Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf ČEZ Míl má být odvolán

Jaroslav Míl bude již ve čtvrtek večer čelit návrhu na odvolání z funkce šéfa státem ovládané elektrárenské společnosti ČEZ. Ministrům průmyslu a obchodu Milanu Urbanovi a financí Bohuslavu Sobotkovi se nelíbí, že ČEZ vstoupil do hry o privatizaci hnědouhelných dolů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mike

Jak by se měl stát hospodárně zachovat?
Při prodeji SD by mělo státu jít zejména o dvě věci: 1) perspektiva odvětví těžby 2) perspektiva klasické energetiky 3) cena Po roce 2010 se v ČR začnou uzavírat stávající uhlené elektrárny a pokud má mít těžba uhlí perspektivu, musí se počítat s výstavbou nových elektráren. Nové elektrárny ale nejsou zadarmo a nikdo je nebude stavět, pokud to nebude efektivní investice. Do nových elektráren bude nutné zainvestovat až 160 miliard korun a i tak nahradí pouze 60% současné produkce čezu v uhelných elektrárnách. Tedy pokud jde vládě tak moc o perspektivu těžby neměla by dlouho váhat. V seznamu zájemců o SD není mnoho subjektů, které si mohou dovolit zainvestovat 160 miliard korun . Ono je to totiž zcela přirozené a ani ve většině států EU a jimi vlastněných energetických kolosech nikdo nepředepisoval vertikální konsolidaci (těžba, výroba, přenos, distribuce). Tento model prostě a jednoduše zajišťuje stabilitu. ČEZ by měl být v soutěži o SD ! Appian Group ? To snad nemyslíte vážně. Nejdříve pracovník KB použije peníze MU určené na rekultivaci na nákup akcií MU a znehodnotí podíl státu v MU a nyní mu stát prodá SD, aby tento podvod definitivně za peníze SD zakryl a v budoucnu parazitoval na čez? Pokud by čez vhrál soutěž o SD, může stát získat maximum, zastabilizovat těžbu uhlí i výhled klasické energetiky (nové elektrárny) a navíc si dále zhodnotit svůj podíl v ČEZ. Co více by mohli pánové z vlády chtít? Bohužel se prodávají za pár peněz na úkor přání Koláčka a ze soutěže o SD je opravdu fraška. Cyril Svoboda a nadační fond Most naděje, existuje i přímé spojení mezi poradci Urbana a Appian Group
0/0
23.10.2003 14:57

duha

Re: Jak by se měl stát ...
ČR nepotřebuje další elektrárny. 42 % elektřiny vyvážíme. Proč? Protože Temelín stál moc  a nikdo to jen proto nezavře. Kam s odpadem? Pod zem, ale kdo s tímto odpadem bude dobrovolně  bydlet?
0/0
23.10.2003 15:09

Mike

Re:
To máte sice pravdu, ale kromě toho že vyvážíme tak energii také dovážíme. Pak je nutné rovněž vzít v úvahu, že každoročně poptávka po elektrické energii roste v ČR téměř o 2%. Ano nyní má čez nadprodukci ale v okamžiku kdy se zavřou uhelné elektrány a poptávka po elektřině bude o 20% vyšší než dnes tak dostatek energie prostě nebude. A pokud si myslíte, že je reálné aby nám tu energii dodaly větrné nebo vodní elektrárny tak jste mimo. My prostě nejsme Rakousko s Alpami ani Holansko s větrem . Mimochodem čím více budeme mít energie z větru tím bude energie pro spotřebitele dražší ! Cena za kterou musí REAS vykupovat elektřinu vyrobenou z větru je téměř 4 násobná ceně za kterou kupují REAS energii od čez (vyrobenou z uhlí a na jádře)
0/0
23.10.2003 17:58

ppetr1

volby do PS+komunalky
jestli ho odvolaji, tak jim to ve volbach radne spocitam.tohle jim nezapomenu CSSD SE NEBUDE STACIT DIVIT, VCETNE KDU-CSL.DU JE UZ STEJNE ODEPSANA
0/0
23.10.2003 13:19

