Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nissan svolal k opravě 2,5 milionu aut

Celkem 2,5 milionu aut značky Nissan musí do servisu. Třetí největší japonská automobilka u vozů z 25 modelových řad vyvezených do celého světa musí přezkoušet senzor motoru. V Česku a na Slovensku se problémy týkají řádově šesti tisíc vozů. Jejich majitele si servisy už nějakou dobu zvou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mike

Sunny Almera
V nekterych zemich se Almera porad prodava pod nazvem Sunny - osobne jsem videl v Egypte a Bahrainu
0/0
9.11.2003 8:49

Jenda

SUNNY???
Zcela jiste se v roce 98 uz Sunny neprodavaly. Tusim od 96 nahrazeny modelem Almera. A co je to senzor motoru? To je zase inframace za vsechny prachy. I tak ma pro me Nissan nadale povest extremne spolehliveho vozu
0/0
2.11.2003 0:04

Adolf

Japonce - uz nikdy
Jsem mel taky Nissana. Sam od sebe se na nem nic nepokazilo. Jenze na silnici nejsem sam a tak obcas me nekdo rozbil zrcatko, poskrabal lak, apod. Same drobnosti. Vzdycky kdyz jsem v Brne v Nissanu cekal na nahradni dil trvalo to 4-6 tydnu. Zkuste jezdit bez leveho zrcatka - sebevrazda.
Ted mam Fabii. Nic moc svezeni, ale ale at si vzpomenu v kterekoli doure, ze neco potrebuju, jeste se mi nestalo, ze by rekli ze nahradni dil sezenou dele jak do tydne.
A nad to me tesi, ze aspon cast mych vydanych penez zustala v CR.
0/0
31.10.2003 9:41

Drsoň

Re:
 
Taky mám fabii, ale to svezení mi vyhovuje. Myslím, že má velmi solidní jízdní vlastnosti. Když řada diskutérů preferuje japonská a korejská auta si tebou sdělenou informaci ani neuvědomuje. Jen nadávají na škodovky bez toho aniž by zvažovali dalši aspekty jako je přísun náhradních dílů apod. Takže je dobré, že něco takového tady zaznělo.
0/0
31.10.2003 10:39

Tygrik

Re:
Mam uplne opacnou zkusenost - Nissan v Hradci Kralove. Jakykoliv dil na Primeru rok 91 bez problemu, vse skladem. Ted, mondeo, nejenom ze tu se vysype tohle, tu tamto, ale nez to prijde, trva to minimlane 4 tydny. Na Nissanky nedam dopustit. A to bude te elektroniky v autech cim dal vic .o(
0/0
1.11.2003 23:56

Tonda

Re:
Asi zalezi na servisu. Ja zas jezdil pres tyden bez funkčních blinkrů s novým Peugeotem. Za rok jsem měl asi 13 problémů, některé nemám vyřešené dodnes, jakýkoliv díl a to i stěrač či páčka od blinkerů, brzdový destičky apod se muselo objednávat, protože to neměli skladem. Na jiném diskuzním fóru jsem četl, že někdo měl Nissana, kde mu kvůli strašně vysoké spotřebě oleje nakonec vyměnili v záruce motor. Můj otec má NIssana Almeru a nemá s ní jediný problém, dokonce podle Britských výzkumů je teď nejspolehlivějším autem u nich Nissan Tino. JInak svolávání do servisu dělal i VW u všech svých koncernových značek myslím kvůli špatným cívkám, Renault kvůli vadným brzdám, což je mnohem horší. JInak naší služební Fabii několikrát tekla voda z chlazení, což je taky blbý, obecně ve VW a Škodovkách praskaj často žárovky ve světlech apod. Prostě každá značka má něco, ale obecně ve všech statistikách na internetu jsem viděl, že Japonci vč. Nissanu jsou ve spolehlivosti nahoře, na rozdíl od italských, francouzských a italských aut a našich Felicií.
0/0
4.11.2003 10:47

Ondra

Už i Japonci... jo časy se mění
Auto je prostě stroj a ty prostě bývají poruchové. Každopádně statistiky jsou statistiky... Nissan patřil mezi ty spolehlivější vozy a konstrukční nedostatek se prostě objevit může. Přístup je však férový, přiznají chybu. Japonské a obzvláště americké automobilky, respektive automobilky co prodávají na am. trhu jsou jinak vycvičené, obvykle totiž při nepřiznané chybě čelí žalobám ze strany majitelů, nedejbože když nedostatek způsobí dopravní nehodu. A majitelé takové žaloby vyhrávají... což nejen že stojí velké peníze samo o sobě a požkozené renomé a silně konkurenčním trhu stojí daleko víc. V Evropě je tomu přece jen trošku jinak, spousta věcí se "zametá pod koberec" . Pokud někdo chce maximálně spolehlivé auto, ať si vybírá podle tabulek... sice bude jezdit třeba ošklivkou jako je Corola ale zase se mu nevy**** Naopak kdo chce být "in" koupí si třeba Octavii nebo Golfa no hold musí se smířit s tím, že koupil hezky nudně udělané auto, s měkými plasty ... otázkou je jestli je ochotný za měkké plasty zaplatit vyšší poruchovostí a mnohdy i cenou.
0/0
31.10.2003 8:03

