/0
16.10.2003 10:19

sosal

Re:
Abych nezapomel. Uz jsi na vlastni oci videl nastupce Arktanu Approach? Vlezl sis do nej? Hruza des. Jak muzou nastupce udela horsiho nez predchudce? To nechapu. Jako kdyby do nej ten co ho vymyslel ani nevlezl...
0/0
16.10.2003 10:21

Hawry

Re:
Approach jsem videl jenom na fotce, takze nemuzu soudit. S Arktanem jsem tech letnich bourek v pohode preckal uz celkem dost, tak nevim. Treba jsi mel smulu na blbej kus, nebo naopak ja na dva dobry, nevim. Ja jsem proste s Hannahem spokojenej a mam i par kamosu s podobnejma zkusenostma...
0/0
17.10.2003 19:53

Hawry

Re:
jo, extremnima podminkama jsem myslel treba velehory, pouste, polarni kruh, ja nevim, proste neco drsnyho. I kdyz jsem cetl (na strankach Hannahu) ze Hannah Expedition testovala nejaka expedice v Himalaji, jestli je to pravda nevim...
0/0
17.10.2003 19:57

Venda

Re:
Koupila jsem si bundu Hannah - ano značka ! Doma jsem si musela došít kapsu, řekla jsem si že i lidé co je šijí mohou zapomenout. Po měsíčním nošení začaly i nitě pokukovat a tak jsem začla pochybovat o tom kde jsem si bundu zakoupila. Nechodím zásadně nakupovat "Vietnamským občanům", ale po této zkušenosti asi začnu. Bunda mi přijde o 50% levněji stejné kvality.
0/0
14.10.2003 9:46

Honzin

Re:
Osobni zkusenosti s Hannahem mam jen diky Pertexovym sustakum - ty jsou OK. Jine zkusenosti nemam, ale od kamaradu jsem take slysel "nic moc" Mam osobni zkusenosti s vecmi od Jurka, Pinguina, Condora atd. a jsou velice dobre. Myslim ze kvalitnejsi zbozi delaji takoveto male firmy, ktere se musi snazit a sh** proste nemuzou pustit na trh. O kazdem vyrobnku se vi ktery zamestnanec ho usil a je za nej zodpovedny. Problem tkvi v masovosti a anonymite. V cine nepr. sije i TrekSport(SK) a myslim ze batohy ma OK. Dulezity je dohled nad kvalitou. Letos zacal v Cine sit Jurek low end rady stanu, ale kamoska co dela v outdorovem obchode rikala ze na Jurek Lite radu je hrozne reklamaci. Podobne je na tom podle me Hudy sport. Uz je to prilis giganticky, zameruje se prevazne na nejdrazsi znacky. Jejich stany prodavane pod znackou Rock Empire jsou hrozny....  tak mokrej jako po noci v RE stanu jsem jeste za noc nebyl - podlazka je knicemu.   Ja proste nemam rad giganty a bilboardy mi uz prijdou sileny. (kdopak je asi vysledne zaplati   ..... 
0/0
27.10.2003 21:06

vydrýsek

je to slozite
hannah na me pusobi celkem solidnim dojmem. vyrobky, ktery vod nich mam sou celkem v klidu, i kdyz je fakt, ze to je spis letni easy obleceni. zadny zatery a duty vlakna. a to ze sijou v cine je normalni, sije tam kazdej a kdyz sem si tudle koupil adidas bundu, tak to s ni taky neni zadna prodysna slava.
0/0
13.10.2003 8:30

sosal

Re:
zkus nekupovat adidas, nike a hannah... Mimochodem v sobotu jsem videl bundu Hannah s dutym vlaknem od Dupontu - Thermolite. Abych je porad jenom nedrbal... Takze dute vlakno maji...
0/0
13.10.2003 17:59

Troll

Re: Adidas
Adidas.:-)) Adidas neni outdoor, ale street wear. Sam od nich nejake veci mam - do mesta, do prace, na vikend na chatu...
Pokud jedu na outdoor akci, mam veru jine obleceni. Kamm Sport/Tilak, na zakazku site obleceni od T12, ... Fakt bych nikam, kde o neco jde nelezl ve vecech Adidas. To je proste o necem jinem.
0/0
13.10.2003 23:10

x-com

hannahu fandim
 docela me zaujal ten raketovy nastup o kterem se pise v clanku. jestli je to pravda tak klobouk dolu.  skoda ze si takovy devadesaty leta uz asi nezopakujeme. co se tyka vyrobku mam dobrou zkusenost. bunda kalhoty i nejaky jarni veci. vse ok.  navic po osobni zkusenosti nedam na beznyho cinana dopustit a kopce jsou tam proste paradni
0/0
13.10.2003 0:06