ppetr1

CEZ v režii CSSD
 Urban dodal, že pokud bude generální ředitel odvolán, důvody odvolání veřejnosti sdělí. - na na ty jeho blaboly jsem tak akorat zvedavej.pravdu stejne nikdy nerekne.
za management MLUVI VYSLEDKY JEJICH PRACE  CIM BY SE CHTEL VYTAHOVAT URBAN AKORAT TOMUTO STATU SKODI A VYSLEDKY ZADNE NEVIDIM.STACI SE PODIVAT NA SPAD.
nasekat dluhy to jde CSSD na VYBORNOU,vysledky jejich prace jsou zatim jen k PLAČI
0/0
23.10.2003 13:07

Havirov Devils ! ! !

EU
SOCANSKA KLIKO a zlodejska lobby, tahnete na SIBIR konecne uz  
0/0
23.10.2003 11:51

Petr Kodytek

Vláda protěžuje Appian Group.
Klika ministrů chce předat českou energetiku Appian Group. Jsou proti akvizici SvčD ČEZem, přestože je logická, ve prospěch akcionářů a plně odpovídá jinak zbožňované praxi v EU.
 
Proč? V HN řekl Hojdarův známý Mrázek: " Dle mého jde o privatizaci svč. dolů. Kdo má doly, získá ČEZ a drží stát." A takový obchod se nedělá zadarmo.
 
Sobotka žádá, aby ČEZ "šetřil" na dividendu a "neutrácel" za SD. Nevidí, že zadlužení ČEZu je pod optimem a že na akvizice mu půjčí každá banka, co bude chtít? Výplatu dividendy to vůbec neovlivní. Samotné upřednostnění příjmů rozpočtu r.2004 z dividend ČEZu před strategickým upevněním jeho pozice a budoucími vysokými a pravidelnými příjmy je strategické diletantsví.
 
   Rozporuplný Urban má vizi silné evropské česko-slovenské energetiky a současně odmítá zásadní a logický strategický krok k dosažení této pozice. Místo toho chce odvolání vedení ČEZ za neposlušnost. Vláda shrábla 3,5 mld.Kč za 38% SD od ČEZ a teď majoritu prodá za 3 mld.někomu, kdo zájmy ČEZ a ČR bude křížit? Minoristé ČEZu již pro tento případ chystají žalobu za znehodnocení původní investice ČEZ v SD.
 
Svoboda sedí ve správní radě nadace Most naděje s Koláčkem z Appian Group a také čile tahá za proappianské nitky.
 
                                                Ing.Petr Kodytek,                                  
0/0
23.10.2003 11:23

ppetr1

Re:
ja jenom doufam,ze je nekdo zazaluje,velice rad se pridam.tohleto uz v tomto kocourkove musi JEDNOU PRO VZDY SKONCIT.
V NORMALNI ZEMI BY ZA TO SLI SEDET,ANI BY NEMRKLI.
0/0
23.10.2003 13:12

kestrik

Koukam, pejsek netanci jak panicek piska...
Pejsek dostane na ritku. Ale panum Sobotkovi a Spidlovi bych utrh koule !
0/0
23.10.2003 9:58

akcionář

obyčejná korupce
Urban koná na pokyny Koláčka. Jde zjevně o korupci ohrožující majetek investorů. Jde o nebývalou drzost vlády likvidovat energetickou firmu za předem prožírané miliardy, které vláda získáva doslovným drancováním.
0/0
23.10.2003 9:42

Rad

asi se Tvrdíkovi líbí víc ČEZ než ČSA
a chce ho. Po dvou ostudách s Airbusy (kterých má ČSA 2 ks, zbytek jsou Boegingy) by bylo moc okaté je nakoupit, i když úplatek už byl sjednán při Grippen akci. V ČEZu se určitě taky dá nějakej ten úplateček vymoct...
0/0
23.10.2003 9:31

Vláďa Vašíček

moje obava
Kdysi jsem položil svým rodičům otázku, jak mohli dopustit, že se 40 let drželi u moci gauneři. Nyní se bojím, že vzhledem ke stavu ekonomiky naší země se mě moje děti brzy zeptají na totéž !!! :-(
 
