Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Každé třetí prodané auto je fabia

Každý třetí český řidič, který si kupuje nové osobní auto, sáhne po Škodě Fabia. Pozici nejprodávanějšího modelu si nejmenší škodovka drží přesto, že jich motoristé v tuzemsku koupili letos za první tři čtvrtiny roku o tisícovku méně než ve stejném období loni. Konkrétně něco přes třicet osm tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chmila

Fabie
Pred rokem a pul jsem se rozmyslel mazi dvema variantami. Koupit si auto na leasing nabo starsi ojetinku. Po dukladnem propoctu a stroskou rizika jsem se rozhodl pro to druhe. Koupil jsem si ojety SAAB 2.3i CD ročník 1989. Výbava: ABS, Klima, vyhřívané sedačky a další hovadinky. Auto je veliké a zajisté velmi bezpečné. Po roce a půl provozu (70000Km celkem 250000), muzu s naprostym klidem rici, ze Fabii si kupuji jenom zbohatlici a zaufalci. Male nebezpecne auto, bez vybavy a za takove prachy, to opravdu muze jen blazen.
0/0
27.10.2003 9:20

Majkie

Re:
 
Nebezpečné auto? Četls crash testy? Miluju borce, kteří srovnávají nesrovnatelné. Uvědom si, že ten Tvůj SAAB má již dost za sebou (míněno lety). Kdybys ho kupoval nový tak by sis to hodně rozmýšlel, neboť by ses nedoplatil. To je naprosto jiná třída. Jsou to dobrá auta. Kámoš má stejného, naběháno 330 tis. km a motor jede jak hodinky. Ovšem to hrkání v interiéru je známkou stáří. Jen ti přeji, aby se ti to auto nepokazilo. To by ses taky nedoplatil. 
0/0
27.10.2003 9:26

chmila

Re:
1962 Sériové bezpečnostní pásy
1963 Dvouokruhový brzdný systém
1967 Bezpečnostní řízení
1969 Automatické zapínání světel (světla jsou vypnuty, když je vypnutý klíček), spínací skříňka mezi předními sedadly
1970 Stěrače a ostřikovače předních světlometů
1971 Samoopravovací nárazníky (při nárazu se formovaly nárazníky zpátky do původního tvaru)
1971 Elektrické vytápění sedadel
1972 Bezpečnostní výztuhy ve dveřích  
1972 Halogenová světla
1976 Zavedení turba do sériových automobilů   1976 Katalyzátor s Lambda sondou   1978 Pylový filtr interiéru
0/0
27.10.2003 9:34

Honzajs

Re:
Crash testy porovnávají auta v rámci jedné třídy. Takže absolutní betpečnost staršího Saaba bude lepší nežli u Fabky. Sám jsem řešil podobné dilema nedávno. Měl jsem na koupi auta cca 400 T. Možnosti tedy byly dobře vybavená Fabka, jakž takž vybavená Octavka či ojeté auto. Rozhodl jsem se pro 1,5 roku starou Mazdu 626 - tedy ještě v záruce - a jsem naprosto spokojen.
0/0
27.10.2003 9:49

relios

Re: Starší či nové ?
U staršího je to vždy riziko. Kolega si koupil trojkového bavoráka rok 1994 . Má ho asi 2 roky a už na opravách do něj vrazil přes 100 tisíc. Mám 2 roky novou fabii kombi  ( výbava confort ) a jsem absolutně spokojen ... zatím žádná porucha . Je to otázka volby .... mimochodem kolega už se toho BMW zbavuje :-)
0/0
27.10.2003 10:10

Honzajs

Re:
O tom riziku vím, ale 1,5 roku staré auto (najeto ani ne 50 tis) je slušně zajeté a mám ještě 1,5 roku záruku, takže riziko je menší. Váš kolega ale auto kupoval jako 7 let staré. Až bude moje 7 let staré (tedy za 5 let), taky ho prodám a koupím další mírně ojeté (do 2 let).
0/0
27.10.2003 10:25

crash

Re:
to máš pravdu, že se porovnávají v jedné třídě, ale mě jako řidiče, přeci jen zajímá crash test v reálu. K čemu Ti bude, že máš nejlepší auto v crash testu ve své třídě, když tě někdo s 2 tunovím autem převálcuje....a jak by řekl klasik...vo vvoo tom tom to jeeee
0/0
27.10.2003 10:44

Honzajs

Re:
Právě, crash test je důležitý v reálu. Proto raději auto z vyšší třídy, kde mám větší šanci. Vsadil bych de, že auto z vyšší třídy mající o hvězdičku míň než Fabka by při bouračce dopadlo líp.
0/0
27.10.2003 11:13

x14

"jedničkou je Getz, ... který je na šestém místě"
Komentare jsou prima pokud nezamlzuji situaci. Proc nezobrazit primo ten zebricek? Neminim analyzovat bordel typu: "jedničkou je v tomto žebříčku jednoznačně malý korejský Hyundai Getz, ... který je mezi prodanými modely na šestém místě"
0/0
27.10.2003 8:52

Majkie

Fabie je v pohodě
 
Mám nový tříválev 1.2 HTP a jsem zatím naprosto spokojený. Motor běží tiše, nízká spotřeba super jízdní vlastnosti. Ovšem, kdyby ta fabka byla tehdy o něco levnější (dnes již jsou akce takže slevili), byl bych spokojen na 100 %. Jedinou nevýhodou je poměrně ,alý kufr. Nemohl jsem tam dát 14-tky kola položené dvě na sebe. Nad tím by se konstruktéři měli zamyslet. Stačilo by tak 5 cm.
0/0
27.10.2003 8:16

K.

Re:
Mam 1.4 16V, rok vyroby 1999, najeto 50000 km a letos zacala zlobit - vymena zadnich brzdovych kotoucu a desticek a nedavno popraskaly distancni krouzky mezi ozubenymi koly v prevodovce. Mozna se v prvni serii nepouzily zrovna koser komponenty a ted se to zacina vracet... Jinak ale naprosta spokojenost, snad to zase nejakou dobu vydrzi. Jinak s tim kufrem souhlas.
0/0
27.10.2003 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.