Jakub

spokojenost
Tak ja nevim lidicky, v ty Cine sije kde kdo a nevadi Vam to, ja mam od Hannahu skoro vsechno od beznych veci az po extremy, vsechno vyzkouseny a prubezne obmenovany a at sahnu po vecech na behani, kolo, lyze i do vysokejch zamrzlejch kopcu, tak si nemuzu stezovat. Ale mozna jsem malo narocnej. Proste me jejich veci nikdy ve pruseru nenechaly
0/0
10.10.2003 14:52

Kamil

pohoda
Tedy ja mam s Hannahem uplne pohodovou zkusenost. Mozna je to tim, ze jsem si koupil hadry na lyze a pouzivam je skutecne na lyze a ne v MHD :)))
Pravdou je, ze jsem si ale sahnul po bunde s membranou, protoze u zateru bych nejake poceni celkem logicky i ocekaval... 
Kazdopadne mi jako ulet pripadaji hlavne vyse uvedene komentare :)))
 
0/0
10.10.2003 13:19

ckc

Re:
vtipná poznámka...ale to nebyla lyžařská či jinak určená bunda...obyčejná jarní-podzimní bunda a lyžař.kalhoty nosím na sjezdovce, v těch jsem tramvají na výlet nejela :-) ...leč výsledek jak jsem psala byl stejný
0/0
10.10.2003 13:31

Jarda

hannah? NIKDY!
Dvakrat jsem se pomatl a koupil si ty jejich predrazeny hadriky - omyl meho zivota. Perovka se po prvnim vyprani svrkla na polovinu - reklamace byl v pohode, kdyz to udelala i druha, tak mi po pul hodine vratili penize... Druhy omyl byl se takova jarni bundou - jak pise slecna nize - potim se pod tim jako prase... No nic, hannah uz nikdy...
0/0
10.10.2003 13:05

CuoreSportivo

Hmmm
Tak proč to mají všechno tak drahý. A kvalita - ta odpovídá tomu, kde se to šije. Mám od nich 2 výrobky a byl to těžký úlet.
0/0
10.10.2003 11:45

Čech

Jo,jo pracovití rejže za 1 dolar -1 bunda hnus!
Tak jako je verbeš čína a vietnam tak takové jsou i jejich výrobky.Pokud se nevyrábí pro renomované značkové firmy ve specialních fabrikách,kde se kradou pouze značky,které se potom používají na výrobky pro trhy typu Bokawe
0/0
10.10.2003 9:11

ckc

oblečení hannah
mě se vážně ty jejich věci líbí...ale...koupila jsem si zimní béžovou bundu...po prvnim vypraní se místy objevili červené fleky ze šnůrek u zipů...složitě, ale vyměnili..ještě mi řekli, že jsem asi musela chodit někde v hodně kyselém prostředí /?/naposledy jsem tehdy byla na Starém městě nedaleko Senátu, tak že by ...... ? Podruhé jsem zakoupila větrovku...pokaždé když jí mám jsem zpocená jak dveře do chlíva-doslova, v jakémkoliv počasí, přechod z venku do mhd děsběs. Připadá, že není vůbec prodyšná. Myslela jsem, že já nejsem prodyšná :-) a prostě se hodně  potím. Tak jsem si ještě koupila lyžařské kalhoty...teď už se potím na místech, kde jsem netušila, že to vůbec jde /stehna,kolena atd./  Máte někdo podobné zkušenosti, abych firmě nekřivdila ?
0/0
10.10.2003 7:06

Dodo

Re:
jo ja mam podobny zkusenosti. libi se mi strih a propracovanost bundy.  ...ale ten material z kteryho mam vetrovku (nejakej zater ci co) je proste spatnej, strasne se potim ikdyz v tom jdu jen po meste ;-(  tolik moje zkusenost a rozhodne si bundu od nich uz nekoupim - proste spatna zkusenost =  jdu jinam;-)
0/0
14.10.2003 20:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.