0/0
23.10.2003 8:24

karolina herera

uspesny manager mil
1. 
O uspesnosti manageru odpradavna rozhoduji akcionari, takze manager postupujici proti zajmum akcionaru je spatny manager a musi byt odvolan, protoze prestal delat to, za co je placen a basta. Odhlizim od toho, zda zajmy akcionaru jsou v poradku ci nikoliv, a jestli akcionar rozumi svym vlastnim zajmum, to je na jinou diskusi souvisejici s anomalii statniho vlastnictvi a debilnimi socany.
2.
CEZ neni zadna stika mezi podniky, stejne jako neni zadna stika Transgas nebo Telecom. Identicke uspechy by si v kresle generalniho reditele CEZ mohl pripsat kdokoliv, kdo ve spravny cas a na spravnem miste dokazal byt prijatelny pro politiky rozhodujici o tomto postu. To je skutecna Milova kvalifikace.
0/0
23.10.2003 8:20

Honza Ekonom

Re: veto pro Českou energetiku
Souhlasím akorát, že to co píšete platí pro soukromé podniky. Tady někdo rozhoduje o miliardách státu a politice. Soukromník by svůj vlastní podnik nepotápěl.Co by jste dělal(a), kdyby Vás stát dosadil do křesla šéfa tak velkého podniku a jedním ze svých rozhodnutí po Vás chtěl, tuto firmu v dlouhodobém horizontu potopit ? Vždyť většina elektráren sedí přímo vedle zmíněných dolů, a když někdo v budoucnosti zvedne cenu uhlí? Co to udělá s Českou energetikou. Jednoduchá věc. Něco se doveze a už nebude Česká. Půjde levně na prodej. To máme ve vládě hospodáře!
0/0
23.10.2003 11:34

kestrik

Pejsek netancuje jak pani piskaji.
Pejsek dostane na zadek. A panum Spidlovi a Sobotkovi bych utrh koule!
0/0
23.10.2003 8:20

Pozorovatel

Další ubohost
některých bezmozků této vlády. Divim se že se v tom špiní i Sobotka. Vládě chybí prachy tak chce vysát ČEZ mimořádnou dividendou - klasické upřednostnění krátkodobého řešení bez ohledu na dlouhodobější důsledky. ČEZ přitom již v Severoč.dolech a.s. vlastní 38% za cca 3,8 mld.Kč a vláda předpokládá výnos z prodeje majoritních podílů dvou uhelných společností 4-4,5 mld.Kč!! Za doly tak chtějí shrábnou ještě další almužničku a to prodejem "předem dohodnutému kupci" maskovanému pofiderní soutěží. Že to silně zavání korupčním jednáním (osobní i ve prospěch politické strany) je zřejmé. Přitom je vůbec otázka vhodnostzi privatizace dolů, vzhledem k závazkům rekultivací a sociálním závazklům vůči zaměstnancům při budoucím útlumu těžby a příspěvku státu na tyto aktivity. A nepohodlného je potřeba potrestat, aby nepřekazil kšefty. A to tím nejhnusnějším způsobem, aby byl výstrahou pro další meposlušné (včetně případných vyšetřovatelů a žalobců). Bohužel toto je stanard chování politiků ze všech stran. Tuhle zemi neochrání ani pán Bůh, dokud budem volit mašinerii dosavdních politických stran a jimi nabízené politiky.
0/0
23.10.2003 8:16