Jimmi

Re:
NONO!!! Corolly jsou ošklivý až od roku 97, my co máme ročník 93 jsme se vzhledem více než spokojeni...
0/0
3.11.2003 9:19

Rad

mám primeru
a má výrobní vadu. po 200 tis km se vylágrovala pětka a přestal fungovat zámek na kufru (prý to je u primer normální), ale přesto si oktávku nekoupím, ani forda, protože se za ceou dobu nepodělalo nic takovýho, jako je centrál, klima, ABS, motor, brzdy.... jen občas prdne žárovka...
0/0
30.10.2003 16:32

briza

Re:
Uz po 200 000 ? :-) Ty dnesni auta fakt nic nevydrzi. Mam taky primeru a podobnou zkusenost. Veskere "zavady", ktere jsem zatim mel byly prkotiny. Jinak akorat dolevam benzin a obcas vodu do ostrikovacu.
0/0
31.10.2003 10:51

Jimmi

Ještě k těm škodofkám.....
Že felíciím hnily (a mnohdy ještě hnijí) zadní dveře, je notoricky známý fakt. Nejde tu vůbec jen o nějakou estetickou vadu, v určitém stádiu už vám totiž hrozí zadní okno i vypadnutím - viděl jsem na vlastní oči několikrát!!!
Vyjádření zástupce škodofky...? To je zanedbaná údržba, prostě ta auta nemyjete... A je to. Jenže já to viděl i u pět let staré pravidelně myté a hlavně garážované feldy 1.6 mého blízkého příbuzného. Když jsme na chalupě sundali tu plastovou lištu, docela jsme se poděsili tím co jsme našli.... Zcela zrezlá kapsa od napojení obou částí dveří, nevytmelená, nenalakovaná. A to už to začínalo i kolem gumového těsnění okna...
Arogance domácího výrobce automobilů prostě nezná mezí.....
0/0
30.10.2003 16:18

Tonda

Re:
Přesně tak! Jenže Felda kombík může stát v bazáči klidně i 180 000, přitom je to krám - navíc hluk, jízdí vlastnosti, pomalý nepřesný řazení, brutálně těžký ovládání volantu, nepohodlný sedačky atd... jenže my jsme národ pyšnej na to, že jsme vyrobili aspoň takovejhle šmejd, protože jsme se tenkrát na lepší nezmohli.
0/0
4.11.2003 10:51

Jimmi

Co to je "senzor motoru"?!?
To má být jako něco, co pozná, jestli je v autě přítomen motor...? Proboha, páni redaktoři.............
0/0
30.10.2003 16:12

Redaktor

Re: Proboha JIMMY!
Proboha Jimmi! Senzor neboli "citlivator" kontroluje aktualni stav motoru....
0/0
30.10.2003 17:43

Jimmi

Re:
Možná senzor otáček, senzor podtlaku... nebo obecně senzor CHODU motoru..... ale senzor motoru...!?! To si fakt děláš srandu
 
Ale taky už jsem slyšel o člověku, kterému z auta ukradli motor. Ale třeba je to kachna, co říkáš...?
0/0
30.10.2003 19:01

Yaroukh

partnerstvi s Renaultem
Zeby ovoce partnerstvi s Renaultem? ;o)
0/0
30.10.2003 16:03

briza

Re:
Blbost. S Renaultem jsou "spolu" cca 2 roky a tohle se tyka modelu starsiho data.
0/0
31.10.2003 10:46

Cestak

Re:
Mel jsem Renaulta Lagunu a po celou dobu nebyly znackove servisy  Renaultu schopny odstranit chcipani motoru a jak jsem zjistil nasledne nebyl jsem sam. Renaulty a ted mozna i Nisany jsou proste chcipaci.
0/0
5.11.2003 16:35

Nissaňák

SUNNY je blbost!
Sunny je předchůdce Almery a určitě se nevyráběl po roce 1998. Je možný, že někde v zahraničí to tak označovali (v USA se Almera jmenuje Pulsar), ale v ČR se rozhodně neprodávaly Sunny z roku 98 a novější. Jestli takhle pravdivě píšete o všem, tak to se teda nemáte čím chlubit!
0/0
30.10.2003 15:25

