Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po Hyundai přijdou další

Jihokorejský Hyundai není jedinou automobilkou, která ve střední Evropě hledá místo pro továrnu. "Během dvou až tří let v regionu vznikne jedna velká továrna, která bude vyrábět 200 až 300 tisíc aut ročně. A dva menší závody, jejichž výroba by se měla pohybovat mezi padesáti a sto tisíci aut."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr. Fee

Poeta
Potkal jsem jednoho pána co kulhal,
na vozejku starém jel,
jenom si tak pro sebe dundal,
do perdele patrně dojel.
0/0
14.10.2003 17:07

Víťa

Hyunday či ne
Souhlasím s představitelem škoda auto. Monokultura rozhodně české republice nepomůže. Je hezké, že Czechinvest láká do republiky podniky jako je Huynday nadruhou stranu si však myslím, že trend je úplně opačný - z vyspělejších zemí se dělnické profese stěhují do zemí třetího světa. Výhodou je označováno snížení nezaměstnanosti na Źatecko, myslím si však, že se automobilka, kdykoli může rozhodnout odejít a po zkončení výroby nástupce Getz  fabriku zavře postaví v jiném, levnějším teritoriu světa. Tj. potřebovali bychom spíše pevné, stálé české podniky s tradicí, než-li nadnárodní giganty vyhledávající daňové úlevy po celém světě!  
0/0
14.10.2003 9:33

pája_

Re:
1.stálé české podniky s tradicí - hmmm, které to jsou, smím -li se zeptat?
2. je tedy namístě říct Hyundai: "ne, děkujeme, my si počkáme na něco lepšího"?
0/0
14.10.2003 9:37

Nos

Re:
Vita mysli Poldovku a CKD. To je preci jasne!
0/0
14.10.2003 11:48

Jano_S

Re:
Jasne, staci si vybrat a ukazt prstom, kto sem investuje 40 miliard....  Auta nebrat !!
0/0
14.10.2003 10:49

Štefan

Re:
Hlavní problém Škody je hlavně v tom, že se změní její pozice na trhu pracovní síly, už nebude mít takové pevné postavení, buď bude muset zaměstnancům přidat, nebo jinak zlepšit jejich pracovní podmínky, protože jinak jim je přetáhne konkurence. O tom ale představitele Škoda auto raději nemluví, ale to je podle mne hlavní důvod, proč se staví k výstavbě nových automobilek "rezervovaně"...
0/0
14.10.2003 12:43

Cimburin

Re:
Škodovka má 57% trhu nových automobilů v ČR. Nová konkurence pro ni znamená menší podíl na trhu a méně prodaných vozů v ČR. Pro ekonomiku je to velmi výhodné, mít tu více automobilek. Ale automobilky si navzájem budou konkurovat a tak to pro ně zas tak výborné není. Pro škodovku by bylo nejlepší, kdyby měla monopol. Pro stát je nejlepší tu mít co nejvíce automobilek. Takže my všichni (i škodováci) se můžeme radovat, a wolkswagen se může tiše obávat nové konkurence.
 
Mimochodem pro Škodu je úplně jedno, jestli je nová automobilka postavená u nás, v Polsku, nebo Německu. Budeme v EU a bude stejná konkurence všude v Evropě. Akorát tam kde budou automobilky stát, tam budou odvádět daně a zaměstnávat lidi.
0/0
14.10.2003 21:30

Pan Chytrej

hi
hele vy ste naky nasrany
0/0
14.10.2003 9:19

kestrik

Az prisnite zakony na ochranu zivotniho prostredi a budou namatkove kontroly
s obrovskymi financnimi sankcemi za nedodrzovani predpisu a zakonu (v radech nekolika stovek milionu Kc a ne umolousanych 40tisic za vytraveni pstruhoveho potoka), potom zvednu pro investora automobilku ruku. Driv NE !
0/0
14.10.2003 8:01

Bolek

Re: Souhlsím,že firmy,které znečišťují životní prostředí by měly být exemplárně trestány !!!
0/0
14.10.2003 8:52

Mirek

Re:
Jdete se vy sebezvani ochranci prirody vytravit sami.  Kdyby jste misto tukani do klavesnice sli kultivat mostecke haldy ci sbirali tisova seminka.  Ten vas ekologicky sovinismus s patricnou davkou exibicionismu uz stalo Cesko miliardy korun a desitky mrtvych obcanu.  Bando zelena.
0/0
14.10.2003 15:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.