Camilus

Re:
Co dodat založíme sranu
0/0
23.10.2003 15:57

Pozorovatel

Další z ubohostí
některých bezmozků této vlády. Divim se že se v tom špiní i Sobotka. Vládě chybí prachy tak chce vysát ČEZ mimořádnou dividendou - klasické upřednostnění krátkodobého řešení bez ohledu na dlouhodobější důsledky. ČEZ přitom již v Severoč.dolech a.s. vlastní 38% za cca 3,8 mld.Kč a vláda předpokládá výnos z prodeje majoritních podílů dvou uhelných společností 4-4,5 mld.Kč!! Za doly tak chtějí shrábnou ještě další almužničku a to prodejem "předem dohodnutému kupci" maskovanému pofiderní soutěží. Že to silně zavání korupčním jednáním (osobní i ve prospěch politické strany) je zřejmé. Přitom je vůbec otázka vhodnostzi privatizace dolů, vzhledem k závazkům rekultivací a sociálním závazklům vůči zaměstnancům při budoucím útlumu těžby a příspěvku státu na tyto aktivity. A nepohodlného je potřeba potrestat, aby nepřekazil kšefty. A to tím nejhnusnějším způsobem, aby byl výstrahou pro další meposlušné (včetně případných vyšetřovatelů a žalobců). Bohužel toto je stanard chování politiků ze všech stran. Tuhle zemi neochrání ani pán Bůh, dokud budem volit mašinerii dosavdních politických stran a jimi nabízené politiky.
0/0
23.10.2003 8:15

kestrik

Koukam, pejsek netancuje jak pani piskaji.....
pejsek dostane na zadek. (A panum Sobotkovi a Spidlovi bych utrh koule).
0/0
23.10.2003 8:13

renek

ministři lobbují pro soukromou firmu
Ministři SOBOTKA, URBAN, SVOBODA lobbují ve věci privatizace hnědouhelných dolů pro soukromou společnost APPIAN GROUP Antonína Koláčka, proti zájmům českého státu - vyřazením ČEZu z privatizace, největšího soupeře AG, příjde ČR z prodeje dolů nejméně o 2 miliardy!! A odkud se znají? Cyril Svoboda má Koláčka ve své nadaci Most naděje, kde AG mohutně přispívá a ČSSD dostává slušný sponzorink.... A národ lokaju a slouhu, vč. opozice mlčí!
0/0
23.10.2003 8:10

Disident

Žádný manažér, ale
správce monopolu na úkor odběratelů elektřiny. Úspěšně blokoval otevření trhu a spolu s Grégrem prosadil nesmyslné spojení s distribučními společnostmi, které ČEZ získal od státu za babku. Zatím zmizelo 100 miliard v Temelíně, dle Mílových plánů by se tato suma v dalších letech měla znásobit. ČEZ se jako jediný uchází o koupi ztrátových jaderných elektráren na Slovensku - chtějí otevřít další tunel. Odvolání Míla je každopádně pozitívní signál, měly by ale následovat další kroky.
0/0
23.10.2003 8:10

měšťan

Re:
Není pravda, že Míl blokoval otevření trhu. Trh výrobců elektřiny je již delší dobu otevřen na 100 %. Pro domácnosti bude zcela otevřen od ledna 2006 (s možností výběru dodavatele vlastně již od roku 2005), přičemž ČEZ volal po mnohem rychlejším tempu liberalizace. Mluvit o zmizení 100 miliard v Temelíně je nesmysl - peníze investoval ze svého a z půjček ČEZ, který je bude muset splácet, ale za tyto peníze má efektivní a spolehlivou elektrárnu, která mu bude dalších 40 let přinášet zisky. Mluvit o tunelování v souvislosti s Mílem a ČEZem je absurdní - ČEZ je jednou z nejziskovějších firem u nás. Za loňský rok 9 miliard, letos za pololetí 12 miliard - z toho všeho platí státu obrovské daně, nemluvě o desítkách či stovkách miliard na sociálním a zdravotním pojištění za zaměstnance.
0/0
23.10.2003 10:45

renek

renek
Ministři SOBOTKA, URBAN, SVOBODA lobbují ve věci privatizace hnědouhelných dolů pro soukromou společnost APPIAN GROUP Antonína Koláčka, proti zájmům českého státu - vyřazením ČEZu z privatizace, největšího soupeře AG, příjde ČR z prodeje dolů nejméně o 2 miliardy!! A odkud se znají? Cyril Svoboda má Koláčka ve své nadaci Most naděje, kde AG mohutně přispívá a ČSSD dostává slušný sponzorink. Národ lokajů a slouhů, včetně opozicie mlčí!
0/0
23.10.2003 8:08