Killer

A už je to tady
 
I mistr tesař se někdy utne. Vždycky, když čtu na netu zprávy k jednotlivým automobilkám se zájmem sleduji jak všichni diskutéři plivou na Škodovku. Vždycky uvádějí stejné argumenty, že japonská auta či dokonce korejská jsou lepší než Fábie, Oktávie apod. Tak teď to chytráci vidíte. Japonci byť mají kvalitní auta - to nepopírám - mají taky problémy. Jedním z aspektů jsou totiž dodavatelé dílů. Je-li mezi nimi někdo kdo dělá šunty, pak se automobilka může přetrhnout. A propos svolávala někdy Škodovka hromadně auta do servisů? Nic takového jsem nezaznamenal.
0/0
30.10.2003 15:20

sovička

Re:
Škodovka si totiž vždycky počkala až si tam po průseru dojde každý sám. Pár známých s Nissanama mám a nevím o tom že by si někdo stěžoval na rozdíl od notoricky známých a opakujících se škodováckých problémů typu padající elektricky ovládaná okna, hnijící páté dveře, zadřené motory po 15ti tisících apod. Utnout se může každý, i BMW má své opakující se nedostatky ale Škodovku bych v tomto směru neobhajoval.
0/0
30.10.2003 15:33

Killer

Re:
 
Ha, hnijící dveře. Tak to asi hovoříš o Feliciích. Škoda již o dost dál pokročila, víme kolego?
0/0
30.10.2003 15:39

sovička

Re:
S těmi okny se ale jednalo o Oktávku. Už s tím něco udělali?, bylo to docela nepříjemné 1000km od domova a v dešti. Kravina, ale nasere, zvláště když pak člověk zjistí že je to "normální".
0/0
30.10.2003 15:44

Daňový soumar

Re:
Souhlasím s tebou. Já Ochcávku nenastartoval už několikrát a museli ji odtáhnout a nejsem zdaleka jedinej. Nissan má aspoň tu čest a serióznost, aby chybu přiznal a napravil. To Škoda-peněz NIKDY nedokáže. Závada na motoru není tak fatální, jako závada na brzdách a tady má právě Ochcávka největší průšvih. Ale ty, kterým se tato závada u auta, které jezdí běžně přes 150km/h, projeví, si už obvykle nikomu na nic nestěžují...
0/0
30.10.2003 15:46

Killer

Re:
 
Tak pozor. Toto tvrzení může být hodně zavádějící. Především je třeba si ujasnit, co je příčinou nenastartování. Jestli máš slabou baterku tak se není čemu divit. Jo a musíš tam lít adekvátní palivo. Nafta do benzíňáku nepatří. To byl vtip. Jen se o auto musíš starat.
0/0
30.10.2003 15:53

Daňový soumar

Re:
O auta se starám velmi nadstandardně. Naposled mě odtáhli, když jsem si odskočil do lesa a než jsem se vrátil, benzínový čerpadlo se odebralo na věčnost...
0/0
30.10.2003 17:32

009

Re:
Ale to vis, ze svolavala ty rozumbrado. Naposledy minulou zimu Fabie a zkondenzovana a nasledne zamrzla voda v olejovem cerpadle (=vylagrovani motoru - konstrukcni vada, tezko ji muzes hodit na dodavatele dilu), predtim Octavie a nefunkcni lambda sonda (to se da hodit na dodavatele), jeste predtim prvni Octavie a vymena casti vyfuku...
0/0
30.10.2003 15:55

009

Re:
... ted jsem si jeste vzpomnel na posilovace rizeni u Fabie. Docela je toho dost Killere, co? ;-).
0/0
30.10.2003 15:57

Killer

Re:
 
Hm, mám pocit, že hovoříš o nějakých autech z vrakoviště, objektivní kritiku.
0/0
30.10.2003 16:00

zevlot

Re:
Asi před půl rokem stahoval VW auta s motorem 1.8T, kvůli chybě zapalování, bylo to i v TV zprávách.
0/0
31.10.2003 10:36

Tonda

Re:
Přesně tak, myslím že něco s cívkama, ale můžu se plést, zas tolik se v tom nevyznám. Každopádně to byly všechny koncernové značky, co používaly tento motor.
0/0
4.11.2003 10:54

ifif

Vilík Gatesů na to vyzrál
Automobilky by se už konečně měly poučit - proč neoprásknou část  smlouvy od mrkvosoftu?
0/0
30.10.2003 15:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.