kestrik

Koukam, pejsek netancuje jak pani piskaji....
pejsek dostane na zadek. (A panum Sobotkovi a Spidlovi bych utrh koule).
0/0
23.10.2003 8:07

kestrik

Koukam, pejsek netancuje, jak pani piskaji......
pejsek dostane na pr.el. (A panum Sobotkovi a Spidlovi bych utrh koule..)
0/0
23.10.2003 8:05

kestrik

Koukam, pejsek netancuje, jak pani piskaji.......
pejsek dostane na pr.el.... (A sobotkovi se spidlou bych utrh koule)....
0/0
23.10.2003 8:03

JR

Rozhodování DR a zákonnost
Pokud dozorčí rada zvolená valnou hromadou, podtrhuji valnou hromadou, (nebo i představenstvo volené ať už valnou hromadou nebo dozorčí radou), bude prosazovat zájmy pouze některých akcionářů, byť majoritních, a nikoli zájmy příslušné akciové společnosti a tedy také všech jejích akcionářů a činit rozhodnutí směřující ke znehodnocování jejich investic do akcií společnosti, nejednalo by zjevně s péčí řádného hospodáře = každý člen takového orgánu, který by nekonal s péčí řádného hospodáře, by poškozeným odpovídal za škodu, a to celým svým majetkem, a navíc by to za určitých okolností (je mi jasné, že by se to obtížně prokazovalo, ale přesto je to možné) mohlo být posuzováno podle trestního zákona (č. 140/1961 Sb., v platném znění) i jako některý z řady hospodářských trestných činů nebo pokus o něj, např. §127 (porušování pravidel hospodářského styku), §128 (zneužívání informací v obchodním styku), §128a (pletichy při veřejné soutěži a veřejné dražbě: doly ...); máme také trestné činy veřejných činitelů, jako např. §158 (zneužívání pravomoci veřejného činitele), §160 (přijímání úplatku). ....
Jsem přesvědčen, že představenstvo ČEZu, které podalo přihlášku do soutěže o doly, nedělalo nic jiného než že konalo s péčí řádného hospodáře a kdyby tak neučinilo, v takovém případě bych samozřejmě podpořil jeho odvolání a možná bych i podal žalobu o náhradu škody.
Argument vlády o tom, že "privatizace" dolů do rukou Čezu vlastně není privatizací považuji za ekonomický nesmysl a strategickou chybu. Chápu, že vládě teče kvůli její kvazi sociální politice do bot, ale řešení typu pane bože dej, ale hned a nejlépe jen mně a nikomu jinému, nebo ať to stojí co to stojí, ale hlavně ať už je to za námi, nemůžu podporovat, protože na to doplatí zase jen min. 90% občanů tohoto státu.
Počkejme si ale na dnešní rozhodnutí dozorčí rady ČEZu a jak bude veřejnosti prezentováno, třeba na Míla něco vyšťourali, co skutečně stojí za jeho
0/0
23.10.2003 8:02

Pozorovatel

Odvolání nepohodlného je další ubohost
některých bezmozků ve vládě a divím se že se v tom špiní i Sobotka. Prostě stát když potřebuje peníze, tak jde hlava nehlava za nejkrátkodobějším řešením bez ohledu na dlouhodobější důsledky. Radši vysajou ČEZ prostřednictvím mimořádné dividendy, místo aby jej nechalo investovat do dolů, kde už mají 38% za cca 3,5 mld. (přičemž vláda předpokládá výnos z prodeje majoritních podílů dvou uhelných společností cca 4-4,5 mld.Kč !!!).  Za doly si tedy nechaj zaplati almužnu od "předem domluveného kupce" maskovaného trapnou soutěží. Že to těžce celé zavání korupčním chováním (jak osobní tak ve prospěch politické strany) je tady jednoznačné.  Bohužel někdo neposlouchá a tak se musí potrestat, aby nezhatil kšefty a to tím nejubožejším způsobem, aby byl zároveň výstrahou pro ostatní potenciálně neposlušné (a to i ze strany možných vyšetřovatelů).  Ale takhle se chovaj politici i z ostatních stran, takže tomuhle státu nepomůže ani pán Bůh dokud si budem volit dosavadní systémový "válec" z nabízených politiků a stran.
0/0
23.10.2003 8:00

standa znechucený

Tuneláři zase v akci
ČSSD už zase tuneluje stát.pokladnu a rozdává svým kemošům posledních pár firem co tu zbyly za babku.POVÍD8M Vám,ČSSD,že u MNĚ JSTE SKONČILI DO SMRTI!!!!Počkejte u voleb ,tam Vám to spočítám!!.Nejdřív rozrádáte stát,a ještě navíc chcete vyhazovat schopné lidi a sami umíte HOVNO.DO mé SMRTI UŽ HLAS ODE MNE A MýCH nejbližších nedostanete!!!!Pfuj!!!
0/0
23.10.2003 7:52

CuoreSportivo

ČEZ
ČEZ je monopol. Se všemi klady a zápory. A tak je to i s jeho top manažery. Vyberte si z toho každý to svoje.
0/0
23.10.2003 7:46

sluncevsobe

Je to zlodějna!!!!!!!!
Okrádaj náš stát, lépe řečeno rozkrádaj!!!! Státní firma nemůže zasponzorovat ČSSD, natož rozhodující činitele, jako to levou zadní zvládne M.U.S. a jiné podobné!!!!!!!!!!!!!!! Evropská energetika vlastní palivo jako logický přívažek a základ své nezávislosti a ty paka to halt chtěj zbourat! Cui bono! Ptali se staří Řekové!
0/0
23.10.2003 7:40

Tomáš Fuk

míl
Vrať se do Opatovic.
0/0
23.10.2003 7:38

Elwood

Tvrdika uz asi
nebavej aerolinky...
0/0
23.10.2003 7:36

ppetr1

iDnes
nejak vam ta diskuze pekne hapruje,tak nevim jestli nyni zrovna neni umyslne.
0/0
23.10.2003 7:14

ppetr1

kocourkov v režii CSSD
to se mi snad jen zda.odvolat jednoho z nejlepsich a nejschopnejsich manageru v tomto state si muze dovolit pouze Česko.jako by tech dluhu v tomto state co nasekala CSSD bylo malo.
jeste ty dluhy chteji zvysovat.CEZ je jediny podnik za ktery muze stat vyinkasovat za par let velice solidni penize a oni ho chteji spis znicit.
Sobotku a Urbana bych zazaloval,ze se nechovaji radne s peci hospodare a vsem danovym poplatnikum ZNEHODNOCUJI MAJETEK.
0/0
23.10.2003 7:09

ppetr1

to se mi snad jen zda
stat (tedy Sobotka s Urbanem)chce odvolat jednoho z nejlepsich a nejschopnejsich manageru soucasnosti.
to snad nepotrebuji penize nebo co?je to jediny podnik,za ktery stat dostane velice solidni cenu za par let a takhle to chteji znehodnotit.ja bych vas za to zavrel do kriminalu.to neni mozny co se v tomto state deje.
MISTO MILA BYCH PRAVE ODVOLAL SOBOTKU A URBANA.
UZ SE TESIM NA VOLBY,VSAK ONI VAM TO VOLICI PEKNE OSOLEJ.
0/0
23.10.2003 6:54

jojo

Kamarádi
špidla dosadí místo něj odvolanou Součkovou...kamarádku
0/0
23.10.2003 6:28

Duhový panáček

Nejde o Míla
Jde o mocenský boj uvnitř ČSSD. Míl má velmi blízko k železničáři Standovi. Odstavením Míla ztratí Standova frakce zázemí velmi, opravdu velmi bohaté firmy. No prostě politika a ekonomika by prorůstat neměla. Snad jediná spořitelna se projevila otevřeně, když s výjimkou komunistů dala rovným dílem všem politickým stranám.
0/0
23.10.2003 6:16

Rad

další zločin
VLÁDY! HANBA! FUJ! VOLIČI ĆSSD A  PODOBNĚ, DOUFÁM ŽE ZAPLATÍTE I TYTO LUMPÁRNY! KROM TĚCH NĚKOLIKA SET MILIARD, KTERÝMY NÁS TATO VLÁDA ZADLUŽUJE!
0/0
23.10.2003 1:08

Láďa

Tomuto nerozumím!!
Pokud se v našich zbývajících státních podnicích už narodí manager , který se může vyrovnat svým kolegům ze soukromé sféry, tak hned je odvolán..!! Nechápu postup našich zabedněných ministrů. Ze společnosti ČEZ se za poslední 2 roky stávala štika mezi našimy podniky a nyní toto... OPRAVDU NECHÁPU !!! Pouze podotýkám, že nejsem žádný známý či akcionář společnosti ČEZ - - - Opravdu škoda pokud to takto dopadne..
0/0
23.10.2003 0:22

Kazbunda

Re:
Tomu se ani nesnaz rozumet. Takto to dopadne vzdy, pokud je firma vlastnena statem. ve vedeni statu jsou skoro vzdy vetsi primitivove a hlupaci nez ve vedeni velych firem, pokud tam nebyli dosazeni vladnimi hlupaky (viz. Tvrdik)........................Mil a Cez si dovolili prisli a zacali se michat do predem dohodnuteho kseftu pro gaunera Kolacka z Mostecke uhelne, za ktery dostalo dozajista velky baksis hodne lidi z CSSD v cele s Hojdarem, ktery je Kolackuv hlavni kun. Pak ti musi byt jasne, ze tady nejde o schopnosti, ale o tucne uplatky a koryta
0/0
23.10.2003 0:34

Jirka

Re: Hlupaci ministri
Ja jsem akcionar a kdyz jsem se dozvedel, ze ma byt opet jeden velice uspesny manager odvolan, ta jsem tomu nechtel uverit. Ovsem v nasem state je mozne vse. CSSD dobe vi, ze konci a chce si jeste nahrabat!!! S tema uplatkama souhlasim.Na tohle by mel poslat sve lidi Gross a urcite by neco vystourali.
0/0
23.10.2003 1:23

josef

Re: Kéž by!
Obávám se, že za dnešního stavu věcí socani ještě nekončí. Ale souhlasím, že si chtějí - a to všichni! - nahrabat, dokud to jde a je z čeho. A navíc s dvojím efektem. Státní podíl necháme gaunerovi, od kterého dostaneme tučný úplatek, a z vyplacených dividend trochu vylepšíme bilanci státního rozpočtu, ať lid vidí, že se staráme
0/0
23.10.2003 8:06

Vaclav Jemnicky

Re:
Vazeny pane, racte vedet, ze prave pan Gross nepatri k lidem, kteri by meli zajem cokoliv podobneho vystouravat. Neverte vsemu, co vidite v televizi a ctete v novinach.
0/0
23.10.2003 8:28

Vláďa Vašíček

Re:
Kdysi jsem svým rodičům položil otázku, jak mohla jejich generace dopustit, aby se po dobu 40 let drželi u moci gauneři. Bojím se, opravdu se bojím, že mé děti se mě v souvislosti s dnešním stavem země zeptají brzy na to samé !
0/0
23.10.2003 8:20

Boris1

Re:
Jak by ses choval ty, kdyby se tvůj ředitel choval, jako by firma patřila jemu a ne tobě a nerespektoval tvoje příkazy?   To by jsi mu firmu předal a začal podnilkat v něčem jiném?
0/0
23.10.2003 8:36

JR

Re:
finta je ale právě v tom, že ta firma nepatří jen této vládě (kdyby to tak bylo, nikdo by nic nenamítal), ta má v ní pouze majoritu;
 Existují totiž zákony na ochranu práv těch nikoli mála ostatních akcionářů a věřitelů (otázkou je jen jak jsou reálně vymahatelné).
Tunel zůstane tunelem i kdyby ho dělal vláda proklamující čisté ruce, prezentující se různými Kryštofy apod.
Čezu zdar
0/0
23.10.2003 9:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.